Ринок енергетичних напоїв в Україні

Ринок енергетичних напоїв в Україні

Категория: Исследования

10 / 11 / 2014

63845 просмотров

1003 4.1335992023928 5

Український ринок енергетичних напоїв стрімко розвивається і є вкрай перспективним. Брендінгове агентство KOLORO провело дослідження стану ринку енергетичних напоїв, їх виробництва, споживання і найбільш популярних торгових марок в Україні.

\n\n

Енергетичний напій. Споживачі енергетиків та їх переваги

\n\n

\n

\n\n

Енергетичний напій (енергетик, енерготонік) - це сильногазований слабоалкогольний або безалкогольний напій із вмістом тонізуючих речовин, таких як кофеїн, екстракт гуарани, мате, чаю або таурину, які впливають на нервову систему людини, активізуючи розумову і фізичну діяльність.

\n\n

Енергетичні напої, брендінгове агентство, ринок енергетичних напоїв в Україні, енергетичні напої, дослідження, Україна, маркетинг, marketing, energy drinks, researches, Ukraine, ринок енергетиків, споживачі енергетиків, портрет споживача енергетиків, ма

\n\n\n\t\n\t\t\n\t\t\t\n\t\t\n\t\n

\n\t\t\t

Якщо вас зацікавило дане дослідження і ви хотіли б отримати повний аналіз ринку з акутальнимі на сьогоднішній день даними, зверніться до брендингового агентства KOLORO.

\n\t\t\t

\n\n

За складом енергетики ділять на:

\n\n

  • \n\t
  • енегретики, що містять кофеїн;
  • \n\t
  • енегретики, що містять глюкозу;
  • \n\t
  • енегретики, що містять алкоголь.
  • \n

\n\n

У складі перших, як правило, присутні кофеїн, таурин, екстракт гуарани, L-карнітин та вітаміни групи В. Такі енергетики стимулюють нервову систему. До складу напоїв, що містять глюкозу входить вітамінний комплекс або інші корисні речовини і активні мінерали. Такі напої потрібно вживати до або під час важких фізичних навантажень.

\n\n

Енергетичні напої розливаються, як правило, в бляшані банки різного об'єму від 0,2 л до 0,7 л. Однак останнім часом виробники енергетиків стали розливати напої в ПЕТ-тару (пластикові пляшки). Оскільки часте вживання енергетиків може привести до небажаних наслідків для організму людини, напої в тарі невеликого обсягу користуються попитом.

\n\n

Згідно з даними аналітиків компанії Constant, середньостатистичний українець випиває енергетиків близько 0,6 л на рік. Це дуже низький показник, оскільки в Європі цей показник в межах 5-6 л на рік. Це означає, що ринок енергетиків в Україні має потенційну ємність. Основними конкурентами енергетиків на ринку є пиво, слабо- і безалкогольні напої.

\n\n

Оскільки на ринку представлена ​​велика кількість торгових марок (про що йтиметься далі), споживачі роблять свій вибір, спираючись в першу чергу на ціну, і лише потім на смак і характеристики напою.

\n\n

Критерії вибору енергетичних напоїв:

\n\n

Фактори вибору енергетичних напоїв, брендінгове агентство, ринок енергетичних напоїв в Україні, енергетичні напої, дослідження, Україна, маркетинг, marketing, energy drinks, researches, Ukraine, ринок енергетиків, споживачі енергетиків, портрет споживача енергетиків, ма

\n\n

Портрет споживача

\n\n

\n

\n\n

Головними споживачами енергетиків в Україні є активна молодь, яка проживає в містах, у віці від 15 років і старше, відвідувачі нічних клубів і кафе. Оскільки молодь, як правило, не володіє високим рівнем доходу, ціна є головним критерієм вибору енергетика. Потенційним сегментом споживачів є спортсмени, «трудоголіки». водії і всі ті люди, які виконують напружену як фізичну, так і розумову роботу - протягом тривалого часу, або ж працюють за ненормованим робочим графіком.

\n\n

Рівень споживання енергетиків, брендінгове агентство, ринок енергетичних напоїв в Україні, енергетичні напої, дослідження, Україна, маркетинг, marketing, energy drinks, researches, Ukraine, ринок енергетиків, споживачі енергетиків, портрет споживача енергетиків, ма

\n\n

Що стосується дистрибуції енергетичних напоїв, то вона відрізняється від дистрибуції енергетиків в Європі і Америці. Там дана продукція реалізовується найбільше в нічних закладах, ресторанах і на автозаправках. В Україні ж на реалізацію енергетиків в клубах і кафе доводиться всього лише близько 10%, а на автозаправках - не більше 20%, а решта 70% реалізуються в мережі роздрібної та оптової торгівлі. Найчастіше люди купують енергетики в супермаркетах.

\n\n

Тенденції на ринку. Лідери і найбільш популярні торгові марки

\n\n

\n

\n\n

Ринок енергетиків в Україні досить невеликий. На його частку серед загального обсягу продажів безалкогольних напоїв припадає близько 2%. Але, незважаючи на це, цей ринок має хороші річні темпи зростання. Так, у 2009 році продукції було реалізовано на 24 млн. Доларів, а в 2010 і 2011 рр.- вже 27,8 і 31 млн.дал відповідно.

\n\n

Енергетичні напої продажі, брендінгове агентство, ринок енергетичних напоїв в Україні, енергетичні напої, дослідження, Україна, маркетинг, marketing, energy drinks, researches, Ukraine, ринок енергетиків, споживачі енергетиків, портрет споживача енергетиків, ма

\n\n

Причиною зростання обсягу продажів енергетиків в 2010 році стало виробництво більшістю виробників упаковки великого розміру, що спричинило як збільшення обсягу напоїв в цілому, так і збільшення кількості споживачів. Крім того, на ринку з'являються нові вітчизняні виробники або нові торгові марки, які конкурують з дорогими міжнародними брендами за рахунок мешьше вартості продукції.

\n\n

Ціни на енергетичні напої ростуть. Український ринок можна розділити на два цінові сегменти: дорогі міжнародні бренди з високою ціною і недорогі вітчизняні торгові марки за невисокою ціною.

\n\n

Згідно з даними аналітичного дослідження Constant, структура ринку енергетиків виглядає наступним чином:

\n\n

Енергетики структура ринку, брендінгове агентство, ринок енергетичних напоїв в Україні, енергетичні напої, дослідження, Україна, маркетинг, marketing, energy drinks, researches, Ukraine, ринок енергетиків, споживачі енергетиків, портрет споживача енергетиків, ма

\n\n

Таким чином, видно, що лідерами на ринку є торгові марки Burn, Red Bull і Non Stop. При цьому частка Burn скорочується, а частка Red Bull, Non Stop і Revo зростає. Однак, якщо дивитися структуру по компаніям-виробникам, а не по торговим маркам, то однозначним лідером є група компаній «Нові продукти» з ТМ Non Stop і Revo (загальна частка 35%), а на другому місці компанія Coca-Cola з ТМ Burn і Gladiator (загальна частка 29%).

\n\n

\n

\n\n

Група компаній «Нові продукти» є лідером на ринку України по виробництву слабоалкогольних і енергетичних напоїв. Ключ успіху компанії полягає у новаторстві, високотехнологічності та хорошій якості продукції. «Нові продукти» орієнтуються в першу чергу на сучасного споживача. У портфель торгових марок і брендів входять безалкогольний напій MOJO, питна вода «Природне джерело», SHAKE, King's Bridge, CREAMEL, і енергетичні напої ТМ Non Stop, Pit Bull і REVO Energy.

\n\n

Non Stop

\n\n

Non Stop - енергетичний напій з високим вмістом кофеїну, таурину і групи вітамінів. Напій рекомендований до вживання під час навантажень, при тривалих поїздках за кермом і під час активного відпочинку. Напій випускається в алюмінієвих банках об'ємом 0,25 і 0,5 л, а також в ПЕТ-пляшці об'ємом 0,75 л.

\n\n

Упаковка енергетичних напоїв, брендінгове агентство, ринок енергетичних напоїв в Україні, енергетичні напої, дослідження, Україна, маркетинг, marketing, energy drinks, researches, Ukraine, ринок енергетиків, споживачі енергетиків, портрет споживача енергетиків, ма

\n\n

Non Stop має свою лінійку найменувань: Non Stop Energy Original, Non Stop Jungle і Non Stop Женьшень.

\n\n

Pit Bull

\n\n

Енергетик Pit Bull з'явився на ринку України в 2011 році. Має яскравий смак, доступну ціну і містить крім кофеїну і таурину, вітамінний комплекс і натуральні соки (яблучний і смородиновий). Випускається в алюмінієвих банках об'ємом 0,25 л і ПЕТ-пляшці об'ємом 0,33, 0,5 і 1 л. У 2013 р на ринок виведено новий смак №3 (салатовий).

\n\n

Дизайн пляшки, брендінгове агентство, ринок енергетичних напоїв в Україні, енергетичні напої, дослідження, Україна, маркетинг, marketing, energy drinks, researches, Ukraine, ринок енергетиків, споживачі енергетиків, портрет споживача енергетиків, ма

\n\n

REVO

\n\n

REVO Energy - слабоалкогольний енергетичний напій представлений в Україні з 2007 р. У складі: алкоголь (8,5%), кофеїн, екстракти гуарани, даміани, вітамінний комплекс, натуральний соки. REVO Energy випускається в жерстяній банці 0,25 і 0,5 л.

\n\n

Банка енергетика, брендінгове агентство, ринок енергетичних напоїв в Україні, енергетичні напої, дослідження, Україна, маркетинг, marketing, energy drinks, researches, Ukraine, ринок енергетиків, споживачі енергетиків, портрет споживача енергетиків, ма

\n\n

Coca-Cola

\n\n

Coca-Cola представлена ​​в Україні компанією «Кока-Кола Беверіджиз Україна» і є одним з лідерів ринку безалкогольних напоїв. У портфелі компанії є такі міжнародні бренди як Coca-Cola, Fanta, Sprite, українські бренди Botaniq, «Добрий», Nestea та інші. А енергетичні напої випускаються компанією під двома торговими марками: Burn і Gladiator.

\n\n

Burn

\n\n

Burn - енергетичний напій, представлений на ринку України з 2002 р, є найбільш популярною торговою маркою. Напій Burn був створений для людей, які ведуть активний спосіб життя, для екстрималів, і для людей зі стомлюючею та тривалою роботою: студентів, водіїв, менеджерів середнього і вищого рівня. Burn випускається в металевих банках об'ємом 0,25 і 0,5 л двох смаків: ягідний і цитрусовий.

\n\n

Energy drinks, брендінгове агентство, ринок енергетичних напоїв в Україні, енергетичні напої, дослідження, Україна, маркетинг, marketing, energy drinks, researches, Ukraine, ринок енергетиків, споживачі енергетиків, портрет споживача енергетиків, ма

\n\n

Gladiator

\n\n

Енергетик Gladiator з'явився в 2009 році та завоював популярність у молоді. На українському ринку випускається двох видів: «класичний» Gladiator і Gladiator «Женьшень». Упаковка металева банка 0,25 л і ПЕТ-пляшка 0,5 л.

\n\n

Red Bull

\n\n

Red Bull - енергетичний напій, що містить кофеїн, глюкуронолактон, вітаміни групи B, воду, сахарозу і глюкозу. Випускається в алюмінієвих банках об'ємом 250, 355 і 473 мл. У лінійці найменувань представлені: Red Bull Energy Drink, Red Bull Sugarfree і Red Bull Energy Shot. Зараз компанія Red Bull проводить активну рекламну компанію, спонсорує екстремальні види спорту і тим самим завойовує нових споживачів.

\n\n

ТМ Red Bull, брендінгове агентство, ринок енергетичних напоїв в Україні, енергетичні напої, дослідження, Україна, маркетинг, marketing, energy drinks, researches, Ukraine, ринок енергетиків, споживачі енергетиків, портрет споживача енергетиків, ма

\n\n

РЕЗЮМЕ

\n\n

\n

\n\n

• ринок енергетичних напоїв росте з кожним роком в середньому на 30%;
\n• буде спостерігатися тенденція зростання продажів вітчизняних енергетичних напоїв, які набирають популярність за рахунок недорогої вартості;
\n• основний фактор вибору енергетика це ціна товару;
\n• лідери ринку - це група компаній «Нові продукти» (ТМ Non Stop і Revo Energy), Coca Cola (ТМ Burn і Gladiator), а також Red Bull.

\n\n

\n

\n\n

Брендінгове агентство KOLORO має величезний досвід у розробці дизайну упаковки та етикетки, дизайну зовнішньої реклами, створенні логотипів та брендбуку. При необхідності та вашому побажанні, фахівці компанії KOLORO розроблять концепцію позиціонування вашого товару, стратегію виходу на ринок, підберуть вам можливих партнерів як на вітчизняному ринку, так і зарубіжному. Всі та інші послуги ви можете НЕДОРОГО замовити, зв'язавшись з нами по телефону або e -mail:+38-(057)-760-26-05; +38-(057)-760-26-06; +38-(099)-618-87-50;info@koloro.ua.

\n

Контактная информация:

hello@koloro.ua

+38 (044) 223 15 23

Подготовил:

Алина

Маркетолог

1003 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

up-btn

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

Виберіть зручний вам спосіб:
- Оцінка готовності вашого проекту
- Побудова плану робіт
- Ціни та терміни

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !