Варстість дизайну зовнішньої реклами
3000 USD
термін виконання : 20 днiв
Від чого залежить ціна
По вашему желанию,
цена будет снижена, если:
Дешевле до
90%
Заказать годовое сопровождение
Экономия до
50%
Сократить объем работ
(меньше концептов)
Экономия до
25%
Увеличить сроки выполнения
Рассрочка на
6
месяцев
Якщо Ви не заявите про себе − ніхто не дізнається про вас, якщо припините нагадувати споживачу про своє існування − він швидко про вас забуде.
Реклама була і залишається найпотужнішим інструментом впливу на аудиторію, зокрема зовнішня реклама. Величезне різноманіття форм сучасної реклами та рекламних носіїв змушує рекламодавця ретельно продумувати дизайн зовнішньої реклами.
Кожного з нас щодня «атакують» величезні потоки інформації і рекламних звернень. Коли зовнішня реклама тільки з'явилася, вона дійсно працювала ефективно.
Зараз погляди споживачів прослизають повз численні білборди і банери без особливої уваги, споживачі не сприймають рекламну інформацію, так як очікують рекламодавці.
Щоб залучити і зупинити погляди перехожих на вашому рекламному оголошенні, дизайн зовнішньої реклами повинен бути не лише помітним, яскравим і неординарним, але і легко запам'ятовуватись.
Лаконічний дизайн реклами донесе до споживача зміст і переваги вашої пропозиції.
Пам'ятайте, те, як виглядає ваша реклама і наскільки естетично і грамотно ви подаєте свій продукт, визначає ставлення аудиторії до вашого бренду, його позиції на ринку і «титул».
Хочете отримати «царську корону» у світі брендів, тоді розробіть царський дизайн реклами – розкішний і неповторний.
Зовнішня реклама – це текстова і графічна рекламна інформація, що розміщується на спеціальних рекламних конструкціях на відкритій місцевості (на вулиці і на фасадах будівель).
До зовнішньої реклами належать рекламні носії: білборди, сіті-лайти, тролли, брендмауери, призматрони, банери, вітрини, вивіски магазинів і салонів, транспортні засоби, вантажні, пасажирські і приватні автомобілі та ін.
Часто, зовнішню рекламу плутають з рекламою, яка розміщується в магазинах і супермаркетах (наприклад – POS-матеріали), що є помилковим.
Зовнішня реклама знову і знову доводить свою ефективність! Виготовлення зовнішньої реклами почалося тоді, коли ремісники здогадалися використовувати різні вивіски для реклами своїх товарів. Вони використовували унікальний дизайн для залучення покупців. З плином часу, методики реклами удосконалювалися і з'явилося безліч усіляких видів реклами: банер, піллар, рекламний щит і багато іншого. Найуспішніші з них завжди відрізняються незабутнім креативним дизайном.
Для того, щоб побачити, наскільки поширена зовнішня реклама, варто лишень вийти на вулицю. Подивіться вгору − побачите банери і рекламні розтяжки, по боках – рекламні щити і сітілайти, на будівлі – рекламні панелі-кронштейни і вивіски. Все це − зовнішня реклама, яка презентує певний товар або послугу. Зараз власниками всіх видів бізнесу велика увага приділяється створенню привабливого рекламно-інформативного екстер'єру.
Всі мають бажання розповісти про себе потенційним клієнтам, і зробити це так, щоб серед маси безликих торгових марок, здатися клієнту «королівським брендом»! Брендингове агентство KOLORO допоможе вам вигідно презентувати свій бізнес через зовнішню рекламу будь-якого з перелічених видів. Наші фахівці створять для вас виключно грамотний дизайн реклами.
Існує величезна кількість різних видів носіїв зовнішньої реклами і регулярно з'являються нові.
Найпоширенішими видами, які приносять максимально позитивний результат є наступні:
1. Рекламний щит (білборд) – велика за розмірами рама, оббита сталевими або фанерними листами, до яких кріпиться необхідна рекламна інформація. Така реклама ефективна, якщо білборд встановлений на трасі. Варто враховувати автомобільний трафік при розміщенні рекламного звернення і зручність сприйняття реклами з різних ракурсів.
2. Призматрон (призмаборд) – конструкція, що складається з тригранних призм, на кожній стороні яких розташовані різні зображення, що дає можливість розмістити 3 реклами там, де неможливе розташування декількох опор для «бігбордів». Така реклама вигідна економічно, привертає більше уваги за рахунок процесу зміни зображень, на відміну від нерухомої, яка менш помітна.
3. Панель-кронштейн – спеціальна конструкція, що кріпиться до стіни будівлі або до вуличних стовпів. Користується великою популярність завдяки невеликим витратам на виготовлення реклами та високої ефективності впливу на аудиторію.
4. Перетяжка (банер) – рекламне полотно над проїжджою частиною або пішохідною вулицею, для розміщення рекламних оголошень, висотою 1 метр і різноманітною довжиною банера.
5. Реклама на автомобілях – рекламна інформація, розміщена на поверхні автомобіля. Рекламні оголошення на автомобілях − це рухома реклама, вона набагато краще запам'ятовується, ніж статична. Вона мобільна, тому має широке охоплення «споживчої» аудиторії.
6. Вивіски – об'ємна або пласка конструкція, розташована на фасаді будівлі і відіграє роль візитівки підприємства. Практично кожне підприємство використовує вивіски для позначення своїх офісів. Вивіска − найкращий спосіб локальної самореклами.
7. Піллар – один з найпоширеніших видів зовнішньої реклами. Це туба (двох - або тригранна), на гранях якої розташовуються рекламні зображення (висотою 3 м і шириною 1,4 м). Може бути виготовлений з внутрішньою підсвіткою.
8. Сітілайт − двостороння або одностороння рекламна конструкція на опорі, це бокс з габаритами 1870x1280x150 мм.
Дизайн зовнішньої реклами – це головна умова успішної рекламної кампанії. Дизайн рекламного макету повинен мати креативну ідею, емоційний та інформаційний посил. Композицію не слід перевантажувати деталями, текст реклами повинен бути універсальним і простим, легко читатись зблизька і здалеку.
Інформативний і красивий дизайн зовнішньої реклами залучає нових потенційних клієнтів, дозволяє правильно подати інформацію, підвищує запам'ятовуваність і впізнаваність компанії споживачем.
2. Іміджевий дизайн – коли рекламованим об'єктом виступає сама компанії або її бренд.
3. Вказівний дизайн – даний тип використовується тоді, коли рекламодавець хоче вказати напрямок своєї компанії за допомогою засобів зовнішньої реклами.
Розробляючи дизайн зовнішньої реклами, незалежно від носія, необхідно дотримуватись принципу мінімалізму. Чітке і стисле викладення інформації, читабельний і зрозумілий текст реклами, мінімум деталей – ідеальний рецепт рекламного макету, який дозволить залучити максимальну кількість споживачів до рекламованого товару.
Білборд або бігборд – один з найпоширеніших і найефективнішиих видів зовнішньої реклами. Зазвичай розташовується він уздовж дороги, на трасах і фасадах торгових центрів. Розмір білборда − 6000х3000 мм (6х3 метри). Проте останнім часом, завдяки легким і міцним матеріалів і сучасним методам монтажу рекламних конструкцій, з'являються бігборди інших нестандартних розмірів.
Дизайн реклами, ключовий фактор, що визначає ефективність даного виду реклами, відіграє важливу роль у процесі залучення цільової аудиторії. Грамотний дизайн полегшує сприйняття і запам'ятовування рекламної інформації.
Якісний дизайн реклами – це гармонійне поєднання тексту реклами і графічних елементів, просте і лаконічне оформлення, мінімум деталей. Такий дизайн полегшує сприйняття рекламного оголошення споживачем за короткий проміжок часу.
Розміри, сфери застосування і платформи банерів можуть бути різноманітними, але незважаючи на це, головна мета будь-якого банера – подати ефективно і просто рекламну інформацію до цільової аудиторії.
Для того щоб досягти цієї мети потрібно дотримуватися наступних рекомендацій:
1. У дизайні банера важливо підкреслити не функції, а переваги рекламованого об'єкту.
2. Для отримання максимально ефективних результатів від рекламної кампанії в композиції банера необхідно чітко сформулювати модель поведінки споживача після взаємодії з рекламою.
3. Відмінний спосіб заманити споживача − кинути виклик усталеним переконанням і очікуванням аудиторії.
4. Дизайн банера повинен викликати здивування, шокувати споживача, бути нестандартним і цікавим.
5. Використання в рекламному банері жартів, дотепних висловів приваблює споживача до рекламного повідомлення і дозволяє максимально повно донести до споживача суть пропозиції.
6. Не варто використовувати складні для сприйняття і важко читабельні шрифти. Скорочуйте кількість слів у рекламному тексті, вибирайте помітний і інтригуючий заголовок. Використовуйте більше графічних елементів.
7. Намагайтесь передати в рекламі атмосферу вашого бренду, емоції і враження, якими він оточений, для того, щоб створити емоційний зв'язок зі споживачем.
Підбір розміру банера та розробка його дизайну повинні бути такими, щоб споживач сприймав необхідну інформацію з першого погляду, всього за кілька секунд.
Перше, на що звертають увагу споживачі – це оформлення вхідної групи, важливим компонентом якої є вивіска. Дизайн вивіски може бути простим графічним зображенням або містити елементи фірмового стилю та символіки компанії – логотип, торговий знак, фірмові кольори і шрифти, та ін.
Дизайн вивіски повинен відповідати лише двом умовам:
1. Оригінальність. Добре, якщо вивіска буде нестандартної форми або креативного дизайну, вона привертає більше уваги, проте потрібно не перестаратися, щоб не викликати зворотну реакцію і не відлякати споживачів.
2. Помітність. Помітна – ефективніша. Щоб зробити вивіску примітнішою, потрібно використовувати контрастні кольори шрифту і фону.
Реклама і дизайн – нерозривно пов'язані. Дизайн реклами відіграє головну роль у просуванні вашої компанії або торгової марки на ринку. Він повинен допомагати сприймати рекламну інформацію повністю і якісно!
Всі види зовнішньої реклами схожі в одному – для кожного виду можна придумати унікальний і, головне, цікавий дизайн реклами. Наше брендингове агентство розробить для вас дизайн реклами на білбордах, дизайн рекламної вивіски та ситілайта, а також інших видів зовнішньої реклами.
Не варто забувати, що: узгодження зовнішньої реклами з міськими службами та реєстрація зовнішньої реклами − обов'язкові умови її розміщення! За бажанням клієнта, допомагаємо вирішити всі питання узгодження розміщення реклами.
У брендинговому агентстві KOLORO працюють професійні дизайнери і відповідальні керівники проектів. Ми розробимо унікальний, цікавий та креативний дизайн для вашої компанії. Ми співпрацюємо з виробниками зовнішньої реклами, тому, за необхідності, допоможемо у виготовленні зовнішньої реклами. З нами ви заощадите дорогоцінний час, оскільки не потрібно самостійно шукати виробника. Ми все зробимо за вас – дизайн вашої реклами буде відповідати «королівському титулу» вашого бренду!