7 принципів успіху Стіва Джобса

7 принципів успіху Стіва Джобса

Категория: Менеджмент

19 / 03 / 2015

8269 просмотров

22 4.4545454545455 5

Стів Джобс біографія, правила успіху, Стів Джобс, AppleСтів Джобс - великий іноватор, геніальний інженер і талановитий керівник.

Людина, яка змінила практично всі сфери людської діяльності, завдяки своїм унікальним винаходам.

Компанія Apple сколихнула світ, такими речами як iPad, iPhone та iPod, комп'ютери iMac, анімаційна студія Pixar - і це далеко не всі досягнення генія.

У чому секрети успіху Стіва Джобса? Що дозволило йому змінити світ та домогтися колосального успіху?

Як народжувалися інноваційні ідеї

Унікальні ідеї глобального масштабу Стіва Джобса не були чимось надприродним, Стів просто любив IT технології та мріяв змінити світ. Кожна його ідея - випадковість, заснована на постійному пошуку і життєвому досвіді. Життя Джобса, як і кожного генія, була не легким, і крім феноменальних злетів в ній було і безліч нищівних падінь. Розглянемо все по порядку.

Народився Стів у Сан-Франциско. Виховувався він у сім'ї прийомних батьків - Пола і Клари Джобс. Головною умовою усиновлення з боку біологічної матері Джобса була обіцянка прийомних батьків віддати хлопчика до коледжу для здобуття вищої освіти. Обіцянку вони виконали, батьки оплатили дороге навчання Джобса в престижному Рід-коледжі, однак Стів провчився там лише півроку. Пояснював це тим, що він просто не знав, чому він хоче присвятити своє життя, і усвідомлював, що коледж не допоможе йому знайти своє покликання.

Шрифти для iMac

Компанія Apple Джобс, правила успіху, Стів Джобс, AppleОднак Джобс залишився на території коледжу, ночував на підлозі в кімнатах у своїх друзів-студентів, щоб поїсти, Стів здавав пляшки з-під напою Coca-Cola, відвідував він лише ті семінари, які йому були цікаві, серед яких і виявився курс з каліграфії. Тоді він здавався абсолютно марним, Стіву просто подобалася красива типографіка, проте через 10 років саме цей досвід став основою для створення типографіки і пропорційних шрифтів першого комп'ютера iMac, які потім були запозичені ОС Windows.

Підстава Apple

Велика компанія Apple зародилася в гаражі батьків Стіва Джобса. Тут Стів зі своїм близьким другом Стівом Возняк зібрали перший інноваційний комп'ютер, на основі чого і з'явилася ідея створити свою власну компанію, а також відшукати інвесторів.

Назва Apple здавалась найоптимальнішою, вона звучало «дуже енергійно», і дозволяла розмістити компанію на перших сторінках телефонного довідника. Головним і першим інвестором компанії Apple став Майк Маркулла, і в 1980-му році компанії Apple був привласнений статус національної, а її загальний капітал налічував мільйони доларів.

Перший Macintosh

При роботі над новим проектом компанії Apple - розробка нового комп'ютера Lisa, Стів Джобс був відсторонений від проекту, так як через кепський характер і бунтарство іншим учасникам проекту було складно з ним працювати. Джобс сприйняв це як виклик, і почав працювати над своїм власним проектом по створенню комп'ютера Macintosh - простого для користувача і неймовірно ефективного. Команда Apple одноголосно не схвалила проект Стіва, однак при запуску на ринок проект Lisa з тріском провалився, а перший iMac став лідером продажів.

Перший комп'ютер Macintosh, правила успіху, Стів Джобс, Apple

Студія Pixar і компанія NeXT

Незважаючи на успіх iMac, через кепський характер Джобса його звільняють з компанії Apple. Це було його особистою трагедією, але він знав, що любов до справи свого його життя занадто велика, саме тому він заснував нову інноваційну компанію NeXT, а також придбав анімаційну студію Pixar.

Відродження Apple

За ті роки, які компанія Apple провела без Стіва Джобса, вона опинилася на межі зникнення - продажі впали, на ринку з'явилося багато гідних конкурентів, справи йшли зовсім неважливо. У цей період Apple викуповує молоду і перспективну компанію NeXT і просить Стіва повернутися до «штурвала».

iPod, iTunes, iPhone, iPad, App Store...

Після повернення Джобса в Apple, настала «епоха розквіту компанії», Стів був не просто новатором, але і талановитим маркетологом. Перше, що він зробив, запустив відомий всій рекламної індустрії ролик «Think Different», в якому він заявив, що Apple створює продукцію для сміливих людей і мрійників, і винаходи Apple повністю перевернуть уявлення користувачів про дизайн - так було презентовано новий і неймовірний, напівпрозорий iMac. Так Стів реалізував свою ідею про те, що ПК стає центром сучасного життя кожної людини. Він перетворив продукти Apple в стиль, культуру і спосіб життя.

Правила ведення бізнесу Джобса, правила успіху, Стів Джобс, AppleЗ подачі Джобса Apple розробила новий пристрій, який став легендою цифрової музики - iPod - красивий, функціональний і неймовірно зручний пристрій, музичний плеєр, що дозволяє користувачеві зануритися в світ якісної цифрової музики iTunes.

Поява iPhone змінило світові технології в цілому і зокрема технології створення смартфонів. Точно також як поява першого планшетного комп'ютера iPad змінило світ комп'ютерної індустрії.

Ще одним геніальним винаходом Джобса став інтернет-магазин додатків App Store, що дають доступ до 10 млрд додатків для iOS-пристроїв. Щодня з App Store скачується понад 1 млрд додатків. Так, крок за кроком, Стів Джобс перетворював продукти і технології IT-індустрії в справжні витвори мистецтва.

Як міняти світ: 7 принципів успіху Стіва Джобса

Все своє життя Стів Джобс провів у пошуку нових ідей, які змінили б світ і способів їх реалізації. Знання та багатий життєвий досвід, злети і падання, дозволили Стіву вивести 7 головних принципів, якими він керувався всю свою велику кар'єру винахідника і новатора.

7 секретів успіху Стіва Джобса:

  1. «Робіть те, що любите». Стів Джобс шалено любив справу, якій він присвятив життя. Без любові до справи, якою ви займаєтеся, ви не зможете досягти і половини тих успіхів, яких могли б досягти. Шукайте те, що вам дійсно цікаво, щоб отримувати від роботи задоволення.
  2. «Залиште слід у Всесвіті». Стів завжди прагнув змінити світ, зробити його краще і зручніше. Інновації не обов'язково повинні носити глобальний характер, це може бути проект з підвищення продуктивності на підприємстві або новий прилад для читання овочів для домогосподарок, головне щоб ваша ідея приносила користь і полегшувала життя звичайних споживачів.
  3. Бізнес-ідеї Стіва Джобса, правила успіху, Стів Джобс, Apple«Струсніть вашу свідомість». Намагайтеся уникнути стереотипного мислення. Додайте творчості в кожен робочий процес, накопичуйте новий досвід, враження і знайомства, це допоможе розширити межі вашого стандартного мислення.
  4. «Продавайте мрії, а не продукти». Стів, як грамотний маркетолог, ніколи не продавав людям просто свої продукти. Він завжди презентував їм щось більше. iPod - це не просто новий музичний плеєр, iPod - це «тисяча пісень у вас в кишені». Так Стів показував, що покупець купує не просто новий пристрій, а мрію, тепер він зможе всі свої музичні уподобання покласти до себе в кишеню і взяти компактний пристрій з собою куди завгодно.
  5. «Скажіть «ні» тисячі речей». Працюючи над дизайном iPhone або iPod, Джобс завжди намагався викинути все зайве, для того щоб пристрій був зручним, компактним і легким, ті ж принципи він застосовував і при розробці дизайну нових пристроїв. Він вважав, що простота - це найскладніше і найважливіше.
  6. «Створіть шалено великий досвід». Стів вважав, що успіх його діяльності багато в чому гарантований саме взаємовідносинами зі своїми клієнтами. Саме тому він намагався створити глибокий емоційний зв'язок споживачів з продуктами Apple. Керуючись цим, він побудував систему золотих стандартів обслуговування та роботи з покупцями в роздрібній мережі Apple Store.
  7. «Опануйте послання». Важливим елементом запуску нового продукту Стів вважав його презентацію аудиторії. Презентація не повинна бути сухим перерахуванням унікальних властивостей продукту, це повинно бути «зачаровуюче шоу, яке повинно схвилювати людей».

«Унікальні правила створення ефективної презентації від Стіва Джобса» ви можете знайти в нашому блозі.

Стів Джобс назавжди залишиться великим новатором і легендою в історії IT-індустрії. Надихайтеся його історією, застосовуйте його правила успіху і хто знає, які великі ідеї та інновації чекають вас!

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Анна Просвирина

Маркетолог

22 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !