Огляд ринку горілки України за 2011-2013 гг. Прогнози на 2014 р і аналіз споживачів горілчаного ринку

Огляд ринку горілки України за 2011-2013 гг. Прогнози на 2014 р і аналіз споживачів горілчаного ринку

Категория: Исследования

13 / 01 / 2014

9079 просмотров

21 4 5

Тенденції розвитку ринку горілки, прогнози показників


Для світового ринку горілки характерний позитивний тренд - споживання горілки в масштабах світового ринку збільшується в середньому на 2-3% в рік. Частка продажу горілки серед міцних алкогольних напоїв становить близько 20%, це вдвічі перевищує частку продажів віскі і в четвер - частку коньяку і бренді.

Всупереч світовим тенденціям зростання ринку, для України, Росії та Польщі прогнозується зниження темпів розвитку і загальне зниження ринкових показників - на 1-2% в рік. Основним трендом Українського ринку на останні два роки є зниження частки легальної продукції і зростання тіньового сегмента.

За даними Держкомстату у 2011 році відбулося скорочення виробництва горілки на 21,5% - що дало найнижчий показник за останні 7 років. Частка ж тіньового ринку постійно зростає, 40% виробленої в Україні горілчаної продукції припадає на тіньовий сегмент ринку.

Головна особливість виробництва горілки в Україні - це монополія держави на виробництво спирту. Однак незабаром ситуація повинна змінити, в червні 2012 року був зареєстрований законопроект № 10607 від 13.06.2012 «Про внесення змін до деяких Законів України» (щодо спиртової галузі). Головна мета законопроекту - врегулювання можливості приватизації підприємств, по виробництву спирту.

\t\t\t\t\t\t\t

\t\t\t

Брендингове агентство KOLORO має великий досвід у створенні та розробці унікальної геометрії пляшки, розробці дизайну етикеток і закупорювання для алкогольної продукції, зокрема горілки. Наші фахівці допоможуть зробити перший пробний тираж пляшок, надрукувати пробну партію етикеток, а також підібрати для вас оптимального виробника упаковки або етикетки за якістю, ціною та географічним місцезнаходженням.

\t\t\t

Експорт та імпорт української горілки


Україна - досить великий експортер горілки на рівні світового ринку. Українська горілка продається більш ніж в 80-ти країнах світу. Основна частка експорту української горілки припадає на Російську Федерацію. За 2012 р За даними Держкомстату Україна експортувала 193 тис. Гол горілки, вартістю більш ніж на 100 млн доларів США.

У зв'язку зі скасуванням мит на ввезення алкогольної продукції на територію України спостерігається також і зростання обсягів імпорту горілки: у 2011 р - імпортовано 64,5 тис. Гол горілки, в 2012 р - 76,5 тис. Гол горілки вартістю 45,4 млн дол. США. За оцінками експертів імпортна горілчана продукція на українському ринку становить 10% від загального обсягу ринку.

Величезний вплив на галузь надає державна політика регулювання: ціни на спирт, акцизні збори, акцизні марки нових зразків, боротьба з контрафактною продукцією. Наприклад, з 2013 р в Україні вступив в силу акцизний збір на етиловий спирт розміром 49,49 грн. за 1 літр 100% спирту. Вартість нововведених акцизних марок збільшилася практично в 3 рази. У березні 2013 році введена мінімальна роздрібна ціна на горілку - в розмірі 30,5 грн. за пляшку.

Споживання горілки в Україні


Незважаючи на те, що показники виробництва горілки знижуються, а ціни на продукт зростають, споживання горілки в Україні знаходитися на досить високому рівні. За результатами дослідження, проведеного Research & Branding Group (березень 2013) горілку українські споживачі купують:

  • 1-2 рази на місяць (82% споживачів);
  • 1 раз в 2 тижні (10,4% споживачів).

Крім того, було відзначено, що в умовах зниження купівельної спроможності зростає попит на горілчані марки з нижнього і середнього цінових сегментів.

Структура ринку горілки України


80% горілки виробляється в Україні 5 найбільшими компаніями-лідерами:

«Національна горілчана компанія».
2. Холдинг Global Spirits.
3. УГК Nemiroff.
4. Кримська горілчана компанія.
5. УАК Олімп.

Важливо відзначити, що кількість горілчаних брендів в Україні за оцінками оператором ринку, значно перевищує кількість брендів в молочній і сокової галузях. Однак надійні та стійкі позиції на ринку горілки мають лише обмежене число брендів.

Найбільш часто куплені ТМ горілки в Україні наступні (Research & Branding Group, березень 2013):

Переваги по ТМ горілки, горілка, маркетинг, ринки, Україна, маркетингові дослідження, ринок горілки, горілчаний ринок, аналіз ринку горілки, огляд ринку горілки, аналіз споживачів ринку горілки, споживання горілки, виробництво горілки, горілчана продукція, виробництво спирту, експорт

Знання і покупка горілчаних торгових марок

Незабаром за прогнозами експертів очікується зростання рівня конкуренції в сегменті міцних алкогольних напоїв. Так як обсяги внутрішнього ринку в перспективі продовжать знижуватися (в рамках 10-12%), і горілчані компанії спрямують свою діяльність в напрямку посилення експортної діяльності. Збільшитися вартість на горілчану продукцію, в результаті збільшення акцизних зборів, підняття цін на спирт, зростання витрат на дистрибуцію, трейд-маркетинг і ряду інших чинників.

Пожвавлення на горілчаному ринку України за прогнозами очікується тільки через 2-3 роки, в найближчому ж майбутньому прогнозується зниження обсягів виробництва понад 10% на кінець 2013 року, а також зниження частки легального виробництва.

Виробництво горілки в Україні, млн. дал

Виробники горілки в Україні, горілка, маркетинг, ринки, Україна, маркетингові дослідження, ринок горілки, горілчаний ринок, аналіз ринку горілки, огляд ринку горілки, аналіз споживачів ринку горілки, споживання горілки, виробництво горілки, горілчана продукція, виробництво спирту, експорт

Виробники горілки в Україні


«Національна горілчана компанія»:

ТОВ «Національна горілчана компанія» ( «НВК») - великий виробник лікеро-горілчаної продукції під 9 брендами: «Хлібний дар», «Цельсій», «Козацька Рада», «Перепьолка», «Перша гільдія», Rada, «Байка» , La Femme і фруктово-ягідна настоянка «Моя».

На сьогоднішній день на «НГК» діють 7 автоматизованих ліній розливу, загальна продуктивність складає 54 тис. Пляшок на годину. «НВК» спільно з ПАТ «Коблево» - виробничі потужності ТОВ «АЛКОГОЛЬНІ ТРАДИЦІЇ». ТОВ «АТ» - лідер алкогольного ринку України по виробництву лікеро-горілчаної та винної продукції вищої якості - має 16 самостійними брендами.

Дизайн алкогольної продукції, горілка, маркетинг, ринки, Україна, маркетингові дослідження, ринок горілки, горілчаний ринок, аналіз ринку горілки, огляд ринку горілки, аналіз споживачів ринку горілки, споживання горілки, виробництво горілки, горілчана продукція, виробництво спирту, експорт

Холдинг Global Spirits:

Холдинг Global Spirits - міжнародний алкогольний холдинг. Global Spirits - великий власник підприємств з виробництва алкогольних і слабоалкогольних напоїв - горілка, вина, шампанські вина, коньяк, бренді, настоянки, вермут. Серед цих підприємств можна виділити: ЛГЗ «Хортиця», Одеський коньячний завод, ДП «Кримський винний дім», ЛГЗ «Російський Північ».

Портфель брендів холдингу Global Spirits включає: ТМ «Хортиця», «Мороша», «Російська Північ», «Медовуха», «Blagoff», «Хортицкая», «Кримське марочне», «Oreanda», «San Marino», «Мікадо» , «Шустов», «Чайка», «Десна», «Аркадія», «Чорноморський», «Wins», «Вологодська».

Огляд ринку горілки України, горілка, маркетинг, ринки, Україна, маркетингові дослідження, ринок горілки, горілчаний ринок, аналіз ринку горілки, огляд ринку горілки, аналіз споживачів ринку горілки, споживання горілки, виробництво горілки, горілчана продукція, виробництво спирту, експорт

УГК Nemiroff:

УГК Nemiroff - горілчана компанія, помітний гравець на світовому ринку міцних алкогольних напоїв. Компанія реалізує продукцію в 80 країнах світу. Виробничі потужності УГК Nemiroff - виробництво спирту і 2 лікеро-горілчаних заводи. Портфель продуктів компанії налічує - 28 асортиментних позицій: Nemiroff «Original», Nemiroff Premium, «Українська медова з перцем», «Українська березова особлива», Nemiroff LEX, Nemiroff LEX Ultra і ін.

Бренди горілки, горілка, маркетинг, ринки, Україна, маркетингові дослідження, ринок горілки, горілчаний ринок, аналіз ринку горілки, огляд ринку горілки, аналіз споживачів ринку горілки, споживання горілки, виробництво горілки, горілчана продукція, виробництво спирту, експорт

Кримська горілчана компанія:

ТОВ «Кримська горілчана компанія» - великий український виробник і експортер алкогольної продукції. Портфель брендів компанії включає: ТМ «Medoff», «Природна колекція», «Наша Марка», «М'рная», «Хуторок», коньяк і вино «Коктебель», слабоалкогольні напої на натуральній основі «LONGmixER». Компанія володіє виробничою базою повного циклу.

Етикетка для горілки, горілка, маркетинг, ринки, Україна, маркетингові дослідження, ринок горілки, горілчаний ринок, аналіз ринку горілки, огляд ринку горілки, аналіз споживачів ринку горілки, споживання горілки, виробництво горілки, горілчана продукція, виробництво спирту, експорт

УАК Олімп:

УАК Олімп - лідер алкогольної галузі України. Портфель брендів включає: ТМ Prime, «Істинна», «5 капель», «Приватна колекція», «Біленька», «Вдала», коньячні ТМ «Lionel», «Марсель», «Бахчисарай», вина «Бахчисарай». Виробничі потужності компанії - лікеро-горілчаний завод PRIME і Кримський вино-коньячний завод «Бахчисарай».

Розробка форми пляшки, горілка, маркетинг, ринки, Україна, маркетингові дослідження, ринок горілки, горілчаний ринок, аналіз ринку горілки, огляд ринку горілки, аналіз споживачів ринку горілки, споживання горілки, виробництво горілки, горілчана продукція, виробництво спирту, експорт

Аналіз споживачів ринку горілки України


Українці вживає горілку, в основному в гостях, в компанії друзів або в разі урочистих подій. Що стосується ціни, то український споживач віддає перевагу горілці в середньому ціновому сегменті. Найбільш розкуповується об'ємом горілчаної продукції є - обсяг 0,5 л. Найпопулярніші місця придбання горілчаної продукції - це супермаркети та магазини самообслуговування.

Що стосується розподілу алкогольної продукції на вітчизняну і зарубіжну, то на даному ринку перевага віддається, все ж, вітчизняному виробнику. Головними критеріями вибору горілки для нашого споживача залишаються наступні: смакові властивості і якість горілки, а потім ціна і популярність торгової марки.

Резюме


Споживання горілки в світових масштабах неухильно зростає, однак, що стосується України, то тут показники виробництва постійно знижуються і прогнози експертів невтішні. І справа не в тому, що знижується рівень споживання продукту в країні, а в нещадній політиці регулювання з боку держави - підвищення акцизних зборів, введення нових акцизних марок, монополія на виробництво спирту і багато іншого. Крім того, важливою проблемою ринку залишається - зростання частки тіньового виробництва горілчаної продукції. Лідерами ринку і основними його гравцями залишаються наступні компанії: «Національна горілчана компанія», Холдинг Global Spirits, УГК Nemiroff, Кримська горілчана компанія і УАК Олімп.

Таке становище на ринку змушує виробників активно вживати заходів в політиці просування своїх брендів, зокрема у випуску нових ТМ і розширенні асортиментного ряду, ребрендінг.


Більш детально з нашими послугами ви можете ознайомитися в розділі «Послуги» .Замовити послугу і зв'язатися з нами ви можете за наступними телефонами: + 38- (057) -760-26-05 + 38- (057) -760-26-06 , + 38- (099) -0618-87-50.

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Анна Просвирина

Маркетолог

21 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !