Варстість розробки дизайну етикетки
6000 USD
термін виконання : 21 день
Від чого залежить ціна
По вашему желанию,
цена будет снижена, если:
Дешевле до
90%
Заказать годовое сопровождение
Экономия до
50%
Сократить объем работ
(меньше концептов)
Экономия до
25%
Увеличить сроки выполнения
Рассрочка на
6
месяцев
Дизайн етикетки – один з основних каналів комунікації бренду зі споживачем. Якісний, оригінальний і сучасний дизайн етикетки – запорука успішного просування товару на ринку, оскільки емпірично доведено, що привабливе візуальне оформлення стимулює зростанняспонтанних і запланованих покупок.
Наскільки б хорошим, якісним або доступним не був продукт, якщо його етикетка непримітна – він ніколи не приверне увагу споживачів. Коли візуальна частина бренду впливає на покупця, всі інші якості продукту відходять на другий план. Непродумана етикетка може нашкодити товару, змусивши споживача зробити вибір не на її користь.
Дизайн упаковки та етикетки – це синергія творчості і стратегічного маркетингу, яка повинна:
бути в рамках єдиної дизайн-концепції компанії, фірмового стилю;
враховувати специфіку споживчої аудиторії;
підкреслювати унікальні переваги продукту.
Успішний бренд, який лідирує в своєму сегменті, повинен мати важливу відмінну рису – якісний та красивий дизайн етикетки.
Розробити дизайн етикетки допоможуть маркетологи і дизайнери KOLORO. Ми проведемо дослідження і запропонуємо вам 3 аргументованих концепту етикетки.
Ви отримаете
Потреби в розробці позиціонування і УТП. Якщо у бренду відсутнє позиціонування, вартість дизайну етикетки буде вищою.
Розміру етикетки. Вартість невеликих етикеток значно нижче.
Типу матеріалу і технології друку, яка буде обрана для створення.
Один з найпопулярніших запитів – дизайн етикетки на пляшку. Це може бути алкоголь, сік, мінеральні або солодкі газовані води. Якщо Вам необхідно розробити унікальну геометрію пляшки, а також дизайн всіх елементів етикетки, тоді вартість послуги може сягати 120 тис. гривень.
За умови замовлення комплексу послуг (позиціонування, УТП, підкріплюючі тексти, інфографіка, авторський нагляд за друком першого тиражу), вартість створення дизайну етикетки буде нижчою.
Про вартість дизайну етикетки у вашому конкретному випадку, ви можете запитати у менеджерів KOLORO. Вони складуть чорновий кошторис проекту.
Дизайн етикетки соку і дизайн етикеток для молочного десерту в банках
1. Аналіз бренду. На цьому етапі наші аналітики зберуть всю необхідну інформацію про основні цільові групи, проаналізують конкурентне середовище, а також вивчать ваш бренд, щоб максимально точно висловити його цінності і споживчі вигоди.
2. Розробка 3-ох дизайн-концептів етикетки. На основі отриманих аналітичних даних, дизайнери компанії KOLORO реалізують всі можливі графічні рішення для етикетки. 3 кращі дизайнерські розробки ми надамо вам, і аргументуємо кожен варіант дизайну упаковки й етикетки з точки зору передачі цінностей бренду, а також формування лояльного ставлення споживачів (на основі позиціонування і УТП).
3. Розвиток обраного концепту. Після того, як ви оберете один із варіантів, KOLORO займеться його удосконаленням. Наші дизайнери доопрацюють форму етикетки, підберуть і оброблять шрифти, поліграфічні матеріали, сформують кольорову гаму всієї лінійки, а також підготують ілюстративні та фотографічні матеріали.
4. Додрукарська підготовка. На заключному етапі, наші фахівці здійснять верстку та підготовку дизайн-макетів для здачі в друкарню і приведуть всі матеріали у сувору відповідність технічним вимогам.
Дизайн етикетки – майонези та соуси Victoria Amory
Дизайн етикетки вина Vina Perdiz
Етикетка – візитівка торгової марки, частина упаковки, що є важливим стимулятором продажів. Від того, наскільки етикетка відповідає смакамі перевагам цільової аудиторії, залежить доля продукту – від разових покупок до постійного споживання. Виразний дизайн етикетки виділяє товар на полиці серед незліченної кількості конкурентних марок, привертає увагу, робить бренд упізнаваним. Розробка дизайну етикетки — необхідна умова для високих продажів.
Замовити дизайн етикетки ви можете в компанії KOLORO. Ми розробляємо всі види етикеток: від пляшкових до текстильних (дизайн етикеток для одягу).
Дизайн етикетки пива The Mount Pleasant
Якщо вам необхідна етикетка на скляну або пластикову тару, наші фахівці створять для вас всі необхідні елементи.
Розробка основної етикетки (корпусної). На ній розміщується назва продукту, логотип, необхідна базова інформація.
Розробка кольєретки (етикетка на верхній частині пляшки). Це етикетка, яка розміщується на верхній частині пляшки. Вона невеликих розмірів, тому на ній знаходиться тільки логотип, символіка і найменування товару.
Розробка контретикетки (етикетка на звороті пляшки) – на цій етикетці розміщується корисна для споживача інформація: склад продукту, харчова цінність, обсяг, виробник і т. п.
Професійний дизайн пляшки і етикетки повідомляє споживачеві про високу якість і особливі переваги продукту. Правильно підібрані колір, форма і графіка в дизайні етикетки ідеально доповнять упаковку товару і зроблять її привабливою.
Створення етикетки повинно враховувати психологічні особливості кольорів, деякі кольори, наприклад, кислотно-зелений, не рекомендується використовувати для продуктів харчування. Потрібно врахувати також і візуальні образи, наприклад, якщо необхідно створити відчуття міцності або масивності, то в дизайні краще використовувати товсті горизонтальні лінії. Важливу роль відіграє матеріал, з якого виготовляється етикетка – картон, фольга, папір, полімери або самоклеючий папір.
Дизайн етикетки горілки «Мировая традиция» – робота KOLORO
Розробка дизайну етикетки – це комплексний процес, що вимагає виконання великої кількості робіт:
аналіз унікальної торговельної пропозиції;
розробка концепції позиціонування;
розробка етикетки та її форми;
вибір матеріалу, стилю оформлення, кольорової гами, шрифтів.
Проте головне – це комунікаційний посил, який транслюватиме споживачеві етикетка, стимулюючи його придбати продукт.
Мінімалістичний дизайн етикеток води Seriously
Тактильний відгук. Матеріал, розміри, якість виготовлення, техніка друку етикетки – все це грає важливу роль при виборі товару покупцем.
Емоційний відгук. Етикетка повинна викликати у споживача позитивні емоції і позитивні асоціації. Це дає можливість створити емоційний зв'язок між брендом і споживачем.
Фірмовий стиль. Дизайн-концепт оформлення товару повинен відповідати загальній концепції фірмового стилю компанії, це підвищить впізнаваність бренду.
продукт вигідно відрізняється від конкурентів;
дизайн розкриває і демонструє цінності бренду;
інформує про унікальні якості і особливі функції товару;
Дизайн етикетки плавлених сирків «Глобине» – робота компанії KOLORO
Вигідна відмінність від конкурентів.
Залучення уваги потенційної ЦА.
Стимул до спонтанної покупки.
Створення емоційного зв'язку бренду зі споживачем.
Розкриття суті і цінностей бренду за допомогою унікальних графічних рішень.
Допомога у просуванні бренду.
Повністю готовий дизайн етикетки, а також:
звіт за результатами аудиту і аналізу ринку;
логотип;
унікальну торгова пропозиція;
варіанти позиціонування товару (дизайн 3-концепту на вибір);
готову лінійку продукції;
готові підкріплюючі тексти;
підтримку на етапі запуску першого тиражу в друк.
Зв'яжіться з представником компанії KOLORO негайно, і отримаєте безкоштовну консультацію!