Маркетингове дослідження ринку м'ясних та ковбасних товарів України

Маркетингове дослідження ринку м'ясних та ковбасних товарів України

Категория: Исследования

09 / 10 / 2012

19562 просмотров

70 3.9142857142857 5

Брендингове агентство KOLORO провело маркетингове дослідження ринку м'ясної та ковбасної продукції України, метою якого було виявлення останніх тенденцій ринку, визначення основних «гравців» і лідерів ринку, а також вивчення переваг споживачів м'ясної та ковбасної продукції.

\t\t\t\t\t\t\t

\t\t\t

Брендингове агентство KOLORO - професійно проведе для вас маркетингове дослідження (аналіз ринку, аналіз конкурентів, вивчення цільової аудиторії та ін.), А також розробить концепцію позиціонування вашого бренду, проведе ребрендинг торгової марки, і розробить стратегію просування вашого бренду на ринку!

\t\t\t

Огляд ринку та основні тенденції


Обсяги виробництва м'ясної продукції в Україні за 2011-2012 рр. значно зросли: виробництво свинини зросло на 47%, виробництво м'яса птахів на 10,2%, яловичини - на 12,6%.

У зв'язку з великими темпами зростання виробництва м'ясної продукції, в деяких сегментах ринку спостерігається перевищення пропозиції над попитом (наприклад, в сегменті м'яса птиці), що в свою чергу призводить до зниження цін на продукцію і пошуку нових споживачів за кордоном (за останній рік експорт м'ясної продукції зріс на 13,5%).

Ринок ковбаси Україна, брендінгове агентство, маркетингові дослідження, позиціонування, переваги споживачів, портрет споживача, торгова марка, стратегія просування бренду, ребрендінг, бренд, Україна, м'ясо, статистика споживання і виробництва, Ukraine

Темпи зростання виробництва ковбасних виробів в середньому складають 20-22% в рік. Частка імпортної продукції на українському ринку ковбаси і ковбасних виробів не перевищує 1-2% (основним імпортером є Білорусія). Якість же вітчизняної м'ясної та ковбасної продукції все ще не повністю відповідає запитам покупців.

Огляд цін на м'ясну продукцію


Ціни на ринку м'ясної продукції України також як і обсяги виробництва мають постійну тенденцію до збільшення. Ціни на яловичину збільшилися з 30-35 грн. (За 1 кг) до 45 - 50 грн. і вище, а на свинину - з 30-40 грн., до 50-60 грн. / кг., а в окремих регіонах - до 65-70 гривень за кг. Ціни на м'ясо птахів зросли до 30-40 грн. за 1 кг.

Структура м'ясного ринку України


  • Свинина – 43%;
  • М'ясо птиці – 31%;
  • Яловичина і телятина – 26%.

Ринок м'яса Україна, брендінгове агентство, маркетингові дослідження, позиціонування, переваги споживачів, портрет споживача, торгова марка, стратегія просування бренду, ребрендінг, бренд, Україна, м'ясо, статистика споживання і виробництва, Ukraine

Структура ринку ковбасних виробів


  • Варені ковбаси - 41%;
  • Сосиски і сардельки - 23%;
  • Напівкопчені ковбаси - 15%;
  • Варено-копчені ковбаси - 3%;
  • Сирокопчені ковбаси - 3%;
  • Копченості - 8%;
  • Інші види ковбасних виробів - 7%.

Ринок ковбасних виробів Україна, брендінгове агентство, маркетингові дослідження, позиціонування, переваги споживачів, портрет споживача, торгова марка, стратегія просування бренду, ребрендінг, бренд, Україна, м'ясо, статистика споживання і виробництва, Ukraine

Лідери ринку


Близько 84% національного обсягу м'ясної продукції України виробляють 35 підприємств (16% від всіх виробників в Україні).

Найпопулярніші торгові марки виробників м'ясопродукції України:

  1. М'ясна фабрика «Фаворит» (ТМ "Добров", ТМ "М'ясна лавка", ТМ "Ковбасний ряд").
  2. «Глобинський м'ясокомбінат».
  3. М'ясокомбінат «Ятрань».
  4. Підприємство «Український Бекон».
  5. М'ясокомбінат «Ювілейний».
  6. «Луганський МК».
  7. «Кременчукм'ясо».
  8. ПАТ «Миронівський хлібопродукт» (ТМ «Наша Ряба»).
  9. ТМ «Дружба Народів».
  10. ТМ «Бащінській».
  11. Торгова марка Ідекс.
  12. Торгова марка Легко.
  13. Торгова марка Маршалок.
  14. Торгова марка Мяско.
  15. Торгова марка Наш продукт.
  16. Торгова марка Пан Курчак.
  17. Торгова марка ОНИСС.
  18. Торгова марка Русанко.
  19. Торгова марка Тарас Бульба.
  20. Торгова марка Вакула.
  21. ТМ Чернівецькі ковбаси.
  22. ТМ "ВК і К".
  23. ТМ "Сімейний стіл".
  24. ТМ "Тульчин".
  25. ТМ «Фарро».

Портрет споживача (основний сегмент):


Основними споживачами м'ясної та ковбасної продукції в Україні є жінки у віці від 25 до 60 років, частіше за все заміжні, які вчиняють покупки для всієї родини, з рівнем доходу на 1-го члена сім'ї від 1500 до 2500 грн.

Критерії вибору продукції


За результатами опитування споживачів при виборі продукції вони, перш за все, керуються такими критеріями:

1 місце - смакові властивості і якість продукції.

2 місце - ціна.

3 місце - популярність торгової марки.

4 місце - рада друзів, рада продавця.

Аналіз споживачів ринку м'ясної продукції


Більшість опитаних респондентів (63,1%) набувають м'ясну і ковбасну продукцію за цінами середнього цінового сегмента ковбасної продукції України: варені ковбаси за ціною - 50-55 грн. / Кг, сосиски і сардельки - 35-45 грн. / Кг, варено копчені ковбаси - 45-60 грн. / кг, сирокопчені ковбаси - 65-90 грн / кг.

Що стосується м'ясної продукції, то тут, незважаючи на зростання цін, значно зросла частка споживання свинини (на 17%) і в порівнянні з 2011 р знизилася частка споживання м'яса птахів на 14,3%.

Місця здійснення покупки: 47% респондентів набувають м'ясну і ковбасну продукцію в супермаркетах і магазинах самообслуговування; 38% респондентів купують продукцію в спеціалізованих магазинах і кіосках від м'ясокомбінатів; інші 15% респондентів - купують продукцію в залежності від випадку в звичайних продовольчих магазинах, на ринках і т.д.

Резюме


За результатами дослідження можна зробити наступні висновки:

Ринок м'ясної та ковбасної продукції в Україні має тенденції до зростання обсягів, проте при цьому вітчизняні підприємства постійно підвищують ціни і значно поступаються за якістю імпортної продукції. Тому в перспективі може спостерігатися збільшення імпортної продукції на ринку України з 1-2% до 10-12% (основними імпортера стануть Росія і Білорусія).

За структурою споживання за останніми даними на 1 місці знаходиться свиняча м'ясна продукція, а на ковбасному ринку - варені ковбаси, сардельки та сосиски. Лідерами м'ясного ринку в Україні є: М'ясна фабрика «Фаворит», «Глобинський м'ясокомбінат», М'ясокомбінат «Ятрань».

Основними критеріями вибору продукції для споживачів є: смакові властивості і якість продукції, ціна популярність торгової маркі.Основнимі місцями придбання продукції є: супермаркети і спеціалізовані магазини. Найбільшим попитом користується продукція середнього цінового сегмента ринку.

У чому секрет лідерства торгових марок "М'ясна фабрика« Фаворит »", «Глобинський м'ясокомбінат» та М'ясокомбінат «Ятрань»?


Згідно з результатами дослідження і статистичними даними на ринку м'ясопродукції України можна виділити трьох лідерів: М'ясна фабрика «Фаворит» (ТМ "Добров", ТМ "М'ясна лавка", ТМ "Ковбасний ряд"), «Глобинський м'ясокомбінат», М'ясокомбінат «Ятрань». У чому ж особливість цих виробників і який секрет їхнього успіху на ринку? Поговоримо трохи про лідерів.

М'ясна Фабрика "Фаворит" - велике підприємство, з м'ясопереробки. Підприємство виробляє широкий асортимент ковбасних виробів: варені ковбаси, сосиски і сардельки, варені шинки, напівкопчені, варено-копчені та сирокопчені ковбаси, паштети та м'ясні делікатеси. Процес виробництва м'ясопродукції здійснюється із застосуванням найсучаснішого обладнання. Завдяки використанню вакуумного куттера, варені ковбаси відрізняються пружною консистенцією. А коптильні-варильні камери "Schaller", забезпечують фабриці можливість створювати оптимальний режим теплової обробки ковбасних виробів. Автоматичний етікеровщік "TAVIL" дозволяє виробляти ковбаси з яскравою етикеткою, що виділяє продукцію фабрики серед конкурентів. Продукція фабрики проводиться під трьома торговими марками: ТМ "Добров", ТМ "М'ясна лавка", ТМ "Ковбасний ряд".

ТМ Фаворит, брендінгове агентство, маркетингові дослідження, позиціонування, переваги споживачів, портрет споживача, торгова марка, стратегія просування бренду, ребрендінг, бренд, Україна, м'ясо, статистика споживання і виробництва, Ukraine

Глобинський м'ясокомбінат». Передовий виробник на м'ясному і ковбасному ринку України. Асортиментний ряд його продукції - ковбас, делікатесів і м'ясних напівфабрикатів - налічує понад 200 найменувань. Смак і якість продуктів ТМ «Глобино» заслужили найвищих нагород на національних виставках і конкурсах. «Глобинський м'ясокомбінат» - неодноразовий переможець дегустаційних конкурсів «Прод-експо», «Виробник кращих вітчизняних товарів», всеукраїнського конкурсу якості продукції «100 кращих товарів України» та ін. Продукція «Глобинського м'ясокомбінату» проводиться на сучасному високотехнологічному обладнанні останнього покоління провідних зарубіжних і вітчизняних фірм м'ясної продукції. Торгова марка "Глобино" - це розумні ціни, вигідні акції, масштабні дегустації. "Глобино" піклується про своїх покупців і прагне довести якість своєї продукції на деілі. Це все і формує "секрет" популярності торгової марки.

Торгова марка "Ятрань" один з провідних виробників продуктів харчування в Україні. Продукція, що випускається під торговою маркою "Ятрань", виготовляється виключно на сучасному обладнанні, відповідно до європейських стандартів якості. В процесі виробництва торгова марка "Ятрань" використовує тільки добірне охолоджене м'ясо вищих сортів, що пройшло ретельну радіаційну і хіміко-бактеріологічну перевірку в кращих лабораторіях, під контролем професійних фахівців. Велика частина продукції торгової марки "Ятрань" упакована в багатошарову плівку, що забезпечує гарантовану свіжість і гігієнічну безпеку продукту. На рахунку торгової марки "Ятрань" безліч досягнень і перемог на конкурсах, завдяки високій якості продукції, що випускається. Асортимент продукції ТМ "Ятрань" пропонує найбільшу кількість найменувань відповідно до ГОСТу (ДСТУ): ковбасні вироби, сосиски, сардельки, шинки, копченості, паштети, нарізка, пельмені і вареники.

ТМ Ятрань, брендінгове агентство, маркетингові дослідження, позиціонування, переваги споживачів, портрет споживача, торгова марка, стратегія просування бренду, ребрендінг, бренд, Україна, м'ясо, статистика споживання і виробництва, Ukraine


Всі три розглянуті торгові марки-лідери роблять основний акцент саме на тих властивостях товару, які найбільш значимі для споживача: Якість і Смак! В такому позиціонуванні і є весь секрет успіху, який до того ж підкріплюється розумною ціною і широтою асортименту продукції. Торгові марки створили оптимальне співвідношення між ціною і якістю, вибрали правильне позиціонувати орієнтоване на цільового споживача!

Контактная информация:

hello@koloro.ua

+38 (044) 223 15 23

Подготовил:

Анна Просвирина

Маркетолог

70 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Безкоштовна консультація. Телефонуйте

up-btn

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

Виберіть зручний вам спосіб:
- Оцінка готовності вашого проекту
- Побудова плану робіт
- Ціни та терміни

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !