Дослідження ринку м'ясних делікатесів

Дослідження ринку м'ясних делікатесів

Категория: Исследования

06 / 01 / 2015

14934 просмотров

46 4.0434782608696 5

Попит на м'ясні вироби з боку українських споживачів в останні роки має стійку тенденцію до зростання. М'ясна продукція, серед інших продуктів харчування, займає четверте місце, поступаючись лише молочним продуктам, хлібобулочним виробам, фруктам та овочам.

Дослідження ринку делікатесів, м'ясні делікатеси, м'ясна продукція, м'ясні вироби, м'ясні закуски

Якщо Вас зацікавила дана стаття, і Ви хотіли б отримати повний аналіз ринку м'ясних делікатесів з актуальними на сьогоднішній день даними, зверніться в наше брендінгове агентство KOLORO. Ми не просто проведемо якісне маркетингове дослідження, аналіз споживачів, конкурентів або кабінетне дослідження, але і розробимо для вас оптимальну стратегію виходу на ринок і просування бренду.

Види м'ясних делікатесів

Ринковий асортимент м'ясних делікатесів досить широкий. Він включає в себе такі м'ясні вироби як:
- балик;
- шинка;
- бекон;
- карбонат;
- грудинка;
- буженина;
- рулет;
- окіст;
- корейка;
- шийка;
- бастурма та інші.

Крім того, вітчизняні виробники не стоять на місці та постійно випускають нові асортиментні позиції з незвичайними смаками, додаванням спецій або начинок - антрекоти, яловичий язик в желе, ескалоп зі спеціями і т.д.

Попит і споживання м'ясних делікатесів

Виробники м'ясних закусок, м'ясні делікатеси, м'ясна продукція, м'ясні вироби, м'ясні закуски

У загальній структурі споживання м'ясної продукції України: 43% припадає на ковбасні вироби, на споживання же м'ясних делікатесів припадає 5-10%, в порівнянні з російським ринком цей показник дещо нижчий, в Росії споживання м'ясних делікатесів складає 7-13%, пов'язано це в першу чергу, з рівнем життя населення.

Останнім часом 2013 року - перший квартал 2014 р спостерігається невелике зростання доходів населення обох країн, в зв'язку із чим зростає попит і збільшується споживання м'ясних делікатесів.

М'ясні вироби споживаються тепер не тільки в періоди сезонного попиту (новорічні та травневі свята, літні місяці), а протягом усього року. Попит стабільно зростає, хоча і невеликими темпами.

Однак зберігається стійка тенденція зниження попиту на м'ясні делікатеси під час християнських постів, в ці періоди він знижується на 15-20%.

Структура ринку м'ясних делікатесів

Для з'ясування «фаворитів» серед м'ясних виробів на вітчизняному та російському ринку, було проведено опитування споживачів м'ясної продукції, за двома сформованими групами по 250 чоловік. За результатами опитування виявлено, що найбільшою популярністю на українському ринку м'ясних закусок користується - шинка, друге і третє місце займають відповідно - бекон і карбонат. Чималим попитом користуються грудинка (9%) і окіст (7%). Мінімальний відсоток покупців припав на балик, корейку, буженину та інші м'ясні закуски.

Ринок делікатесів структура, м'ясні делікатеси, м'ясна продукція, м'ясні вироби, м'ясні закуски

Мал. 1 - М'ясні делікатеси, придбані українськими споживачами -% від числа покупців м'ясних виробів.

За порівнянням з українською структурою споживання м'ясних виробів, російська - має свої відмінності.

Споживання м'ясних виробів, м'ясні делікатеси, м'ясна продукція, м'ясні вироби, м'ясні закуски

Мал. 2 - М'ясні делікатеси, придбані російськими споживачами -% від числа покупців м'ясних виробів.

Для російських споживачів, також як і для українських самим затребуваним м'ясним продуктом є - шинка (43%). Друге і третє місце займають відповідно - карбонат (21%) і шийка (17%). Досить активно на російському ринку купується грудинка (8%) і окіст (6%). Мінімальний відсоток покупців м'ясних делікатесів припав на балик, рулет, буженину та інші делікатеси. Можна скасувати спільну рису - затребуваність на обох ринках таких продуктів як шинка, карбонат, грудинка, окіст і балик

Основні фактори вибору м'ясної продукції, на яких ґрунтуються українські споживачі при виборі продукції наступні (в порядку убування значущості фактора для споживача):

  1. Смакові властивості та якість продукції;
  2. Ціна;
  3. Країна виробник;
  4. Популярність торгової марки;
  5. Упаковка;
  6. Гарна реклама.

Частота споживання м'ясної продукції:

Частота споживання делікатесів, м'ясні делікатеси, м'ясна продукція, м'ясні вироби, м'ясні закуски

Мал.3 - Частота споживання м'ясної продукції в Україні,%.

Також варто відзначити, що в зв'язку з ростом доходів населення за останні роки (2013-2014 рр.), як зазначалося вище основним приводом до споживання м'ясних делікатесів є - «Побалувати себе» (52% опитаних). Далі слід такий привід як «Для нашої родини це звична, щоденна їжа» - 29%, «На свята, сімейні торжества» - 13%, «З нагоди приходу гостей» - 5%, «Важко відповісти» - 1%.

Основні виробники м'ясних делікатесів

Провідні виробники та підприємства, що спеціалізуються на випуску м'ясної продукції делікатесної групи в Україні - 10 ключових виробників випускають близько 50% від загального обсягу м'ясних делікатесів.

  1. М'ясна фабрика «Фаворит» (ТМ "Добров", ТМ "М'ясна лавка", ТМ "Ковбасний ряд");
  2. ТОВ «Глобинський м'ясокомбінат» (ТМ «Глобино»)
  3. Російські виробники м'ясної продукції, м'ясні делікатеси, м'ясна продукція, м'ясні вироби, м'ясні закуски «Кременчукм'ясо» (ТМ «Фарро»);
  4. «Ятрань» (ТМ «Ятрань»);
  5. Холдинг «Гармаш»;
  6. Горлівський м'ясокомбінат (ТМ «Щирий кум»);
  7. «Барком» (ТМ «Родинна ковбаска»);
  8. ТМ "ВК і К"
  9. Підприємство «Український Бекон»;
  10. М'ясокомбінат «Ювілейний».

У Росії виробництво делікатесних м'ясних виробів виконують такі підприємства як:

  1. ЗАТ «Мікоянівський м'ясокомбінат»;
  2. ВАТ «Сочинський м'ясокомбінат»;
  3. ТОВ «ТД Ковбасний світ»;
  4. ТОВ «Продовольча експедиція»;
  5. ВАТ «Торгова компанія АПК»;
  6. ВАТ «Фірмовий торговий дім Царицино»;
  7. ВАТ «М'ясокомбінат Краснодарський»;
  8. ВАТ «М'ясокомбінат Пензенський»;
  9. ВАТ «М'ясокомбінат Омський»;
  10. ВАТ «Новосибірський МК».

Крім того, перераховані вище підприємства є головними експортерами м'ясної продукції в Росії.

Загальні тенденції ринку. Виробництво, експорт, імпорт

Останнім часом на ринку м'ясної продукції України відзначається зростання недовіри покупців до ковбасних виробів та підвищення попиту на делікатесну м'ясну продукцію. У 2013 р в порівнянні з 2012 р попит на м'ясні делікатеси виріс в середньому на 8-12,5% в залежності від виду продукції.

У зв'язку зі зростанням пропозиції м'яса птиці та скороченням пропозиції яловичини, на ринку делікатесних виробів України з'являються нові асортиментні позиції з м'яса птиці - різні рулети, стегенця, копчені крильця.

Слід також зазначити основні тенденції даного сегмента ринку:

  1. Зростання пропозиції цільном'язоврї м'ясної продукції в середньоціновому сегменті;
  2. Зниження залежності обсягів продажів м'ясних закусок від святкових днів;
  3. Зростання попиту на делікатеси, що нагадують продукцію «домашнього виробництва» (варені-запечені вироби і копчено-варені);
  4. Стабільно високий попит на шинку в оболонці та копченості з м'яса птиці;
  5. Підвищення рівня конкуренції в середньоціновому і преміум сегменті.

Жорстка конкуренція в сегменті елітної м'ясної продукції і стабільне зростання пропозиції, змушує виробників шукати нові ідеї для розширення асортименту унікальними позиціями, щоб виділитися серед інших конкурентів на ринку. Досить швидко сьогодні розвивається виробництво незвичайних видів м'ясної продукції з м'яса птиці та свинини, при цьому значно скорочується частка продукції з конини і яловичини. Нова лінійка товарів - сиров'ялені делікатеси, що зберігають у своїй основі свинину - Хамон, Шинка Пармская і ін.

Імпорт та експорт м'ясної продукції

Що стосується імпорту м'ясних виробів, то його обсяги за останній рік (2013) поступово знизилися, на відміну від показників експорту, які неухильно зростають. За відомостями, отриманими від міжвідомчої робочої групи при Мінекономрозвитку, показники експорту м'ясної продукції з України за 2013 року виросли в середньому на 10% (18 тис. тонн). А показники імпорту говорять про його скорочення на 7% (321 тис. тонн). Дані позитивні тенденції обумовлені в першу чергу зростанням виробництва всередині країни і зниженням рівня імпортних поставок, в результаті заборони на ввезення продукції з ряду країн, таких як Польща, Бразилія та ін.

Резюме

Дослідження ринку м'ясної продукції, м'ясні делікатеси, м'ясна продукція, м'ясні вироби, м'ясні закускиПри вивченні ринку м'ясних делікатесів України і Росії була виявлена ​​загальна тенденція зростання попиту на м'ясну продукцію, що в першу чергу, пов'язана зі зростанням рівня доходів населення. Рівень споживання м'ясної продукції за останній рік - 2013 р виріс в середньому по Україні за 7,5%, в Росії - на 10%. Найпопулярнішим делікатесом, як в Україні, так і в Росії була і залишається шинка. А також вельми затребувані - карбонат, грудинка, окіст і балик.

При виборі м'ясних делікатесів споживачі звертають особливу увагу на якість продукту, його смакові властивості та ціну. При цьому більшості вітчизняних споживачів віддають перевагу продукції вітчизняного виробництва ніж імпортній.

На вітчизняному ринку спостерігається все більше зростання недовіри до ковбасної продукції, в зв'язку з чим пов'язаний приріст попиту на делікатеси - на 8-12,5%.

Значно знизилася залежність попиту на м'ясні закуски від сезонних періодів - новорічних, великодніх свят і літнього сезону.

Зростаючий рівень конкуренції змушує виробників м'ясної продукції шукати нові ідеї для розширення товарних позицій, тому все частіше стали з'являтися нові делікатеси з добавками різних спецій і начинок. Крім того, виробники прогнозують розширення асортименту м'ясних виробів з індички і конини.

Також в нашому Блозі, ви можете знайти результати маркетингового дослідження ринку м'ясної та ковбасної продукції України.

Контактная информация:

hello@koloro.ua

+38 (044) 223 15 23

Подготовил:

Анна Просвирина

Маркетолог

46 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

up-btn

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

Виберіть зручний вам спосіб:
- Оцінка готовності вашого проекту
- Побудова плану робіт
- Ціни та терміни

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !