Варстість дизайну торгового залу та вітрин
3000 USD
термін виконання : 20 днiв
Від чого залежить ціна
По вашему желанию,
цена будет снижена, если:
Дешевле до
90%
Заказать годовое сопровождение
Экономия до
50%
Сократить объем работ
(меньше концептов)
Экономия до
25%
Увеличить сроки выполнения
Рассрочка на
6
месяцев
Обставини досить сильно психологічно впливають на споживача, особливо, якщо це стосується сфери торгівлі.
Дизайн торгового залу, атмосфера всередині магазину, раціональне розташування торгового обладнання, POS-матеріали та оформлення вітрин – все це може значно підвищити активність діяльності торгової компанії.
Сьогодні, торговельній точці вже недостатньо мати зручне розташування або привабливу вивіску, необхідно створити приємну і затишну атмосферу всередині магазину, тобто розробити гарний дизайн торгового залу і інтер'єру магазину.
Які переваги торговій компанії дає правильно оформлений торговий зал?
Грамотне оформлення торгового залу сприяє:
1. Зростанню постійних покупців торгової мережі.
2. Підвищенню довіри до рітейл бренду.
3. Зміцненню лояльності споживачів.
4. Збільшенню часу перебування споживача в торговій точці.
5.Зростанню продажів, товарообороту і збільшенню прибутків
6. Зміцненню іміджу торгової компанії і її репутації.
7. Підвищення продуктивності торгового персоналу.
Оформлення торгового залу, як правило, починається з підбору необхідного торгового обладнання. Велике значення має розмір і клас самого магазину, так само, як і під час проектування дизайну магазину в цілому.
Дизайн торгового залу магазину містить наступні компоненти:
1. Зонування простору.
2. Дизайн інтер'єру торгового простору.
3. План розстановки меблів і торгового устаткування.
4. Колірне оформлення магазину і освітлення.
Правильне зонування торгового простору дозволяє підвищити рівень продажів на 80% і більше. Здійснюючи поділ торгового залу на окремі зони важливо врахувати такі особливості:
- 80-90% покупців, повертають, як правило, у праву сторону, і проходять уздовж правої стіни торгової точки. Саме тому в правій стороні магазину необхідно розміщувати товарні новинки або нові колекції.
- 60% продажів здійснюється безпосередньо при вході.
- Недорогі групи товарів необхідно розміщувати всередині магазину.
- Перша зона з боку входу в магазин повинна містити найбільш дорогі і модні товари (1/3 торгового залу); у другій за порядком зоні розміщуються затребувані товари повсякденного попиту; третя зона – включає менш затребувані і найдешевші товари.
Вірно розділивши магазин на зони, ви підвищите кількість відвідувачів і покупців, а відповідно – рівень продажів і прибутку магазину.
Оригінальний і естетичний дизайн інтер'єру дозволяє створити в магазині особливу атмосферу, приємну для покупця і стимулюючу його до здійснення покупок. Красивий і зручний дизайн магазину підвищує час перебування відвідувачів у магазині, а також викликає у споживача бажання повернутися в магазин іще не один раз.
Для оформлення магазину не варто зупиняти свій вибір на розкішних, пафосних і багатих стилях дизайну, навіть в тому випадку коли ви продаєте елітні товари преміального сегменту, це не підвищить попиту з боку аудиторії, а лише відштовхне вашого покупця. Простота стилю дозволяє створити гармонійну атмосферу всередині магазину, яка не відволікатиме споживача від здійснення покупок. У дизайні магазину роздрібних торговельних мереж, найчастіше, застосовують стиль мінімалізм або ж класичний стиль оформлення інтер'єру.
Для оформлення товарних відділів, як правило, використовують різні види рекламної продукції та POS-матеріали, що дозволяє провести грамотне розміщення товарних груп, так щоб споживач обійшов усі куточки торгового простору. У дизайні товарних відділів, найчастіше, використовують наступні POS-матеріали: цінники, стоп-шелфи, шелфтокери, воблери, листівки, буклети, плакати, флаєри та ін.
Під час підбору меблів, важливо орієнтуватися на тип магазину: в елітних магазинах дорогих товарів можна використовувати дорогі і високоякісні меблі, можливо навіть дизайнерські й зроблені під замовлення. У магазинах повсякденних товарів застосовують простіше і дешевше торговельне обладнання.
Будь-який магазин обмежений у площі, тому головною умовою розміщення торгового обладнання та меблів є ергономічність і мінімізація торгового простору, а також зручність доступу споживача до товарів. Особливу увагу також варто приділити викладенню товару і правил мерчендайзингу.
Колірне оформлення дозволяє не тільки підкреслити індивідуальність вашого магазину і його унікальний фірмовий стиль, але також психологічно впливати на споживача і його купівельну активність. Про вплив різних кольорів на поведінку людини ви знайдете в нашому блозі.
За допомогою кольорів можна також розділити торговий зал на окремі зони і виділити прибуткові або ходові товарні позиції. Важливе значення має також і освітлення торгового простору. Грамотне освітлення дозволяє створити затишну атмосферу всередині магазину, підкреслити потрібні товарні категорії, приховати недоліки магазину, налаштувати на потрібний купівельний настрій.
Вітрина – це один з найефективніших способів залучення уваги споживачів, потужна реклама, а також інструмент, що дозволяє розкрити позиціонування рітейл бренду.
Оформленні вітрини магазинів не тільки приваблюють потенційних покупців, але і формують імідж торгової компанії у свідомості цільової аудиторії, а також виступають засобом комунікації зі споживачем.
В залежності від виду оформлення вітрини поділяють на:
1. Сюжетні – така вітрина акцентує увагу не на товарі, а на вигаданій сценці або елементах прикраси.
2. Товарні – в таких вітринах виставляють поодинокі комплекти товарів.
3. Товарно-сюжетні – викладка на вітрині товарів з елементами прикрас або відповідно з вигаданим сюжетом.
Основні правила оформлення вітрин:
- Дизайн вітрини повинен позитивно впливати на цільового покупця відповідно до мети, для того щоб зрозуміти як і якими засобами можна вплинути на рішення споживача необхідно попередньо провести маркетингові дослідження, вивчити ринок і цільову аудиторію.
- Оформлення вітрини повинно бути виконано у відповідності із загальною концепцією фірмового стилю магазину.
- Під час оформлення торгових вітрин, важливо правильно використовувати освітлення і підсвічування. Світло – один із найпотужніших засобів залучення уваги, а також можливість розставити акценти на композиції вітрини.
- Експозицію вітрини необхідно постійно оновлювати. Одна і та ж картинка або сюжет вітрини поступово втрачають свою актуальність і приїдаються. Обов'язкового оновлення потребують вітрини напередодні свят або значущих подій у торговому підприємстві, а також у періоди зміни сезонів року.
- Матеріали, які використовуються для експозиції вітрини, повинні бути стійкі до зовнішніх впливів, наприклад, до вигоряння.
- Вітрина повинна бути доглянутою, тому слід постійно контролювати стан експозиції.
Замовити послуги професійної розробки дизайну торгового простору і оформлення вітрин сьогодні може кожен. Брендингове агентство KOLORO з радістю допоможе вам у вирішенні даної задачі.