Дослідження споживачів ринку горілки України

Дослідження споживачів ринку горілки України

Категория: Исследования

11 / 09 / 2012

6662 просмотров

7 3.4285714285714 5

Ринок горілки в Україні, маркетингові дослідження, переваги споживачів, опитування, торгова марка, бренд, брендінгове агентство, еководка, горілка, торгові марки горілки, український споживач, середній ціновий сегмент горілки, цільової сегмент, еко-бренд, вивчення цільової аудиторіїМаркетингові дослідження - це запорука досягнення брендом успіху на ринку! Проведення маркетингових досліджень дає шанс йти бренду в ногу з часом, знати тенденції розвитку ринку і відстежувати зміни в поведінці споживачів.

Брендингове агентство KOLORO постійно проводить маркетингові дослідження, відстежує якість і концепції брендів на ринку, конкурентну ситуацію, цінові зміни, поява брендів-новинок і багато іншого..

Останнім маркетинговим дослідженням KOLORO у вересні 2012 року стало дослідження споживачів середнього цінового сегмента горілки в Україні. Його метою було вивчити переваги цільової аудиторії і скласти портрет споживача середнього цінового сегмента горілки в Україні.

Для цього було проведено опитування споживачів в точках продажу продукту - магазинах самообслуговування, в спеціалізованих вино-горілчаних магазинах і в звичайних продуктових магазинах.

\t\t\t\t\t\t\t

\t\t\t

У компанії KOLORO Ви можете замовити якісне маркетингове дослідження: вивчення цільової аудиторії, аналіз конкурентів, бенчмаркінг, аналіз ринку, тестування бренду і багато іншого.

\t\t\t

Результати дослідження

Більшість респондентів - 68% вживають горілку. 32% респондентів, не вживають горілку, тому що ведуть здоровий спосіб життя і вважають горілку шкідливим продуктом - 70% з них жінки, віком від 21 до 45 років. За станом здоров'я вважають за краще відмовлятися від горілки близько 10%. Більшість респондентів (50%), з тих що не вживають горілку, віддають перевагу іншим напоям: жінки - вино, чоловіки - віскі.

Привід вживання

  • В гостях, або приймаючи гостей, в компанії друзів - 33,4%
  • Урочиста подія (день народження, весілля і т.д.) - 23,8%
  • Чи не шукають приводу (або все перераховане) - 19%
  • Як спосіб відпочити і на природі (на пікніку, за містом) - по 9,5%
  • У лікувальних цілях - 4,8%

Жінки в основному вживають горілку з нагоди урочистої події, в гостях, на природі; в лікувальних цілях горілку вживають чоловіки у віці від 46-60 років.

Частота вживання

  • Кілька разів на місяць -42,9%. Причому, найчастіше - неодружені чоловіки.
  • Один або кілька разів на тиждень - 33,3% - в основному це молодь та студентська молодь віком від 21-30 років.
  • 1 раз в півроку - 23,8% - в основному це жінки і чоловіки старше 60 років.

Ціна придбання продукції

  • За ціною 18-25 грн. (За 0.5 л) набуває горілку 14,3% респондентів
  • За ціною 36-75 грн. (За 0,5 л) - 28,6%
  • Горілку в середньому ціновому сегменті (26-35 грн. За 0,5 л) набуває 57,1% респондентів.

маркетингові дослідження, переваги споживачів, опитування, торгова марка, бренд, брендінгове агентство, еководка, горілка, торгові марки горілки, український споживач, середній ціновий сегмент горілки, цільової сегмент, еко-бренд, вивчення цільової аудиторії

Бажаний обсяг придбаної продукції

  • За обсягом найбільш купується горілка в обсязі 0,5 л - 57,2% респондентів.
  • На другому місці - в обсязі 1 л - 23,8%.
  • На третьому - 0,7 л - 19% респондентів.

Місця здійснення покупки

  • 71,5% опитаних набувають горілку в супермаркетах
  • 9,5% - в спеціалізованих вино-горілчаних магазинах
  • 4,75% - в звичайних продовольчих магазинах і кіосках
  • 9,5% респондентів набувають горілку в усіх зазначених вище торгових точках, без особливих переваг.

Виробник

Опитування показало, що більшість - 62% респондентів віддають перевагу - вітчизняному виробникові, і 38% - імпортного.

Ставлення до смакових добавок

Всього 23,8% респондентів позитивно ставляться до горілки з різними добавками (40% з них - жінки). Як улюблені смаки серед них були відзначені - журавлина і гострий перець.

42,9% респондентів - відносяться до смакових добавок негативно і 33,3% - байдуже, тому що не купують таку горілку.

маркетингові дослідження, переваги споживачів, опитування, торгова марка, бренд, брендінгове агентство, еководка, горілка, торгові марки горілки, український споживач, середній ціновий сегмент горілки, цільової сегмент, еко-бренд, вивчення цільової аудиторії

Критерії вибору продукції

  • 1 місце - смакові властивості і якість горілки;
  • 2 місце - ціна;
  • 3 місце - популярність торгової марки;
  • 4 місце - «досвід вживання»;
  • 5 місце - рада знайомих, рада продавця-консультанта;
  • 6 місце - привід вживання.

Переваги по торговим маркам

Переваги споживачів щодо торгових марок горілки в середньому ціновому сегменті розподілилися наступним чином:

1 місце - ТМ Мороша;

Горілчаний бренд Мороша, маркетингові дослідження, переваги споживачів, опитування, торгова марка, бренд, брендінгове агентство, еководка, горілка, торгові марки горілки, український споживач, середній ціновий сегмент горілки, цільової сегмент, еко-бренд, вивчення цільової аудиторії2 місце - ТМ Prime;

3 місце - ТМ Хортиця;

4 місце - ТМ Medoff;

5 місце - ТМ Хлібний Дар;

6 місце - ТМ Цельсій;

7 місце - ТМ Козацька Рада;

8 місце - ТМ Наша марка;

9 місце - ТМ Blagoff;

10 місце - ТМ Stoletov;

11 місце - ТМ Істинна;

12 місце - ТМ Союз Віктан;

13 місце - ТМ Хуторок;

14 місце - ТМ Українка;

15 місце - ТМ Перша Гільдія;

16 місце - ТМ Байка.

Як невідомі торговельні марки більшість респондентів відзначили: ТМ Байка (31%), ТМ Українка (28,6%), ТМ Перша Гільдія (23,8%) і ТМ Хуторок (21,4%).

Резюме

Місце вживання горілки: основна частина населення України вживає горілку, в основному, в гостях, в компанії друзів або з нагоди урочистої події. Причому вживають досить таки часто - кілька разів на місяць, молодь і студентська молодь і того частіше - як мінімум 1 раз тиждень. За ціною український споживач віддає перевагу горілці в середньому ціновому сегменті - 26-35 грн. за 0,5 л. І найбільш часто купується горілка в обсязі - 0,5 л.

Як основні точки збуту виробники повинні вибирати - супермаркети і магазини самообслуговування, саме тут спостерігаються найбільші обсяги продаж. Украінскій споживач віддає перевагу вітчизняному виробнику і вважає за краще оригінальну, чисту горілку без додавання смаків (журавлина, мед, трави, горіхи, перець і т.д. ).

Споживач в першу чергу керується такими критеріями вибору горілки, як смакові властивості і якість горілки, а потім ціна і популярність торгової марки.

Найбільш популярними торговими марками горілки в середньому ціновому сегменті України, за результатами опитування, стали (в порядку убування): ТМ Мороша, ТМ Prime, ТМ Хортиця, ТМ Medoff, ТМ Хлібний Дар і ТМ Цельсій. "Невідомими" для більшої частини українських споживачів горілчаними ТМ виявилися: ТМ Байка, ТМ Українка, ТМ Перша Гільдія і ТМ Хуторок.

Портрет споживача (основний цільовий сегмент)

Основною цільовою аудиторією для виробників горілки в середньому ціновому сегменті України є чоловіки у віці від 21 до 45 років, студентська молодь, працююча молодь і чоловіки зрілого покоління. В основному, це вільні люди, не пов'язані узами шлюбу, з рівнем доходу на 1 члена сім'ї от 2000 грн. и більше.

Чому перемогла ТМ «Мороша»?

За перевагам споживачів новий бренд на ринку горілки - ТМ «Мороша» посіла перше місце. Що відрізняє цю новинку від старих, вже відомих і перевірених споживачем марок горілки?

Вся справа в тому, що вимогливий український споживач жадає новинок, а виробники на ринку горілки, який показує негативну динаміку, готові на все, щоб здивувати споживача. Тому останнім часом з'явилося кілька новинок на ринку горілки під знаком «еководка», до них же ставитися і торгова марка «Мороша». Як стверджує алкогольний холдинг Global Spirits (ТМ «Хортиця»), який випустив новий бренд «Мороша», для виробництва використовуються мінеральні води з гірських джерел Карпат.

маркетингові дослідження, переваги споживачів, опитування, торгова марка, бренд, брендінгове агентство, еководка, горілка, торгові марки горілки, український споживач, середній ціновий сегмент горілки, цільової сегмент, еко-бренд, вивчення цільової аудиторії

Ще одним вдалим прикладом «еководкі» є горілка Distinct від бренду Nemiroff. Горілка Distinct пройшла сертифікацію за міжнародними стандартами ISO (має маркування у вигляді знака «зеленого журавля»). В основі напою артезіанська вода, що пройшла природну отчистки і 10 ступенів фільтрації (в тому числі мінералами докембрійського періоду).

Завдяки своїм еко-брендам, компанія Неміроф збільшила частку ринку в сегменті преміум горілок з 40% до 60%, а ТМ «Мороша» стала лідером продажів.

Таким чином, як тема «екологічності», так і будь-які інноваційні продукти сприймаються українським споживачем «на ура», нові бренди, з новими властивостями мають всі шанси завоювати лояльність споживачів і велику частку ринку в короткі термін.

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Анна Просвирина

Маркетолог

7 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !