День Y: корпоративний обід

День Y: корпоративний обід

Категория: Журнал

09 / 06 / 2017

2501 просмотров

9 3.7777777777778 5

Після статті про корпоративний супергеройський обід мене не звільнили. Всього-лише знизили з / п на 53%. Тому я продовжу висвітлювати внутрішньоКолорні події.

Подія перша

Коли я була маленькою і дурною (начебто щось змінилося), я мріяла про корону. Не про статус принцеси, не про владу, а саме про холодний металевий предмет, який так незручно носити на голові. Щоліта, повертаючись із Криму, я привозила додому гладкі морські скельця - коштовності для інкрустації корони. Батьки не бачили в дочки майбутньої Грейс Келлі, тому скельця систематично викидалися.

Скельця викидалися, а мрія залишалася.

Яке ж було моє здивування, коли жарким травневим днем ​​2017 рівно о 17:00 наш керівник Ігор коронував аккаунт-менеджера Михайла. Корона була не металевою, а всього-то з PLA-пластика, але моє дитяче альтер-его в той момент задихнулося від заздрості.

Михайло і скло: дивний колаж

Фото. Фото. Михайло і скло. Просто дуже дивний колаж.

Давайте розберемося, що може змусити дорослого розумного чоловіка встати на коліно на корпоративній кухні і підставити плече під картонний меч. Тобто пройти обряд Колоронаціі.

Корпоративний обід: Nota bene

Щоб бути допущеним до обряду Михайлові слід пройти ряд випробувань:

  • Витягнути на каву максимальну кількість колег, не пояснюючи причини цього спонтанного тімбілдінгу.
  • Наділити кожного співробітника суперздатностями (як ніби у нас своїх мало) і зробити звіт у вигляді презентації.
  • Умовити працівника друкарні роздрукувати презентацію безкоштовно. Записавши діалог на диктофон.
  • Виконати безліч інших завдань HR-ра Тетяни, при цьому займаючись щоденними робочими справами: створенням логотипу, неймінг поки-що-безіменній хаскі і розробкою УТП для дитячого центру.

Михайло за 8 хвилин переконає будь-якого директора, що компанії потрібно ребрендінг. Що вже там - безкоштовна роздруківка або кава-заклик. Загалом, він впорався.

Подія друга

Коли я була вже трохи постарше, я обіймала посаду редактора шкільної газети.

Відразу варто уточнити дві речі. Якщо людина займає якусь посаду, то йому за це платять (здається, так це працює в сучасному світі). Мій же класний керівник просто експлуатувала позаурочну працю неповнолітньої, тому, Світлана Володимирівна, якщо ви це читаєте, сподіваюся, вам хоча б трохи соромно.

І друге: шкільна газета - це не набір сторінок зі свіжою друкарською фарбою, який гортаєш під час ранкової кави. Це ватман навпроти кабінету директора, який ніхто ніколи не читає.

Тому, коли Тетяна оголосила, що сьогодні ми затримаємося після роботи і будемо робити газету для «Колоро», моє підліткове альтер-его померло від зневіри.

Але, як виявилося, з особистою командою графічних дизайнерів це дуже навіть цікаве заняття.

Була обрана концепція вікінгів.

Подія друга: свято KOLORO

В роботі креативщика не так вже й багато правил. Всього: люби, що робиш, і створюй ідеї. Брендінгове агентство продає не малюнки. Не тексти. І навіть не рекламні ролики. Ми продаємо ідеї.

Поки дизайнери за допомогою дитячих олівців створювали градієнт хвиль, копірайтери зайнялися розробкою ідеї. Ось, що вийшло після 20-хвилинного brainstorming'а.

Брендінгове агентство - це величезний драккар, наповнений маркетологами, дизайнерами і копирайтерами. Він розсікає хвилі рекламного океану, намагаючись знайти свою землю обітовану - лояльність споживача. Викрикуючи слогани, безстрашні вікінги вторгаються на нову територію і повністю окуповують її. Тепер свідомість покупця в їх руках. Прапор з вашим логотипом розвівається за вітром ...

До речі, якщо вам теж подобаються захоплюючі історії - ми з радістю створимо для вашого бренду легенду.

Малюємо плакат, Артем сумно дивиться в кадр

Фото. Команда в роботі та неготова газета. Завершений варіант ви можете побачити в нашому офісі на Трьохсвятительській 5/1-А

Подія третя. Воно ж головне

Не будемо відступати від традицій ...

Коли я вчилася на третьому курсі, я вирішила ідентифікувати себе в соціумі і податися в якусь субкультуру. Провела домашнє маркетингове дослідження і зробила висновки, що хіпі - найбезпечніші для фізичного і морального здоров'я. Почала носити хайратник і посміхатися людям в метро. А потім потрапила на традиційну хіпівську вечірку. З традиційними хіпівськими забавами. Якщо ви розумієте про що я...

Напевно, не варто описувати свої емоції, коли я вперше почула тему наступного корпоративу.

В останній четвер місяця відбувся корпоративний обід в стилі хіпі.

Корпоративна культура: свято в стилі хіпі

У цей день ми несли добро в маси, створювали самі милі бренди і друкували на 3D-принтері ось такі значки ☮ (тобто жили звичайним розміреним життям брендінгового агентства).

Команда KOLORO - be hip

Фото. КолороКоманда

Може бути, ви очікуєте побачити в кінці тексту заклик? Замовити у нас послуги або отримати безкоштовну консультацію ...

Можете пишатися своєю проникливістю.

Друзі, товариші, колеги! Замовляйте у нас услуги або зателефонуйте, щоб отримати допомогу висококваліфікованого фахівця з брендінгу. Зробимо з душею!

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Анна Слёз

Маркетолог

9 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !