Маркетингове дослідження виробництва і споживання снеків в Україні. Ринок снеків

Маркетингове дослідження виробництва і споживання снеків в Україні. Ринок снеків

Категория: Исследования

11 / 11 / 2014

19762 просмотров

38 4.0526315789474 5

Маркетингове дослідження ринку дозволяє вивчити ринкову ситуацію на даний момент, основні тенденції на ринку за останні кілька років, а також виявити основні переваги споживачів, вивчити конкурентів і проаналізувати їх досвід роботи. Вся інформація, отримана в ході маркетингового дослідження, може бути корисна при позиціонуванні нової торгової марки або нового товару на ринок, розробці нової стратегії просування товару, при ребрендингу, та й просто для ефективного управління власною компанією!

\n\n

Дослідження ринку снеків, Маркетингове дослідження, аналіз ринку, снек, снекова продукція, виробництво снеків, продажу снеків, тенденції на ринку снеків в Україні, споживання снеків, структура ринку снекової продукції, види і інструменти маркетингових комунікацій, ана

\n\n

Снеками вважаються натуральні, поживні сухі продукти, повністю готові до вживання, і якими можна швидко перекусити в перерві між основними прийомами їжі.

\n\n\n\t\n\t\t\n\t\t\t\n\t\t\n\t\n

\n\t\t\t

Якщо вас зацікавив цей матеріал і ви хочете отримати повний аналіз ринку з актуальними на сьогоднішній день даними, зверніться в брендингове агентство KOLORO. Ми не тільки проведемо маркетингове дослідження, але і розробимо для вас бренд-дизайн продукту (упаковка, етикетка), дизайн логотипу, здійснимо реєстрацію торгової марки, а також розробимо презентацію, лінійку найменувань, концепцію позиціонування вашого бренду, стратегію виходу на ринок, легенду бренду , брендбук, а також допоможемо вам вирішити інші завдання маркетингового і брендингового толку!

\n\t\t\t

\n\n

На даний момент до категорії снекової продукції відносять чіпси, сухарики, фісташки, арахіс, екструзійні продукти (кукурудзяні палички, подушечки і трубочки з начинкою, соломка, хлібці), морепродукти, пластівці, сухофрукти, попкорн та іншу подібну продукцію.

\n\n

Тенденції на ринку снеків в Україні. Виробництво і споживання

\n\n

\n

\n\n

  • \n\t
  • Снекова продукція рівень споживання, Маркетингове дослідження, аналіз ринку, снек, снекова продукція, виробництво снеків, продажу снеків, тенденції на ринку снеків в Україні, споживання снеків, структура ринку снекової продукції, види і інструменти маркетингових комунікацій, анаНа початку свого розвитку український ринок снеків дуже стрімко розвивався і ріс. Щорічний темп зростання становив 200-300%. Це пояснювалося тим, що ринок був молодим, і на ньому в більшості були представлені картопляні чіпси і солоний арахіс.
  • \n\t
  • Далі темпи зростання стали знижуватися і становили 25-30% у грошовому вираженні і 5-10% в натуральному. У зв'язку з кризою, українські споживачі стали знижувати споживання снеків, оскільки вони не вважаються основним продуктом харчування.
  • \n\t
  • Споживання могло бути ще меншим, якби не активна рекламна кампанія виробників снекової продукції.
  • \n\t
  • У 2010 р продаж снеків в Україні збільшився більш ніж на 60% в порівнянні з 2009 р У 2011 р продажу залишалися на тому ж рівні, що і в 2010 р, проте вже в 2012 р знову спостерігалося скорочення продажів на 30% в порівнянні з попереднім роком.
  • \n\t
  • Продажі продукції преміум сегменту знижуються, що говорить про те, що українці не бажають платити великі гроші за снеки.
  • \n\t
  • Також спостерігається тенденція до збільшення продажів економ-упаковок: упаковки великого обсягу по відносно недорогою ціною. Саме тому майже всі виробники збільшили випуск продукції економ і среднеценового сегментів.
  • \n\t
  • Найбільш ємною категорією снекової продукції в продажах (в грошовому вираженні) є картопляні чіпси з масовою часткою близько 30%, на другому місці - сухарики, і на третьому місці - все горіхи.
  • \n

\n\n

Структура ринку снекової продукції представлена ​​на діаграмі:

\n\n

Ринок снеків структура, Маркетингове дослідження, аналіз ринку, снек, снекова продукція, виробництво снеків, продажу снеків, тенденції на ринку снеків в Україні, споживання снеків, структура ринку снекової продукції, види і інструменти маркетингових комунікацій, ана

\n\n

  • \n\t
  • Частка нарізаних чіпсів з кожним роком зменшується в середньому на 2%, також знижується частка морепродуктів, фісташок і пластинчастих чіпсів, при цьому сегмент арахісу залишається на одному і тому ж рівні, а сегмент сухариків та іншої снекової продукції (насіння, екструзійні продукти) з кожним роком зростає.
  • \n\t
  • У натуральному вираженні велику частку займають сухарі для тостів, хлібці та інша схожа продукція хрустких виробів - 60,5%, горіхи, насіння, арахіс - 28,5%, сушена і в'ялена риба – 6,2%.
  • \n

\n\n

Сухарики та насіння залишаються найбільш популярними продуктами споживання та їх продажу щороку зростають. Це пов'язано з тим, що вони найменше схильні до фактору сезонності, а також з-за їх низької вартості. У Західній Україні перевагу віддають сухарикам, а в Східній - насінню.

\n\n

Тенденції ринку снеків, Маркетингове дослідження, аналіз ринку, снек, снекова продукція, виробництво снеків, продажу снеків, тенденції на ринку снеків в Україні, споживання снеків, структура ринку снекової продукції, види і інструменти маркетингових комунікацій, ана

\n\n

  • \n\t
  • Сировина для виготовлення снекової продукції компанії-виробники закуповують як в Україні, так і за кордоном. Як правило, арахіс завозять з Китаю, фісташки - з Ірану, а морепродукти і насіння соняшнику купують відповідно в Одесі, Полтаві та Кіровограді. Імпортна сировина дорожчає в зв'язку зі зміною курсу валют, що в свою чергу впливає на вартість готової продукції.
  • \n\t
  • Конкуренція на українському ринку снекової продукції висока, і тому виробники постійно шукають нові способи залучення нових покупців: розширюють асортимент, використовують різні види та інструменти маркетингових комунікацій, в рекламі роблять акцент на більш дешеві снеки. Так, наприклад, компанія «Крафт Фудз Україна» крім традиційних картопляних чіпсів виробляє і кукурудзяні, а компанія «Техноком» - рисові чіпси.
  • \n\t
  • Споживання снеків в Україні як і раніше залишається на низькому рівні. Так, середньостатистичний українець з'їдає близько 0,5 кг снеків в рік, коли в Північній Америці щорічне споживання снеків на рівні 11 кг, в Японії - 5 кг, в Західній Європі – 3,6 кг.
  • \n

\n\n

Аналіз виробників снеків

\n\n

\n

\n\n

Дослідження основних гравців на ринку снекової продукції показало, що на сьогоднішній день основними представниками в Україні є компанії: «Снек Експорт», «Захід», «Крафт Фудз Україна», Frito Lay, «Техноком». Дані компанії пропонують споживачам відомі бренди снекової продукції, широкий асортимент, використовують сучасне виробництво, яке знаходиться в Україні, гарантують стабільно високу якість продукції, мають представництва по всій Україні, співпрацюють з національними мережами, а також розгортають на ринку потужну маркетингову діяльність.

\n\n

Снекова продукція продажу, Маркетингове дослідження, аналіз ринку, снек, снекова продукція, виробництво снеків, продажу снеків, тенденції на ринку снеків в Україні, споживання снеків, структура ринку снекової продукції, види і інструменти маркетингових комунікацій, ана

\n\n

На українському ринку снеків близько 90% всієї продукції - вітчизняного виробництва, і близько 10% - імпортного.

\n\n

Основні виробники та їх бренди, торговельні марки, які представлені на ринку снекової продукції України:

\n\n

  • Крафт Фудз Україна виробляє картопляні чіпси «Люкс» і «Estrella», екструзійні чіпси «Cerezos» (Черезос), кукурудзяні чіпси «Patos»;
  • Frito Lay (Компанія «Сандора» - офіційний дистриб'ютор в Україні) випускає на ринок картопляні чіпси торгової марки «Lay's»;
  • Снек Експорт виробляє солоні горішки «Козацька розвага», сухарики торгових марок «Флінт» і «Fitto», солоні горішки, фісташки та чіпси під торговою маркою «Мачо», сушені морепродукти «Морські», горішки «FanNut» та «Red Pistachio» , картопляні чіпси «Kartofan» і смажене насіння «Semki»;
  • Компанія Захід випускає рибні снеки під торговою маркою «Капітан», арахіс «Міцний Горішок», сухарики «Аміго», насіння, фісташки та арахіс в шкаралупі торгової марки «Захід», горішки преміум-класу «Захід Преміум» і насіння, ядра соняшника «38 калібр»;
  • Техноком в своєму портфелі торгових марок має торгову марку сухариків «Три корочки», картопляних чіпсів «Сhip n Go», рисових чіпсів «Бім Бім», картопляної соломки «Дафра» і сушених морепродуктів «Делмор».

\n\n

Компанія «Снек Експорт» є лідером в шести категоріях снекової продукції: солоні морепродукти (ТМ «Морські»), арахіс (ТМ «Козацька розвага»), насіння (ТМ «Semki»), сухарики (ТМ «Флінт» і «Fitto») , фісташки (ТМ «Мачо» та «Red Pistachio»), чіпси-пластинки (ТМ «Kartofan»).

\n\n

Снеки Україна, Маркетингове дослідження, аналіз ринку, снек, снекова продукція, виробництво снеків, продажу снеків, тенденції на ринку снеків в Україні, споживання снеків, структура ринку снекової продукції, види і інструменти маркетингових комунікацій, ана

\n\n

Лідируюча на українському ринку продукція компанії «Снек Експорт»:

\n\n

Крім цього компанія займається експортом снекової продукції за кордон: продукція «Снек Експорт» впевнено лідирує на ринках Молдови, Придністров'я, а також конкурує на ринках Росії та Казахстану.

\n\n

Крафт Фудз Україна є лідером в категорії картопляних чіпсів з тороговой маркою «Люкс». Компанія утримує лідерство вже на протязі останніх 10 років. ТМ Люкс має власну агропрограми і сировинну базу. Для виробництва чіпсів використовуються спеціально виведені сорти картоплі, вирощеної в Україні, а також йодована сіль. Продукція торгової марки Люкс відповідає міжнародним стандартам якості.

\n\n

Чіпси дизайн упаковки, Маркетингове дослідження, аналіз ринку, снек, снекова продукція, виробництво снеків, продажу снеків, тенденції на ринку снеків в Україні, споживання снеків, структура ринку снекової продукції, види і інструменти маркетингових комунікацій, ана

\n\n

Торгова марка картопляних чіпсів «Lay's» належить компанії Frito Lay, але починаючи з 2005 р офіційним дистриб'ютором стала компанія «Сандора». Чіпси Lay's завжди високої якості, для їх виробництва використовуються добірні сорти картоплі. На Україні чіпси даної торгової марки представлені широким асортиментом: крім стандартних нарізних чіпсів з різними смаками, є ще рифлені чіпси, а також перші в Україні супер гострі чіпси.

\n\n

Упаковка для снеків, Маркетингове дослідження, аналіз ринку, снек, снекова продукція, виробництво снеків, продажу снеків, тенденції на ринку снеків в Україні, споживання снеків, структура ринку снекової продукції, види і інструменти маркетингових комунікацій, ана

\n\n

Снекова компанія «Захід» - вітчизняний виробник снеків, працює на Україні 11 років. Компанія випускає арахіс, фісташки, ядра і насіння соняшнику, сухарики і морепродукти. На ринку представлений широкий асортимент снеків даної компанії. Продукція торгової марки «Захід» відрізняється високою якістю. Крім цього компанія має власне сучасне обладнання, представництва по всій Україні, активно співпрацює з національними мережами і своєчасно здійснює поставки продукції.

\n\n

Торгові марки снеків, Маркетингове дослідження, аналіз ринку, снек, снекова продукція, виробництво снеків, продажу снеків, тенденції на ринку снеків в Україні, споживання снеків, структура ринку снекової продукції, види і інструменти маркетингових комунікацій, ана

\n\n

Компанія Техноком працює на ринку України вже понад 15 років і є лідером в області виробництва продуктів швидкого приготування. Техноком виробляє сухарики (ТМ "Три корочки"), картопляні і рисові чіпси ( «Сhip n Go» і «Бім Бім»), картопляну соломку «Дафра» і сушені морепродукти «Делмор». Компанія використовує новітнє обладнання, що дозволяє випускати продукцію широкого асортименту високої якості. Крім цього компанія займається експортом продукції більш ніж в 25 країн світу.

\n\n

Дизайн упаковки снеків, Маркетингове дослідження, аналіз ринку, снек, снекова продукція, виробництво снеків, продажу снеків, тенденції на ринку снеків в Україні, споживання снеків, структура ринку снекової продукції, види і інструменти маркетингових комунікацій, ана

\n\n

Висновки:

\n\n

  • \n\t
  • На українському ринку снеків представлена ​​достатня велика кількість категорій продуктів.
  • \n\t
  • Більшість представленої на ринку продукції - вітчизняного виробництва.
  • \n\t
  • Виробники снекової продукції конкурують між собою за допомогою розширення асортиментної лінійки, нестандартних методів просування і різних маркетингових заходів. Для того, щоб конкурувати підприємствам необхідно постійно досліджувати даний ринок і мати повне уявлення про поточний стан і перспективи його розвитку в Україні.
  • \n

\n\n

\n

\n\n

Брендингове агентство KOLORO може не тільки провести для Вас маркетингове або кабінетне дослідження, але і на основі отриманих даних розробити для Вас концепцію позиціонування товару на ринку, стратегію просування товару, розробити унікальний новий дизайн упаковки і логотипу, придумати неймінг і слоган.

\n\n

Крім цього ми займаємося 3D-моделюванням, пробної печаткою упаковок та етикеток, реєстрацією торгових марок.

\n\n

При замовленні декількох послуг Ви гарантовано отримуєте знижку! Співпрацювати з нами вигідно!

\n\n

Зв'яжіться з нами по:+38 (057) 760 26 05

\n\n

+38 (057) 760 26 06 +38 (099) 618 87 50info@koloro.ua

\n

Контактная информация:

hello@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Алина

Маркетолог

38 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

Сделать запрос
up-btn

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

Виберіть зручний вам спосіб:
- Оцінка готовності вашого проекту
- Побудова плану робіт
- Ціни та терміни

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !