Дослідження ринку засобів дитячої гігієни

Дослідження ринку засобів дитячої гігієни

Категория: Исследования

12 / 05 / 2016

12341 просмотров

42 4.047619047619 5

Засоби дитячої гігієни представлені широким спектром товарів, які щороку удосконалюються. У цій області проводиться багато інноваційних продуктів, а технології поліпшуються дуже швидко. Дитячі товари умовно сегментовані за віковими категоріями.

Існує:

  • baby-сегмент (діти до 3 років);
  • kids-сегмент (для дошкільнят та молодших школярів 4-10 років);
  • teens-сегмент (товари для підлітків 11-16 років).

Найбільш прибутковим є перший сегмент. Головною його галуззю є дитячі підгузники, виробництво і споживання яких зростає щороку. Ще однією великою областю є засоби для догляду, купання та гігієни.

Дизайн упаковки Huggies

Підгузки і сповивання:

  • одноразові підгузники;
  • багаторазові підгузки;
  • вологі серветки;
  • присипки і креми під підгузник;
  • одноразові нагрудники.

Догляд, купання і гігієна:

  • креми, лосьйони, масла, молочко;
  • засоби захисту від сонця і комах;
  • захисні засоби від вітру і холоду;
  • шампуні, мило і гелі для душу;
  • масла, піни і солі для купання;
  • гігієна порожнини рота.

Дитячі товари для гігієни порожнини рота

Ринок дитячих товарів в цілому один з найстабільніших в галузі. А гігієнічний його сегмент ще більш стабільний, адже підгузники потрібні всім молодим мамам, як мінімум в перший рік життя дитини. Це також стосується присипок, лосьйонів і серветок. На дитячих товарах батьки економлять в останню чергу.

Однак 80% всіх дитячих товарів на українському ринку - імпортні. І зниження купівельної спроможності, зростання курсів валют, і зростання цін в кінцевому підсумку призвели до стагнації дитячого сегмента. Дитячі підгузки входять у топ імпортних товарів у 2015 році. Вони складають 6% від всіх імпортних товарів, які перетнули український кордон в 2015 році.

Критерії вибору продукції

Основними критеріями при виборі дитячих товарів є безпека, ефективність і ціна. Також споживачів цікавлять знаки якості - схвалення товарів МОЗ, участь педіатрів у створенні, клінічні перевірки та дерматологічні тести продуктів, а також гіпоалергенність і екологічність компонентів.

Приклад дизайну лінійки дитячих товарів

Найбільш активними споживачами є молоді батьки від 25 до 35 років. Рівень доходу у них може бути як низьким, так і високим. Від нього залежить ціновий сегмент обраних товарів, так як дитячі приналежності випускають компанії різних цінових сегментів.

Вибір товарів для дітей досить широкий. Низький і середній ціновий сегмент представлений продукцією компаній «Вухатий нянь» (Невська косметична фабрика, один з її заводів розташований в м.Вінниця) підгузниками «Libero» і ексклюзивною ТМ «Babydream» від «Watsons». Також до середнього цінового сегменту належить велика лінійка бренду «Jonson's baby». Преміум сегмент дитячої гігієни це підгузники «Pampers» і органічні лінійки «Mustela Bébé», «Bubchen», «Weleda», «Chicco».

Аналіз показав, що все частіше дитячі товари купують в інтернеті, там ціни нижчі, а вибір дуже широкий. Відсоток інтернет покупок буде і далі зростати. На це впливає як криза, так і збільшення кількості інтернет-користувачів. Зараз товари повсякденного попиту, до яких належать дитячі гігієнічні товари, займають 12% від всього ринку електронної комерції.

Приклад дизайну лінійки дитячих товарів

У більшості дитячих товарів немає сезонності, але можна виділити сонцезахисні та засоби від комах, які частіше купують влітку. Засоби, які захищають шкіру від морозу і обвітрювання виходять на перший план взимку.

Товари дитячої гігієни можна купити у великих продуктових мережах («Auchan», «Сільпо», «Metro»), аптеках, і магазинах для краси і здоров'я («Watsons», «Eva», «ProStor», «Космо»), спеціалізованих дитячих магазинах («Антошка», «Chicco», «Mothercare»), а також в інтернет-супермаркетах ( «Rozetka»). На продовольчих і господарських ринках також можна знайти дитячі товари, частина населення все ще купує їх там, але поступово від цієї практики відходять.

Огляд основних гравців та їх бренд платформ

«Pampers» - «Малюки надихають. Pampers створює »

«Pampers» - номер 1 на ринку підгузників, вони виробляються з 1961 року. А назва бренду стала прозивним ім'ям для підгузників в Україні та інших пострадянських країнах. Компанія також лідер серед застосування інноваційних технологій. Вони першими придумали підгузник, який можна носити вдень, і підгузники для дітей, які були народжені раніше терміну.

За легендою бренду «Pampers» були створені дідусем Віктором Міллз, для полегшення зміни пелюшок свого онука. Він працював в «P & G», де і відбулася революція, яка спростила життя мільйонів батьків по всьому світу. «Pampers» постійно працюють над удосконаленням свого продукту. Зробити підгузники тонше, дозволити їм дихати, нанести гель, який буде зволожувати шкіру дитини – для компанії немає нічого неможливого.

Особливий акцент творці роблять на безпеці своїх продуктів. Лого «Pampers» помірно бірюзового кольору, шрифт - білого. Слогани змінювалися з роками, крім того для кожного виду існує свій. Реклама підгузників бренду зав'язана на активному і щасливому малюку. Памперс - підгузники для життя, які допомагають і дитині, і мамі.

Дизайн Pampers

«Huggies» - «Знахідка для маленьких скороходів»

Першу спробу виробляти підгузники компанія «Kimberly-Clark» зробила в 1968 році, але на потік цей процес поставила лише через десять років, в 1978 році. Компанія пропонує підгузники і серветки, підгузки для плавання, також, як і «Pampers», трусики-підгузники.

«Huggies» постійно борються з «Pampers» за пальму першості та вдосконалюють свій продукт. З англійської назва бренду перекладається як «обійми». Шрифт лого схожий на шрифт «Pampers», колірне рішення - кремовий колір в комбінації з червоним. Зараз в рекламній компанії продуктів акцент робиться на зручності та 5 особливих характеристиках продукту: часу захисту (12 годин), дизайні (диснеївські персонажі на підгузниках), вбиранні 360°, дихаючих матеріалах і пояску, який добре розтягується.

При завоюванні українського ринку «Kimberly-Clark» використовували дві стратегії. Ані Лорак була зіркою-експертом для цього бренду що допомогло просувати товари. Другим напрямком була креативна рекламна компанія «Мої перші джинси», коли плакати повісили поруч з рекламою «GAP».

Плакат реклами Huggies

«Libero» - «М'якість і комфорт в кожному русі»

Підгузки, вологі серветки, трусики-підгузники, і підгузники для плавання - асортимент цієї торгової марки. Компанія позиціонує свої товари, як найм'якші підгузники. Навколо цього і будується рекламна страттегія просування продукту. Ці підгузники трохи дешевші ніж «Pampers» і «Huggies», і менш популярні. Логотип «Libero» фіолетового кольору, в дизайні упаковки крім нього використані фіолетовий і білий.

Дизайн підгузників Libero

«JOHNSON'S Baby» Немає більше сліз

Догляд за шкірою дитини - основне завдання бренду «JOHNSON'S Baby». Продукція компанії надзвичайно популярна, її легко знайти в будь-якому магазині. Асортимент дуже широкий: креми, молочко, мило, серветки і ватяні палички, дитячі присипки, гелі, шампуні, піни і мило для купання, а також лінійка для мам. Рекламну пісеньку про шампунь, який не подразнює очі, наспівують вже кілька поколінь дітей. Логотип компанії темно синього кольору, в оформленні пляшок переважають молочні відтінки білого і рожевого. В позиціонуванні товарів продукти компанії ґрунтуються на трьох аспектах: безпека, м'якість, ефективність.

подарунковий набір від JOHNSON'S Baby

 

Швейцарська компанія на ринку з 1921 року. Якщо у дитини чутлива шкіра або є найменші ознаки шкірних хвороб - експерти рекомендують саме її. Дитяча органічна лінійка доглядальної косметики цієї марки вище всяких похвал. Продукція позиціонується як максимально натуральна. Мило, крем, шампунь, зубний гель і масло від здуття животика не містять мінеральних масел, синтетичних ароматизаторів і барвників. Основні кольори - білий і помаранчевий. Логотип - червоний. Стратегія компанії будується на традиціях виготовлення продуктів і органічних компонентах.

Товари швейцарської компанії Weleda

«Bubchen» - «Для самої ніжної шкіри в світі»

Німецький бренд з широким асортиментом, належить Nestle. Сировину для компанії вирощують в екологічно чистих регіонах Німеччини і Швейцарії. Чистота грунту на цих територіях контролюється датчиками, які стежать за її хімічним складом. Асортимент компанії дуже широкий, є лінійки для самих маленьких і старших дітей. В позиціонуванні бренду акцент робиться на великому виборі якісної та натуральної продукції для мам і дітей різного віку. Основними кольорами є білий і синій, але присутні також яскраві різнокольорові баночки для дітей старшого віку - жовті, рожеві та зелені.

Товари німецької компанії Bubchen

«Вухатий нянь» - «Тому що в будинку дитина»

В Україні популярна серія дитячої косметики і побутової хімії «Вухатий нянь». У компанії є гіпоалергенна серія по догляду за дітьми з перших днів життя. При цьому вся продукція позиціонується як товари, створені для дітей. В Україні вони випускаються на «Вінницяпобутхім». Яскрава жовта упаковка виділяє їх на полицях супермаркетів. Колір логотипу - білий і синій, його частиною є персонаж - кролик.

Продукція компанії Вухатий нянь

Тенденції в дизайні засобів дитячої гігієни

Білий колір. У дизайні дитячих гігієнічних засобів часто переважає білий колір. Він асоціюється з чистотою і відсутністю ароматів, зайвих інгредієнтів. Він добре комбінується з синім або зеленим кольором, які непогано виглядають разом і також асоціюються з натуральністю продукції.

Приклад дизайну дитячої лінійки товарів для душа

Персонажі. Мультяшні, мальовані або реалістичні персонажі, які є «обличчям» дитячого бренду. Наприклад, кролик в «Вухатий нянь». Вони допомагають запам'ятати бренд і викликають приємні асоціації у споживачів.

Приклад дизайну дитячої лінійки товарів

Розмивання кордонів. Поділ на товари для дівчаток і для хлопчиків стає все більш умовним. Ця тенденція приходить із заходу, де вона вже встигла набрати обертів. Більше не існує квітів або товарів тільки для дівчаток або тільки для хлопчиків, вітаються підходи до дизайну без шаблонів і упереджень.

Мальовані етикетки. Мода на малюнки існує вже якийсь час і особливо доречною стала в дитячих товарах. Вона прийшла зі сходу і об'єдналася з модою на корейські і японські продукти, які виділяються яскравим дизайном логотипів. Акварельні малюнки на етикетках дитячих товарів продовжують бути в тренді.

Приклад дизайну дитячої лінійки товарів для душа

Геометрія. У моду повернулися сімдесяті, і геометричні візерунки. У дизайні етикеток і логотипів все частіше можна зустріти обігрування геометричних фігур, упаковки в цятку або кружечок. Вони виглядають лаконічно, при цьому не втрачаються на полицях.

Приклад дизайну дитячої лінійки товарів для душа

Нестандартні форми і розташування етикеток. Цей тренд теж прийшов з сходу. Різноманітні пляшечки і баночки для гелів для душу та шампунів зараз можуть бути якої завгодно форми і об'єму. Часто вони нагадують іграшки або звірів. Етикетка може займати всю пляшку, а написи міститися навіть на нижніх її частинах.

Приклад дизайну дитячої лінійки товарів для душа

Тенденції галузі в цілому

Мода на українські товари не обійшла стороною і сегмент дитячих продуктів. Про українські підгузники, які зможуть зайняти більшу частку ринку не йдеться. У сегменті безпечних товарів для прибирання і гігієнічних товарів для купань ситуація дещо ліпша. Він буде продовжувати своє зростання. Тут представлені як великі корпорації, на кшталт «Ельфи», так і підприємства поменше, з лінійками з 3 продуктів.

Імпорт. Українські підгузники поки не в змозі скласти конкуренцію іноземним. Вітчизняна торгова марка «Pi-pi» поки що на це не здатна. На відміну від продуктів харчування або одягу, де українські виробники складають імпорту хорошу конкуренцію, виробництво гігієнічних товарів поступається кількістю і якістю. Тому в цьому сегменті імпорт зростатиме. Зараз особливо популярними є японські («Moon», «Goo.n» і «Merries») і польські («Dada») підгузники.

Інновації і безпеку. Сфера дитячих гігієнічних товарів постійно вдосконалюється. Це пов'язано з великими вкладеннями у виробництво корпорацій-гігантів та їх конкуренцією між собою. Зараз головна проблема - утилізація використаних підгузників і переробка пластмасової тари з-під гелів і шампунів.

Крім того, батьків цікавить безпека дитячих засобів, тому продовжує рости сегмент екологічної продукції.

Приклад дизайну дитячої лінійки товарів для душа

Влияние кризиса. Потребитель выбирает качественные товары, но всё же сравнивает цены и ищет наиболее удачный баланс. Поэтому производители пытаются сэкономить на упаковке. Особенно важно экономить правильно, без ущерба продукту и его репутации. Грамотный дизайн поможет разработать KOLORO.

Середній ціновий сегмент. Через кризу багато споживачів перейшли від товарів преміум сегменту до середнього цінового сегменту. Саме ці товари зараз користуються найбільшою популярністю, і займають основну частку ринку.

Підсумки

Приклад дизайну дитячої лінійки товарів для душа

Криза, яка прийшов з падінням гривні майже не торкнувся галузь дитячих гігієнічних товарів. Виробники перебудовувалися і шукали нові виходи, щоб не втратити клієнтів. Заборона ввезення російських товарів відкрила більше можливостей для імпорту з інших країн. Споживачі стали шукати більш вигідні пропозиції, пильніше вивчати цінники і порівнювати товари.

Всі ці фактори стимулюють компанії працювати старанніше, покращувати логістику, шукати шляхи економії, які б не погіршили якість продукту. При цьому українських товарів стає більше, але все ще не достатньо. Ринок дитячих гігієнічних товарів відкритий для нових гравців.

Якщо ви хочете виробляти товари для дитячої гігієни і не знаєте з чого почати - зверніться в KOLORO і давайте підкорювати нові ринки разом!

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Ксения Ляшко

Маркетолог

42 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !