Огляд ринку упаковки для кондитерських виробів

Огляд ринку упаковки для кондитерських виробів

Категория: Исследования

07 / 02 / 2017

24306 просмотров

168 4.2142857142857 5

Індивідуальна упаковка - це необхідність для кондитерських виробів. Вона потрібна не тільки для дотримання гігієнічних умов, зручного транспортування і збільшення терміну зберігання, а й зовнішньої привабливості товару. Сегмент упакованої кондитерської продукції лідирує з упевненим перевагою на виробництві, і споживачі також віддають їй перевагу.

Вимоги до упаковки для кондитерських виробів

Упаковка для кондитерських виробів виконує три основні функції:

  • захищає від пошкоджень і несприятливих умов;
  • є місцем для маркування продукту;
  • привертає увагу споживача.

Упаковка для солодких товарів повинна бути безпечною для продукту і запобігати його псування, продовжувати термін зберігання і зменшувати собівартість продукції. Крім того, її екологічність давно стала невід'ємною вимогою - правильна упаковка не завдає шкоди навколишньому середовищу.

З маркетингової точки зору тара для солодощів повинна створюватися з урахуванням привабливості для клієнта, естетично доповнювати продукт і підвищувати впізнаваність бренду.

Для споживача важливо і те, наскільки просто відкривається упаковка і чи можна продовжувати зберігати в ній продукт після відкриття. Ергономічність і практичність тари для солодкого - два фактора, на які необхідно звернути особливу увагу.

У KOLORO знають, як правильно розробити упаковку для кондитерських виробів. Ми пропонуємо найкращі матеріали та дизайн!

Вимоги до упаковки для кондитерських виробів

Матеріали кондитерської упаковки

Для упаковки кондитерських виробів найчастіше використовуються такі матеріали:

  • картон і папір;
  • полімери;
  • метал;
  • комбіновані матеріали.

Перші два матеріали найбільш поширені серед українських виробників кондитерських виробів. Метал або дерево підходять для подарункових або ексклюзивних солодощів. Також в упаковці може поєднуватися кілька матеріалів. Наприклад, для більшого збереження шоколаду, печива та цукерок в картонних коробках їх потрібно обернути в плівку.

Картон і папір невагомі, екологічні та компактні. Їх можна використовувати для створення коробок, картонних ящиків, етикеток, обгорткового паперу та іншого. З мінусів картонної упаковки для кондитерських виробів варто виділити низьку стійкість до вологи, ненадійну захист від неприємних запахів і порівняно високу вартість.

Матеріали кондитерської упаковки

Картон - звичний матеріал для українського споживача. Якщо у виробі міститься жир, папір промаслити, а значить зовнішній вигляд товару буде зіпсований. Папір практично на третину зменшує термін зберігання продукту, тому виробники поступово заміщають її полімерами.

Полімерні матеріали лідирують на ринку упаковок. Пластикова упаковка для кондитерських виробів має низьку собівартість, вона легко переробляється, а також сумісна з великим асортиментом різних кондитерських виробів. Але деякі з видів пластику (виключаючи поступово поширюються біополімери) низькоекологічні, тому при виборі матеріалів для упаковки необхідно врахувати це. Крім цього, зовнішній вигляд плівки рідко підкреслює гідності кондитерських виробів, тому вона, в основному, супроводжує сегмент низьких цін в кондитерській галузі.

Поліпропілен, особливо прозорий, не підходить для упаковки продуктів з високим вмістом жиру. Під дією світла і тепла, при тривалому зберіганні, жирові компоненти розщеплюються, а виріб стає прогірклим. Тому для таких продуктів підходять непрозорі або металізовані плівки.

Упаковка з металу характерна для цукерок і печива преміум-сегмента. Вона створюється з жерсті, алюмінію, сплавів або інших металів і забезпечує надійний захист від будь-яких пошкоджень. Її недоліки - висока вартість і невеликий вибір конструкцій. Наприклад, бляшані банки - найбільш старий з видів упаковки для кондитерських виробів. Така упаковка підкреслює статус компанії і високу якість продукції. Через високу вартість металевої тари виробники рідко її вибирають.

Упаковка з комбінованих матеріалів - це блістери, упаковка з полімерної плівки та картону, багатошарові полімерні матеріали. Така тара збільшує термін зберігання продуктів і надійно захищає їх від забруднень, важить трохи і виглядає презентабельно.

Не знаєте, яка упаковка краще підійде вашій продукту? Фахівці KOLORO розроблять успішну упаковку для вас. Телефонуйте!

Упаковка з комбінованих матеріалів

Види упаковки кондитерських виробів

1. Флоу-пак ( «брикет», «плавець»).

Це трьохшовні пакети, які добре захищають продукцію від вологи. Якщо флоу-пак доповнити металізованої плівкою, то кондитерські вироби будуть захищені від прямих сонячних променів.

2. Дой-пак.

Може бути оснащений застібкою zip-pak або відкручувати ковпачком, а також може відкриватися за допомогою ножиць. Дой-пак ідеально підходить для дрібної фасовки кондитерських виробів.

3. Коробка.

Картонна коробка часто використовується в кондитерській промисловості і може вміщати будь-які солодощі. Вона може бути доповнена вікном з плівки або бути суцільною. Комбінація картону з плівкою в упаковці користується популярністю у виробників кондитерських виробів. Вона збільшує термін зберігання продукту, захищає його від сусідства з іншої продукцією і виглядає привабливо. На відміну від цілком картонної коробки вона дає можливість покупцю ознайомитися з товаром через оглядове віконце.

4. Блістер.

Один з видів упаковки з найбільш низькою вартістю, що дозволяє індивідуально упакувати кондитерські вироби і зберегти терміни їх зберігання. Може бути двостороннім (дві блістер-осередки, з'єднані місцем згину і «замком», тобто блістер-бокс), з підкладкою (той же блістер-бокс з картонною пластиною) і під приварення (картонна пластина і блістер скріплені клеєм або лаком, в харчової промисловості використовується рідко).

5. Коррекс.

Виготовлена ​​з полімерів жорстка форма. Її вибирають для виробів, які повинні зберігатися окремо в загальній упаковці - наприклад, шоколадні цукерки, мармелад, зефір. З її допомогою вони зберігають товарний вигляд і транспортуються в цілості. Коррекси можуть виготовлятися в будь-якій формі і з будь-якої конструкцією. Їх можна створити індивідуально для товара в різних кольорах і додати товарний знак. Мінус коррексів - підвищення вартості продукції при їх використанні.

6. Банка.

Займає невеликий сегмент на ринку упаковки для кондитерських виробів. Вона призначена для солодощів з високою вартістю.

7. Інші.

Індивідуальні види кондитерської упаковки.

Виробники кондитерської упаковки

Лідерство на ринку української упаковки утримує компанія «Укрпластик», яка входить в 20-ку найбільших європейських виробників і найближчим часом має намір потрапити в ТОП-10. Вона займає 45% українського ринку і задає стандарти у виготовленні упаковки з дня свого відкриття.

ПП «Авентін» входить в трійку лідерів ринку. Компанія працює з 1999 року і пропонує клієнтам матеріали для упаковки і пакети. «Авентін» має в своєму розпорядженні необхідні потужності для створення якісної флексографии і глибокого друку.

Виробники кондитерської упаковки

Компанія «Аріс» працює з 1992 року, а з 1997 займається випуском пакувальних матеріалів. «Аріс» працює з полімерними і паперовими матеріалами, створюючи пакети, дой-паки, гнучку рулонну упаковку, подарункову упаковку для солодощів.

Товариство з обмеженою відповідальністю «Технологія» існує на ринку з 1990 року. Компанія налагодила експорт в багато країн, в тому числі у Великобританію, Німеччину, Польщу і США. «Технологія» займається розробкою дой-паків, гнучких рулонних та інших видів упаковки з полімерних матеріалів.

У розділі блістерів, контейнерів, коррексів і іншої упаковки з полімерів також працюють УкрПакЛайн, Альфа-Синтез, Меліттой, Світ-Пак, Сівер-Пак, Пласт-а-Пак, Mirapack, Форма-Пак, Онікс ВКФ. Створенням упаковки з пластику, паперу, гофрокартону займається Роганська картонна фабрика. Компанія Євро-Пак працює з різноманітними матеріалами та виконує індивідуальні замовлення.

Правильна упаковка для кондитерських виробів

1. Підходить товару.

Розміри і особливості продукту повинні бути враховані. Тобто, упаковуючи мармелад в флоу-пак, треба бути готовим до того, що він сліпнется, а якщо покласти карамельки в бляшанку, вони можуть побитися. Для продуктів, у складі яких є жир, не можна використовувати паперову упаковку або прозору плівку. Тендітні шоколадні конструкції вимагають щільних надійних матеріалів. Для світлочутливих матеріалів потрібна непроникна фольга, картон або метал.

Правильна упаковка для кондитерських виробів

2. Зручна в зберіганні.

Упаковка повинна бути зручною для зберігання на полиці магазину або вітрині. Додайте в неї прозорі елементи, якщо пункт вище дозволяє - так покупець переконається в якості продукту.

3. Проста.

Простота упаковки - це важлива вимога. Так її легше транспортувати і розміщувати в місцях продажу. Складні конструкції підходять для ексклюзивних серій і солодощів ручної роботи.

4. Використовується знову і знову.

Вибирайте види упаковки, які можна використовувати повторно. Це не тільки величезний внесок в екологію, а й вагома перевага для споживачів. До речі, позначка про екологічних матеріалах, використаних для створення упаковки, також буде перевагою. Кількість покупців, які звертають увагу на таку позначку, зростає з кожним днем.

5. Підходить виробу.

Упаковка повинна відповідати рівню продукту, адже дорогі шоколадні цукерки не можуть продаватися в дой-пак. Забезпечте якість «обгортки» для продукції, щоб вона органічно підкреслювала гідності вироби.

6. Розповідає про товар.

Упаковка - це інформаційний носій. Переконайтеся, що споживач може легко знайти всю необхідну інформацію про продукт, що вона читабельна і не містить помилок. Логотип компанії повинен бути помітний з першого погляду.

7. Будить бажання.

Зробіть так, щоб споживач, дивлячись на товар, захотів придбати його. На коробці з солодощами варто помістити апетитну ілюстрацію або фото. Те ж стосується і колірної гами. Приємні кольору, які легко асоціюються з продуктом, мотивують споживача придбати товар.

Простота упаковки

Тенденції в дизайні упаковки цукерок та інших кондитерських виробів

Кондитерські вироби - це сфера, де є необхідність випустити креативність назовні. Західний ринок вимагає просту і яскраву упаковку, яка виділяється на полицях і максимально цікава для аудиторії. Часто виробники додають ігровий елемент, який приваблює не тільки дитячий сегмент аудиторії, а й дорослих споживачів.

Не варто боятися яскравих відтінків, використання нестандартних текстур і матеріалів. Індивідуальні ілюстрації допоможуть зробити вашу «солодку» упаковку унікальною.

Кращі ілюстрації на упаковку? У KOLORO розкажуть, що сподобається вашому споживачеві. Зв'яжіться з нашими менеджерами, щоб дізнатися більше.

Цікавий приклад колекції шоколаду Cacao Barry Conduru з Бразилії. Всі сто упаковок зібрані з дерев'яних циліндрів. Кілька видів деревини і магнітна кришка поєднуються з графічної шрифтової вставкою. Сам шоколад у вигляді циліндра додатково упакований в фольгу.

Інший цікавий приклад - печиво від старовинного будинку Fortnum & Mason. Упаковка була створена британським агентством Together і схожа на скриньки. Усередині картонні циліндри мають золотисту обробку, а яскраві графічні ілюстрації завершують образ.

Тенденції в дизайні упаковки цукерок

Різноманітність матеріалів і конструкцій упаковки дозволяє знайти саме той варіант, який оптимально підходить товару. Можна чітко простежити співвідношення між видом, матеріалом упаковки і ціновим сегментом. Тому варто проаналізувати ринок у відповідній категорії, перш ніж вибирати упаковку для кондитерського виробу.

Шукаєте нову упаковку для свого продукту? Ми вже почали її робити! Телефонуйте, щоб зробити свій бренд впізнаваним і успішним.

Контактная информация:

hello@koloro.ua

+38 (044) 223 15 23

Подготовил:

Маргарита Бодак

Копирайтер

168 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

up-btn

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

Виберіть зручний вам спосіб:
- Оцінка готовності вашого проекту
- Побудова плану робіт
- Ціни та терміни

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !