Тайм-менеджмент: принципи управління своїм часом

Тайм-менеджмент: принципи управління своїм часом

Категория: Менеджмент

26 / 03 / 2014

3155 просмотров

5 4.2 5

Ви нічого не встигаєте? - Навчіться керувати своїм часом!

Планування робочого часу - це здатність, яка необхідна кожному. Людина, що знає що таке «тайм-менеджмент» ніколи не поспішає, і завжди встигає, а значить, повністю позбавлений від тривог і стресу. А застосовувати принципи управління часом може будь-яка людина - від школяра до керівника великої фінансової компанії. Головне - захотіти привести в порядок свій день, і докласти всі свої зусилля до того, щоб розібратися з наростаючими проблемами планування.

Керування часом, Тайм-менеджмент, планування робочого часу, управління часом

Основи управління часом

Управляти часом зовсім не складно. Тайм-менеджмент вчить розставляти пріоритети. Як організувати свій час? Все дуже просто. Давайте розглянемо базові принципи управління своїм часом:

1. Плануйте свій день

Кожен день необхідно починати з чистого аркуша. На аркуші паперу коштує виписати всі поточні справи і розставити пріоритети - за принципом присвоєння важливості від 1 до 100 (в залежності від числа поточних завдань).

Головне навчитися не тільки планувати, а й реалізовувати намічене в установленому вами порядку, закладаючи в складене розклад як самі завдання, так і супутні їм моменти (перерва на обід, проїзд до місця проведення зустрічі з клієнтом, спілкування з друзями або близькими та інше).

Організація часу, Тайм-менеджмент, планування робочого часу, управління часом

2. Корегуйте графік протягом дня

Іноді плани можуть змінитися. Залишайте «вікна» в розкладі, для того щоб не порушувати їх. Нові завдання слід вносити в розклад виходячи з щільності складеного раніше графіка. В такому випадку можна буде легко уникнути поспіху і зриву термінів.

3. Глобальні і локальні плани

Всі завдання можна розділити на локальні і глобальні. Для того щоб не розтягувати на довгий термін вирішення глобальних завдань, важливо розбити їх виконання на кілька етапів. У такому випадку кожен крок буде вести до поставленої мети, а масштаби завдання не будуть здаватися такими непосильними.

4. Позбавтеся від подразників

Необхідно виключити всі відволікаючі і дратівливі чинники. Цей принцип можна назвати одним з основних в тайм-менеджменті.

Управління робочим часом, Тайм-менеджмент, планування робочого часу, управління часом

Основну частину часу поглинають якраз таки невимушені затримки, на зразок перегляду стрічок соціальних мереж, перегляду пошти, спілкування в чаті та багато іншого. Навчившись зосереджуватися на поставленому завданню, можна підвищити її ефективність на 25%. Прості заходи допоможуть гарантовано уникнути стресу, наприклад: настройка системи оповіщення, видалення (на деякий час) або установка блокування подразника (іконки сервісу з пам'яті комп'ютера або екрана), а також чітке розмежування особистого і робочого часу, коли ніхто не завадить робити саме те, що вам потрібно.

5. Використовуйте тільки потрібну і важливу

Важливий етап в правильному розподілі часу - здатність «відсікати все зайве». Визначте коло інтересів, які реально вам необхідні, відмовтеся від недостовірних джерел інформації, позбудьтеся від так званих «друзів», які тільки те й роблять, що заважають організувати свою особисте і професійне життя. Навчіться самостійно встановлювати правила власного життя, і всякого роду «стихійних лих» в ній виявиться менше, ніж було до цього.

6. Всі важке робіть вранці

Складні справи найкраще планувати на початок робочого дня. Легко впоравшись з поставленим важким завданням, ви створите собі правильний позитивний заряд емоцій, який дозволить «все гори перевернути на своєму шляху». А якщо намагатися встигнути все зробити за один день, доробляючи завдання в авральному режимі, ми лише підвищимо таким чином собі рівень стресу, а не ефективність своєї діяльності.

Тайм менеджмент, Тайм-менеджмент, планування робочого часу, управління часом

7. Наведіть порядок на своєму робочому столі

В даному випадку під робочим столом мається на увазі весь робочий простір - починаючи від надр персонального комп'ютера і закінчуючи папками з документами. Використовуйте мітки і стікери для швидкого розпізнавання потрібної папки або розділу, не забувайте видаляти в корзину непотріб і відслужили своє цінні папери. Доведено, що більше третини всього нашого робочого простору займають речі, які не мають до поточної діяльності взагалі ніякого відношення.

Організація робочого місця, Тайм-менеджмент, планування робочого часу, управління часом

Порядок на робочому столі, Тайм-менеджмент, планування робочого часу, управління часом

8. Вивчіть свою фізіологічну активність

Головний принцип тайм-менеджменту - це вміння повноцінно відпочивати і добре працювати. Однак для того щоб працювати на повну котушку і з максимальною віддачею, кожній людині життєво необхідний персональний робочий графік. Знаєте всі свої слабкі і сильні сторони, з упевненістю можете сказати «сова» ви або все ж «жайворонок»? Завжди плануйте свій день таким чином, щоб всі важливі справи постійно припадали на пік вашої фізіологічної активності - на ранок, день або вечір. В такому випадку продуктивність праці безсумнівно підвищиться, а час на повноцінний відпочинок з'явиться само собою.

9. Ставте довгострокові цілі

Вибудовуючи свої короткострокові плани, не забувайте і про довгострокову перспективу. Один раз упорядкувавши свій день, ви легко можете впорядкувати все своє життя, збудувавши життєві і кар'єрні плани, виходячи не з якихось чужих очікувань, а з власних цілей і бажань.

Постановка задач, Тайм-менеджмент, планування робочого часу, управління часом

10. Використовуйте правило "10/90"

Перед тим, як приступити до чого-небудь, слід згадати про правило «10/90». Воно має на увазі, що 10% часу, який ви витратите на планування до початку виконання якоїсь конкретної задачі, заощадить вам 90% часу при її виконанні.

11. Відмовтеся від того, що вам не до душі

Слово «ні» заощадить вам несподівано багато вільного часу. Ввічливе «ні» - це найголовніше слово для правильної організації власного часу. Вчіться говорити «ні» і відмовляти завданням, які не входять до числа обраних пріоритетів. Будьте ввічливі і тактовні, відмовляйте людині так, щоб він зрозумів, що ви відкидаєте не його, а завдання.

Як заощадити час, Тайм-менеджмент, планування робочого часу, управління часом

12. Встановіть рейтинг своїх завдань

Уважно стежте за тим, на що у вас йде свій вільний і робочий час. Постійно відзначайте ті заняття, які віднімають у вас багато часу (наприклад, читання листівок з рекламою, журналів чи газет, безцільне перемикання телевізійних каналів, обговорення пліток і новин з колегами). Складіть рейтинг таких непотрібних занять, назвавши його «Я ніколи більше в подальшому не буду цього робити», і постійно заносите туди всі справи, які не наближають вас до поставленої мети і не приносять вам ніякої користі.

Всі перераховані вище принципи допоможуть вам заощадити купу часу, нервові клітини і здоров'я. А для того, щоб заощадити час на розробці назви, дизайну упаковки або логотипу, - звертайтеся в брендингове агентство KOLORO. Ми працюємо якісно, ​​швидко і креативно!

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Алина

Маркетолог

5 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !