Правила переговорів змінюються рідко. В інших сферах бізнесу одні модні тенденції змінюються іншими, а в переговорах діє золотий стандарт, який залишається практично незмінним. Ця книга познайомить вас із золотим стандартом і з методами переговорів, які стануть в нагоді вам в подальшому житті, і буду застосовні в будь-яких життєвих ситуаціях. На жаль, до цих корисних, практичних порад рідко прислухаються, а ще рідше їх дотримуються
Категория:
Автор: Александра Мурин
Успішному управлінцю важливо навчитися підносити навіть найпростіші події з родзинкою. Адже правильно складений розповідь здатний перетворити нудну історію в ексклюзивну і цікаву. Оволодівши мистецтвом сторітеллінга можна легко і успішно просувати бренд, виділитися в новому колективі і стати авторитетом.
Категория:
Автор: Александра Мурин
Літо для компанії KOLORO - це час змін. Ми не тільки готуємося до нового сезону, а й прагнемо до постійного саморозвитку. Сьогодні величезна увага ми приділяємо зміцненню корпоративної культури. Хочемо поділитися з вами корисними порадами, перевіреними на практиці.
Категория:
Автор: Анна Просвирина
Огляд культової книги Наполеона Хілла "Думай і багатій". Що потрібно робити, щоб домогтися успіху? Спробуйте 13 практичних порад від автора бестселера.
Категория:
Автор: Анна Даценко
Захоплююча історія про життя новатора і унікальні правила успіху від Стіва Джобса, які не тільки запалять ваша уява, а й допоможуть розвинути свіжі ідеї для розвитку бізнесу.
Категория:
Автор: Анна Просвирина
Ви нічого не встигаєте? - Навчіться керувати своїм часом!
Бувають такі періоди, коли робити зовсім нічого не хочеться, і з кожним днем нас все більше і більше огортає лінь. Такий стан негативно позначається як на нас самих, так і на оточуючих. Лінь, особливо хронічна, призводить до фізичного занепаду, подразнень, стресу, застоям в навчанні або роботі і навіть до депресії. Вам же не потрібен цей подарунковий букет від ліні? Тоді давайте позбавлятися від неї за допомогою простих правил мотивації.
Як вибрати і де знайти фрілансера? Як відрізнити любителя від професіонала і знайти грамотного фахівця для виконання проекту? Про це - читайте в нашій статті!
Категория:
Автор: Анна Просвирина
Презентація - це найефективніший спосіб залучення уваги цільової аудиторії, партнерів, колег, і постачальників - до бренду, торгової марки або компанії!
Категория:
Автор: Анна Просвирина
За допомогою цієї статті ви навчитеся правильно викладати інформацію, а значить - будете правильно зрозумілі вашим співрозмовником.
Категория:
Автор: Анна Просвирина