Дослідження ринку лакофарбових матеріалів в Україні. Виробники і торгові марки ЛФМ в Україні.

Дослідження ринку лакофарбових матеріалів в Україні. Виробники і торгові марки ЛФМ в Україні.

Категория: Исследования

04 / 09 / 2013

43833 просмотров

799 3.4580725907384 5

Лакофарбові матеріали (ЛФМ) - матеріали, що складаються з декількох компонентів, і які наносяться на поверхню, що обробляється в рідкому або порошкоподібному стані. Після висихання лакофарбові матеріали утворюють міцну плівку, яку називають лакофарбовим покриттям. Головне призначення лакофарбового покриття - це захист поверхонь від впливу факторів зовнішнього середовища (вода, температура, різні хімічні і шкідливі речовини, корозія). Також лакофарбові матеріали використовують в дизайнерських цілях: для того, щоб надати поверхні певний вид, колір або фактуру.

Класифікація лакофарбових матеріалів. лакофарбові матеріали, ЛФМ, класифікація лакофарбових матеріалів (ЛФМ), види лкм, лакофарбові матеріали в Україні, ринок лакофарбових матеріалів в Україні, аналіз ринку лкм в Україні, аналіз виробництва лкм, експорт лкм, імпорт лакофарбових

Всі лакофарбові матеріали ділять на наступні групи:

  • основні (фарба, лак, емаль, шпаклівка, грунтовка, штукатурка);
  • проміжні (розчинники, розріджувачі, смоли, оліфа, сикативи - прискорювачі висихання фарби);
  • інші підсобні та допоміжні матеріали (антисептики, отверджувачі, мастики, змивки, заповнювачі пор).

\t\t\t\t\t\t\t

\t\t\t

Якщо Вас зацікавила дана стаття, і Ви хотіли б отримати повний аналіз ринку з актуальними на сьогоднішній день даними, зверніться в наше брендінгове агентство KOLORO. KOLORO не просто якісно проведе маркетингове дослідження, аналіз конкурентів або кабінетне дослідження, ми також розробимо Вам найкращу стратегію виходу на ринок, концепцію позиціонування Вашого товару і / або маркетингову програму.

\t\t\t

Крім того ЛФМ також класифікують за іншими ознаками:

  • по послідовності нанесення матеріалу на поверхню: покривні (основні), проміжні, ґрунтувальні, просочувальні.
  • за призначенням: ЛФМ для фарбування металевих, дерев'яних, шкіряних і ін. Поверхонь, для фарбування автомобілів, меблів та ін.
  • за блиском: Глибокоматова, матові, напівматові, напівглянсові, глянсові, високоглянсові.
  • за способом сушіння: холодної сушки і гарячої сушки.
  • за умовами експлуатації: ЛФМ для робіт на відкритому повітрі (атмосферостійкі), ЛФМ для внутрішніх робіт (обмежена атмосферостійкі), матеріалів для захисту виробів, водостійкі ЛФМ, термостійкі, маслобензостійкі, електроізоляційні, спеціальні (стійкі до впливу різних хімічних і шкідливих речовин).
  • за способом нанесення ЛФМ на поверхню: валиком, пензлем, пульверизатором, електрофорезом.

Види ЛФМ. лакофарбові матеріали, ЛФМ, класифікація лакофарбових матеріалів (ЛФМ), види лкм, лакофарбові матеріали в Україні, ринок лакофарбових матеріалів в Україні, аналіз ринку лкм в Україні, аналіз виробництва лкм, експорт лкм, імпорт лакофарбових

Державна класифікація товарів і послуг в Україні виділяє такі види лакофарбових матеріалів:

− ЛФМ на основі полімерів, розчинених у водному середовищі (водорозчинні фарби і лаки);

− ЛФМ на основі полімерів диспергованих або розчинених в наведених середовищах (органорозчинні ЛФМ);

− Фарби та лаки, сикативи готові (водорозчинні грунтовки, шпаклівки, штукатурки, розчинники);

− Клеї і желатин.

Портрет українського споживача лакофарбових матеріалів


Лакофарбові матеріали в Україні. лакофарбові матеріали, ЛФМ, класифікація лакофарбових матеріалів (ЛФМ), види лкм, лакофарбові матеріали в Україні, ринок лакофарбових матеріалів в Україні, аналіз ринку лкм в Україні, аналіз виробництва лкм, експорт лкм, імпорт лакофарбовихСпоживачів лакофарбових матеріалів можна розділити на такі сегменти:

  • Індивідуальні споживачі;
  • Промислові споживачі;
  • Посередники;
  • Державні споживачі.

Більш детально розглянемо індивідуальних споживачів. Лакофарбові матеріали купують як чоловіки, так і жінки у віці від 16 до 65 років, але більшість - все ж чоловіки. Для себе і потреб своєї сім'ї купує 79% що відповіли, по роботі купують фарби 12%, для знайомих або родичів - 8%. За даними дослідження українці найчастіше купують фарби бо поверхня, яку необхідно пофарбувати, забруднилася (45% відповіли), тому що фарба прийшла в непридатність (36% відповіли), колір фарби потьмянів (14% респондентів) і лише 5% респондентів купують фарби , тому що вирішили оновити дизайн. У Європі майже 50% споживачів купують фарби для того, щоб змінити дизайн, а 33% тому що поверхні забруднилися.

Більшість споживачів купують лакофарбові матеріали за порадою продавця-консультанта в місцях продажів (48% споживачів), 22% купують ЛФМ за порадою родичів, знайомих або друзів, по 11% роблять свій вибір на основі інформації, отриманої з Інтернету, і за рекомендацією будівельника, дизайнера. Всього 5% відповіли зробили свою покупку завдяки побаченої реклами, а 3% - завдяки спеціалізованим телепередач.

При покупці лакофарбових матеріалів споживачі в першу чергу звертають увагу на: якість товару, співвідношення ціна-якість, торгову марку. А при виборі фарби найбільше звертають увагу на її довговічність, екологічність, стійкість кольору, швидкість висихання, легкість в нанесенні, хорошу покриваність поверхонь.

Виробництво, експорт-імпорт лакофарбових матеріалів в Україні


Виробництво всіх видів ЛФМ в 2011 р незначно збільшилася в порівнянні з 2010 р і склало 212,9 тис. Тон. Обсяг виробництва водорозчинних ЛФМ в 2011 р склав 79,5 тис. Тон, що менше на 0,3% в порівнянні з 2010 р, органорозчинних ЛФМ 81,3 тис. Тон, що менше на 16,3% в порівнянні з попереднім роком, фарби, лаки і сикативи готові 52 тис. тон, що на 16,7% більше, ніж у 2010 р

Структура виробництва лакофарбових матеріалів за видами:

Виробництво ЛФМ Україна. лакофарбові матеріали, ЛФМ, класифікація лакофарбових матеріалів (ЛФМ), види лкм, лакофарбові матеріали в Україні, ринок лакофарбових матеріалів в Україні, аналіз ринку лкм в Україні, аналіз виробництва лкм, експорт лкм, імпорт лакофарбових

Експорт ЛФМ незначний (всього 6,6%) і в 2011 р склав 12,4 тис. тон. Імпорт в 2011 р склав 44,6 тис. тонн лакофарбових матеріалів. Імпорт всіх ЛФМ в 2011 р збільшився на 23,3%. Частка імпорту в споживанні становить 18,2%. Найбільше лакофарбової продукції імпортується з Німеччини, Росії, Білорусі, Фінляндії, країн Прибалтики, США, Кореї та інших країн.

Виробники ЛФМ в Україні. Найбільш популярні торгові марки лакофарбових виробів в Україні


Виробники водорозчинних лаків і фарб, їх ринкова частка за підсумками 2011 р .:

  • ТзОВ «Снєжка-Україна»
  • частка ринку 29,2%;
  • ТОВ «Мефферт Ганза Фарбен»
  • 13,9%;
  • ТОВ «Фарби Колорит»
  • 7,3%;
  • ТОВ ПП «ЗІП»
  • 6,4%;
  • ЗАТ «Поліфарб Україна»
  • 5,1%.

Ринок водорозчинних ЛФМ. лакофарбові матеріали, ЛФМ, класифікація лакофарбових матеріалів (ЛФМ), види лкм, лакофарбові матеріали в Україні, ринок лакофарбових матеріалів в Україні, аналіз ринку лкм в Україні, аналіз виробництва лкм, експорт лкм, імпорт лакофарбових

Виробники органорозчинних продукції, структура ринку ЛФМ по гравцям:

  • ТОВ ПП «ЗІП»
  • 21,1%;
  • ПП «Полісан»
  • 12,6%;
  • ТОВ «ЛКЗ« Аврора »
  • 10,5%;
  • ТОВ «Беловский завод Радуга»
  • 5,5%;
  • Елакс
  • 5,2%.

Ринок органорозчинних ЛФМ. лакофарбові матеріали, ЛФМ, класифікація лакофарбових матеріалів (ЛФМ), види лкм, лакофарбові матеріали в Україні, ринок лакофарбових матеріалів в Україні, аналіз ринку лкм в Україні, аналіз виробництва лкм, експорт лкм, імпорт лакофарбових

Українські виробники клею і їх ринкові частки: ЗАТ «Сєвєродонецьке об'єднання« АЗОТ »(13,4%), ТОВ ПП« ЗІП »(13,1%), ТОВ« Едем »(4%), ТОВ Промислова компанія« Лідер »( 2,2%), ТОВ «Снєжка-Україна» (0,7%).

На українському ринку ЛФМ спостерігається тенденція укрупнення гравців і витіснення дрібних виробників. Відкриваються нові заводи з іноземним капіталом (в 2013 р в Одесі відкрили нові лакофарбовий завод групи компаній Eskaro Group AB). Відкриття нових лакофарбових заводів, нарощування обсягів виробництва ЛФМ зарубіжними компаніями під власними ТМ на вітчизняних виробничих потужностях сприяє скороченню імпорту ЛФМ, що розчинюються водою. У першому кварталі 2013 р імпорт водних ЛФМ скоротився на 7% в порівнянні з аналогічним періодом 2012. При цьому середня ціна на імпортну продукцію збільшилася на 8,6%.

Імпорт ЛФМ навпаки зростає, і в першому кварталі 2013 р виріс на 10,3%. При цьому близько 40% імпортованих органічних ЛФМ займає напівфабрикатний алкідний лак, який завозиться в Україну з Росії і Білорусі.

Найбільш популярні торгові марки лакофарбових матеріалів:

− Зебра (торгова марка компанії «ЗІП»);
ТМ Зебра

−Sniezka (виробник ТзОВ «Снєжка-Україна»);

ТМ Sniezka. лакофарбові матеріали, ЛФМ, класифікація лакофарбових матеріалів (ЛФМ), види лкм, лакофарбові матеріали в Україні, ринок лакофарбових матеріалів в Україні, аналіз ринку лкм в Україні, аналіз виробництва лкм, експорт лкм, імпорт лакофарбових

−Ceresit (виробник - компанія «Хенкель Баутехнік Україна»);

ТМ Ceresit. лакофарбові матеріали, ЛФМ, класифікація лакофарбових матеріалів (ЛФМ), види лкм, лакофарбові матеріали в Україні, ринок лакофарбових матеріалів в Україні, аналіз ринку лкм в Україні, аналіз виробництва лкм, експорт лкм, імпорт лакофарбових

−Tikkurlia (виробник - київське дочірнє підприємство концерну Tikkurlia Group (Фінляндія);

ТМ Tikkurlia. лакофарбові матеріали, ЛФМ, класифікація лакофарбових матеріалів (ЛФМ), види лкм, лакофарбові матеріали в Україні, ринок лакофарбових матеріалів в Україні, аналіз ринку лкм в Україні, аналіз виробництва лкм, експорт лкм, імпорт лакофарбових

−Kolorit (виробник - київське дочірнє підприємство концерну Tikkurlia Group (Фінляндія);

ТМ Kolorit. лакофарбові матеріали, ЛФМ, класифікація лакофарбових матеріалів (ЛФМ), види лкм, лакофарбові матеріали в Україні, ринок лакофарбових матеріалів в Україні, аналіз ринку лкм в Україні, аналіз виробництва лкм, експорт лкм, імпорт лакофарбових

−-Pinotex (бренд європейського концерну Akzo Nobel, представництво в Києві);

ТМ Pinotex. лакофарбові матеріали, ЛФМ, класифікація лакофарбових матеріалів (ЛФМ), види лкм, лакофарбові матеріали в Україні, ринок лакофарбових матеріалів в Україні, аналіз ринку лкм в Україні, аналіз виробництва лкм, експорт лкм, імпорт лакофарбових

−Polifarb (торгова марка лакофарбового заводу ПрАТ «Поліфарб Україна»);

ТМ Polifarb. лакофарбові матеріали, ЛФМ, класифікація лакофарбових матеріалів (ЛФМ), види лкм, лакофарбові матеріали в Україні, ринок лакофарбових матеріалів в Україні, аналіз ринку лкм в Україні, аналіз виробництва лкм, експорт лкм, імпорт лакофарбових

−Caparol (бренд міжнародної групи Caparol, виробляє дочірнє підприємство «Капарол Україна»);

ТМ Caparol . лакофарбові матеріали, ЛФМ, класифікація лакофарбових матеріалів (ЛФМ), види лкм, лакофарбові матеріали в Україні, ринок лакофарбових матеріалів в Україні, аналіз ринку лкм в Україні, аналіз виробництва лкм, експорт лкм, імпорт лакофарбових

−Sadolin (бренд ТНК Sadolin, який в свою чергу належить концерну Akzo Nobel);

ТМ Sadolin. лакофарбові матеріали, ЛФМ, класифікація лакофарбових матеріалів (ЛФМ), види лкм, лакофарбові матеріали в Україні, ринок лакофарбових матеріалів в Україні, аналіз ринку лкм в Україні, аналіз виробництва лкм, експорт лкм, імпорт лакофарбових

−Flamingo (виробник - ТОВ «Мефферт Ганза Фарбен»);

−Лакма (торгова марка належить ТОВ «Торговий Дім« ЛАКМА »);

−Alpina (бренд належить міжнародній групі Caparol);

−маляр (виробник - ТОВ «Хімрезерв-Миколаїв ЛТД»).

РЕЗЮМЕ


  • Ринок лакофарбових матеріалів збільшується в основному за рахунок значного збільшення імпорту продукції (перш за все органорозчинних ДКМ).
  • Триває процес укрупнення гравців-виробників лакофарбових матеріалів. Конкуренція на ринку досить жорстка, через що малі та середні підприємства витісняються з ринку більш великими гравцями.
  • Ринок ЛФМ в Україні повністю залежить від цін на сировину.
  • Може статися незначне збільшення ємності ринку (на рівні 3-5%), хоча потенціал зростання ринку трохи вище - 8-10%.

Брендінгове агентство KOLORO займається розробкою бренд-дизайну продукції і торгових марок. Наші основні напрямки діяльності - це бренд-дизайн бренд-дизайн, маркетингові дослідження і 3Д-моделювання. Ви можете замовити у нас розробку логотипу торгової марки, дизайн етикетки і упаковки, проведення кабінетних досліджень, аналіз конкурентів, друк етикеток та пробний тираж упаковки, створення 3Д-моделі та візуалізацію моделі.

Більше про наші послуги дивіться в розділі "Послуги". Приклади наших робіт Ви можете знайти в розділі "Портфоліо". Замовити послугу Ви можете, зв'язавшись з нами по:

+38 (057) 760 26 06 +38(099) 618 87 50info@koloro.ua

Контактная информация:

hello@koloro.ua

+38 (044) 223 15 23

Подготовил:

Алина

Маркетолог

799 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Безкоштовна консультація. Телефонуйте

up-btn

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

Виберіть зручний вам спосіб:
- Оцінка готовності вашого проекту
- Побудова плану робіт
- Ціни та терміни

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !