Як стати цікавим - правильно розповідаєм історію

Як стати цікавим - правильно розповідаєм історію

Категория: Менеджмент

30 / 11 / 2015

3141 просмотров

15 4.1333333333333 5

Успішному управлінцю важливо навчитися підносити навіть найпростіші події з родзинкою. Адже правильно складена розповідь здатна перетворити нудну історію в ексклюзивну і цікаву. Оволодівши мистецтвом сторітеллінгу можна легко і успішно просувати бренд, виділитися в новому колективі та стати авторитетом.

Що допоможе зробити історію незвичайною і як тримати інтригу протягом усього оповідання?

8 ключових рад як правильно розповідати історії:

  1. Захоплюючий початок
  2. Яскрава зав'язка
  3. Нарощування інтриги
  4. Кульмінація
  5. Розв'язка і мораль
  6. Невербальні елементи розповіді

1. Захоплюючий початок

Початок - краще слово!

брендінг, маркетинг, дизайн, реклама, професійний брендінг, саморозвиток, самосовершентсованіе, розповідь, ораторство

Цікава історія завжди виділяється колоритною назвою, яка привертає до себе увагу.

Основна мета – зацікавити слухачів і утримати інтерес від початку і до кінця розповіді.

Легко привертають увагу такі сенсаційні заголовки, як:

- «Як я перевозив корів на задньому сидінні»;

- «Моє бачення майбутнього: жіночі авто будуть паркуватися самостійно».

Важливо пам'ятати, що для самої історії зовсім не обов'язково, щоб ви дійсно перевозили корову або саме так бачите майбутнє жіночих авто.

Головне завдання ефектної назви – вона повинна виключно залучити і зацікавити людину.

2. Яскрава зав'язка

Раз вже почав - перемагай!

брендінг, маркетинг, дизайн, реклама, професійний брендінг, саморозвиток, самосовершентсованіе, розповідь, ораторствоСильна цікава зав'язка - запорука успіху після інтригуючої назви. Зав'язка повинна відразу містити суть історії, упускаючи довгі вступи і нудні подробиці, що може набриднути слухачеві.

Кожна пропозиція має бути соковитою і захоплюючою, розпалюючи бажання продовжувати слухати історію.

Пам'ятайте, що навіть найбільш нудна історія, розказана з виразною інтонацією і жестикуляцією, перетвориться в захоплюючу розповідь.

3. Нарощування інтриги

Фільм повинен починатися із землетрусу, а потім напруга повинна наростати. .

брендінг, маркетинг, дизайн, реклама, професійний брендінг, саморозвиток, самосовершентсованіе, розповідь, ораторствоЗ кожною новою пропозицією повинно посилюватися напруження емоцій. Тут дуже важливо посилювати напругу і хвилювання, інтригувати кожним поворотом історії. Інтерес з кожним словом повинен прогресувати. Нехай вас слухають, не зводячи очей і затамувавши подих від хвилювання, вловлюючи кожну деталь.

Фрази, які емоційно нейтральні для аудиторії та не чіпляють увагу, краще прибрати з розповіді та замінити саме тими, які не залишать байдужими.

Успішна і захоплююча історія повинна бути короткою: 3-4 хвилини розповіді найбільш ефективно впливають на аудиторію. Тому, позбудьтеся від зайвих фраз і підсилюйте напругу до кульмінації.

4. Кульмінація

Якщо в першому акті на сцені висить рушниця, то в останньому вона повинна вистрілити.

брендінг, маркетинг, дизайн, реклама, професійний брендінг, саморозвиток, самосовершентсованіе, розповідь, ораторство

Коли напруга доходить до вищої точки і слухач, затамувавши подих, бажає отримати відповіді: «чим же все закінчиться?», настає час для «кульмінації».

Кульмінація подібна «мертвій петлі» на американських гірках. У своєму емоційному контексті вона доводить напругу аудиторії до максимуму. Кульмінацію можна охарактеризувати як емоційний вибух, сплеск емоцій.

5. Розв'язка і мораль

Мораль - це призма, через яку ми дивимося на світ, і вона постійно змінюється.

брендінг, маркетинг, дизайн, реклама, професійний брендінг, саморозвиток, самосовершентсованіе, розповідь, ораторство

Розв'язка дає заповітні відповіді на всі поставлені запитання. Таємниці втілюються в життя, вирішуються загадки та розвіюється головна інтрига. Накопичена напруга перероджується в емоційне задоволення. Хороша розв'язка часто має ефект несподіванки. Це відмінний прийом, що добре діє на захоплену аудиторію.

Мораль повинна бути лаконічною в 1-2 фрази, поки слухач перебуває в напрузі після кульмінації. Для того, щоб завершення було цікавим, досвідчені оповідачі користуються афоризмами або приказками, щоб зробити історію такою, що запам'ятовується. Яскравими прикладами можуть бути: «Не все те золото, що блищить» або «Береженого Бог береже».

Пам'ятайте, що навіть невдала розповідь врятує вдалий вибір моралі, яка залишиться в пам'яті слухача і поставить надихаючу точку історії. Саме від кінцівки залежить загальне враження від розповіді.

6. Невербальні елементи розповіді

Емоції! Ось що застилає людям очі. Крізь призму емоцій істина спотворюється до невпізнаваності.

брендінг, маркетинг, дизайн, реклама, професійний брендінг, саморозвиток, самосовершентсованіе, розповідь, ораторство

- Лоскочіть емоції слухача: грайте з ним інтонацією, доповнюйте розповідь жестами, станьте актором і подаруйте своїй аудиторії маленьке шоу. Не бійтеся драматизувати, перебільшувати або прикрашати.

- Створіть яскраві образи в свідомості кожного слухача. Поки ви будете розповідати історію, перед очима вашої аудиторії повинна промайнути барвиста картинка з яскравими образами і героями.

- Розповідайте від першої особи: не дивлячись на те, чи відбулася історія з вами або з кимось іншим, щоб посилити ефект довіри і правдоподібності. Головне завдання - залучити слухача, викликати інтерес і співпереживання. У підсумку звичайно можна розкрити карти і сказати, що історія насправді відбувалася не зі мною, а з моїм другом. Це на ваш вибір.

- Лаконічність. Повірте, ніщо так не псує історію, як багатослівність оратора. Ви повинні пам'ятати, що успішність розповіді обчислюється саме в якості оповіді. Розповідаючи занадто довгу історію, вдаючись у зайві подробиці, ви ризикуєте втратити увагу та інтерес слухача.

- Відточуйте майстерність. Якщо ви прагнете стати вмілим оратором, вам потрібно часто тренуватися. В кінці кожного дня або кожного тижня будуйте історію про найяскравіші та найцікавіші моменти. Вишуковуйте правильну композицію розповіді, застосовуючи перераховані вище прийоми.

Дотримуючись цих простих порад ви зробите свої історії цікавими і незвичайними.

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Александра Мурин

murin@koloro.ua

15 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !