Аналіз споживачів ковбасної продукції в Україні. Критерії вибору, місця і ситуації купівлі, упаковка ковбаси, конкуренція на ринку ковбас

Аналіз споживачів ковбасної продукції в Україні. Критерії вибору, місця і ситуації купівлі, упаковка ковбаси, конкуренція на ринку ковбас

Категория: Исследования

15 / 01 / 2014

8767 просмотров

21 4.047619047619 5

М'ясна і м'ясопереробна промисловість - одна з найбільших галузей харчової промисловості в Україні. Вона покликана забезпечити населення країни харчовими продуктами, які є одним з основних джерел білка.

До готовим виробам м'ясопереробної промисловості відносять різні види ковбас (варені, копчені, сирокопчені, варено-копчені та ін.), Шинки, сардельки та сосиски, копченості, паштети, сальтисон та ін.

Ковбаса - це харчовий продукт, який виготовлений з подрібненого м'яса свинини, яловичини або птиці, з додаванням деяких субпродуктів і спецій, шпику, солі, цукру, молока, яєць та інших продуктів.

Ковбасу люблять всі! Ковбаса - універсальний продукт, який купують 90% всього населення. Ковбасу люблять діти, дорослі і тварини. Ковбасу купують і для того, щоб швидко перекусити, і щоб приготувати з неї інші страви (супи, салати, яєчня і ін.), А також - для домашніх вихованців.

Аналіз ринку ковбасної продукції, маркетинг, аналіз, ковбаса, Україна, marketing, researches, sausage, Ukraine, аналіз споживачів, аналіз споживання, аналіз споживачів ковбаси, споживачі ковбаси в Україні, споживання ковбаси в Україні, ковбаса це, види ковбас, ковбаси і колбИсследование рынка колбасы, маркетинг, аналіз, ковбаса, Україна, marketing, researches, sausage, Ukraine, аналіз споживачів, аналіз споживання, аналіз споживачів ковбаси, споживачі ковбаси в Україні, споживання ковбаси в Україні, ковбаса це, види ковбас, ковбаси і колб

Брендінгове агенство KOLORO провело аналіз споживачів ковбаси і ковбасної продукції в Україні. В даному звіті ви дізнаєтеся про переваги споживачів, основні критерії вибору ковбаси, про те, хто є основним споживачем ковбаси в Україні та багато іншого.

Споживання ковбаси в Україні


Ковбаси й ковбасні вироби - один з найбільш купованих продуктів харчування в Україні. Серед опитаних четверо з п'яти чоловік купували ковбасні вироби за останній місяць. Незважаючи на те, що на ринку існує невелика сезонність продукту (пік продажів доводиться на кінець грудня - покупки до новорічних та різдвяних свят), ковбасу активно купують і в інший час.

Споживачами ковбаси і ковбасних виробів є майже 90% всього населення. Тобто, можна сказати, що дев'ять з десяти українців купують ковбасу. Звідси висновок, що ковбаса і раніше залишається одним з улюблених і популярних продуктів харчування.

Рівень споживання ковбас, маркетинг, аналіз, ковбаса, Україна, marketing, researches, sausage, Ukraine, аналіз споживачів, аналіз споживання, аналіз споживачів ковбаси, споживачі ковбаси в Україні, споживання ковбаси в Україні, ковбаса це, види ковбас, ковбаси і колбПереваги споживачів в ковбасі, маркетинг, аналіз, ковбаса, Україна, marketing, researches, sausage, Ukraine, аналіз споживачів, аналіз споживання, аналіз споживачів ковбаси, споживачі ковбаси в Україні, споживання ковбаси в Україні, ковбаса це, види ковбас, ковбаси і колбРинок варених ковбас, маркетинг, аналіз, ковбаса, Україна, marketing, researches, sausage, Ukraine, аналіз споживачів, аналіз споживання, аналіз споживачів ковбаси, споживачі ковбаси в Україні, споживання ковбаси в Україні, ковбаса це, види ковбас, ковбаси і колб

Основні споживачі ковбасної продукції


58% споживачів - це жінки, 42% - відповідно чоловіки.

Оскільки жінок - більшість, можна з упевненістю сказати, що вони і є основними споживачами ковбасних виробів. Серед даного сегмента можна виділити сегмент заміжніх жінок у віці від 35 до 45 років. Як правило, вони роблять покупки для всієї родини.

За рівнем доходу головними споживачами можна виділити людей із середнім і нижче середнього доходом (дохід на 1го члена сім'ї 1500-2500 грн). В основному це держслужбовці та робітники.

Критерії вибору ковбасних виробів


Що впливає на вибір ковбас? Критеріїв, якими споживачі керуються при виборі ковбас, існує декілька:

  • смак, якість продукту;
  • ціна;
  • популярність торгової марки;
  • рада друзів або продавця;
  • дата виробництва та строк придатності;
  • відсутність харчових добавок, ГМО, соєвого білка;
  • упаковка (9%);
  • місце виробництва;
  • інші.

Більшість опитаних при виборі ковбаси орієнтуються на минулий досвід і вибирають ковбасу за смаком (якості ковбаси). Наступним, але не менш важливим критерієм вибору є ціна. Значну роль ціна грає для молоді, у якої, як правило, рівень доходу на низькому рівні. Студенти та молоді люди готові «жертвувати» якістю товару на користь його більш низьку ціну. Що примітно: чоловіки більше орієнтуються на ціну, тоді як жінки - на її «якість» і різні написи на кшталт «Без ГМО», «Зроблено по ГОСТу» і т.п.

Фактори вибору ковбаси, маркетинг, аналіз, ковбаса, Україна, marketing, researches, sausage, Ukraine, аналіз споживачів, аналіз споживання, аналіз споживачів ковбаси, споживачі ковбаси в Україні, споживання ковбаси в Україні, ковбаса це, види ковбас, ковбаси і колбЯк споживачі вибирають ковбасу, маркетинг, аналіз, ковбаса, Україна, marketing, researches, sausage, Ukraine, аналіз споживачів, аналіз споживання, аналіз споживачів ковбаси, споживачі ковбаси в Україні, споживання ковбаси в Україні, ковбаса це, види ковбас, ковбаси і колб

Молодь при виборі ковбаси також керується радою батьків, друзів і продавців, оскільки досвіду в здійсненні подібних покупок у молодих людей не так вже й багато.

Важливим фактором для всіх є дата виробництва і термін придатності. Але це цілком зрозуміло, адже хто захоче їсти несвіжий продукт?

З підвищенням рівня життя і рівня доходу, споживачі все більше звертають увагу на такі фактори, як відсутність харчових добавок, соєвого білка і ГМО. Вони готові переплачувати більше грошей і купувати ковбасу дорожче, заради того, щоб бути впевненими, що товар якісніший. Ці ж споживачі (з високим і вище середнього доходом) готові переплачувати за популярність торгової марки, бренд.

На жаль, упаковка і етикетка ковбаси відіграють незначну роль при виборі ковбасних виробів (в основному на дизайн упаковки звертає увагу молодь).

Дизайн ковбасної продукції, маркетинг, аналіз, ковбаса, Україна, marketing, researches, sausage, Ukraine, аналіз споживачів, аналіз споживання, аналіз споживачів ковбаси, споживачі ковбаси в Україні, споживання ковбаси в Україні, ковбаса це, види ковбас, ковбаси і колб

Як не дивно, але місце виробництва також впливає на вибір ковбасних виробів. 90% жителів міст за краще купувати продукцію місцевого виробництва.

Місця і ситуації покупки


Більшість споживачів ковбасу та інші ковбасні вироби купують в супермаркетах (майже половина опитаних), 38% опитаних купують ковбаси в спеціалізованих магазинах м'ясокомбінатів, 15% опитаних купують ковбасу на ринку або в звичайних продовольчих магазинах.

За відповідями респондентів можна виділити кілька ситуацій покупки ковбасних виробів:

  • більшість (35%) купують ковбасу у свята - це всього 5-6 разів на рік;
  • трохи менше покупців (33%) купують ковбасу хоча б раз на місяць.

Це дає наочний приклад того, що ковбасні виробів - дуже популярний продукт харчування. В той же час:

  • 16% респондентів відзначили, що купують ковбасу 1 раз в рік;
  • 9% - 1 раз на тиждень;
  • 7% - не купують ковбасу взагалі.

Выкладка колбасной продукции, маркетинг, аналіз, ковбаса, Україна, marketing, researches, sausage, Ukraine, аналіз споживачів, аналіз споживання, аналіз споживачів ковбаси, споживачі ковбаси в Україні, споживання ковбаси в Україні, ковбаса це, види ковбас, ковбаси і колбВикладення ковбаси, маркетинг, аналіз, ковбаса, Україна, marketing, researches, sausage, Ukraine, аналіз спожівачів, аналіз споживання, аналіз спожівачів ковбаси, Споживачі ковбаси в Україні, споживання ковбаси в Україні, ковбаса це, види ковбас, ковбаси и колб

Упаковка ковбаси


Як вже зазначалося раніше, дизайн упаковки і етикетки ковбасних виробів мало впливає на вибір ковбаси. Однак завдяки оригінальній упаковці улюблений продукт набагато швидше можна знайти на полиці серед численного числа конкурентів.

Найбільш популярним форматом упаковки серед покупців можна відзначити: цілий «батон» ковбаси вагою 400-600 грам. На другому місці - вагова упаковка (шматочок батона ковбаси або ковбаса на вагу). На третьому місці - запакована нарізна ковбаса.

Конкуренція на ринку ковбас


Конкуренція на ринку досить висока. Більшість споживачів купують ковбасу з минулого досвіду, тому половина респондентів відзначили, що купують ковбасу та інші ковбасні вироби 2-4 виробників або торгових марок, 45% опитаних відзначили, що купують ковбасу одного і того ж виробника, або ковбасні вироби однієї торгової марки. Решта - купують ковбасу різних торгових марок і не зупиняються на одній конкретну торгову марку.

Ковбасна продукція конкуренція, маркетинг, аналіз, ковбаса, Україна, marketing, researches, sausage, Ukraine, аналіз споживачів, аналіз споживання, аналіз споживачів ковбаси, споживачі ковбаси в Україні, споживання ковбаси в Україні, ковбаса це, види ковбас, ковбаси і колб

Таким чином, можна зробити висновок, що цільова аудиторія або основні споживачі ковбаси в Україні - це заміжні жінки у віці від 35 до 45 років.

Виробникам ковбасних виробів слід орієнтуватися на дорослих покупців, які в свою чергу потім будуть радити її своїм дітям. Якщо ж вибирати позиціонування молодь, то, в першу чергу, необхідно робити акцент на низькій вартості продукту і його дизайні.

Якщо вам необхідно розробити дизайн упаковки, етикетки ковбаси або іншого продукту, сміливо звертайтеся до нас! Крім того, що ми створюємо яскраві та оригінальні дизайни, ми тестуємо їх за допомогою опитування фокус-груп. А це означає, що новий дизайн обов'язково буде відповідати запитам цільової аудиторії.

Також ми можемо підготувати всі необхідні матеріали до друку, і зробити красиву візуалізацію товару, візуалізацію упаковки та етикетки. Телефонуйте і замовляйте цікаву для вас послугу за телефонами: 057-706-26-05 и 099-618-87-50.

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Алина

Маркетолог

21 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !