Ринок склотари в Україні за 2008-2012 гг. Аналіз виробництва, експорту, імпорту.

Ринок склотари в Україні за 2008-2012 гг. Аналіз виробництва, експорту, імпорту.

Категория: Исследования

12 / 08 / 2013

9341 просмотров

18 4 5

Склотара або скляна упаковка - це вироби, виготовлені зі скла, для фасування, транспортування, зберігання і реалізації напоїв або продуктів харчування.

\n\n

Склотара має низку переваг у порівнянні з іншими видами упаковок: прозорість, можливість герметичного закупорювання, гігієнічність, відсутність взаємодії з продуктом, краще зберігання продукту, технологічність, різноманітність асортименту. Оскільки скляна тара не взаємодіє з продуктами, то вважається, що напої зі склотари смачніше.

\n\n

Ринок скляної тари, Ринок склотари в Україні, ринок скляної тари, ринок склотари за 2008-2012 рр., Аналіз виробництва, аналіз експорту, аналіз імпорту, основні виробники склотари, попит на склотару, тенденції на ринку, динаміка виробництва склотари

\n\n

Однак головним недоліком скляної тари є її низька механічна міцність, іншими словами, вона тендітна і легко б'ється.

\n\n\n\t\n\t\t\n\t\t\t\n\t\t\n\t\n

\n\t\t\t

Фахівці компанії KOLORO мають великий досвід в розробці дизайну пляшки, моделюванні та виготовленні прес-форм. Наші професіонали створять якісний прототип виробу або деталі, з урахуванням всіх опуклостей і вогнутостей, з можливістю нанесення графічного тексту безпосередньо на тіло моделі. В результаті Ви отримаєте точний макет, який можна продемонструвати партнерам, замовникам і колегам.

\n\t\t\t

\n\n

Як правило, склотару ділять на наступні види:

\n\n

  • \n\t
  • банки для консервування різних обсягів;
  • \n\t
  • пляшки для напоїв та харчових продуктів (горілчані, пивні, винні, молочні пляшки, пляшки для шампанського та ін.)
  • \n\t
  • нехарчова склотара (скляна тара для фармацевтики і нехарчових продуктів, ампули та ін.).
  • \n

\n\n

Банки зазвичай виготовляють з біло-зеленого скла зі стандартним широкою шийкою. Банки випускають ємністю 0,25; 0,5; 0,75; 1; 1,5; 2; 3 і 10 літрів. Банки завжди користуються у населення особливим попитом і популярністю, оскільки їх використовують для домашнього консервування, бродіння вина (10-літрові банки) або просто для зберігання продуктів харчування. Останнім часом стали популярними банки з самокруткою, які можна закрутити кришкою, а не закочувати.

\n\n

Виробництво скляної тари, Ринок склотари в Україні, ринок скляної тари, ринок склотари за 2008-2012 рр., Аналіз виробництва, аналіз експорту, аналіз імпорту, основні виробники склотари, попит на склотару, тенденції на ринку, динаміка виробництва склотари

\n\n

Пляшки широко застосовуються на виробництві алкогольних і безалкогольних напоїв. Пляшки - це в основному високі, циліндричної форми посудини з вузькою шийкою. Таке горлечко зручно закупорювати пробкою.

\n\n

Основні виробники склотари, Ринок склотари в Україні, ринок скляної тари, ринок склотари за 2008-2012 рр., Аналіз виробництва, аналіз експорту, аналіз імпорту, основні виробники склотари, попит на склотару, тенденції на ринку, динаміка виробництва склотари

\n\n

Більш того, скляна тара набирає популярність у зв'язку з останньою тенденцією використання екологічних матеріалів. Це дає можливість свідчити про те, що найближчим часом ринок склотари буде перспективним і буде спостерігатися зростання обсягу споживання.

\n\n

Виробництво, експорт, імпорт склотари в Україні

\n\n

\n

\n\n

У структурі виробництва склотари за видами переважають скляні ємності для напоїв та харчових продуктів (близько 70%), частку в 22% займають банки для консервування. Частку ринку займає склотара для нехарчових продуктів.

\n\n

За даними Держстатистики України, за останні 5 років виробництво скляної тари як збільшувалося, так і зменшувалося. Так після кризового 2008 року виробництво банок для консервування скоротилося на 18%, а виробництво пляшок для напоїв - на 25%. В період 2009-2011 рр. спостерігалося зростання виробництва: в 2010 р темп приросту склав 13,8% до попереднього року, а в 2011 р - 12,9%. Однак позитивна тенденція закінчилася в 2011 р і вже в 2012 р виробництво знову знизилося на 7,6%.

\n\n

Динаміка темпів зростання обсягу виробництва, а також динаміка виробництва склотари за видами в натуральному вираженні за 2008-2012 рр. представлені на діаграмах:

\n\n

Виробництво скляної тари, Ринок склотари в Україні, ринок скляної тари, ринок склотари за 2008-2012 рр., Аналіз виробництва, аналіз експорту, аналіз імпорту, основні виробники склотари, попит на склотару, тенденції на ринку, динаміка виробництва склотари

\n\n

Виготовлення скляних банок, Ринок склотари в Україні, ринок скляної тари, ринок склотари за 2008-2012 рр., Аналіз виробництва, аналіз експорту, аналіз імпорту, основні виробники склотари, попит на склотару, тенденції на ринку, динаміка виробництва склотари

\n\n

Виготовлення скляних пляшок, Ринок склотари в Україні, ринок скляної тари, ринок склотари за 2008-2012 рр., Аналіз виробництва, аналіз експорту, аналіз імпорту, основні виробники склотари, попит на склотару, тенденції на ринку, динаміка виробництва склотари

\n\n

Майже 95% всієї продукції на ринку України вітчизняного виробництва. Частка імпортної продукції незначна - всього 5,3%.

\n\n

Експорт всіх видів скляної тари (пляшки, пляшки, ампули та інші скляні ємності для транспортування чи пакування товарів; банки скляні для консервування; пробки, кришки та інші аналогічні скляні вироби) мав аналогічні тенденції з виробництвом. Так в 2009 р обсяг експорту знизився на 35%, а за 2010-2011 рр. в середньому збільшувався на 30% щорічно. У 2012 р експорт продукції знизився на 6% і склав 88819,8 тис. Дол.

\n\n

Динаміка експорту склотари, тис. Дол .:

\n\n

Показники експорту склотари, Ринок склотари в Україні, ринок скляної тари, ринок склотари за 2008-2012 рр., Аналіз виробництва, аналіз експорту, аналіз імпорту, основні виробники склотари, попит на склотару, тенденції на ринку, динаміка виробництва склотари

\n\n

Що стосується імпорту склотари, то після його значного зниження (майже на 50%) в 2009 р надалі спостерігався лише його зростання. У 2012 р. імпорт склотари збільшився на 8% в порівнянні з 2011 р і склав 70132,5 тис. Дол. Динаміка імпорту склотари в Україні за 2008-2012 рр .:

\n\n

Показники імпорту склотари, Ринок склотари в Україні, ринок скляної тари, ринок склотари за 2008-2012 рр., Аналіз виробництва, аналіз експорту, аналіз імпорту, основні виробники склотари, попит на склотару, тенденції на ринку, динаміка виробництва склотари

\n\n

Незважаючи на те, що експорт скоротився, а імпорт продовжував рости, зовнішньоторговельне сальдо (різниця між експортом та імпортом продукції) залишалося позитивним.

\n\n

В основному Україна імпортує медичну склотару (майже 70% всього імпорту) і пляшки (19%). У структурі імпорту частки склотари для медичної та парфумерної продукції з кожним роком зростають, а частки пляшок і банок зменшуються. Країни-постачальники склотари в Україні - це Польща, Чехія, Італія, Франція.

\n\n

На закордонні ринки Україна поставляє в основному ампули (медичну склотару) - понад 60%, пляшки - більш 20% і банки для консервування - майже 11%. Основні країни-імпортери української склотари - це Росія і Білорусь. Перспективним є вихід на ринки Німеччини і Польщі.

\n\n

Виробники скляної тари

\n\n

\n

\n\n

Гравців на ринку склотари досить багато, проте більше 80% всієї продукції випускає десятка лідерів.

\n\n

Попит на скляних тару, Ринок склотари в Україні, ринок скляної тари, ринок склотари за 2008-2012 рр., Аналіз виробництва, аналіз експорту, аналіз імпорту, основні виробники склотари, попит на склотару, тенденції на ринку, динаміка виробництва склотари

\n\n

Основними виробниками склотари в Україні є:

\n\n

  • Компанія «Вільногірське скло» (знаходиться в Дніпропетровській обл., Виробнича потужність - 1080 т скломаси на добу);
  • Ветропак Гостомельський склозавод (знаходиться в Київській обл., Потужність - 820 т скломаси / добу);
  • Компанія «Консюмерс-Скло-Зоря» (знаходиться в Рівненській обл., Виробнича потужність - 420 т / добу);
  • Рокитнянський скляний завод (Рівненська обл., Потужність - 335 т / добу);
  • Костопільський завод скловиробів (Рівненська обл.);
  • Херсонський завод скловиробів;
  • Малинівський склозавод (Харківська обл.);
  • Бучанський завод склотари (Київська обл.);
  • Рогачинський завод скловиробів (Тернопільська обл.);
  • Мереф'янська скляна компанія (Харківська обл.);
  • Песковский завод скловиробів (Київська обл.);
  • «Біомедскло» (Житомирська обл.);
  • Артемівський завод скловиробів (Донецька обл.);
  • Київський завод скловиробів та інші.

\n\n

За географічним розподілом найбільше скляних заводів і найбільше виготовляється скляної тари в Київській, Рівненській, Харківській і Дніпропетровській областях.

\n\n

Мереф'янська скляна компанія є лідером з виробництва полегшеної склотари. Використовується технологія вузькогорлового видування. Всі інші виробники роблять акцент на технологію подвійного видування склотари.

\n\n

Виготовлення скляних пляшок, Ринок склотари в Україні, ринок скляної тари, ринок склотари за 2008-2012 рр., Аналіз виробництва, аналіз експорту, аналіз імпорту, основні виробники склотари, попит на склотару, тенденції на ринку, динаміка виробництва склотари

\n\n

Компанія «Консюмерс-Скло-Зоря» працює в сегменті преміум, її продукція завжди відрізняється вищою якістю.

\n\n

Постійне зростання ринку привертає інвесторів, як іноземних, так і вітчизняних. Так міжнародна французька група Saint-Gobain Group придбала «Консюмерс-Скло-Зоря», швейцарський концерн Ветропак придбав Гостомельського склозаводу, «Біомедскло» входить до складу грецької компанії Yioula Glassworks.

\n\n

Основні напрямки для інвестування:

\n\n

  • \n\t
  • нарощування виробничих потужностей;
  • \n\t
  • розширення асортиментного ряду;
  • \n\t
  • впровадження інноваційних технологій виробництва;
  • \n\t
  • зниження і мінімізація енерговитрат.
  • \n

\n\n

Висновки

\n\n

\n

\n\n

  • \n\t
  • Ринок склотари в Україні є швидкозростаючим і перспективним.
  • \n\t
  • Позитивне зовнішньоторговельне сальдо: експорт склотари перевищує імпорт.
  • \n\t
  • Постійне зростання ринку приваблює іноземних і вітчизняних інвесторів.
  • \n\t
  • На ринку оперує достатня велика кількість гравців, однак десятка лідерів виробляє переважна більшість всієї продукції (більше 80%).
  • \n

\n\n

Фахівці компанії KOLORO мають великий досвід в розробці дизайну пляшки, моделювання та виготовленні прес-форм. Наші професіонали створять якісний прототип виробу або деталі, з урахуванням всіх опуклостей і вогнутостей, з можливістю нанесення графічного тексту безпосередньо на тіло моделі. В результаті Ви отримаєте точний макет, який можна продемонструвати партнерам, замовникам і колегам.

\n\n

Крім розробки дизайну пляшки, KOLORO може також розробити новий дизайн етикетки, новий логотип або слоган компанії.

\n\n

Ви можете замовити маркетингове або кабінетне дослідження: вивчення цільової аудиторії, конкурентів, аналіз ринків, тестування бренду і інше. При замовленні декількох послуг одночасно Ви отримуєте знижку на другу і наступну послугу. Діють знижки для постійних клієнтів.

\n\n

Співпрацювати з нами вигідно, ми завжди Вам допоможемо! Зв'язатися з нами можна по:

\n\n

+38 (057) 760 26 05 +38 (057) 760 26 06 +38 (099) 618 87 50info@koloro.ua

\n

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Алина

Маркетолог

18 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !