Щоденник судного дня: моя колоронація

Щоденник судного дня: моя колоронація

Категория: Журнал

03 / 01 / 2018

1204 просмотров

13 4.4615384615385 5

Темне і похмурий ранок почалося з пробудження і пронизливої ​​головного болю. Це нагадував про себе вчорашній лікер, півпляшки якого я перекинув в себе поки дивився другий сезон «бариги».

Зварити (пару яєць), посмажити (шматок м'яса на сніданок), почухати (сонну втомлену шевелюру) - як говорив Льоша - і ось я вже одягнений готовий до виходу на роботу. Напівпорожній поїзд нагадував про людей, які сьогодні залишилися вдома доїдати олів'є і дивитися «Службовий роман» в 59-й раз.

- Так якого взагалі риса я їду на цю роботу?

- Настюхой з Impression видали 10 000 грн премії в кінці року і подарували сертифікат на покупки в «Розетка», а мені бос навіть будиночок з цукерками від «Рошен" не завітав з панського плеча. Видать зовсім перестав цінувати.

Несподівано, моя станція. Пора виходити. На автопілоті добираюся до офісу і бачу щасливу Таню - вже типовий живий атрибут нашого офісу і візитна картка колорит. Про те, як їй вдається залишатися на позитиві, ходять легенди. Чи то за минулі роки десь зарядилася радощами життя, то чи щоранку з'їдає «смішинки».

Ще раз виматюкався з приводу виходу на роботу другого числа я штовхнув ногою комп'ютер і його тьмяний екранчик висвітлив мені по електронній пошті: «ТА-ДА - !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Колоронація ».

- Чорт забирай, значить-таки не забули! Ось вона, довгоочікувана надбавка до зарплати і оплачувану відпустку!

Тааак, що тут у нас?

10:00 Перший млинець завжди комом

Хитрий чоловік писав мені колоронацію постарався на славу і вирішив підкласти граблі прямо біля стартової лінії. Завдання банальна - підняти бойовий дух колег, напоївши їх кавою з шоколадкою. Так ось нюанс - каву то змолоти забули, а заварювати зерна якось зовсім не комільфо.

Хапаю банку з кавовими зернами і сонного моделлера Вову, біжу в найближчу кав'ярню молити про послугу. Хрін там, бариста вирішив влаштувати собі вихідний.

- Щоб якийсь кава стала перешкодою на шляху до статусу колоронірованного співробітника? Не дочекаєтесь.

Біжу в магазин по сусідству і купую пачку розчинної кави і ще одну шоколадку. Ну а що? В результаті і вовки ситі, і вівці цілі. А відрізняти розчинний від зернового може лише Таня, яка зі мною заодно ;-)

Правда друга частина завдання виявилася ще веселіше: «Швидше за все, після цього колеги і підлеглі подякували тебе в скайпі, правда? У нас адже товариська команда. Заскрінь подяки від співробітників в месенджері, щоб потім похвалитися їх любов'ю перед друзями в блозі або на сайті KOLORO, наприклад. »

- Даааа, подяки так і перли рікою.

Тому ближче до 11-ї години я шантажем і тортурами пішов вибивати парочку. Вийшло.

Колоронація

13:00 Війна-війною, а обід за розкладом

«Твоя задача - вивести не менше 3-х колег на обід. Повір, вони будуть настільки раді, що захочуть, щоб ти їх сфотографував. А якщо немає - примусь, керівник повинен проявляти лідерські якості :-) »

Витягнути колег на обід виявилося просто, а от сфотографувати - не дуже. Самі в камеру не лізли, довелося просити. Проте, необхідну трійцю - Таню, Дениса і Вову в колекцію трофеїв придбав.

Колоронація

Колоронація

14:00 надихає колег

Дарувати натхнення було наказано цитатами великих людей про бізнес. Зазвичай з цим найкраще справляється Таня. Мені ж довелося попотіти щоб зашифрувати деякі з них, особливо для тих співробітників, з якими спілкуюся не надто часто.

1) У витоків кожного успішного підприємства варто один раз прийняте сміливе рішення. - Пітер Дракер, американський економіст

Полетіла Дениска, нехай буде сміливим і нарешті спробує лимонну бехерівку. Я теж боявся її купувати і простояв перед полицею в супермаркеті цілих 10 хвилин. Але в підсумку прийняв сміливе рішення, і воно того варте.

2) Слово «криза», написане по-китайськи, складається з двох ієрогліфів: один означає «небезпека», інший - «сприятлива можливість».

Хрін його знає, чи варто вірити китайським перекладачам, але цитата відмінно описувала сьогоднішній казус з примхливим замовником по вину, який почав не до місця виробляти. Тому цитата заслужено полетіла Андрію з відділу продажів.

3) В теорії немає різниці між теорією і практикою. На практиці вона є.

Ця цитата полетіла новому Frontend-розробнику Валері, коли ми обговорювали можливість установки операційної системи від Apple на звичайний комп'ютер :)

4) У хвилину нерішучості дій швидко і старайся зробити перший крок, хоча б і зайвий. - Лев Толстой, російський письменник

Робити перший крок зазивав Ксюшу, яка не хотіла дотиснути пару удаленщіков і розібратися з їхніми претензіями.

5) Ніколи не буває великих справ без великих труднощів. - Вольтер

Цитата підтримки Каті, яка офігела від претензій за проектом провина не менше ніж ми з Андрієм.

6) Коли дизайнери починають обговорювати свої зарплати або гроші, які вони отримують, у цей момент дизайн-студія припиняє своє існування або стає гадючником. - Артемій Лебедєв

Життєва мудрість «Тьоми» як не можна точно відображає бачення Ігоря Миколайовича з приводу обізнаності співробітників про зарплату один одного.

7) Ми не обговорюємо дизайн, на відміну від багатьох. Ми обговорюємо: вирішена задача, яка перед нами була поставлена, або не вирішена. - Артемій Лебедєв

Це я намагався пояснити SMM-менеджеру Вові яку шукати картинку для новорічної розсилки. Не впевнений, що вийшло, але звучало переконливо.

8) Відповідь одного дурня з вулиці нікого не хвилює. Але відповіді сотні дурнів називаються результатом дослідження фокус-групи і продаються за гроші. - Артемій Лебедєв

Відправив стратегу за залишковим принципом, він не відреагував, а мені було смішно.

9) Тільки дурень перемагає в житті, розумник бачить дуже багато перешкод і втрачає впевненість, не встигнувши ще нічого почати. У важкі часи наївність - це саме дорогоцінний скарб, це чарівний плащ, що приховує ті небезпеки, на які розумник прямо налітає, як загіпнотизований. - Ремарк Е. М

Чи не дернувшісь, таку простирадло ванільного тексту могла прочитати тільки Тетяна, ставити інших співробітників під удар було небезпечно.

10) Господарство вести - НЕ хером трясти! - Стетхем

Цитати Стетхема

І НАВІТЬ НЕ НАМАГАЙТЕСЯ ПЕРЕКОНАТИ МЕНЕ, ЩО ЦЕ НЕ ПРО БІЗНЕСІ! За вами прийде не тільки автор цитати, але я і грізний моделлер Вова, якого Ігор Миколайович якось назвав чеченцем через його густий бороди.

15:00 Час дач

Таня надсилає текст і просить привести його в порядок. Матеріал не структурований, незрозумілі ключові посили і мета, яку він повинен виконувати. Не страшно. Додаю заголовки, розбавляю матеріал фактами про компанію і додаю фото автора. Виходить відмінне опис філософії KOLORO і привабливу запрошення в нашу команду. Можна сміливо публікувати як універсальну вакансію на «Ворк».

→→→→→→→→→→→→→→→→→→→→→→→→→→→→→→→→→→→→→→→→→

KOLORO - навчися будувати королівські бренди разом з нами

Ми холдинг KOLORO - міжнародне брендінгові агентство, яке працює в сфері брендінгу, дизайну і маркетингу. Входимо в п'ятірку кращих брендінгових агентств України і Росії.

Клієнти компанії - це замовники з Росії, Молдавії, України, Білорусії та інших країн СНД.

Втілити в життя велику місію

«Ми створюємо королівські бренди, які пишуть історію»

Місія нашого агентства полягає в створенні нових прибуткових брендів, які стануть лідерами в своєму сегменті ринку. На нашому рахунку більше 200 успішно реалізованих бренд-проектів. Щорічна виручка від продажів брендів, створених KOLORO, становить понад 1 мільярд доларів.

Розвивайтеся разом з сильною командою

Брендінгові агентство KOLORO зібрало «під одним дахом» молодих і досвідчених фахівців у сфері дизайну, брендінгу, маркетингу, копірайтингу, менеджменту, соціології та психології. Останнє - не жарт, наш аккаунт і HR - дипломовані психологи. Компанія KOLORO ніколи не стоїть на місці і активно розвивається. Більше 20 грамотних фахівців, можуть стати вашими колегами і поділитися колосальним досвідом!

Демократичний стиль управління компанією і свобода творчості дає безмежні можливості особистого розвитку і професійного вдосконалення кожному співробітнику. Наша команда - головна перевага нашої компанії. Ми цінуємо кожного співробітника!

Відчуйте себе частиною сили, яка змінює цей світ

Компанія активно підтримує різні творчі та соціальні ініціативи, ми регулярно беремо участь в різноманітних виставках, конференціях, онлайн-марафонах і організуємо захоплюючі ФотоКвест.

Ставши частиною команди компанії KOLORO, ви зможете активно розвиватися і вдосконалювати свої професійні навички разом з молодою і динамічною компанією, в дружній творчій атмосфері.

Обіцяємо, що вже через місяць роботи наш зручний офіс в центрі Києва стане для вас другою домівкою.

Щиро ваш, безіменний ламантін в циліндрі

Безіменний ламантін в циліндрі

Фото автора статті

→→→→→→→→→→→→→→→→→→→→→→→→→→→→→→→→→→→→→→→→→

Поредачіть - завжди веселе заняття, а головне - таке рідне і близьке серцю. Але радіти рано, залишилася ще завдання.

15:30 тімліда - публічна особа

Загадково сфотографуватися в короні? Немає нічого простішого. Потрібно тільки проникнути в переговорки і знайти заповітний символ влади. Вийшло не з першого разу, але вийшло :)

Дуже дивний керівник
Загадковий шокапец!

16:00 Чи не відкрутишся - пиши

Яке ж було останнє завдання? Правильно - зібрати весь досвід минулого дня і оформити у вигляді матеріалу. Вийшов майже щоденник, в якому я упустив лише деякі подробиці, які до історії не мають ніякого відношення.

Залишилася справа за малим - випити і привітати колоронірованого керівника відділу маркетингу ;-)

Ваше здоров'я!

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Александр Тоболин

Ведущий ведущих маркетологов

13 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !