Брендинг (розробка бренду)

Варстість брендингу (розробки бренду)

8000 USD

термін виконання : 60 днів

Від чого залежить ціна

  1. Потрібна розробка брендбука
  2. Комерційні цілі, які ставить перед собою компанія
  3. Конкуренція у сфері

По вашему желанию,
цена будет снижена, если:

Дешевле до

90%

Заказать годовое сопровождение

Сопровождение - это утвердить годовой бюджет, закрепить за вами сотрудников

Экономия до

50%

Сократить объем работ
(меньше концептов)

Сэкономьте время наших маркетологов и дизайнеров на создание концептов

Экономия до

25%

Увеличить сроки выполнения

Если вам «не горит», мы готовы сделать хорошую скидку

Рассрочка на

6

месяцев

За это время ваш проект уже будет приносить первую прибыль
Получить индивидуальный расчет

Створення бренду в KOLORO це:

Брендинг – процес створення і розвитку бренду. Він складається з усіх етапів: від створення продукту до просування та реклами. Брендинг передбачає:

  • роботу над удосконаленням продукту;

  • підвищення престижності бренду;

  • відповідності бренду вимогам ринку.

Брендинг повинен створювати попит у споживачів на товари та послуги. Основні цілі брендингу – популяризація компанії або бренду, підвищення впізнаваності бренду, зростання продажів і прибутку. Якщо працювати з брендом правильно – споживачізаплатять більше, бо вважатимуть бренд гідним.

Замовити розробку бренду ви можете в KOLORO. Давайте завойовувати світ разом!

Послуги брендингу

Ви отримаете

Створення бренду: етапи

  1. Аналіз ринку, конкурентів і потенційної ЦА. На даному етапі необхідно виявити актуальні потреби цільової аудиторії та створити попит. Для цього необхідно провести аналіз останніх тенденцій ринку. Розробка торгової марки матиме  аналітичну основу. Приклад: Дослідження ринку твердого сиру в Україні.

  2. Аудит компанії і портфеля власних брендів. На цьому етапі ми збираємо всю інформацію про компанію-замовника.

  3. Неймінг та реєстрація ТМ. Розробка назви, яка буде відповідати концепції позиціонування нового бренду. А також перевірка на унікальність і консалтинг з реєстрації торгової марки. Приклад: Розробка назви парасолькової торгової марки «Гримучая смесь».

  4. Створення логотипу та фірмового стилю (для компаній). Приклад: Розробка фірмового стилю для компанії «Развитие».

  5. Створення дизайну упаковки з логотипом (FMCG). Брендинг упаковки допоможе розкрити всі переваги товару, розповісти його історію. Приклад: Розробка дизайну упаковки й етикетки для ТМ «Инделика».

  6. Створення вербальної складової: легенда бренду, слоган, що підкріплюють тексти та інфографіка (які спонукають до першої та повторної купівлі). Приклад: Створення унікального торговельної пропозиції для горілки «Ледяной родник».

  7. Розробка брендбуку і гайдлайну. Ми створимо керівництво, що описуватиме головні елементи бренду: місію, позиціонування, цінності бренду і філософію компанії. Документ систематизує ідеологічні елементи торгової марки, створює комплексну картину бренду і дає докладні рекомендації щодо його застосування. Тут також описані всі канали і способи маркетингової комунікації з цільовою аудиторією.

  8. Побудова стратегії просування бренду на період від 1 до 3 років.

  9. Моніторинг бренду та оцінка ефективності проведених заходів.

Розробка фірмового стилю

Брендинг: ціна залежить від таких факторів

  1. Потрібна розробка брендбука. Якщо розробка брендбуку не потрібна і достатньо 3 варіантів візуалізацій фірмового стилю (плюс логотип у векторі) - вартість брендингу буде істотно нижчою.

  2. Комерційні цілі, які ставить перед собою компанія перед початком розробки бренду. Чим вони амбітніші – тим вища вартість брендингу.

  3. Конкуренція у сфері, для якої KOLORO буде розробляти бренд. Чим вище конкуренція, тим складніше придумати цікаве позиціонування.

  4. Якщо потрібно купляти дослідження у сторонніх компаній — вартість брендингу буде вище.

  5. Загальна кількість елементів, які входять в брендбук. Наприклад, якщо крім фірмового стилю потрібен дизайн фасаду будівлі — вартість буде вищою.

Брендбук Scotch and Soda

Брендинг: розробка нової ТМ

Брендинг – процес розробки і просування товару на ринку, створення міцного емоційного зв'язку з цільовою аудиторією. Цей зв'язок ґрунтується на актуальних цінностях торгової марки. Брендинг – це комплекс заходів, спрямованих на створення цілісного образу та іміджу продукту, затребуваного споживачем.

Корпоративний брендинг

Брендинг компанії, яка працює в сфері послуг

Цілі брендингу

  1. Створення позитивного образу продукту в очах споживача, відповідно до його цінностей.

  2. Формування системи комунікацій торгової марки зі споживачем.

  3. Розробка концепції позиціонування бренду на ринку.

  4. Створення візуальної і вербальної ідентифікації продукту.

  5. Визначення концепції рекламної кампанії та рекламних носіїв.

Розробка бренду

Розробка бренду компанії - интер'єр та фасад магазину косметики MAC

Брендинг: завдання

  • підкреслити конкурентні переваги та цінності товару;

  • розкрити емоційну складову бренду;

  • створити зв'язок між товаром і споживачем;

  • зробити образ бренду індивідуальним, не схожим на інших.

Інструменти брендингу дозволяють зробити товар кращим, зацікавити споживача, змусити його купити що-небудь, і полюбити бренд. Тому, коли людина приходить у студію брендингу, вона повинна точно знати, якого результату вона хоче досягти, і що є її кінцевою метою. Бажано, щоббажання формулювалися в цифрах. Наприклад, підвищити продажі на 10%, впізнаваність на 15, збільшити частку ринку на 3,5%.

Фірмовий стиль

Корпоративний брендинг для пекарні

Навіщо потрібен брендинг?

1. Брендинг визначає сприйняття якості товару. Один і той самий товар в різній упаковці, що представляє різні торгові марки виробників, в очах аудиторії буде мати різну значимість.

2. Зрозумілість і популярність бренду кардинально змінює сприйняття однієї і тієї ж одиниці товару. Бренд формує додаткову цінність, виражену в грошовому еквіваленті. Він збільшує вартість і активи торгової марки.

3. Бренд – емоційно-психологічний тригер. Зовнішній вигляд продукту, його назва створюють емоційний зв'язок бренду з аудиторією. Образ бренду викликає у споживача низку вражень і асоціацій. Це називається «точкою прив'язки» до торгової марки. Споживачі запам'ятовують не сам продукт, а те, яке враження він справляє, його рекламний образ.

4. Брендінг допомагає розрізняти і вибирати. Велика частина споживачів прагнуть обрати товар швидко. При цьому вони вибирають ту торгову марку, якій довіряють. Також перевага віддається маркам, про які весь час чують, надійним і відомим. Вибрати товар на основі його якості або раціональних характеристик досить складно, якщо ви не експерт у цій справі. Тут на допомогу приходять бренди з їх переконливим УТП (унікальна торгова пропозиція). Зробити вибір стає набагато легше.

Послуги брендингу надає KOLORO. Ми створюємо бренди мрії!

Брендинг - створення логотипу

Логотип − брендинг косметичної продукції

Що ви отримаєте замовивши брендинг в KOLORO?

  1. KOLORO розробить бренд, який повністю відповідає цілям компанії.

  2. Назва, логотип та слоган будуть цілком унікальними. Всі символи можна буде зареєструвати ТМ. Крім того, ми створимо візуальний і вербальний образ, який виділиться на тлі конкурентних ТМ.

  3. Компанія KOLORO  консультує з питань реєстрації ТМ. З нами бюрократична тяганина зведеться до нуля.

  4. Разом з створенням бренду ми розробимо гайдлайн з детальною інструкцією щодо використання всіх елементів бренду. Також у нього ми внесемо легенду бренду і позиціонування.

  5. Разом з чином бренду ми розробимо стратегію розвитку бренду. Вона допоможе вам зрозуміти, хто є ЦА бренду і як працювати з нею надалі. Також KOLORO підтримає компанію під час виведення бренду на ринок.

Команда брендингового агентства КОLORO знає, як створити і зберегти у споживачів дбайливе ставлення до бренду на довгі роки! Тому, сміливо вивчайте наші роботи і звертайтесь до нас щоб замовити брендинг для свого проекту!

Контактная інформація:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Хочу так само!

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !