KOLORO 2017: підсумки

KOLORO 2017: підсумки

Категория: Журнал

27 / 12 / 2017

1289 просмотров

19 4.3157894736842 5

Новий 2018 й рік вже на порозі, а значить настав час підводити підсумки # KOLORO2017. Сьогодні в програмі: поновлення у складі команди, веселі історії з офісу, а також найгарячіші проекти року. Йдемо по порядку!

Команда KOLORO, осінь

Фотка, після якої з'ясувалося що з усіх нас стрибати вміє тільки Даша

Ми виросли і тепер вміємо більше

Рік почався з того, що ми створили свій повноцінний ІТ-відділ, в який увійшли: керівник (за сумісництвом - SEO-спеціаліст), Frontend-розробник і Backend-програміст. Тепер у нас тільки одне питання: як люди взагалі живуть без розробників в команді? Немислимо!

командра колоро

Зліва - Frontend-розробник Олексій; праворуч - керівник ІТ-відділу Олег

Завдяки новому відділу ми оновили дизайн наших сайтів KOLORO для України і Росії. Також ми значно прискорили завантаження сайту нашої студії Моушн-дизайну KINESKO і адаптували його уявлення для мобільних пристроїв.

Нашим клієнтам ми тепер можемо запропонувати не тільки розробку сайту компанії, каталогу або інтернет-магазину, а й повноцінне інтернет-просування цих ресурсів. А значить ваші сайти будуть не просто красивими і зручними, а й почнуть швидко продавати, залучаючи нових клієнтів.

У штаті з'явився новий стратег, Кирило, який приєднався до команди маркетологів. Що це означає? - Правильно, наш атегії просування для клієнтів будуть більш ефективними і гнучкими.

Спочатку ми про них забули, але потім згадали, що без них у нас не було б зарплати, а клієнти спалили б нас на багатті інквізиції. Звичайно ж, ми зараз про нові менеджерах з продажу і аккаунт-менеджері Каті. Передаємо привіт новоприбулим;)

Брендингове агентство KOLORO

Наші менеджери - Денис та Катя

Ну і last but not least - наш новий 3D-моделлер Володимир - справжня знахідка і дуже креативний фахівець. Він уже брав участь в проектах по створенню кейса для вапорайзери PAX і проектування затиску для купюр. Робив зонування меблевого магазину та його 3D-візуалізацію. Свіжі роботи з'являться в нашому портфоліо вже в Новому році. Обов'язково розповімо вам про них в розсилці.

Команда Колоро

Вова ходить на роботу в халаті

hi@koloro.ua і не забудь розповісти пару слів про себе!

Дизайнери KOLORO

Дизайнери KOLORO в самопальних костюмах черепашок-ніндзя в день супергероя

Корпоративні дні KOLORO 2017: хіпарем і божевільні

Влітку 2016- го ми провели наш перший корпоративний перший обід. Це була імпровізація, побудована на голому ентузіазмі маркетолога Дар'ї. Але ідея всім сподобалася, і час від часу ми продовжували традицію: зустрічалися за їжею, обговорювали плани, знайомилися з новими людьми в команді. У 2017-му у нас з'явилася HR-менеджер Тетяна, яка підняла свято на новий рівень. Тепер це тематичний день, коли всі вбираються в костюми, а є ми йдемо кудись в місто. Ми обожнюємо цей день, і не тільки тому, що за обід платить компанія :)

Команда KOLORO

Корпоративний день в стилі хіпі. Так, потім ми співали Kumbaya My Lord

Олег і Олександр, команда KOLORO

Керівник IT-відділу Олег явно знає щось, про що не здогадуємося ми

Найбільш яскравим в цей раз був день в стилі хіпі, а найбільш веселим - листопадовий свято на тему Божевільний будинок. Знаєте, завжди приємно показати свою справжню сутність.

Проекти ... Проекти ніколи не закінчуються

Часто здається, що документ з новою порцією правок довший за папір в Excel, але в кінці-кінців ми здаємо проект і бачимо наші бренди на полицях магазинів. І тоді рятуйся хто може, якщо не втечете, то прямо в супермаркеті почуєте, що це робили ми. Ми фанатіємо від своїх продуктів. Снідаємо бутербродами с з плавлених сирків Глобино і ковбасою Інделіка. Щоб були сили працювати - п'ємо каву Mava. Хотілося б сказати, що кожен місяць літаємо в Америку поїсти в ресторані L'OMBRE, але я ж просто копірайтер і зазвичай «літаю» тільки по Києву на маршрутці, яка, до слова, подорожчала до 6 грн :(

В цьому році ми закінчили перший етап створення зонтичного молочного бренду для російського ринку. Стратегія готова, позиціонування вибрано і зараз ми працюємо над створенням фірмового стилю. Ім'я замовника поки тримаємо в секреті, але скоро ви самі все дізнаєтеся.

Також ми вперше створили дизайн для м'ясного бренду преміум-сегмента. Ковбасні етикетки були у нас в портфоліо і раніше. Однак нова ЦА - нові виклики, і ми були раді їх прийняти!

Геркулес, брендинг ковбаси

Ковбасний преміум-бренд Геркулес - річний проект KOLORO

Поки одні проекти тільки на стадії запуску, інші вже можна знайти на полицях і в закладах. Кава MAVA - один з них. ивитися і помацати можна в Auchan.

Брендинг кави MAVA

Брендінг кави MAVA - весняний проект KOLORO

Крім усього іншого ми запустили 2 сайта: студію Моушн-дизайну KINESKO і веб-студію KATASIS. Перший уже показує відмінні результати. Про процес можете почитати тут. Якщо коротко, то ми ВЖЕ отримуємо заявки, а кількість відвідувань зростає. Для KATASIS ми купили домен, зібрали семантику, сайт вже індексується, а ми готуємося запустити його в новому дизайні.

Дизайн сайту

Дизайн сайту KINESKO - осінній проект KOLORO

Чого ж чекати від 2018 го в KOLORO? Рік ми починаємо відразу з двох міжнародних проектів. Ми на низькому старті і вже приступили до підготовчих робіт по двом новим брендам. М'ясний і винний, один родом з Казахстану, другий - з Грузії. Абсолютно різні, але однаково цікаві і кидають нам новий виклик.

Також в планах на початку року закінчити перенесення KATASIS на самостійну платформу, адже макети наш web-дизайнер вже намалював. Після цього почнемо просування ресурсу на території СНД і поступово підемо атакувати ринки Європи і США. Працюємо за перевіреним методом: «очі бояться, а руки роблять».

Новорічний корпоратив в KOLORO

Ми з нетерпінням чекаємо Нового року. Будемо піднімати келихи за нові цікаві проекти, зростання KOLORO, нових членів нашої команди і, звичайно ж, за вас - наші дорогі клієнти. Інакше ми б нудьгували вдома і продовжували дивитися серіали, грати в ігри, пити пиво ... (хмм, десь ми явно згорнули не туди).

Якщо ви зібралися запускати свій бренд, не робіть цього без KOLORO. З нами все стає краще!

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Александр Тоболин

Ведущий ведущих маркетологов

19 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !