Маркетинговий аналіз ринку мінеральної води в Україні

Маркетинговий аналіз ринку мінеральної води в Україні

Категория: Исследования

11 / 11 / 2014

41660 просмотров

254 4.0236220472441 5

Аналіз ринку мінеральної води, маркетингові дослідження, вивчення цільової аудиторії, складання портрета споживача, комплексний аналіз ринку, аналіз основних гравців і конкурентів, дослідження реклами та ефективності рекламної кампанії, особливості ринку, ринок мінеральної вМаркетингове дослідження і постійний моніторинг ринку дозволить зрозуміти свого споживача, його потреби і запити. Крім того маркетингові дослідження передбачають вивчення цільової аудиторії, складання портрета споживача, комплексний аналіз ринку, аналіз основних гравців і конкурентів, дослідження реклами та ефективності рекламної кампанії.

Природна мінеральна вода - вода, що видобувається з підземного джерела і збагачена природним складом мінеральних речовин.

В Україні є великий запас мінеральної води. Ринок мінеральних вод дуже привабливий для інвесторів, але новим гравцям буде складно завоювати велику частку ринку. Виходити на даний ринок найкраще з придбанням вже діючого заводу або вже відомої та розкрученої торговельної марки.

Основні тенденції на ринку мінеральної води


Незважаючи на те, то споживання безалкогольних напоїв падає, сегмент мінеральних вод продовжує зростати. На ринку мінеральних вод спостерігається тенденція до зниження споживання сильногазованих вод і зростання споживання слабо і негазованих вод. У 2012 р. частка негазованих вод збільшилася на 12%, до 37% в порівнянні з 2011 р. вживання негазованої води зростає за рахунок того, що люди більше стали купувати воду на розлив, а також воду у великих бутлях додому і в офіс. У 2012 р. в порівнянні з 2011 р. роздрібні ціни на бутильовану воду зросли на 10,9%.

Найчастіше воду купують в спекотний сезон (травень-вересень). Середньостатистичний українець за рік споживає близько 40 л мінеральної води, що є дуже низьким показником. Так, наприклад, в європейських країнах цей показник становить 120 л води на рік однією людиною.

Прогнози: ринок мінеральних вод перспективний і буде рости. Буде спостерігатися подальше зростання споживання негазованої води.

\t\t\t\t\t\t\t

\t\t\t

Якщо вас зацікавив цей матеріал і ви хочете отримати повний аналіз ринку з актуальними на сьогоднішній день даними, зверніться в брендінгові агентство KOLORO. Ми не тільки проведемо маркетингове дослідження, але і розробимо для вас бренд-дизайн продукту (упаковка, етикетка), дизайн логотипу, здійснимо реєстрацію торгової марки, а також розробимо презентацію, лінійку найменувань, концепцію позиціонування вашого бренду, стратегію виходу на ринок, легенду бренду , брендбук, а також допоможемо вам вирішити інші завдання маркетингового і брендінгового толку! !

\t\t\t

Виробництво, експорт, імпорт мінеральної води


На українському ринку спостерігається неоднозначна тенденція виробництва: так у 2010 р. відбулося зростання обсягу виробництва на 4,3 млн.дал в порівнянні з 2009 р., в 2011 р. виробництво знизилося майже на 8%, а в 2012 р. знову збільшилось на 2% і склало 126,6 млн.дал.

Виробництво мінералки Україна, маркетингові дослідження, вивчення цільової аудиторії, складання портрета споживача, комплексний аналіз ринку, аналіз основних гравців і конкурентів, дослідження реклами та ефективності рекламної кампанії, особливості ринку, ринок мінеральної в

Уже за перше півріччя 2013 року виробництво негазованої мінеральної води зросло на 26,2% у порівнянні з першим півріччям 2012 р. А виробництво мінеральної газованої води за цей період скоротилося на 3,9% у порівнянні з 2012 р.

Експорт мінеральних вод незначний і в 4 рази менше імпорту. За останні три роки спостерігається тенденція зниження обсягів експорту. 80% всієї експортованої продукції поставляє на зарубіжні ринки компанія IDS Group. Основними імпортерами українських мінеральних вод є Росія, країни СНД і країни Прибалтики.

Імпорт з кожним роком зростає: в 2010 р. обсяги імпорту збільшилися майже на 60%, а в 2011 р. збільшилися на 21%. Основним постачальником мінеральної води в Україні є Грузія. Іншими постачальниками є Росія, Франція, Італія, Польща, Канада, Швейцарія та інші країни.

Структура українського ринку мінеральних вод


На ринку безалкогольних напоїв досить багато учасників з безліччю торгових марок і брендів. Однак в українців вже склалися традиційні переваги і тому дрібні або нові бренди йдуть з ринку, витісняючи більш великими брендами. Так майже 50% всього ринку газованої води і майже 70% ринку негазованої води належать 10 великим виробникам. Решта частки належать невеликим місцевим торговим маркам і виробникам. Вхід нових операторів на ринок досить важкий, оскільки український ринок мінеральних вод досить консолідований і діючі оператори міцно утримують свої позиції, розширюючи своє виробництво.

Основні великі гравці на ринку мінеральних вод в Україні:

  • IDS Group Ukraine (компанії належать такі торгові марки, як «Моршинська», «Миргородська», «Аляска», «Трускавецька», а також мінеральна вода «Боржомі», імпортована з Грузії);
  • «Кока-Кола Беверіджиз Україна» (бренд «BonAqua»),
  • «Оболонь» (мінеральна і питна вода торгових марок «Оболонська», «Прозора»);
  • «Росинка» (ТМ «Софія Київська»),
  • «Ерлан» (ТМ «Знаменівська»)
  • Свалявський завод мінеральних вод (мінеральна вода торгових марок ТМ «Поляна Квасова», «Свалява», «Лужанська», «Поляна джерельна»).

Незважаючи на те, що великі компанії є закордонними, а не українськими, їх портфель брендів складається в основному з вітчизняних торгових марок. Це пов'язано з тим, що українці більш лояльні до українських торговим марками і з тим, що мінеральна вода українських брендів дешевше, ніж міжнародних.

Торгові марки за популярністю серед українців:

  • Моршинська;
  • Миргородська;
  • БонАква;
  • Знаменівська;
  • Оболонська;
  • Трускавецька;
  • Поляна Квасова;
  • Прозора;
  • Софія Київська.

Торгові марки мінеральної води, маркетингові дослідження, вивчення цільової аудиторії, складання портрета споживача, комплексний аналіз ринку, аналіз основних гравців і конкурентів, дослідження реклами та ефективності рекламної кампанії, особливості ринку, ринок мінеральної в

IDS Group Ukraine є одним з лідерів на українському ринку мінеральних вод. У структурі ринку компанія контролює близько 28% випуску і реалізації даної продукції. IDS Group Ukraine є частиною міжнародної компанії «IDS Borjomi International». Холдинг IDS Group об'єднує 4 заводи з виробництва мінеральної води: Моршинський завод мінвод, Миргородський завод мінеральних вод, Трускавецький завод і ПАТ «Нова» в м Гола Пристань.

Холдинг випускає мінеральну та питну воду під торговими марками Моршинська, Миргородська, Сорочинська, Аквалайф, Старий Миргород, Трускавецька та імпортує мінеральну воду визнаного у всьому світі бренду Боржомі.

Дизайн пляшки води, маркетингові дослідження, вивчення цільової аудиторії, складання портрета споживача, комплексний аналіз ринку, аналіз основних гравців і конкурентів, дослідження реклами та ефективності рекламної кампанії, особливості ринку, ринок мінеральної в

Моршинська. Мінеральна столова вода добувається з Моршинського джерела і відразу ж розливається в пляшки. Вода проходить тільки через механічні фільтри і не втрачає свій природний хімічний склад і фізичну структуру. На Моршинському заводі мінеральних вод використовуються новітні технології, що дозволяє продукції займати лідируючі позиції на ринку.

Мінеральна вода реклама, маркетингові дослідження, вивчення цільової аудиторії, складання портрета споживача, комплексний аналіз ринку, аналіз основних гравців і конкурентів, дослідження реклами та ефективності рекламної кампанії, особливості ринку, ринок мінеральної вНа ринку Моршинська представлена ​​наступною лінійкою:

  • Моршинська преміум сегменту випускається в скляних пляшках об'ємом 0,33 і 0,5 л.
  • Моршинська спортик - пляшка об'ємом 0,33 л з дозатором. Позиціонується як вода для активних діток.
  • Моршинська негазована вода розливається в ПЕТ-пляшки 0,33, 0,5, 0,75 і 1,5 л.
  • Моршинська слабогазована вода у такій самій упаковці, що і негазована.
  • Моршинська сильногазована випускається в пляшці об'ємом 1,5 л.
  • Моршинська питна вода у великій упаковці об'ємом 3 л (варіант для жінок) і 6 л (варіант для чоловіків).

Миргородська. Миргородська мінеральна вода виробляється на Миргородському заводі мінеральних вод. Завод оснащений сучасним обладнанням, що дозволяє йому бути одним з передових у вітчизняній галузі виробництва мінвод. Миргородська вода має приємний солонуватий смак і помірний рівень мінералізації. Розливається в ПЕТ-пляшки різного об'єму: від 0,33 до 1,5 л.

Лінійка найменувань:

  • Миргородська;
  • Миргородська Лагідна;
  • Старий Миргород.

Мінеральна вода візуалізація, маркетингові дослідження, вивчення цільової аудиторії, складання портрета споживача, комплексний аналіз ринку, аналіз основних гравців і конкурентів, дослідження реклами та ефективності рекламної кампанії, особливості ринку, ринок мінеральної в

Боржомі. Широко відомий в світі бренд Borjomi імпортується в Україну з Грузії. Вода володіє унікальним комплексом мінералів вулканічного походження. Саме тому вона благотворно впливає і чудово очищає організм людини, підвищує імунітет і нормалізує pH-баланс. Крім того, мінеральну воду Borjomi вживають при профілактиці і лікуванні захворювань харчової системи, при порушенні обміну речовин, для схуднення.

Borjomi в 2013 р став спонсором Нового Року, зробивши акцент в новорічній реламу на те що мінеральна вода Боржомі допоможе прийти в норму після вдалого святкування.

Мінеральна вода Боржомі легко впізнається завдяки унікальній фірмовій етикетці та скляній пляшці блакитно-зеленуватого кольору.

Пляшка води дизайн, маркетингові дослідження, вивчення цільової аудиторії, складання портрета споживача, комплексний аналіз ринку, аналіз основних гравців і конкурентів, дослідження реклами та ефективності рекламної кампанії, особливості ринку, ринок мінеральної в

«Кока-Кола Беверіджиз Україна» є одним з лідерів ринку безалкогольних напоїв. Компанія випускає воду під торговою маркою BonAqua. BonAqua - одна з улюблених питних вод в Україні, що часто купується. Видобувається з артезіанських свердловин і проходить тільки механічну фільтрацію, завдяки чому зберігає свій природний склад мінералів. На ринку представлена ​​лінійкою: газована, негазована та середньогазована води. BonAqua розливається в скляні пляшки 0,25 л, і в ПЕТ-пляшки об'ємом 0,5, 1 і 1,5 л. У 2013 р. Кока-Кола стала випускати воду з новим дизайном пляшки і етикетки. За словами компанії для виробництва пляшки екоформи використовується на 20% менше пластику.

Упаковка мінеральної води, маркетингові дослідження, вивчення цільової аудиторії, складання портрета споживача, комплексний аналіз ринку, аналіз основних гравців і конкурентів, дослідження реклами та ефективності рекламної кампанії, особливості ринку, ринок мінеральної в

Знаменівська мінеральна вода від компанії «Ерлан» штучно збагачується CO2 і містить унікальний природний комплекс. Люди купують дану воду за призначенням лікаря для профілактики або лікування різних захворювань. Не рекомендується до постійного вживання: не більше 30 днів з перерв 3-6 місяців.

Оформлення пляшки води, маркетингові дослідження, вивчення цільової аудиторії, складання портрета споживача, комплексний аналіз ринку, аналіз основних гравців і конкурентів, дослідження реклами та ефективності рекламної кампанії, особливості ринку, ринок мінеральної в

Українська корпорація «Оболонь» випускає мінеральну воду торгових марок Оболонська, Прозора, Охтирська, Підгірна і Аквабаланс. «Оболонь» розливає воду в ПЕТ-пляшки об'ємом 1 і 2 л.

Оболонська має наступну лінійку найменувань: Оболонська, Оболонська-2 (з більш високим рівнем мінералізації), Оболонська плюс лимон і Оболонська негазована. У лінійці найменувань води Прозора представлена ​​сильногазована і негазована вода.

Етикетка на воду, маркетингові дослідження, вивчення цільової аудиторії, складання портрета споживача, комплексний аналіз ринку, аналіз основних гравців і конкурентів, дослідження реклами та ефективності рекламної кампанії, особливості ринку, ринок мінеральної в

Висновки і перспективи


  • Споживання мінеральних вод щорічно зростає, що робить даний ринок привабливим для інвесторів.
  • На ринку досить високий рівень конкуренції, дуже багато операторів ринку, але основна частка виробництва мінеральних вод належить 10 великим компаніям.
  • Великі компанії в своєму портфелі мають як національні торгові марки, так і міжнародні бренди.
  • Для того, щоб залучити потенційних споживачів, компанії часто проводять рекламні акції, піар, змінюють форму пляшки і дизайн етикетки.

Компанія KOLORO має великий досвід у проведенні маркетингових досліджень, аналізу ринків і конкурентів, розробки дизайну упаковки, етикетки, логотипу, POS-матеріалів

Ми можемо допомогти Вам у брендінгу, правильному позиціонуванні Вашого товару, розробці найкращої стратегії виходу на ринок, пошуку партнерів як на українському ринку, так і за кордоном. Крім того, KOLORO займається розробкою 3D-персонажів, прототипування і печаткою 3D-моделей.

При замовленні розробки бренд-дизайну товару, компанія KOLORO може виготовити Вам перший тираж упаковки або етикетки зі знижкою. При замовленні розробки логотипу, ми допоможемо Вам його зареєструвати як свою торгову марку! Співпрацювати з нами вигідно!

Зв'яжіться з нами та оформіть замовлення зручним для Вас способом:

+38 (057) 760 26 05 +38 (057) 760 26 06 +38 (099) 618 87 50info@koloro.ua

Контактная информация:

hello@koloro.ua

+38 (044) 223 15 23

Подготовил:

Алина

Маркетолог

254 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Безкоштовна консультація. Телефонуйте

up-btn

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

Виберіть зручний вам спосіб:
- Оцінка готовності вашого проекту
- Побудова плану робіт
- Ціни та терміни

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !