Новий 2018 й рік вже на порозі, а значить настав час підводити підсумки # KOLORO2017. Сьогодні в програмі: поновлення у складі команди, веселі історії з офісу, а також найгарячіші проекти року. Йдемо по порядку!
Фотка, після якої з'ясувалося що з усіх нас стрибати вміє тільки Даша
Ми виросли і тепер вміємо більше
Рік почався з того, що ми створили свій повноцінний ІТ-відділ, в який увійшли: керівник (за сумісництвом - SEO-спеціаліст), Frontend-розробник і Backend-програміст. Тепер у нас тільки одне питання: як люди взагалі живуть без розробників в команді? Немислимо!
Зліва - Frontend-розробник Олексій; праворуч - керівник ІТ-відділу Олег
Завдяки новому відділу ми оновили дизайн наших сайтів KOLORO для України і Росії. Також ми значно прискорили завантаження сайту нашої студії Моушн-дизайну KINESKO і адаптували його уявлення для мобільних пристроїв.
Нашим клієнтам ми тепер можемо запропонувати не тільки розробку сайту компанії, каталогу або інтернет-магазину, а й повноцінне інтернет-просування цих ресурсів. А значить ваші сайти будуть не просто красивими і зручними, а й почнуть швидко продавати, залучаючи нових клієнтів.
У штаті з'явився новий стратег, Кирило, який приєднався до команди маркетологів. Що це означає? - Правильно, наш атегії просування для клієнтів будуть більш ефективними і гнучкими.
Спочатку ми про них забули, але потім згадали, що без них у нас не було б зарплати, а клієнти спалили б нас на багатті інквізиції. Звичайно ж, ми зараз про нові менеджерах з продажу і аккаунт-менеджері Каті. Передаємо привіт новоприбулим;)
Наші менеджери - Денис та Катя
Ну і last but not least - наш новий 3D-моделлер Володимир - справжня знахідка і дуже креативний фахівець. Він уже брав участь в проектах по створенню кейса для вапорайзери PAX і проектування затиску для купюр. Робив зонування меблевого магазину та його 3D-візуалізацію. Свіжі роботи з'являться в нашому портфоліо вже в Новому році. Обов'язково розповімо вам про них в розсилці.
Вова ходить на роботу в халаті
hi@koloro.ua і не забудь розповісти пару слів про себе!
Дизайнери KOLORO в самопальних костюмах черепашок-ніндзя в день супергероя
Корпоративні дні KOLORO 2017: хіпарем і божевільні
Влітку 2016- го ми провели наш перший корпоративний перший обід. Це була імпровізація, побудована на голому ентузіазмі маркетолога Дар'ї. Але ідея всім сподобалася, і час від часу ми продовжували традицію: зустрічалися за їжею, обговорювали плани, знайомилися з новими людьми в команді. У 2017-му у нас з'явилася HR-менеджер Тетяна, яка підняла свято на новий рівень. Тепер це тематичний день, коли всі вбираються в костюми, а є ми йдемо кудись в місто. Ми обожнюємо цей день, і не тільки тому, що за обід платить компанія :)
Корпоративний день в стилі хіпі. Так, потім ми співали Kumbaya My Lord
Керівник IT-відділу Олег явно знає щось, про що не здогадуємося ми
Найбільш яскравим в цей раз був день в стилі хіпі, а найбільш веселим - листопадовий свято на тему Божевільний будинок. Знаєте, завжди приємно показати свою справжню сутність.
Проекти ... Проекти ніколи не закінчуються
Часто здається, що документ з новою порцією правок довший за папір в Excel, але в кінці-кінців ми здаємо проект і бачимо наші бренди на полицях магазинів. І тоді рятуйся хто може, якщо не втечете, то прямо в супермаркеті почуєте, що це робили ми. Ми фанатіємо від своїх продуктів. Снідаємо бутербродами с з плавлених сирків Глобино і ковбасою Інделіка. Щоб були сили працювати - п'ємо каву Mava. Хотілося б сказати, що кожен місяць літаємо в Америку поїсти в ресторані L'OMBRE, але я ж просто копірайтер і зазвичай «літаю» тільки по Києву на маршрутці, яка, до слова, подорожчала до 6 грн :(
В цьому році ми закінчили перший етап створення зонтичного молочного бренду для російського ринку. Стратегія готова, позиціонування вибрано і зараз ми працюємо над створенням фірмового стилю. Ім'я замовника поки тримаємо в секреті, але скоро ви самі все дізнаєтеся.
Також ми вперше створили дизайн для м'ясного бренду преміум-сегмента. Ковбасні етикетки були у нас в портфоліо і раніше. Однак нова ЦА - нові виклики, і ми були раді їх прийняти!
Ковбасний преміум-бренд Геркулес - річний проект KOLORO
Поки одні проекти тільки на стадії запуску, інші вже можна знайти на полицях і в закладах. Кава MAVA - один з них. ивитися і помацати можна в Auchan.
Брендінг кави MAVA - весняний проект KOLORO
Крім усього іншого ми запустили 2 сайта: студію Моушн-дизайну KINESKO і веб-студію KATASIS. Перший уже показує відмінні результати. Про процес можете почитати тут. Якщо коротко, то ми ВЖЕ отримуємо заявки, а кількість відвідувань зростає. Для KATASIS ми купили домен, зібрали семантику, сайт вже індексується, а ми готуємося запустити його в новому дизайні.
Дизайн сайту KINESKO - осінній проект KOLORO
Чого ж чекати від 2018 го в KOLORO? Рік ми починаємо відразу з двох міжнародних проектів. Ми на низькому старті і вже приступили до підготовчих робіт по двом новим брендам. М'ясний і винний, один родом з Казахстану, другий - з Грузії. Абсолютно різні, але однаково цікаві і кидають нам новий виклик.
Також в планах на початку року закінчити перенесення KATASIS на самостійну платформу, адже макети наш web-дизайнер вже намалював. Після цього почнемо просування ресурсу на території СНД і поступово підемо атакувати ринки Європи і США. Працюємо за перевіреним методом: «очі бояться, а руки роблять».
Ми з нетерпінням чекаємо Нового року. Будемо піднімати келихи за нові цікаві проекти, зростання KOLORO, нових членів нашої команди і, звичайно ж, за вас - наші дорогі клієнти. Інакше ми б нудьгували вдома і продовжували дивитися серіали, грати в ігри, пити пиво ... (хмм, десь ми явно згорнули не туди).
Якщо ви зібралися запускати свій бренд, не робіть цього без KOLORO. З нами все стає краще!