Особливості ринку молока в україні. Виробництво і споживання

Особливості ринку молока в україні. Виробництво і споживання

Категория: Исследования

10 / 11 / 2014

11978 просмотров

21 4.1904761904762 5

Молоко є універсальним природним продуктом, який містить практично всі корисні речовини і вітаміни, і є основним джерелом білка. Однак споживання молока в Україні знижується. Саме тому брендінгове агентство KOLORO вирішило провести маркетингове дослідження українського ринку молока.

Аналіз ринку молока, ринок молока в Україні, молоко, маркетинг, дослідження, особливості ринку молока в Україні, маркетингове дослідження, аналіз ринку, аналіз споживачів, аналіз основних виробників, переваги споживачів, аналіз українського ринку молока, ст

Особливості та основні тенденції ринку молока. Виробництво і споживання в Україні за 2005-2012 рр.


Що стосується тенденцій ринку молока в Україні, то ситуація досить неоднозначна, оскільки у 2005-2012 рр. спостерігалось як зростання, так і спад виробництва молока. За останні три роки динаміка була такою: в 2011 р. виробництво впало на 1,44% в порівнянні з 2010р., А в 2012 р. відбулося зростання на 2,63% в порівнянні з попереднім роком. Оскільки держава продовжує програму підтримки дрібних і середніх господарств, то очікується, що буде спостерігатися подальше зростання виробництва. Так за січень-квітень 2013 року молока в Україні було вироблено на 26,7 тис. т. більше, ніж за аналогічний період попереднього року.

Виробники молока в Україні, ринок молока в Україні, молоко, маркетинг, дослідження, особливості ринку молока в Україні, маркетингове дослідження, аналіз ринку, аналіз споживачів, аналіз основних виробників, переваги споживачів, аналіз українського ринку молока, ст

\t\t\t\t\t\t\t

\t\t\t

Якщо ви хочете отримати повний аналіз ринку молока з актуальними на сьогоднішній день даними, зверніться в брендінгове агентство KOLORO. Брендінгове агентство KOLORO професійно проведе маркетингове дослідження (аналіз ринку, аналіз конкурентів, вивчення цільової аудиторії та інше), розробить бренд-дизайн (пляшка, етикетка, упаковка) вашого продукту, створить новий логотип, брендбук та концепцію позиціонування вашого бренду.

\t\t\t

Саме тому виробництво молока на душу населення і споживання молока однією людиною також мало різну динаміку. У 2011 році відбувся спад виробництва молока на 2,7 кг / чол, а в 2012 р - зростання на 7 кг / чол. Споживання молока однією людиною в рік в 2011 р знизилося з 205,4 кг до 204,9, а в 2012 р зросла з 204,9 кг до 214,9 кг. За прогнозами Міністерства аграрної політики і продовольства споживання в 2013 р складе 217,3 кг. Раціональна річна норма споживання молока - 380-390 кг, це означає, що у внутрішнього ринку є потенційна ємність більше 50 кг (з урахуванням кількості імпортованого молока).

Виробництво молока в Україні, ринок молока в Україні, молоко, маркетинг, дослідження, особливості ринку молока в Україні, маркетингове дослідження, аналіз ринку, аналіз споживачів, аналіз основних виробників, переваги споживачів, аналіз українського ринку молока, ст

Споживання молока України, ринок молока в Україні, молоко, маркетинг, дослідження, особливості ринку молока в Україні, маркетингове дослідження, аналіз ринку, аналіз споживачів, аналіз основних виробників, переваги споживачів, аналіз українського ринку молока, ст

Виробництво молока по регіонах України має наступну картину: найбільше молока виробляється у Вінницькій (понад 800 тис.т на рік), Полтавській (понад 700 тис.т на рік) і Львівській областях (понад 600 тис.т на рік). Найменше молока виробляється в Запорізькій і Луганській областях (менше 300 тис.т на рік).

Основними виробниками молока в Україні є приватні господарства населення, на їх частку припадає 77% всього виробництва. Решта 23% виробляють сільськогосподарські підприємства (станом на перше півріччя 2012 р).

Закупочні ціни

За даними Держкомстату середньорічні закупівельні ціни на молоко в 2010 р зросли на 3,5% в порівнянні з 2011 р, а в 2012 р ціни впали на 12,5%.

Ціна на українське молоко, ринок молока в Україні, молоко, маркетинг, дослідження, особливості ринку молока в Україні, маркетингове дослідження, аналіз ринку, аналіз споживачів, аналіз основних виробників, переваги споживачів, аналіз українського ринку молока, ст

Експорт, імпорт молока в Україні

Експорт вітчизняної молочної продукції в 2011 р склав 961 тис.т, що на 5 тис.т менше, ніж у 2010 р. У 2012 році Україна експортувала 809 тис. т. молока і молочних продуктів. Прогнозується збільшення експорту молочної продукції в 2013 р до 950 тис.т. Основні імпортери української молочки: Росія, Білорусь, Азербайджан, Казахстан, Молдова, Таджикистан, Грузія та інші.

Імпорт молока і молочної продукції в 2011 р в порівнянні з 2010 р зменшився з 273 тис. до 248 тис.т (на 25%). Однак, в 2012 р імпорт молока і молочної продукції збільшився більш ніж в 1,5 рази ¬- до 383 тис. т. За прогнозами Міністерства аграрної політики і продовольства імпорт в 2013 р скоротиться на 27% - до 300 тис.т. Основними постачальниками молочної продукції на український ринок є Росія, Польща, Білорусь, Франція і Німеччина.

Структура ринку молока в Україні


Конкуренція на українському ринку молока дуже висока, це пов'язано з тим, що практично в кожній області є місцевий виробник молочної продукції, оскільки молочка має невеликий термін зберігання.

Головні учасники вітчизняного ринку та їх виробництво молока (дані за перше півріччя 2012 р):

  1. Люстдорф - 49390 т;
  2. Данон-Юнімілк - 20441 т;
  3. Молочний Альянс - 18499 т;
  4. Геркулес - 14032 т;
  5. PepsiCo (Вімм-Білль-Данн) - 13725 т;
  6. Галичина - 12 532 т;
  7. Комбінат «Придніпровський" »- 11 004 т;
  8. Тернопільський молокозавод - 8 910 т;
  9. Мілкіленд - 6 965 т;
  10. Лубенський молокозавод - 6 873 т;
  11. Терра Фуд - 6 226 т;
  12. Лакталіс - 6 079 т;
  13. Первомайський молочноконсервний комбінат - 5 884 т;
  14. Молвест - 5 785 т;
  15. Куп'янський МКК - 3962 т;
  16. Альміра - 2 678 т;
  17. Рудь - 2 100 т.

Таким чином, структура українського ринку молока має наступний вигляд:

Українські виробники молока, ринок молока в Україні, молоко, маркетинг, дослідження, особливості ринку молока в Україні, маркетингове дослідження, аналіз ринку, аналіз споживачів, аналіз основних виробників, переваги споживачів, аналіз українського ринку молока, ст

ТОВ «Люстдорф»

Компанія займає перше місце з виробництва молока в Україні, на її частку припадає 25% всього ринку, що робить її однозначним лідером. Майже 95% виробленої продукції реалізується на внутрішньому ринку, решта - експортується в Молдову, Азербайджан, Грузію, Придністров'я і Білорусь.

У своєму портфелі компанія має 5 торгових марок молока: На Здоров'я, Корівка, Селянське, Тотоша, Весела Бурьонка, Смачно шеф.

Данон-Юнімілк

Данон-Юнімілк з ринковою часткою 10% знаходиться на другому місці. Компанія виробляє молоко під такими торговими марками, як Простоквашино, Галактон і Веселий пастушок.

Упаковка для молока, ринок молока в Україні, молоко, маркетинг, дослідження, особливості ринку молока в Україні, маркетингове дослідження, аналіз ринку, аналіз споживачів, аналіз основних виробників, переваги споживачів, аналіз українського ринку молока, ст

Молочний Альянс

На третьому місці з ринковою часткою 9,5% знаходиться компанія «Молочний Альянс». Молоко даної компанії можна знайти під торговими марками Яготинське, Яготинське для дітей та Славія.

Інші популярні торгові марки молока:

  • Добриня (належить компанії «Геркулес»);
  • Веселий Молочник (Вімм-Білль-Данн);
  • Галичина (компанії «Галичина»);
  • Premialle і Біла лінія (належить групі компаній «Терра Фуд»);
  • Злагода (Придніпровський комбінат);
  • Молокія (Тернопільський молокозавод);
  • Білосвіт (Лакталіс);
  • Гармонія (Лубенський молокозавод).

Портрет кінцевого українського споживача молока


Молоко купують майже 90% жителів України. З них 41,5% купують молоко 2-3 рази на тиждень, майже 30% купують щодня, а 18% 2-3 рази на місяць. Основними споживачами молока є жінки у віці від 25 до 55 років, які проживають як в містах, так і сільській місцевості. Молоко найчастіше вони купують для себе, для дітей і онуків, і для інших членів сім'ї. Останнім часом люди купують молоко не як продукт, який приносить користь організму, а як сировину, тобто для приготування з нього інших страв (каш, млинців, випічки і т.п.).

Особливості ринку молока в Україні, ринок молока в Україні, молоко, маркетинг, дослідження, особливості ринку молока в Україні, маркетингове дослідження, аналіз ринку, аналіз споживачів, аналіз основних виробників, переваги споживачів, аналіз українського ринку молока, ст

Резюме


За результатами проведеного маркетингового аналізу українського ринку молока можна зробити наступні висновки:

  • Ринок молочної продукції має неоднозначні тенденції в зміні обсягів виробництва і споживання, обсягів експорту та імпорту. Однак в подальшому очікується збільшення як виробництва, так і споживання молока.
  • Основним лідером ринку є ТОВ «Люстдорф», а його головними конкурентами - Данон-Юнімілк і Молочний Альянс.
  • Аналіз споживачів молока показав, що переважна більшість жителів України є його споживачами. При цьому найчастіше молоко купують жінки.

Ознайомитися з портфоліо і послугами, які надає наше агентство, ви можете на сайті. Ви можете замовити цікаву для вас послугу, зв'язавшись з нами: +38 (057) 760 26 05,+38 (057) 760 26 06,+38 (099) 618 87 50. Якщо ви маєте зауваження, або бажаєте доповнити дану статтю даними про будь-якої компанії або торгової марки, то пишіть нашу поштову скриньку info@koloro.ua із відповідною позначкою. .

Контактная информация:

hello@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Алина

Маркетолог

21 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

Сделать запрос
up-btn

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

Виберіть зручний вам спосіб:
- Оцінка готовності вашого проекту
- Побудова плану робіт
- Ціни та терміни

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !