Маркетингове дослідження ринку пива в Україні 2015 р.

Маркетингове дослідження ринку пива в Україні 2015 р.

Категория: Исследования

08 / 04 / 2015

34774 просмотров

192 3.8020833333333 5

Ринок пива України 2015 року, ринок пива, дослідження Сайти Вся пива, ринок пива України, маркетингові дослідження Сайти Вся, рейтинг пива в УкраїніЛюди освоїли пивоваріння, навіть раніше, ніж почали пекти хліб. Пиво - стародавній напій, що не втрачає своєї популярності вже близько 8 000 років.

Ринок пива в Україні відмічає деяке падіння рівня споживання і виробництва пива в 2014-2015 рр.

Що послужило тому причиною? Як змінився попит і рівень виробництва?

Про це та про багато іншого розповість дослідження ринку пива, проведене фахівцями брендінгового агентства KOLORO.

Попит і споживання пива в Україні

Велика частина населення України, а точніше 60,8% вживають пиво, з них 76% припадає на чоловіків і 24% - на жінок.

Відповідно до вікової категорії населення спостерігається наступна тенденція: 71% всього споживаного в Україні пива припадає на споживачів у віці від 21 до 29 років, найскромнішим сегментом споживачів залишається категорія населення у віці 50-59 років - 6,5%.

Споживання пива в Україні, відповідно до вікової категорії,%

Рівень споживання пива Україна, ринок пива, дослідження ринку пива, ринок пива України, маркетингові дослідження ринку, рейтинг пива в Україні


Основним споживачем пива в Україні залишається сегмент населення з високим рівнем доходу і доходом вище середнього, жителі невеликих і великих міст.

За обсягом (ємності) пивної продукції, споживання розподілилося таким чином: найпопулярнішим залишається обсяг 0,5 л - 50,4%, на пиво ємністю 1-2 л доводиться 30,1% споживачів, 0,33 - 16,7% л і на обсяги більше 2 л - 2,8%.

Обсяги споживання пива в Україні,%

Споживання пива Україна, ринок пива, дослідження ринку пива, ринок пива України, маркетингові дослідження ринку, рейтинг пива в Україні

Частота споживання пива українським споживачем - протягом 1 тижня,%

Ринок пива України 2015 року, ринок пива, дослідження Сайти Вся пива, ринок пива України, маркетингові дослідження Сайти Вся, рейтинг пива в Україні


Де українці найчастіше п'ють пиво? Велика частина споживачів віддає перевагу вживати пиво - вдома (53,2%) або ж у громадських закладах - кафе, ресторанах, бістро та ін. - 18,3%. У спекотний період часу (весняно-літній сезон) зростає рівень споживання пива - на вулиці, в середньому до 10%, однак в інші періоди споживання становить 11,4%.

Місця споживання пива в процентному співвідношенні:

Місця споживання пива, ринок пива, дослідження ринку пива, ринок пива України, маркетингові дослідження ринку, рейтинг пива в Україні

Структура ринку пива і основні виробники

Ринок пива України налічує понад 400 сортів і видів пива, 90% яких виробляють три великих мультібренда AB InBev, Carlsberg Ukraine і «Оболонь». Чималу частку ринку також займають: Альянс Efes і SABMiller, Альянс ППБ і Oasis CIS.

У структурі вітчизняного виробництва 49% продукції випускається в ПЕТ упаковці, 35% - в скляних пляшках, 12% - в кегах і 4% - в металевих банках.

Структура українського ринку пива, в залежності від виду упаковки,%

Види упаковки пива, ринок пива, дослідження ринку пива, ринок пива України, маркетингові дослідження ринку, рейтинг пива в Україні

Основні виробники на ринку пива України:

  1. AB InBev (ТМ «Чернігівське», «Bud», «Янтар», «Рогань», «Stella Artois», «Staropramen», «Beck's» і ін.);
  2. Carlsberg Ukraine (ТМ «Львівське», «Славутич», «Арсенал», «Tuborg», «Holsten», «Carlsberg» та ін.);
  3. «Оболонь» (ТМ «Оболонь», «Hike», «Carling», «Zibert», «Zlata Praha», «Жигулівське», «Охтирське» і т.д.);
  4. Альянс Efes і SABMiller (ТМ «Сармат» і «Velkopopovický Kozel»);
  5. Альянс ППБ і Oasis CIS (ТМ «Перша приватна броварня», «Галицька корона», «Жигулі Барне», «Закарпатське», Stare Misto і ін).

Виробники пива Україна, ринок пива, дослідження ринку пива, ринок пива України, маркетингові дослідження ринку, рейтинг пива в Україні


Частки ринку даних виробників в 2014 році розподілилися наступним чином:

Виробники пива частки ринку, ринок пива, дослідження ринку пива, ринок пива України, маркетингові дослідження ринку, рейтинг пива в Україні

Споживчі переваги за торговим маркам пива,% - Рейтинг пива в Україні

ТМ пива Україна, ринок пива, дослідження ринку пива, ринок пива України, маркетингові дослідження ринку, рейтинг пива в Україні


Трійку лідерів серед торгових марок зайняли наступні: «Carlsberg» (19,4%), «Балтика» (13,2%) і «Львівське» (8,3%). Далі йдуть такі торгові марки як «Tuborg» (6,7%) і «Velkopopovický Kozel» (4,9%). Замикають ланцюжок лідерів пиво «Жигулівське» (3,1%), «Чернігівське» (2,6%) і «Оболонь» (2,6%).

\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t

Львівське пиво, ринок пива, дослідження ринку пива, ринок пива України, маркетингові дослідження ринку, рейтинг пива в Україні Пиво Carlsberg, ринок пива, дослідження ринку пива, ринок пива України, маркетингові дослідження ринку, рейтинг пива в Україні Балтика пиво, ринок пива, дослідження ринку пива, ринок пива України, маркетингові дослідження ринку, рейтинг пива в Україні

Загальні тенденції ринку пива в Україні

За 2014 рік виробництво пива в Україні значно скоротило свої обсяги, на 9,3% (за даними організації «Укрпиво»). Виробничі потужності завантажені лише наполовину. У 2015 р прогнозами експертів слід очікувати подальше скорочення обсягів продажів і виробництва, в середньому на 4-6%. В першу чергу, це пов'язано зі зниженням купівельної спроможності населення, а також це пов'язано з макроекономічними показниками країни і конфліктом на сході.

В цілому український ринок пива досить перспективний, на сьогоднішній день тут випускається близько 20 заліцензованих брендів пива, більше 400 сортів.

Особливості українського ринку пива:

  1. Український ринок пива 2015 року, ринок пива, дослідження ринку пива, ринок пива України, маркетингові дослідження ринку, рейтинг пива в УкраїніВ останні роки (2012-2014 рр.) спостерігається зниження частки ринку великих виробників пива і поступове зростання виробничих обсягів карфтових виробництв.
  2. Скорочується обсяг споживання пива населенням країни, в зв'язку з погіршенням добробуту.
  3. Скорочується рівень споживання торгових марок пива, представлених в середньоціновому сегменті, і спостерігається зростання споживання в економ і преміальному сегментах.
  4. Великі виробники пива направлено переорієнтуються на виробництво преміальної продукції.
  5. Зберігається як раніше високий рівень конкуренції з торговими марками міцнішого алкоголю.
  6. Стабільність зберігається тільки на ринку безалкогольного пива, за останні кілька років тут обсяги виробництва і споживання продукції не зради і складають приблизно 5 млн. дал. щорічно.

Експорт українського пива здійснюється в 42 зарубіжних країнах. За підсумками 2014 року Україна скоротила експорт пива на 45,5%, крім того, скоротився і імпорт - на 10,1% (за даними організації «Укрпиво»). Експорт Українського пива здійснюється в основному в Росію і країни СНД. Основними імпортерами пива в Україні є: Росія, Бельгія, Німеччина і Чехія.

Резюме

Ринок пива України вельми перспективний, однак, останнім часом обсяги виробництва і рівень продажів на ринку помітно скорочується. Перш за все, це пов'язано з погіршенням економічної ситуації в країні і в цілому добробуту населення, з чим пов'язане зниження купівельної спроможності.
Більше 60% населення України споживають пиво, велика частина споживачів доводиться на чоловіче населення (76%). Найбільш активно споживають пиво населення у віці 21-29 років - 71% від загального рівня споживання пива в країні. Найбільш популярними обсягами пива, що здобуваються споживачами залишаються - 0,5 л, а також 1-2 л.

Дослідження ринку пива, ринок пива, дослідження ринку пива, ринок пива України, маркетингові дослідження ринку, рейтинг пива в Україні

90% пива представленого на українському ринку виробляється трьома компаніями - мультибренд - AB InBev, Carlsberg Ukraine і «Оболонь». Значну частку продукції на ринок також постачають два альянси: Альянс Efes і SABMiller, і Альянс ППБ і Oasis CIS. Серед торгових марок найбільшим попитом користуються: «Carlsberg» (19,4%), «Балтика» (13,2%) і «Львівське» (8,3%). Далі йдуть такі торгові марки як «Tuborg» (6,7%) і «Velkopopovický Kozel» (4,9%). Замикають ланцюжок лідерів пиво «Жигулівське» (3,1%), «Чернігівське» (2,6%) і «Оболонь» (2,6%).

У 2015 році експерти прогнозують подальше зниження рівня виробництва пива і обсягів його продажів, в середньому на 4-6%.

Попередні маркетингові дослідження ринку пива ви можете знайти в нашому блозі: ««Маркетингове дослідження ринку пива в Україні», а також «Дизайн етикетки і пляшки молодіжних брендів пива».

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Анна Просвирина

Маркетолог

192 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !