Огляд ринку заморожених готових напівфабрикатів: тенденції на ринку

Огляд ринку заморожених готових напівфабрикатів: тенденції на ринку

Категория: Исследования

12 / 11 / 2014

38768 просмотров

253 3.8656126482213 5

Тенденції на ринку. Споживання заморожених напівфабрикатів в Україні


Штучна ізоляція країни за часів Радянського Союзу наклала свій великий відбиток на всі сфери життєдіяльності жителів України, в тому числі і на культуру харчування. Так, в Україні більшість населення вважає за краще самостійно купувати овочі, фрукти, м'ясо і готувати з них готові страви. Саме тому частка готових заморожених напівфабрикатів в загальній структурі харчових продуктів невелика. У більшості ж європейських країн на частку напівфабрикатів припадає близько 70%, а то і більше, в загальній структурі харчового ринку.

Заморожені напівфабрикати, Заморожені напівфабрикати, готові заморожені напівфабрикати, тенденції на ринку напівфабрикатів в Україні, ринок заморожених напівфабрикатів в Україні, споживання напівфабрикатів в Україні, м'ясні напівфабрикати, популярні торгові марки полуфабр

Продукція заморожених напівфабрикатів включає в себе: пельмені, м'ясні напівфабрикати, млинці, піцу, вареники, заморожені вироби з тіста і готові страви.

\t\t\t\t\t\t\t

\t\t\t

Брендингові агентство KOLORO може провести для Вас маркетингове дослідження будь-якого ринку. Наші фахівці проведуть збір і аналіз інформації (кабінетні дослідження), проведуть аналіз конкурентів, підберуть партнерів і постачальників.

\t\t\t

Найпопулярніша категорія напівфабрикатів в Україні - м'ясні напівфабрикати (з використанням тіста і без нього). Разом з пельменями їх частка становить понад 80% від усього споживання заморожених напівфабрикатів. Серед м'ясних напівфабрикатів можна виділити рубані напівфабрикати (фарш, різні котлети, биточки, зрази, фрикадельки) Спостерігається зростання попиту на м'ясні напівфабрикати з птиці, оскільки дана продукція вважається більш дієтичною. В Європі ж найбільш популярним напівфабрикатом є піца. Найменшу частку займають нем'ясні варіанти продукції: вареники з картоплею, грибами, капустою, сиром і т.п. Останнім часом спостерігається незначне зростання сегмента заморожених хлібобулочних виробів, рибних напівфабрикатів, заморожених плодів і овочів, листкового тіста.

Ринок заморожених готових напівфабрикатів в Україні стикається з низкою труднощів, які в цілому призводять до скорочення обсягів виробництва, споживання і відсутності позитивної динаміки розвитку ринку. Основними проблемами, з якими стикаються виробники - це: відсутність якісної і недорогої сировини внутрішнього виробництва, і проблеми збуту продукції через жорстку політику торговельних мереж.

Крім того в останні роки в засобах мас-медіа не раз підіймалося питання про шкоду готової напівфабрикатної м'ясної продукції, що сприяло падінню попиту на напівфабрикати. Відсутність на ринку серйозних зарубіжних виробників і недостатні потужності національних гравців тільки сприяють тому, що в Україні не проводиться активна маркетингова політика, яка захищала б і просувала продукцію заморожених напівфабрикатів.

Динаміка ринку напівфабрикатів заморожених залежить від доходів населення. Найбільшу частку займає продукція середньо- і низькоцінового сегмента. Зі збільшенням рівня доходів населення збільшується і попит на продукцію високоціновому сегмента, однак, в Україні частка продукції преміум-сегмента всього близько 3%. У преміум-сегменті представлена ​​брендована продукція, виготовлена ​​з натуральної сировини, але така продукція дуже дорога для споживачів з низьким і середнім рівнем доходу.

Тенденції на ринку напівфабрикатів, Заморожені напівфабрикати, готові заморожені напівфабрикати, тенденції на ринку напівфабрикатів в Україні, ринок заморожених напівфабрикатів в Україні, споживання напівфабрикатів в Україні, м'ясні напівфабрикати, популярні торгові марки полуфабр

Останнім часом розвиток ринку заморожених напівфабрикатів можна назвати активним, оскільки значного зростання в споживанні або попиті на дану продукцію не спостерігається. Саме тому багато вітчизняних виробників прагнуть мінімізувати свої витрати на маркетингове просування і намагаються зберегти свої ринкові позиції за рахунок введення на ринок нових продуктів і за рахунок експортної діяльності в країни СНД.

Основними споживачами продукції заморожених напівфабрикатів є сегмент HoReCa (готельно-ресторанний бізнес), роздрібний сегмент і підприємства харчової та переробної промисловості. Споживання в роздрібному сегменті залишається на низькому рівні. Середньостатистичний українець споживає заморожених напівфабрикатів на $ 23 в рік (з досліджень R & B Group в 2011 році), тоді як в США на напівфабрикати витрачають більше в 6 разів. Більшість жителів України (понад 70%) не вважають готові заморожені напівфабрикати продукцією першої необхідності, а ті, хто купують напівфабрикати, роблять це в основному 1-2 рази на місяць.

Виробники заморожених напівфабрикатів. Торгові марки готових напівфабрикатів


На ринку 95% всієї продукції представлено вітчизняного виробництва. Частка імпорту незначна і становить менше 5% .На українському ринку готових заморожених напівфабрикатів працює ряд великих національних підприємств і значна кількість регіональних операторів.

Найбільш популярні торгові марки заморожених напівфабрикатів в Україні:

  • ТМ «Геркулес» (23,2%);
  • ТМ «Левада» (18,4%);
  • ТМ «Три ведмеді» (16,4%).

Інші бренди і торгові марки представлені на зображенні:

напівфабрикати Україна, Заморожені напівфабрикати, готові заморожені напівфабрикати, тенденції на ринку напівфабрикатів в Україні, ринок заморожених напівфабрикатів в Україні, споживання напівфабрикатів в Україні, м'ясні напівфабрикати, популярні торгові марки полуфабр

Лідери на ринку заморожених напівфабрикатів. Основні виробники напівфабрикатів в Україні


Компанія «Геркулес» є лідером в області виробництва заморожених напівфабрикатів. В Україні компанія працює вже 15 років. На виробничих потужностях використовується новітнє обладнання, що дозволяє випускати продукцію високої якості. Крім того вся продукція компанії підлягає міжнародної сертифікації. При виробництві заморожених напівфабрикатів використовується сучасна технологія шокової заморозки, яка дозволяє зберегти всі корисні речовини і вітаміни готової продукції. Продукція підприємства «Геркулес» проводиться виключно з натуральної сировини, контроль якості якого проводиться в спеціальних лабораторіях підприємства.

Споживання напівфабрикатів України, Заморожені напівфабрикати, готові заморожені напівфабрикати, тенденції на ринку напівфабрикатів в Україні, ринок заморожених напівфабрикатів в Україні, споживання напівфабрикатів в Україні, м'ясні напівфабрикати, популярні торгові марки полуфабр

Продукцію заморожених напівфабрикатів підприємство випускає під торговими марками «Геркулес», «Добриня», «Еники-беники», «Макарена», «Диканька».

Асортимент продукції включає:

  • пельмені ТМ «Геркулес» фірмові, сибірські, курячі, з м'ясом індички, домашні;
  • равіолі уральські і пельмені сімейні ТМ «Еники-беники»;
  • равіолі сибірські і равіолі домашні ТМ «Добриня».

Пельмені та равіолі випускаються в упаковці вагою 400 г, 900 г, 1 кг, 5 кг.

М'ясні напівфабрикати, Заморожені напівфабрикати, готові заморожені напівфабрикати, тенденції на ринку напівфабрикатів в Україні, ринок заморожених напівфабрикатів в Україні, споживання напівфабрикатів в Україні, м'ясні напівфабрикати, популярні торгові марки полуфабр

  • вареники ТМ «Геркулес»: з картоплею, з картоплею та грибами, з картоплею і печінкою, з сиром солодкі, з капустою, з вишнею;
  • вареники з картоплею ТМ «Еники-беники».

Вареники випускаються в упаковці вагою 400 г, 900 г, 1 кг, 5 кг.

  • тісто листкове і дріжджове ТМ «Геркулес».

Тісто фасується в упаковку вагою 500 г, 1 кг і 3,75 кг.

  • хінкалі ручної роботи з куркою і грибами, грузинські ТМ «Геркулес» (упаковка вагою 520 г).
  • вагові напівфабрикати: пельмені фірмові, вареники з картоплею, з картоплею та грибами, з сиром солодкі, млинці з м'ясом, з сиром та родзинками, бендерики з м'ясом, хінкалі, равіолі. Під ТМ «Диканька» виробляються тільки вагові напівфабрикати.
  • слойки з вишнею, зі свіжим яблуком, з заварним кремом і фундуком ТМ «Геркулес». Вага упаковки слоек – 650 г.
  • піца під ТМ «Макарена»: італійська, баварська, гавайська. Вага упаковки – 350 г.

Компанія «Геркулес» має 22 філії і 7 представництв на території України. Ексклюзивним дистриб'ютором є ПП «Український продукт». Крім виробництва заморожених напівфабрикатів компанія займається виробництвом морозива і молочної продукції (читати докладніше в «Аналіз ринку морозива» та «Дослідження ринку молока»).

Компанія «Левада» - це один з найбільших виробників заморожених напівфабрикатів на ринку України. Компанія має відмінну виробничу базу, використовує новітні технології на виробництві, оновлює асортимент продукції.

Заморожені напівфабрикати, готові заморожені напівфабрикати, тенденції на ринку напівфабрикатів в Україні, ринок заморожених напівфабрикатів в Україні, споживання напівфабрикатів в Україні, м'ясні напівфабрикати, популярні торгові марки полуфабр

Лінійка продукції ТМ «Левада»:

  • пельмені з яловичиною та свининою, зі свининою, по-домашньому, по-селянськи, по-козацьки зі шкварочками. Випускається в гнучкому впакуванні вагою 400, 900 і 1000 р
  • млинці з куркою і грибами, з сиром, ваніллю та родзинками (картонна упаковка вагою 420 г).
  • Бендерики (гнучка упаковка вагою 840 г)
  • налисники з вишнею (картонна упаковка вагою 840 г).
  • вареники з картоплею, з картоплею та грибами, з картоплею і печінкою (гнучка упаковка вагою 400 г і 1000 г).
  • вареники «Улюблені» з тушкованою капустою, з солодким сиром, з картоплею та лісовими грибами, з картоплею та смаженою печінкою, з картоплею та смаженою цибулькою »(гнучка упаковка вагою 900 г).
  • серія продуктів «Ням-Ням» для діток: варенички з сиром, пельмені Круглик, равіолькі соковиті, пельмені Круглики різнокольорові (гнучка упаковка вагою 400г, равіолькі - 400 г і 1 кг).
  • тісто листкове і листкове дріжджове. Упаковка 0,5 і 1 кг.
  • хінкалі по-кавказьки. Гнучка упаковка вагою 400 г.

Заморожені напівфабрикати торгової марки «Левада» - це смачна і корисна продукція високої якості, яку легко готувати.

Ринок м'ясних напівфабрикатів, Заморожені напівфабрикати, готові заморожені напівфабрикати, тенденції на ринку напівфабрикатів в Україні, ринок заморожених напівфабрикатів в Україні, споживання напівфабрикатів в Україні, м'ясні напівфабрикати, популярні торгові марки полуфабр

Компанія «Три Ведмеді» має сучасні виробничі потужності для виробництва заморожених напівфабрикатів та морозива. Крім цього працює спеціальна лабораторія, яка перевіряє якість сировини і якість готової продукції.

Популярні ТМ напівфабрикатів, Заморожені напівфабрикати, готові заморожені напівфабрикати, тенденції на ринку напівфабрикатів в Україні, ринок заморожених напівфабрикатів в Україні, споживання напівфабрикатів в Україні, м'ясні напівфабрикати, популярні торгові марки полуфабр

Лінійка заморожених напівфабрикатів ТМ «Три Ведмеді»:

  • пельмені зі свининою, з яловичиною, сибірські, з куркою, фірмові, фірмові з сиром, велетні (велетні), класичні, домашні,
  • пельмені «Золота серія», з м'ясом індички, з яловичиною і свининою, зі свининою (гнучка упаковка вагою 900 г).
  • равіолі «Бамбіні» (гнучка упаковка вагою 900 г).
  • вареники з картоплею та грибами, з картоплею (гнучка упаковка вагою 450 г і 900 г).
  • вареники «Варенична»: з сиром і вишнею, з м'ясом, з солодким сиром, з печінкою і серцем, з картоплею, з грибами, з картоплею та грибами (гнучка упаковка вагою 400 г).
  • тісто листкове прісне і листкове дріжджове (упаковка вагою 450 і 900 г).
  • піца ТМ «Don Pizzeron»: з шинкою і помідорами, з салямі і грибами, з баварськими ковбасками, основа для піци і три міні-піци в одній упаковці.

ТМ Три ведмеді, Заморожені напівфабрикати, готові заморожені напівфабрикати, тенденції на ринку напівфабрикатів в Україні, ринок заморожених напівфабрикатів в Україні, споживання напівфабрикатів в Україні, м'ясні напівфабрикати, популярні торгові марки полуфабр

Компанія «Вічунай» випускає широкий асортимент продукції під торговою маркою «Vici» (Вічі). Більшість продукції - це морепродукти, але під цією торговою маркою також випускаються готові страви з риби (рибні бургери, рибні палички, шматочки риби в паніровці), готові салати, картопля фрі, пельмені для смаження і піца.

ПП «Дригало» виготовляє заморожені напівфабрикати під декількома торговельними марками. Так під ТМ «Дригало» виробляються пельмені, вареники, млинці, котлети, зрази, вироби з листового тіста, картопля фрі, тісто листове, тісто дріжджове, тісто пісочне тощо. Під ТМ «Ванька-Встанька» виробляються манти, котлети рибні, котлети курячі, млинчики, пельменькі; під ТМ «Ностальгія» - пиріжки, пельмені, котлети, під ТМ «Немо» - готові рибні напівфабрикати (биточки, зрази, котлети, рибні палички, рибні бургери, риба в листовому тісті) під ТМ «Швідень-КО» можна знайти широкий асортимент готових обідів.

Миронівський м'ясопереробний завод «Легко» в своєму портфелі брендів має торгову марку заморожених напівфабрикатів «Легко». Завод використовує унікальну технологію замкнутого циклу, при якому повністю контролюється якість сировини і готової продукції: від вирощування кормів, переробки м'яса до виробництва готових виробів. Напівфабрикати ТМ «Легко» - це готові заморожені страви з м'яса птиці, свинини і яловичини власного заводу виробництва. Продукція випускається в трьох категоріях: вишукане меню (котлета по-київськи і котлета «Кордон Блю»), домашнє меню (котлета домашня, шніцель курячий і котлета з грибами і сиром) і снек-меню (різні нагетси і курячий «попкорн»). Всі напівфабрикати ТМ «Легко» фасуються в пластикові лотки.

Прогнози ринку заморожених напівфабрикатів


  • Значне збільшення обсягу споживання заморожених напівфабрикатів спостерігатися не буде.
  • Впровадження нових технологій, використання сучасного обладнання призведе до розвитку ринку не скільки в кількісних, скільки в якісних показниках.
  • Очікується зростання сегмента м'ясних напівфабрикатів, рибних напівфабрикатів, заморожених плодів і овочів, і готових виробів з тіста.
  • Відхід з ринку дрібних виробників, поява зарубіжних операторів (в першу чергу - російських).
  • Виробники будуть збільшувати виробництво продукції преміум-сегмента, а також виробництво готових до вживання страв (призначені для розігріву в мікрохвильовій печі).

напівфабрикати заморожені, Заморожені напівфабрикати, готові заморожені напівфабрикати, тенденції на ринку напівфабрикатів в Україні, ринок заморожених напівфабрикатів в Україні, споживання напівфабрикатів в Україні, м'ясні напівфабрикати, популярні торгові марки полуфабр

Брендінгове агентство KOLORO може провести для Вас маркетингове дослідження будь-якого ринку. Наші фахівці проведуть збір і аналіз інформації (кабінетні дослідження), проведуть аналіз конкурентів, підберуть партнерів і постачальників.

Крім того, компанія KOLORO займається розробкою дизайну гнучкої упаковки. Красивая и оригинальная упаковка всегда выгодно выделяет продукт на полке и стимулирует покупателей к приобретению товара. Красива і оригінальна упаковка завжди вигідно виділяє продукт на полиці і стимулює покупців до придбання товару. Ми також можемо розробити для Вас логотип, слоган, фірмовий стиль, легенду бренду, проведемо перший тираж упаковки та інше. Більш детально з усіма послугами Ви можете ознайомитися в розділі "Послуги".

Співпрацювати з нами вигідно, оскільки: Ми робимо свою роботу якісно і завжди вчасно! Наші партнери - це лідери на ринку! Ми маємо величезний досвід в брендінгу і розробці дизайну! Для постійних клієнтів діють знижки!

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Алина

Маркетолог

253 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !