Бренд менеджер. Хто він?

Бренд менеджер. Хто він?

Категория: Менеджмент

23 / 06 / 2011

8162 просмотров

33 3.9393939393939 5

Час брендів


Погодьтеся, ми живемо в дуже цікавий час, коли у організацій усі товари і послуги практично однакові. Однакові постачальники, інгредієнти, торговельні та комерційні пропозиції. А конкуренція між лідерами ринку, в більшій мірі, пролягає в площині відкатів.

Зусилля уряду у боротьбі з корупцією та у виконанні взятих зобов'язань з приходу на наш ринок іноземних виробників, іноді, лише погіршують становище вітчизняних підприємців і позбавляють їх основної конкурентної переваги доступності місцевої продукції.

В результаті місцева продукція, що програє імпорту за ціною або за привабливістю, мертвим вантажем залежується на полицях! Але навіть красиве оформлення не завжди дає очікуваний WOW-ефект! У такій ситуації бізнесу повинен допомогти хороший бренд-менеджер.

Цікаво почитати про головні помилках бренд-менеджерів

Переваги бренд менеджера


Бренд менеджер створює конкурентну перевагу товару або послузі на невловимій, нематеріальній основі. Бренд це сукупність ідейних уявлень про товар чи послугу в свідомості і підсвідомості споживача. Об'єктом уявлень може бути товар, послуга, організація або окремо взята людина (співак, селебріті, власник групи компаній, ім'я якого є зареєстрованим торговим знаком і т.п.).

Бренд менеджер управляє ідеями про товар або послугу в свідомості і підсвідомості споживача. Можна говорити, про те, що бренд менеджер управляє свідомістю і підсвідомістю цільових груп клієнтів для створення сприятливих умонастроїв по відношенню до просуваємої продукції або послуги. Тобто, об'єктом управління бренд менеджера є свідомість і підсвідомість цільової аудиторії.

З цим матеріалом читають: Управління репутацією бренда

Побудова бренду, брендінг, бренд менеджер, побудова бренду, створення бренду, branding, Ukraine, Україна, Росія, manager, бренд, менеджер, brandКлючові знання бренд-менеджера


Фундаментом бренд-менеджменту служать соціологія і психологія, в контексті втрачаючої свої позиції національної культури. На цей фундамент ставлять цегляну кладку зі знань з економіки, маркетингу та управління. Таким чином, для успішної роботи бренд-менеджер повинен володіти базовими знаннями з соціології, маркетингу та економіці, а також глибокими знаннями по психології та управління масовою свідомістю.

Загальновідомо, що у людини є п'ять почуттів дотик, нюх, слух, тактильні відчуття і зір. Так ось, завдання бренд-менеджера забезпечити максимальну кількість майбутніх позитивних дослідів особистості, по максимально великій кількості каналів сприйняття - з просуваємим продуктом.

Після такого забезпечення починається наступний етап роботи закріплення в свідомості і підсвідомості людини асоціативних зв'язків між потенційним позитивним досвідом і товаром або послугою. Позитивний потенційний досвід особистості це обіцянка бренду задовольнити особливу або ж звичайну потребу споживача несподіваним чином.

Цікавий матеріал по темі тут

Ефект бренд-менеджера


Професійний бренд-менеджер, який володіє необхідними знаннями, здатний створити нові споживчі звички, а також впровадити в уми споживачів сприятливий імідж просувати продукцію. Тобто, бренд менеджер здатний на створення нових ринкових сегментів. Маркетологи бачать розвиток сучасних ринків вглиб. Але такий шлях розвитку має обмежений потенціал і пасивну підприємницьку позицію.

Бренд-менеджер, перебуваючи в активній позиції, керує поведінкою споживача. У ланцюжку зворотного зв'язку споживач виявляється наслідком, причиною залишається бренд-менеджер. Розвиток технологій бренд-менеджменту пов'язано з культурою управління масами. Амбіції молодої ринкової економіки мати все і зараз ускладнюють роботу бренд-менеджера. Російському бізнесу потрібно ще дозріти до стратегічного управління і включити бренд-менеджмент до складу пріоритетних бізнес-процесів верхнього рівня. Інакше бренд-менеджмент буде залишатися окультуреним "рекетом" свідомості споживача. А від цієї "традиції" 90-х потрібно відмовитися! Оскільки поваги від споживача гарантовано можна добитися лише поважним до нього ставленням.

Підбір бренд менеджера для організації


При пошуку бренд-менеджера, рекрутинговим службам доводиться вирішити непросте завдання, адже якісної освіти і позначених вимог у сфері бренд-менеджменту Росії і України не існує. Існують лише суб'єктивні уявлення, які копіюють західний досвід, без оглядки на молоду і просочену "пострадянською" ментальністю ринкову економіку. Тому співробітники служб персоналу, при пошуку бренд-менеджера, орієнтуються на вимоги до маркетологів, і, найчастіше, наймають на вакансії бренд-менеджерів саме маркетологів.

Однозначно можна сказати, що бренд-менеджер повинен мати досвід роботи в рекламі та управлінні, а також володіти знаннями з психології. З огляду на це, на позицію бренд-менеджера, бажано наймати менеджерів по рекламі, а також фахівців зі зв'язків з громадськістю та міжособистісних відносин.

На завершення хотілося б задати питання уважному читачеві. Чи може бренд менеджер зі звичайного товару або послуги створити предмет бажання і прагнення масового споживача? Як думаєте?

Власне кажучи, для створення майбутнього бренду не обов'язково потрібні вже існуючі товари або послуги, адже пекуче бажання це реакція свідомості споживача, яка за бажанням бренд-менеджера може бути прив'язана до будь-яких об'єктів зовнішнього світу, навіть до ще не створеним! Причому, іноді, ще фізично не створені об'єкти притягують бажання споживача ще сильніше, ніж існуючі. Відмінний доказ тому маркетингова компанія Apple по випуску нових I-Phone. Не згодні? Парируйте!

Нагадаємо лише, що брендінг, або ж - побудову успішного бренду, ви можете замовити у брендинговому агентстві KOLORO.

Контактная информация:

hello@koloro.ua

+38 (044) 223 15 23

Подготовил:

Кристина

Маркетолог

33 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Безкоштовна консультація. Телефонуйте

up-btn

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

Виберіть зручний вам спосіб:
- Оцінка готовності вашого проекту
- Побудова плану робіт
- Ціни та терміни

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !