Ринок морозива України. Переваги споживачів. аналіз виробництва, експорту, імпорту і основних виробників

Ринок морозива України. Переваги споживачів. аналіз виробництва, експорту, імпорту і основних виробників

Категория: Исследования

10 / 11 / 2014

36099 просмотров

247 4.0364372469636 5

Брендінгове агентство KOLORO провело маркетингове дослідження ринку морозива за останні кілька років, оскільки даний ринок дуже перспективний в майбутньому.

\n\n

Загальна характеристика морозива, його особливості. Переваги споживачів

\n\n

\n

\n\n

Морозиво - це заморожений молочний продукт з вмістом різних смакових добавок. Улюблений продукт дітей різного віку від 0 - до 150 років!

\n\n

Виды мороженого:

\n\n

  • \n\t
  • молочне (низький вміст молочного жиру - 2,8-3,5%, з калорійністю в межах від 130 до 250 кКал / 100 гр.);
  • \n\t
  • вершкове (масова частка молочного жиру 8-10%, калорійність в межах від 180 до 290 кКал / 100 гр.);
  • \n\t
  • пломбір (високий вміст молочного жиру - 12-15%; калорійність в межах від 200 до 370 кКал / 100 гр.);
  • \n\t
  • сорбет (м'яке морозиво на основі заморожених фруктів або ягід, з додаванням молочного жиру);
  • \n\t
  • фруктовий лід (заморожений сік).
  • \n

\n\n

Аналіз ринку морозива, брендингове агентство, ринок морозива в Україні, маркетингове дослідження, види морозива, аналіз ринку, тенденції розвитку, аналіз споживачів, переваги споживачів, експорт та імпорт морозива, аналіз основних виробників, структур

\n\n\n\t\n\t\t\n\t\t\t\n\t\t\n\t\n

\n\t\t\t

Якщо вас зацікавило дане дослідження, ви можете зв'язатися з нами і замовити актуальне на даний момент маркетингове дослідження ринку продукції, яка вас цікавить.

\n\t\t\t

\n\n

Українці найбільше люблять пломбір, молочне і вершкове морозиво, як в натуральному вигляді, так і з різними смаковими добавками (шоколадне, фруктове, карамелеве).

\n\n

Морозиво фасують в різну упаковку і за видами упаковки ділять його на:

\n\n

  • \n\t
  • дрібнофасоване морозиво (у вафельних стаканчиках, у вафельних ріжках, брикети, на паличці і т.п.);
  • \n\t
  • крупнофасоване (морозиво-торти, десерти, тістечко);
  • \n\t
  • вагове (упаковка у вигляді «гільзи»).
  • \n

\n\n

Найбільшою популярністю в Україні користується дрібнофасоване морозиво, особливо -морозиво у вафельних стаканчиках. На другому місці за популярністю - вагове морозиво в упаковці від 0,5 до 2 кг. Вагове морозиво без добавок найчастіше купують сімейні люди. Крупнофасоване морозиво люди найчастіше купують на будь-яке свято (на день народження).

\n\n

упаковка морозива, брендингове агентство, ринок морозива в Україні, маркетингове дослідження, види морозива, аналіз ринку, тенденції розвитку, аналіз споживачів, переваги споживачів, експорт та імпорт морозива, аналіз основних виробників, структур

\n\n

При покупці морозива, споживачі, перш за все, звертають увагу на смак морозива і його ціну, і, найменше - на вагу і ім'я заводу-виробника морозива.

\n\n

Морозиво - явно виражений сезонний продукт. Його споживання і виробництво зростає в теплі та спекотні місяці року (починаючи з травня і по серпень-вересень). А в холодний період - споживання знижується, і виробничі потужності працюють лише на 10%.

\n\n

Однак сезонність не є основною проблемою для виробників морозива. Головною проблемою на українському ринку морозива є невисока платоспроможність жителів України. Середньостатистичний українець щорічно споживає всього лише трохи більше 2-х кілограмів морозива, в той час, коли норма його споживання, ще за часів СРСР дорівнювала 5 кг на людину в рік. У Європі, в середньому, одна людина за рік з'їдає 8-10 кг морозива, а в Америці - понад 20 кг на рік!

\n\n

Але є і позитивні новини, на українському ринку намічається тенденція зростання споживання морозива середньо- та високо-цінових сегментів. Це пояснюється тим, що українці стали більше звертати увагу на якість і натуральність продукції. Таким чином, український ринок морозива має перспективи на світле майбутнє. Більш того, крім повного насичення внутрішнього ринку, вітчизняним підприємствам-виробникам морозива варто активно нарощувати обороти експорту продукції!

\n\n

Варто лише врахувати те, що морозиво на експорт повинне відповідати стандартам країни-споживача, не порушувати закони про охорону авторських і суміжних прав, а також мати високу якість і прийнятну ціну - щоб на зарубіжних ринках мати можливість успішно конкурувати з місцевою продукцією. Знову ж таки, згадайте часи СРСР. Тоді, особливо в 70-х роках, радянський (ГОСТІВСЬКА) морозиво високо цінувалося за кордоном, і добре продавалося там за вартістю набагато вище, ніж в самому Союзі.

\n\n

Основні тенденції розвитку ринку морозива. Аналіз виробництва, експорту - імпорту морозива

\n\n

\n

\n\n

На українському ринку морозива 99% продукції постачається вітчизняними виробниками. Тобто, імпорт дуже незначний. Але динаміка вітчизняного виробництва вельми неоднозначна, так як за період з 2007 р по 2012 р спостерігався як зростання виробництва, так і його спади. Так, в 2011 р виробництво морозива зменшилася на 13,4 тис.тонн або на 11,7%, а в 2012 р збільшилася на 7,6 тис. Тонн або 7,5%. За прогнозами експертів, в найближчі кілька років буде спостерігатися подальше зростання українського ринку морозива.

\n\n

Рівень виробництва морозива, брендингове агентство, ринок морозива в Україні, маркетингове дослідження, види морозива, аналіз ринку, тенденції розвитку, аналіз споживачів, переваги споживачів, експорт та імпорт морозива, аналіз основних виробників, структур

\n\n

Динаміка експорту морозива з України має позитивну тенденцію. Обсяги експорту зростають з кожним роком: у 2011 р експорт збільшився на 0,2 тис. Тонн або на 10% в порівнянні з попереднім роком, а в 2012 р збільшився на 12% і склав 2,7 тис. Тонн. В основному морозиво експортується в країни СНД (Молдова, Росія, Казахстан, Азербайджан), в країни Азії (Ізраїль, Грузія) і в Європу (Німеччина, Литва). При цьому, головними імпортерами українського морозива є Молдова та Росія.

\n\n

Показники експорту морозива, брендингове агентство, ринок морозива в Україні, маркетингове дослідження, види морозива, аналіз ринку, тенденції розвитку, аналіз споживачів, переваги споживачів, експорт та імпорт морозива, аналіз основних виробників, структур

\n\n

Що стосується імпорту, динаміка за останні 5 років показує постійне зниження його обсягів. Це пов'язано з тим, що на імпорт морозива накладена високе мито і ввозити солодкий продукт в Україні дуже не вигідно.

\n\n

Показники імпорту морозива, брендингове агентство, ринок морозива в Україні, маркетингове дослідження, види морозива, аналіз ринку, тенденції розвитку, аналіз споживачів, переваги споживачів, експорт та імпорт морозива, аналіз основних виробників, структур

\n\n

Головними постачальниками морозива в Україні з-за кордону є великі міжнародні компанії, такі як Nestle і Mars. Імпортне морозиво ввозиться, головним чином, з Росії, Франції, Білорусі та Німеччини.

\n\n

Аналіз конкурентного середовища на ринку морозива в Україні

\n\n

\n

\n\n

Гравців на вітчизняному ринку морозива достатньо багато, що задає високу конкуренцію. Однак більшу половину всієї продукції, що випускається (близько 60% всього ринку) виробляють п'ять українських компаній.

\n\n

Главные производители мороженого в Украине:

\n\n

  • \n\t
  • Житомирський маслозавод;
  • \n\t
  • Ласунка;
  • \n\t
  • Ласка;
  • \n\t
  • Еліт;
  • \n\t
  • Львівський холодокомбінат.
  • \n

\n\n

Структура ринку морозива за виробниками представлена ​​на діаграмі:

\n\n

Ринок морозива структура, брендингове агентство, ринок морозива в Україні, маркетингове дослідження, види морозива, аналіз ринку, тенденції розвитку, аналіз споживачів, переваги споживачів, експорт та імпорт морозива, аналіз основних виробників, структур

\n\n

ПАТ «Житомирський маслозавод» - лідер на ринку морозива в Україні

\n\n

У 2012 р випуск морозива даної компанії збільшився на 17,5% в порівнянні з 2011 р, що дозволило виробникові охопити 25% всього ринку морозива в Україні.

\n\n

Підприємство випускає морозиво з широким асортиментом під торговою маркою «Рудь»: ескімо, ріжки, фруктовий лід, морозиво у вафельних і пластикових стаканчиках, брикети, вагове, торти, десерти, морозиво у відрах. Велика розмаїтість видів морозива, а також щорічне збільшення обсягів виробництва, дозволяє підприємству утримувати першість на українському ринку.

\n\n

Упаковка для морозива, брендингове агентство, ринок морозива в Україні, маркетингове дослідження, види морозива, аналіз ринку, тенденції розвитку, аналіз споживачів, переваги споживачів, експорт та імпорт морозива, аналіз основних виробників, структур

\n\n

Компанія «Ласунка»

\n\n

Працює на українському ринку з 1997 року, будучи одним з лідерів серед виробників морозива. Морозиво під торговою маркою «Ласунка» відрізняється широким асортиментом (більше 100 видів), відмінним смаком, високою якістю і доступною ціною. За що компанія неодноразово була винагороджена на різних міжнародних виставках.

\n\n

Торгові марки морозива, брендингове агентство, ринок морозива в Україні, маркетингове дослідження, види морозива, аналіз ринку, тенденції розвитку, аналіз споживачів, переваги споживачів, експорт та імпорт морозива, аналіз основних виробників, структур

\n\n

Компанія «Ласка»

\n\n

Працює з 2000 р і входить в трійку ключових гравців на українському ринку морозива. Морозиво торгової марки «Ласка» також має широкий асортимент і випускається в різному вигляді: морозиво у вафельному стаканчику, ескімо, ріжок, морозиво з комбінацією пломбіру та плодово-ягідного сорбета, брикети, вагове, морозиво в відерцях і морозиво-торт.

\n\n

Компанія «Еліт»

\n\n

Компанія "Еліт" виробляє морозиво під двома торговими марками: «Ажур» і «Троянда». Асортимент морозива «Ажур» включає в себе лінійку близько 70 найменувань, а «Троянда» - близько 40. Морозиво компанії «Еліт» випускається як в класичному вигляді (ванільне, шоколадне, пломбір), так і з різними оригінальними смаками.

\n\n

Морозиво дизайн упаковки, брендингове агентство, ринок морозива в Україні, маркетингове дослідження, види морозива, аналіз ринку, тенденції розвитку, аналіз споживачів, переваги споживачів, експорт та імпорт морозива, аналіз основних виробників, структур

\n\n

ПАТ «Львівський холодокомбінат»

\n\n

Займається виробництвом і реалізацією морозива під торговою маркою «Лімо». Як заявляє підприємство, морозиво «Лімо» виготовляється виключно із натуральних компонентів, не містить штучних барвників, наповнювачів та консервантів. В асортименті морозива налічується понад 150 видів продукції.

\n\n

Інші популярні торгові марки морозива:

\n\n

  • \n\t
  • ТМ «Геркулес»;
  • \n\t
  • ТМ «Вінтер»;
  • \n\t
  • ТМ «Мозаїка» (компанія «Тірас»);
  • \n\t
  • ТМ «Їжачок» (фірма «Дольче Віта») і ін..
  • \n

\n\n

По За результатами проведеного аналізу українського ринку морозива можна зробити наступні висновки:

\n\n

Ринок морозива України зростає. З кожним роком збільшується виробництво і споживання морозива. Оскільки середньорічне споживання морозива одним українцем помітно менше, ніж норма споживання або середньорічне споживання жителів Європи і Америки, ринок має потенційну ємність і вельми перспективний в майбутньому.

\n\n

На ринку спостерігається зростання середньо- і високоцінового сегментів. Головною проблемою для виробників морозива є низька платоспроможність більшої частини населення. А це значить, що малозабезпечені покупці змушені купувати низькоякісне морозиво або взагалі відмовлятися від споживання даного продукту. У свою чергу, покупці із середнім і високим достатком воліють помірність у харчуванні, і споживання, переважно, ретельно відібраної продукції.

\n\n

І, з ростом економіки в Україні, таких споживачів стає все більше. Але, поки, основним напрямком вітчизняних виробників залишається масове виробництво продукції середньої цінової категорії для споживачів із середнім достатком. Маючи досить зрозумілу ситуацію з внутрішнім споживчим ринком, компанії можуть конкурувати як за рахунок зниження ціни на морозиво, і випуску позицій продукції, орієнтованих на окремо взяті цільові аудиторії (економ, сім'я, еліт, середній ціновий, молодь, студенти, діти, жінки / чоловіки і т.д.), так і за рахунок нарощування оборотів експорту продукції за кордон.

\n\n

Більше 50% ринку морозива України забезпечують п'ять компаній. Абсолютним лідером на ринку є Житомирський маслозавод з торговою маркою «Рудь». Всі компанії випускають морозиво з найширшим асортиментом, що дає споживачеві можливість вибору морозива за різними критеріями: смак, ціна, упаковка тощо.

\n\n

\n

\n\n

Крім того, брендінгове агентство KOLORO професіонально створить дизайн упаковки та етикетки вашого продукту, розробить логотип i брендбук,придумає легенду бренду і його рекламний слоган, здійснить реєстрацію торгової марки і допоможе вам у багатьох інших творчих і виробничих питаннях. Замовити цікаву для вас послугу ви можете, зв'язавшись з нами наступними способами:+38-(057)-760-26-05,+38-(057)-760-26-06, +38-(099)-618-87-50 або info@koloro.ua.

\n

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Алина

Маркетолог

247 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !