Споживчі переваги на ринку морозива в Україні

Споживчі переваги на ринку морозива в Україні

Категория: Исследования

13 / 06 / 2014

11333 просмотров

20 3.9 5

Морозиво - вельми популярний продукт на українському ринку. Споживачами морозива є майже 90% всього населення. Раніше ми вже проводили дослідження ринку морозива, а тепер хотілося б з'ясувати і проаналізувати споживчі переваги українців на ринку морозива.

Рівень споживання морозива, Ринок морозива в Україні, дослідження ринку морозива, критерії вибору морозива, виробники морозива, дизайн упаковки морозива, упаковка морозива

Види морозива за змістом молочного жиру (від більшого до меншого):

  • пломбір (12-15% молочного жиру);
  • вершкове (8-10%);
  • молочне (2,8-3,%)
  • фруктове, фруктовий сорбет (до 2%);
  • заморожений сік.

Також морозиво випускають з різними смаковими добавками - шоколадне, карамельне, зі згущеним молоком, з фруктовою начинкою (шматочками фруктів, джемом), з горіхами, та інші.

\t\t\t\t\t\t\t

\t\t\t

Якщо Вас зацікавила дана стаття, і Ви хотіли б отримати повний аналіз ринку з актуальними на сьогоднішній день даними, зверніться в наше брендінгове агентство KOLORO. KOLORO не просто якісно проведе маркетингове дослідження, аналіз конкурентів або кабінетне дослідження, ми також розробимо Вам найкращу стратегію виходу на ринок, концепцію позиціонування Вашого товару і / або маркетингову програму.

\t\t\t

Українці вважають за краще морозиво-пломбір - 38,3%, шоколадне морозиво - 24,1%, фруктове - 17,3%, карамелеве - 11,9%, інше - 8,4%.

Види морозива, Ринок морозива в Україні, дослідження ринку морозива, критерії вибору морозива, виробники морозива, дизайн упаковки морозива, упаковка морозива

При цьому гендерні переваги трохи відрізняються один від одного:

  • Чоловіки віддають перевагу білому і шоколадному пломбіру - 44,4% і 37,8% відповідно, а жінки нарівні віддають перевагу білому класичному пломбіру і фруктовому морозиву - майже по 35%.
  • З віком споживання морозива знижується, але спостерігається тенденція зростання попиту на класичний білий пломбір з максимальною жирністю (більш натуральний).

різновиди морозива, Ринок морозива в Україні, дослідження ринку морозива, критерії вибору морозива, виробники морозива, дизайн упаковки морозива, упаковка морозиваКритерії вибору морозива, Ринок морозива в Україні, дослідження ринку морозива, критерії вибору морозива, виробники морозива, дизайн упаковки морозива, упаковка морозива

У 2013 р, також як і в 2012 р, перше місце з виробництва морозива займала Житомирська область, представлена ​​компанією «Рудь», обсяги виробництва якої склали 27450 тон. На другому місці - Дніпропетровська область та компанія «Ласунка», обсяг виробництва якої склав 17721 тон.

Далі за обсягами виробництва області розподілилися наступним чином:

  • Львівська область - Львівський холодокомбінат, ТМ «Лімо», обсяг виробництва 12062 тон.
  • Кіровоградська область - фірма «Ласка» - 9925 тон морозива.
  • Донецька область - ПрАТ «Геркулес» і ПАТ «Вінтер» - 8925 тон морозива (сумарно).
  • Черкаська область - компанія «Еліт» - 7775 тон морозива.
  • Харківська область - компанія «Хладопром» - 7606 тон.

Обсяги виробництва морозива, Ринок морозива в Україні, дослідження ринку морозива, критерії вибору морозива, виробники морозива, дизайн упаковки морозива, упаковка морозива

Вікова структура споживачів показала, що морозиво купують люди різного віку і практично на однаковому рівні: найбільша кількість споживачів спостерігається у віковій групі 25-34 роки - чверть всіх споживачів, найменшу кількість споживачів - у віковій групі 65 років і старше - всього 7,2% . * У дослідженні не брали участь діти, тому вікові групи діляться починаючи від 18 років.

Споживання морозива структура, Ринок морозива в Україні, дослідження ринку морозива, критерії вибору морозива, виробники морозива, дизайн упаковки морозива, упаковка морозива

Морозиво користується попитом у всіх верств населення, конкретної залежності від рівня доходу не спостерігається (єдине, що споживачі з більш низьким доходом купують морозиво низькоцінового сегмента).

Для кого купують морозиво?


Опитані споживачі найчастіше купують морозиво для себе (одна упаковка) - 39,1% і для членів сім'ї старше 16 років (кілька упаковок морозива) - 26,5%. Для дітей найчастіше купують люди у віці від 25 до 44 років і для онуків - у віці від 55 і вище.

Для всіх членів сім'ї та для друзів, знайомих купують 7,7% і 2,1% опитаних відповідно. При цьому купують великі вагові пачки морозива.

Цільова аудиторія морозива, Ринок морозива в Україні, дослідження ринку морозива, критерії вибору морозива, виробники морозива, дизайн упаковки морозива, упаковка морозива

Популярність окремих видів морозива


Залежно від розміру упаковки виділяють морозиво:

  • дрібнофасоване (у вафельних стаканчиках, ескімо, брикети, ріжок і т.п.);
  • крупнофасоване (морозиво у відерцях, торти, десерти і т.п.);
  • і вагове (м'яка упаковка від 0,5 до 2 кг).

Упаковка для морозива, Ринок морозива в Україні, дослідження ринку морозива, критерії вибору морозива, виробники морозива, дизайн упаковки морозива, упаковка морозиваЕтикетка на морозиво, Ринок морозива в Україні, дослідження ринку морозива, критерії вибору морозива, виробники морозива, дизайн упаковки морозива, упаковка морозива

Найбільшою популярністю у споживачів користується морозиво у вафельному стаканчику - майже 50%. На другому місці за популярністю - це ескімо (морозиво на паличці). Всі інші види морозива купуються менше і попит на них практично однаковий.

Популярні ТМ морозива, Ринок морозива в Україні, дослідження ринку морозива, критерії вибору морозива, виробники морозива, дизайн упаковки морозива, упаковка морозива

Місця покупки морозива


Найчастіше любителі морозива купують його в лотках, розташованих на вулиці або в невеликих магазинах - 40,2% і 29,5% відповідно. У супермаркеті купують морозиво 15,6%, Для 5,3% опитаних місце покупки не має значення.

Місця покупки морозива, Ринок морозива в Україні, дослідження ринку морозива, критерії вибору морозива, виробники морозива, дизайн упаковки морозива, упаковка морозива

Яким надається перевага виробникам і торговельним маркам морозива


На питання про те, звертають споживачі увагу на виробника чи ні, 75% відповіли, що звертають увагу, а для 25% респондентів все одно який виробник у морозива. При цьому при подальшому опитуванні з'ясувалося, що як такого виробника морозива ніхто не знає, і називають тільки назву (торгову марку) морозива або описують зовнішній вигляд упаковки.

У 2013 році Сегодня.ua провели опитування «Морозиво якої торгової марки ви любите», у якому взяло участь понад 14 тисяч українців. Трійка лідерів виглядає наступним чином:

  • ТМ «Рудь» - 25%;
  • ТМ «Три ведмеді» - 16%;
  • ТМ «Ласунка» - 13%.

Інші товари народного споживання переваги за даним опитуванням представлені на діаграмі:

Популярне морозиво, Ринок морозива в Україні, дослідження ринку морозива, критерії вибору морозива, виробники морозива, дизайн упаковки морозива, упаковка морозива

За результатами даного дослідження була складена карта України, де роблять найсмачніше морозиво.

смачне морозиво, Ринок морозива в Україні, дослідження ринку морозива, критерії вибору морозива, виробники морозива, дизайн упаковки морозива, упаковка морозива

Критерії вибору морозива


Основним фактором, яким споживачі керуються при виборі морозива, є смак морозива - на нього орієнтується більшість споживачів - 42,7%. Далі за значущістю йдуть якість (33,5%), приваблива упаковка (9,5%), ціна (6,5%), торгова марка (5,3%) і розмір морозива (1,5%).

Споживчий вибір морозива, Ринок морозива в Україні, дослідження ринку морозива, критерії вибору морозива, виробники морозива, дизайн упаковки морозива, упаковка морозива

Другим за важливістю критерієм вибору є ціна - на неї після смаку звертають 34,6%. Найменше звертають увагу на торгову марку і розмір морозива. Важливим фактором, на який звертають увагу споживачі є привабливість упаковки.

Критерії вибору морозива, Ринок морозива в Україні, дослідження ринку морозива, критерії вибору морозива, виробники морозива, дизайн упаковки морозива, упаковка морозива

Виробники морозива


Український ринок морозива на 99% забезпечується продукцією вітчизняного виробництва. Імпорт морозива незначний, постачальниками морозива з-за кордону є великі міжнародні корпорації - Nestle і Mars.

Українські виробники морозива - Житомирський маслозавод, Ласунка, Львівський холодокомбінат, Ласка, Геркулес, Еліт, Вінтер, Хладопром - випускають широку лінійку продукції, що дає споживачеві вибирати морозиво як за смаком, так і за ціною, видом і навіть по дизайну.

Резюме


Таким чином, з проведеного дослідження можна намалювати портрет споживача морозива:

  • морозиво для українців залишається одним з улюблених ласощів, і влітку його купують дуже часто.
  • найбільше чоловіки люблять класичне біле морозиво-пломбір і шоколадне морозиво, а жінки - білий пломбір та фруктове морозиво.
  • найбільше морозиво купують в кіосках і невеликих магазинах.
  • найбільш ходове морозиво - це у вафельних стаканчиках та ескімо.
  • головними критеріями при виборі морозива є смак і його ціна.
  • споживачі звертають увагу на виробника і торгову марку, хоч і не завжди можуть її назвати.
  • дизайн упаковки і реклама також впливає на покупку того чи іншого морозива.

У 2014 році провідні підприємства знову розширили свій асортимент, випустивши на ринок не один десяток новинок. Питання тільки одне - чому на піку патріотизму і захисту України як єдиної країни, ніхто з виробників не запустив виробництво жовто-синього морозива? Напевно, воно б мало великий попит :)

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Алина

Маркетолог

20 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !