Медичний бізнес в Україні. Дослідження ринку медпрепаратів. Упаковка і реклама ліків

Медичний бізнес в Україні. Дослідження ринку медпрепаратів. Упаковка і реклама ліків

Категория: Исследования

30 / 07 / 2013

6359 просмотров

11 4.6363636363636 5

Ринок медпрепаратів в Україні досить розвинений. На ньому функціонують як вітчизняні виробники, так і компанії, що займаються імпортом ліків з-за кордону. Дана діяльність підлягає обов'язковому ліцензуванню і сертифікації Держслужбою України з лікарських засобів.

\n\n

Дослідження ринку медпрепаратів, Медичний бізнес в Україні, дослідження ринку медпрепаратів, особливо ринку медпрепаратів, виробництво ліків, продажу ліків, географічна структура ринку медпрепаратів, упаковка, реклама ліків, прогнози.

\n\n

Особливості ринку і виробництво медпрепаратів в Україні

\n\n

\n

\n\n

  • \n\t
  • Обсяг продажів всіх категорій медичних препаратів 2012 р в порівнянні з попереднім роком виріс на 4,5% в натуральному вираженні, досягнувши 1,96 млрд. упаковок і на 16,9% в грошовому вираженні, досягнувши 31,7 млрд. грн..
  • \n\t
  • В аптеках найбільше продається лікарських препаратів (близько 85% від всіх продажів), виробів медичного призначення (близько 8%), косметичні засоби (4-5%), дієтичні добавки (майже 3%). Хоч дієтичні добавки та займають найменшу частку в структурі продажів, їх продажі ростуть з кожним роком.
  • \n\t
  • Ліків у 2012 р було реалізовано на суму 27,05 млрд. грн. (1,26 млрд. Упаковок). Це на 17,4% більше в грошовому вираженні і 5,5% в натуральному в порівнянні з 2011 р.
  • \n\t
  • За період 2010-2012 рр. зростають продажі ліків вітчизняних виробників. У 2012 р. їх питома вага збільшилася на 2% і склала 31%.
  • \n\t
  • Вартість лікарських препаратів зростає з кожним роком в середньому на 10-15%. На українському ринку медпрепаратів спостерігається невелика сезонність - пік продажів доводиться на холодні місяці року (листопад-березень), хоча попит на косметичні засоби та дієтичні добавки досить стабільний.
  • \n\t
  • На фармацевтичному ринку в Україні спостерігається висока конкуренція з безліччю компаній. Так українському ринку працює близько 500 компаній, що займаються імпортом ліків, з них 5 компаній контролюють 70% всієї продукції, що імпортується. Решта 30% - це посередники.
  • \n\t
  • У сфері лікарських препаратів існує мережевий маркетинг, внаслідок чого страждають споживачі ліків: в лікарнях їм «нав'язуються» дорогі імпортні препарати, які насправді мають дешевші аналоги вітчизняного виробництва.
  • \n\t
  • Лідерами з продажу лікарських препаратів за останні три роки залишаються компанії-виробники Фармак (Україна), Berlin-Chemie / Menarini Group (Німеччина), Takeda (Японія), Sanofi (Франція), Дарниця (Україна), Teva (Ізраїль), Артеріум Корпорація (Україна).
  • \n

\n\n

Особливості ринку медпрепаратів, Медичний бізнес в Україні, дослідження ринку медпрепаратів, особливо ринку медпрепаратів, виробництво ліків, продажу ліків, географічна структура ринку медпрепаратів, упаковка, реклама ліків, прогнози.

\n\n

Дистриб'ютори лікарських препаратів в Україні

\n\n

\n

\n\n

Десятка дистриб'юторів імпортних і українських ліків контролює 90% всіх продажів, з них перша п'ятірка - близько 75%.

\n\n

Дистриб'ютори ліків Україна, Медичний бізнес в Україні, дослідження ринку медпрепаратів, особливо ринку медпрепаратів, виробництво ліків, продажу ліків, географічна структура ринку медпрепаратів, упаковка, реклама ліків, прогнози.

\n\n

Перша трійка (БаДМ, Оптіма-Фарм, Альба Україна) не змінювалася протягом трьох років. Компанія Вента, що займає 4-е місце в 2012 р, піднялася на одну позицію в 2011 і 2010 рр. з п'ятого і шостого місця відповідно. Компанія Фра-М в 2010 р займала 5е місце, в 2011 р піднялася на 4-е місце, проте в 2012 р втратила свою позицію і знову опинилася на 5-у місці. Обсяг поставок дистриб'юторів збільшується в середньому на 15-20% щорічно.

\n\n

На ринку крім дистриб'юторів оперують також аптеки і аптечні кіоски. У 2012 р тривало закриття аптечних кіосків, які не відповідали вимогам Ліцензійних умов. Але відкривалися нові аптеки, що зберегло загальну сукупність роздрібних торгових точок медпрепаратів. За 2011-2012 рр. кількість торговельних точок на аптечному ринку збільшилася в містах (на 169 тис.шт) і смт (на 203 тис.шт), в селах же торгових точок стало менше (на 676 тис.шт).

\n\n

Що стосується географічної структури, то медпрепаратів найбільше продається в Києві, Дніпропетровській, Донецькій, Харківській, Одеській областях та АР Крим.

\n\n

Географічна структура ринку ліків, Медичний бізнес в Україні, дослідження ринку медпрепаратів, особливо ринку медпрепаратів, виробництво ліків, продажу ліків, географічна структура ринку медпрепаратів, упаковка, реклама ліків, прогнози.

\n\n

Більшість українців купують ліки не так часто: всього 1-2 рази в місяць (43% респондентів) або 1 раз в 2-3 місяці (32% відповіли). 9% жителів України часто купують ліки і 9% - дуже рідко (раз на півроку).

\n\n

Упаковка лікарських препаратів

\n\n

\n

\n\n

При виробництві, транспортуванні та зберіганні ліків важливу роль грає упаковка. Упаковка для ліків має свої особливості. Так, медпрепарати знаходяться безпосередньо в первинній упаковці, яка призначена захищати таблетки / капсули і т.п. від механічних пошкоджень або забруднення. Вона також повинна бути функціонально зручною і мати приємний естетичний вигляд. Якість первинної упаковки ліків завжди має бути високого рівня.

\n\n

Вторинна упаковка ліків - це безпосередньо картонні коробки, пластикові коробки, палети, та інше.

\n\n

Кожна лікарська упаковка повинна мати інформацію про лікарський препарат, його виробника, терміни зберігання і т.п. Не допускається при виробництві лікарських упаковок використовувати важкі метали, барвники, токсичні компоненти. Упаковка не повинна володіти сторонніми запахами чи мати різні дефекти або пошкодження.

\n\n

Дизайн упаковки ліків, Медичний бізнес в Україні, дослідження ринку медпрепаратів, особливо ринку медпрепаратів, виробництво ліків, продажу ліків, географічна структура ринку медпрепаратів, упаковка, реклама ліків, прогнози.

\n\n

Одним з методів захисту упаковки від підробки є використання індивідуального голографічного стікера, за допомогою якого можна відразу ідентифікувати виробника продукції. Такі голограми використовуються в якості логотипу компанії. Крім того, завдяки тому, що вони блищать, вони додатково привертають до себе увагу.

\n\n

Реклама медпрепаратів

\n\n

\n

\n\n

Безумовно на продаж ліків впливає такий фактор, як реклама. У 2012 р найбільше фінансування було вкладено в рекламу на телебаченні (97% усіх вкладень), рекламу в пресі - 2%, на радіо - всього 1%.

\n\n

Реклама ліків, Медичний бізнес в Україні, дослідження ринку медпрепаратів, особливо ринку медпрепаратів, виробництво ліків, продажу ліків, географічна структура ринку медпрепаратів, упаковка, реклама ліків, прогнози.

\n\n

Починаючи з 2009 р фінансування в рекламу на TV стабільно зростає і в 2012 р темп приросту, що склав 26%. Вкладення в рекламу в пресі в 2012 р знизилося на 8% в порівнянні з 2011 р, а вкладення в рекламу на радіо збільшилася на 19% за цей же період. Оскільки люди щодня стикаються з інтернетом, то набирає популярність банерна реклама в інтернеті, але її частка поки незначна.

\n\n

Висновки:

\n\n

  • \n\t
  • Обсяг аптечних продажів в грошовому вираженні зростає у всіх областях України, в натуральному вираженні - в більшості регіонів.
  • \n\t
  • Обсяг продажів лікарських засобів безпосередньо залежить від рівня доходу населення і його платоспроможності.
  • \n\t
  • У 2012 році споживання ліків зросло на 17,4% у вартісному вираженні, у той час як спостерігалося зростання заробітної плати (на 14,4%).
  • \n\t
  • У структурі продажів медпрепаратів домінує імпортна продукція, але спостерігалася тенденція збільшення частки ліків українського виробництва.
  • \n

\n\n

Продажі ліків, Медичний бізнес в Україні, дослідження ринку медпрепаратів, особливо ринку медпрепаратів, виробництво ліків, продажу ліків, географічна структура ринку медпрепаратів, упаковка, реклама ліків, прогнози.

\n\n

Прогнози:

\n\n

  • \n\t
  • Виробники лікарських препаратів швидше за все будуть модифікувати ціни, виводити на ринок більш дорогі препарати, рекламувати і просувати продукцію шляхом соціальних мереж та інтернет-маркетингу, а також активно взаємодіяти з мережами аптек.
  • \n\t
  • На ринку буде спостерігатися подальше загострення конкуренції серед дистриб'юторів. Збільшення власної частки можна домогтися шляхом пропозиції додаткових послуг для виробників, шляхом співпраці з аптечними мережами і використанням IT-технологій, що дозволяють ефективно управляти запасами.
  • \n

\n\n

\n

\n\n


\nКомпанія KOLORO є фахівцем в області ребрендингу,розробки дизайну упаковки та етикетки, створення логотипу, позиціонуванні нового товару на ринку, розробки рекламної концепції, слоганів для реклами.

\n\n

При замовленні розробки бренд-дизайну товару, компанія KOLORO може виготовити Вам перший тираж упаковки або етикетки зі знижкою.

\n\n

При замовленні розробки логотипу, ми допоможемо Вам його зареєструвати як свою торгову марку!

\n\n

Співпрацювати з нами вигідно! Зв'яжіться з нами і оформили замовлення зручним для Вас способом:

\n\n

+38(057)-760-26-05, +38(057)-760-26-06, +38(099)-618-87-50,info@koloro.ua

\n

Контактная информация:

hello@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Алина

Маркетолог

11 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

Сделать запрос
up-btn

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

Выберите удобный вам мессенджер:
- Оценка готовности вашего проекта
- Построение плана работ
- Цены и Сроки

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !