Варстість брендингу (розробки бренду)
8000 USD
термін виконання : 60 днів
Від чого залежить ціна
По вашему желанию,
цена будет снижена, если:
Дешевле до
90%
Заказать годовое сопровождение
Экономия до
50%
Сократить объем работ
(меньше концептов)
Экономия до
25%
Увеличить сроки выполнения
Рассрочка на
6
месяцев
Брендинг – процес створення і розвитку бренду. Він складається з усіх етапів: від створення продукту до просування та реклами. Брендинг передбачає:
роботу над удосконаленням продукту;
підвищення престижності бренду;
відповідності бренду вимогам ринку.
Брендинг повинен створювати попит у споживачів на товари та послуги. Основні цілі брендингу – популяризація компанії або бренду, підвищення впізнаваності бренду, зростання продажів і прибутку. Якщо працювати з брендом правильно – споживачізаплатять більше, бо вважатимуть бренд гідним.
Замовити розробку бренду ви можете в KOLORO. Давайте завойовувати світ разом!
Ви отримаете
Аналіз ринку, конкурентів і потенційної ЦА. На даному етапі необхідно виявити актуальні потреби цільової аудиторії та створити попит. Для цього необхідно провести аналіз останніх тенденцій ринку. Розробка торгової марки матиме аналітичну основу. Приклад: Дослідження ринку твердого сиру в Україні.
Аудит компанії і портфеля власних брендів. На цьому етапі ми збираємо всю інформацію про компанію-замовника.
Неймінг та реєстрація ТМ. Розробка назви, яка буде відповідати концепції позиціонування нового бренду. А також перевірка на унікальність і консалтинг з реєстрації торгової марки. Приклад: Розробка назви парасолькової торгової марки «Гримучая смесь».
Створення логотипу та фірмового стилю (для компаній). Приклад: Розробка фірмового стилю для компанії «Развитие».
Створення дизайну упаковки з логотипом (FMCG). Брендинг упаковки допоможе розкрити всі переваги товару, розповісти його історію. Приклад: Розробка дизайну упаковки й етикетки для ТМ «Инделика».
Створення вербальної складової: легенда бренду, слоган, що підкріплюють тексти та інфографіка (які спонукають до першої та повторної купівлі). Приклад: Створення унікального торговельної пропозиції для горілки «Ледяной родник».
Розробка брендбуку і гайдлайну. Ми створимо керівництво, що описуватиме головні елементи бренду: місію, позиціонування, цінності бренду і філософію компанії. Документ систематизує ідеологічні елементи торгової марки, створює комплексну картину бренду і дає докладні рекомендації щодо його застосування. Тут також описані всі канали і способи маркетингової комунікації з цільовою аудиторією.
Побудова стратегії просування бренду на період від 1 до 3 років.
Моніторинг бренду та оцінка ефективності проведених заходів.
Потрібна розробка брендбука. Якщо розробка брендбуку не потрібна і достатньо 3 варіантів візуалізацій фірмового стилю (плюс логотип у векторі) - вартість брендингу буде істотно нижчою.
Комерційні цілі, які ставить перед собою компанія перед початком розробки бренду. Чим вони амбітніші – тим вища вартість брендингу.
Конкуренція у сфері, для якої KOLORO буде розробляти бренд. Чим вище конкуренція, тим складніше придумати цікаве позиціонування.
Якщо потрібно купляти дослідження у сторонніх компаній — вартість брендингу буде вище.
Загальна кількість елементів, які входять в брендбук. Наприклад, якщо крім фірмового стилю потрібен дизайн фасаду будівлі — вартість буде вищою.
Брендинг – процес розробки і просування товару на ринку, створення міцного емоційного зв'язку з цільовою аудиторією. Цей зв'язок ґрунтується на актуальних цінностях торгової марки. Брендинг – це комплекс заходів, спрямованих на створення цілісного образу та іміджу продукту, затребуваного споживачем.
Брендинг компанії, яка працює в сфері послуг
Створення позитивного образу продукту в очах споживача, відповідно до його цінностей.
Формування системи комунікацій торгової марки зі споживачем.
Розробка концепції позиціонування бренду на ринку.
Створення візуальної і вербальної ідентифікації продукту.
Визначення концепції рекламної кампанії та рекламних носіїв.
Розробка бренду компанії - интер'єр та фасад магазину косметики MAC
підкреслити конкурентні переваги та цінності товару;
розкрити емоційну складову бренду;
створити зв'язок між товаром і споживачем;
зробити образ бренду індивідуальним, не схожим на інших.
Інструменти брендингу дозволяють зробити товар кращим, зацікавити споживача, змусити його купити що-небудь, і полюбити бренд. Тому, коли людина приходить у студію брендингу, вона повинна точно знати, якого результату вона хоче досягти, і що є її кінцевою метою. Бажано, щоббажання формулювалися в цифрах. Наприклад, підвищити продажі на 10%, впізнаваність на 15, збільшити частку ринку на 3,5%.
Корпоративний брендинг для пекарні
1. Брендинг визначає сприйняття якості товару. Один і той самий товар в різній упаковці, що представляє різні торгові марки виробників, в очах аудиторії буде мати різну значимість.
2. Зрозумілість і популярність бренду кардинально змінює сприйняття однієї і тієї ж одиниці товару. Бренд формує додаткову цінність, виражену в грошовому еквіваленті. Він збільшує вартість і активи торгової марки.
3. Бренд – емоційно-психологічний тригер. Зовнішній вигляд продукту, його назва створюють емоційний зв'язок бренду з аудиторією. Образ бренду викликає у споживача низку вражень і асоціацій. Це називається «точкою прив'язки» до торгової марки. Споживачі запам'ятовують не сам продукт, а те, яке враження він справляє, його рекламний образ.
4. Брендінг допомагає розрізняти і вибирати. Велика частина споживачів прагнуть обрати товар швидко. При цьому вони вибирають ту торгову марку, якій довіряють. Також перевага віддається маркам, про які весь час чують, надійним і відомим. Вибрати товар на основі його якості або раціональних характеристик досить складно, якщо ви не експерт у цій справі. Тут на допомогу приходять бренди з їх переконливим УТП (унікальна торгова пропозиція). Зробити вибір стає набагато легше.
Послуги брендингу надає KOLORO. Ми створюємо бренди мрії!
Логотип − брендинг косметичної продукції
KOLORO розробить бренд, який повністю відповідає цілям компанії.
Назва, логотип та слоган будуть цілком унікальними. Всі символи можна буде зареєструвати ТМ. Крім того, ми створимо візуальний і вербальний образ, який виділиться на тлі конкурентних ТМ.
Компанія KOLORO консультує з питань реєстрації ТМ. З нами бюрократична тяганина зведеться до нуля.
Разом з створенням бренду ми розробимо гайдлайн з детальною інструкцією щодо використання всіх елементів бренду. Також у нього ми внесемо легенду бренду і позиціонування.
Разом з чином бренду ми розробимо стратегію розвитку бренду. Вона допоможе вам зрозуміти, хто є ЦА бренду і як працювати з нею надалі. Також KOLORO підтримає компанію під час виведення бренду на ринок.
Команда брендингового агентства КОLORO знає, як створити і зберегти у споживачів дбайливе ставлення до бренду на довгі роки! Тому, сміливо вивчайте наші роботи і звертайтесь до нас щоб замовити брендинг для свого проекту!