Огляд ринку варених ковбас в Україні в 2009-2013 рр.

Огляд ринку варених ковбас в Україні в 2009-2013 рр.

Категория: Исследования

29 / 05 / 2014

6535 просмотров

3 5 5

М'ясна і м'ясопереробна промисловість - одна з найбільших галузей харчової промисловості в Україні. Вона повинна забезпечити населення країни харчовими продуктами, які є одним з основних джерел білка.

До готових виробів м'ясопереробної промисловості відносять різні види ковбас (варені, копчені, сирокопчені, варено-копчені та ін.), шинки, сардельки та сосиски, копченості, паштети, зельци та ін.

Ковбаса - це харчовий продукт, який виготовлений з подрібненого м'яса свинини, яловичини або птиці, з додаванням деяких субпродуктів та спецій, шпику, солі, цукру, молока, яєць та інших продуктів. На придбання ковбаси і різних м'ясних копченостей середньостатистичний українець витрачає в середньому 6,7% від свого бюджету на продукти харчування. При цьому з цього ж бюджету на придбання м'яса птиці, яловичини, свинини або другого м'яса, витрачається 5,1% (але останнім часом спостерігається тенденція збільшення споживання м'яса і зниження споживання ковбаси). Це означає, що готові ковбасні вироби користуються великим попитом, ніж м'ясо. А все через те, що ковбаса - це «демократичний» продукт харчування, всіма улюблений, зручний і практичний.

\t\t\t\t\t\t\t

\t\t\t

Якщо Вас зацікавила дана стаття, і Ви хотіли б отримати повний аналіз ринку з актуальними на сьогоднішній день даними, зверніться в нашу брендингової агентство KOLORO. KOLORO не просто якісно проведе маркетингове дослідження, аналіз конкурентів або кабінетне дослідження, ми також розробимо Вам найкращу стратегію виходу на ринок, концепцію позиціонування Вашого товару і / або маркетингову програму.

\t\t\t

Споживання вареної ковбаси в Україні. переваги споживачів


Ковбасу люблять всі! Ковбасу купують 90% всього населення. Ковбасу люблять діти, дорослі і тварини. Ковбасу купують і для того, щоб швидко перекусити, і щоб приготувати з неї інші страви (супи, салати, яєчня), а також для домашніх вихованців.

Структура споживання ковбас в Україні: найбільше купують варені ковбаси (41%), сосиски і сардельки (23%), напівкопчені ковбаси (15%), варенокопчені та сирокопчені ковбаси (6%), та інші види ковбасних виробів.

Споживання ковбаси, Ринок варених ковбас, споживання вареної ковбаси, упаковка ковбаси, дизайн упаковки ковбасиДизайн ковбаси, Ринок варених ковбас, споживання вареної ковбаси, упаковка ковбаси, дизайн упаковки ковбаси

На ринку присутня невелика сезонність - пік продажів доводиться на новорічні свята, хоча в будь-який інший час попит на ковбасу відносно стабільний.

Кілька років тому в Україні ввели нові національні стандарти на ковбасу і м'ясні продукти. Варені ковбаси вищого сорту повинні містити не менше 80% м'яса. На вітчизняному ринку ковбаса вищого сорту представлена ​​у вигляді «Докторської», «Аматорської», «Столичної» та інших. Варені ковбаси першого сорту за стандартами мають містити 70% м'яса, другого сорту - не менше 40-60% м'яса.

Основними споживачами вареної ковбаси є жінки у віці 25-60 років (близько 60% всіх споживачів), заміжні, та ті, що купляють продукти для всієї родини. Рівень доходу в середньому на 1 члена сім'ї - 1,5 - 2 тис. грн.

Цільова аудиторія ковбасиКовбаса реклама

Під категорію споживачів у віці від 18 до 25 років потрапляє молодь, в основному студенти і ще не мають власних сімей молоді люди. Молодь при виборі вареної ковбаси частіше орієнтується на ціну, ніж на якість, і віддає перевагу продукції средньоцінового і економ сегмента. Крім того, без «наявності» власного досвіду, молоді люди при покупці ковбаси орієнтуються на поради батьків, продавців, знайомих.

Де купують ковбасу, Ринок варених ковбас, споживання вареної ковбаси, упаковка ковбаси, дизайн упаковки ковбаси

Критерії вибору вареної ковбаси


При виборі вареної ковбаси споживачі орієнтуються в першу чергу на минулий досвід і купують ковбасу за смаком і якістю продукції (34%). На другому місці, на що звертають увагу споживачі - це ціна (31%). Найбільш ходова продукція - в сегменті 50-55 грн за 1 кг.

На 3-му місці критеріїв вибору вареної ковбаси - торгова марка виробника - на неї звертає увагу 22% споживачів.

Фактори вибору варених ковбас, Ринок варених ковбас, споживання вареної ковбаси, упаковка ковбаси, дизайн упаковки ковбаси

Упаковка ковбаси грає важливу роль лише в просуванні та рекламуванні ковбасної продукції. На вибір вареної ковбаси дизайн упаковки практично не впливає. Упаковка лише допомагає споживачам орієнтуватися в продукції та швидко знайти необхідний товар на полиці.

Ковбаса упаковка, Ринок варених ковбас, споживання вареної ковбаси, упаковка ковбаси, дизайн упаковки ковбасиЕтикетка на ковбасу, Ринок варених ковбас, споживання вареної ковбаси, упаковка ковбаси, дизайн упаковки ковбаси

Виробництво і виробники вареної ковбаси в Україні


За останні 5 років виробництво варених ковбас: збільшувалося в період 2009-2011 рр., і скорочувалося в 2011-2013 рр. У 2010 і 2011 р виробництво в середньому збільшувалося на 3,1% в рік, і в 2011 р склало 188,9 тис. тонн. Однак в 2012 р обсяг виробництва скоротився на 3,3% до позначки 182,6 тис. тонн, а в 2013 р. обсяг виробництва ще раз скоротився на 7,3% до позначки 169,3 тис. тонн (це навіть менше, ніж обсяг виробництва в 2009 р).

Виробництво ковбаси в Україні, Ринок варених ковбас, споживання вареної ковбаси, упаковка ковбаси, дизайн упаковки ковбаси

Конкуренція на ринку варених ковбас досить висока, виробники випускають на ринок приблизно однакові обсяги продукції. При цьому 99% продукції, представленої на українському ринку, - вітчизняного виробництва. Імпорт варених ковбас незначний і складає менше 600 тонн на рік. Імпорт вареної ковбаси йде в основному з Білорусі, Італії, Іспанії та Естонії.

Лідер ринку - м'ясна фабрика «Фаворит» виробляє продукцію під ТМ «Ковбасний ряд», «Добров», «М'ясна лавка». У 2012 р. частка ринку у «Фаворита» склала 10,1%.
Інші виробники вареної ковбаси в структурі ринку представлені на діаграмі:

Ринок ковбаси в Україні, Ринок варених ковбас, споживання вареної ковбаси, упаковка ковбаси, дизайн упаковки ковбаси

Висновки. Прогнози ринку вареної ковбаси в Україні


При вивченні українського ринку варених ковбас була виявлена ​​тенденція на скорочення як виробництва, так і попиту на дану продукцію. В першу чергу це пов'язано з низькою платоспроможністю населення та переорієнтацією населення на споживання м'яса.

Аналіз ковбасного ринку, Ринок варених ковбас, споживання вареної ковбаси, упаковка ковбаси, дизайн упаковки ковбаси

В Україні для виробників ковбаси складається неоднозначна ситуація: у них є виробничі потужності та сировина для виробництва продукції, однак падаючий попит не дає можливості нарощувати обсяги виробництва. Вихід на зовнішні ринки також скрутний, оскільки для експорту ковбасної продукції необхідно мати багато дозвільних документів, вартість яких зробить українську продукцію на зовнішньому ринку неконкурентоспроможною.

У майбутньому прогнозується збереження тенденції збільшення зростання м'яса, і поступове зниження споживання варених ковбас. Оскільки попит на ринку залежить в основному від купівельної спроможності населення, ковбасні вироби, близькі до натуральних, які містять мінімальну кількість добавок, ароматизаторів та максимальну кількість натурального м'яса, коштують дуже дорого і тим самим звужують коло споживачів.

Варена ковбаса виробництво, Ринок варених ковбас, споживання вареної ковбаси, упаковка ковбаси, дизайн упаковки ковбаси

За оцінками експертів у 2014 р. очікується скорочення виробництва вареної ковбаси десь на 1-1,5%, що в натуральному вираженні складе близько 167 тис. тонн. Надалі очікується спад виробництва на рівні 1-2% на рік, однак на попит впливає багато чинників, які важко врахувати і прогноз не може бути однозначним.

Для того, щоб виділити свою торгову марку від конкурентів, варто використовувати унікальний і яскравий дизайн упаковки, етикетки. Якщо ви згодні та хочете цього, то телефонуйте і замовляйте дизайн у нас! +38-057-760-26-05, +38-099-618-87-50.

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Алина

Маркетолог

3 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !