Огляд ринку паперово-гігієнічної товарів: сухі і вологі серветки, туалетная папір

Огляд ринку паперово-гігієнічної товарів: сухі і вологі серветки, туалетная папір

Категория: Исследования

04 / 12 / 2015

6982 просмотров

17 4 5

Паперово-гігієнічні товари

Український ринок засобів гігієни є досить молодим і він активно розвивається: компанії диференціюють свої пропозиції навіть в умовах кризи. У той же час, економічна і політична нестабільність сильно впливає на споживчу здатність і ставить високі вимоги до іміджу та позиціонування товару.

Для успішної конкуренції з великими західними компаніями необхідно розробити успішний бренд та ефективну рекламу. Саме тому, брендінгове агентство KOLORO провело дослідження основних тенденцій ринку паперово-гігієнічної продукції.

Структура ринку паперово-гігієнічних товарів

Санітарно - гігієнічні засоби щоденного вживання включають товари:

  • Туалетний папір.
  • Паперові носові хустки.
  • Вологі серветки.

В останні роки відбувається диференціація пропозицій і споживачеві пропонуються нові товарні пропозиції:

  • Паперові рушники.
  • Косметичні серветки.
  • Волога туалетний папір.
  • Спеціалізовані серветки (для окулярів, екранів, машин).
  • Ватні тампони

Маркетингові дослідження підтверджують, що за 2013-2014 роки близько 50% продажів складає туалетний папір, 23% - вологі серветки, 27% - паперові носові хустки і близько 10% становлять нові товарні пропозиції.

Сегментація українського ринку паперово-гігієнічних товарів

Попит і споживання ринку

Національний ринок сухих і вологих серветок знаходиться на ранньому етапі розвитку, що впливає на збільшення темпів зростання продажів.

Основні тенденції:

  1. Темп зростання споживання вологих серветок збільшився на 28% з 2007 по 2011 роки. 16% склав приріст з 2011 по 2014 роки.
  2. Паперові носові хустки збільшили свою частку ринку на 23%. Це пов'язано зі світовою тенденцією підвищення важливості здорового способу життя.
  3. Нові товарні пропозиції сухих і вологих серветок (для дому, офісу та автомобілів) підвищилися в попиті на 14% в період 2007-2014 р.р.

Темпи зростання сухих і вологих серветок в Україні в період з 2007-2014 років

Туалетний папір - це найпопулярніший товар масового споживання в категорії паперово-гігієнічної продукції.

У 2013 році було продано туалетного паперу на 308,4 млн грн, що на 20% перевищує дохід 2012 року. У 2014 році прибуток сегменту склала 320,3 млн грн.

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Александра Мурин

murin@koloro.ua

17 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !