Бренд-платформа торгових марок чаю на українському ринку

Бренд-платформа торгових марок чаю на українському ринку

Категория: Исследования

03 / 06 / 2015

12436 просмотров

48 4.2916666666667 5

Платформа бренду – це характеристики, ідентифікатори бренду; опис його якісних властивостей, що відрізняють його від інших торгових марок.

Платформа бренду включає наступне:

  1. Позиціонування;
  2. Легенда бренду;
  3. Фірмовий стиль (логотип, колірна гамма, шрифти і т.д.);
  4. Дизайн пакування;
  5. Реклама бренду.

Ми вирішили проаналізувати бренд-платформи торгових марок чаю, що лідирують за рівнем продажів на українському ринку. Лідери даного сегмента в Україні:

  • Greenfield;
  • AhmadTea;
  • Lipton;
  • Майский чай.

Greenfield

Greenfield - відома російська торгова марка чаю, заснована компанією «Орімі Трейд», м.Санкт-Петербург. Зареєстрована ТМ на британську компанію Greenfield Tea Ltd. Чай Greenfield відрізняється високою якістю, представляє широкий асортимент продукції (велика кількість сортів і варіацій чайного напою). Рівень цін - середній і вище середнього, преміум сегмент.

бренд-платформа, платформа бренду, позиціонування, легенда бренда, фірмовий стиль, логотип, колірна гамма, шрифти, дизайн упаковки, реклама бренду, Greenfield, AhmadTea, Lipton, Майский чай

Позиціонування і легенда бренда

Greenfield - «англійський» чайний бренд. Ідея створення «англійського» бренду з'явилася у компанії «Орімі Трейд» на основі аналізу переваг вітчизняного покупця. Наші покупці набагато більше довіряють саме іноземним товарам, і готові платити за них значно більше. Саме тому торгова марка Greenfield була створена компанією «Орімі Трейд» від імені британської компанії, з метою завоювання споживачів преміум сегменту.

Крім «англійського походження» торгова марка використовує наступну концепцію позиціонування:

«Незабутні букети та композиції, складені істинними професіоналами чайної справи, не можуть не звернути на себе уваги тих, хто цінує кожну хвилину життя. Екзотичні суміші чаю Грінфілд і сорти без добавок, вирощені на високогірних плантаціях, припадуть до душі будь-якому гурману. Грінфілд є саме тим чаєм, який втілює в собі саме поняття "ідеальний чай". У тому розмаїтті та багатогранності чаю, серед якого так важко знайти хоча б пару схожих сортів, саме обрані сорти становлять основу чайної колекції Грінфілд».

бренд-платформа, платформа бренду, позиціонування, легенда бренда, фірмовий стиль, логотип, колірна гамма, шрифти, дизайн упаковки, реклама бренду, Greenfield, AhmadTea, Lipton, Майский чай

«Чай для колекції Greenfield відбирається експертами на кращих плантаціях Цейлону, Індії та Китаю, доставляється в петербурзький порт у герметичних контейнерах, а потім під контролем фахівців Greenfield Tea Ltd, упаковується в пачки за спеціальною технологією, і без затримки надходить в чайні відділи російських і українських магазинів».

Фірмовий стиль

Логотип

Логотип торгової марки Greenfield досить простий і легко запам'ятовується. В якості логотипу використовується назва бренду, написана унікальним фірмовим шрифтом на темно-зеленому тлі. Крім того, в логотипі використовується слоган торгової марки: «FINELY SELECTED SPECIALITY TEA» - «Відбірні сорти листового чаю».

У логотипі присутні основні корпоративні кольори - темно-зелений, золотистий і білий.

бренд-платформа, платформа бренду, позиціонування, легенда бренда, фірмовий стиль, логотип, колірна гамма, шрифти, дизайн упаковки, реклама бренду, Greenfield, AhmadTea, Lipton, Майский чай

Кольорова гама

У якості корпоративних, чайна компанія вибрала три основних кольори - темно-зелений, білий і золотистий. Згідно психології кольору, вони оптимально поєднуються між собою. Кольори «земного блага, стабільності та родючості» ідеально підходять для чайної торгової марки.

бренд-платформа, платформа бренду, позиціонування, легенда бренда, фірмовий стиль, логотип, колірна гамма, шрифти, дизайн упаковки, реклама бренду, Greenfield, AhmadTea, Lipton, Майский чай

Дизайн пакування

Дизайн упаковки торгової марки Greenfield витриманий в стилі мінімалізму, мінімум текстових і графічних елементов.Главним акцентом упаковки, що привертає увагу покупців, є яскрава і гарна картинка із зображенням квітів або прянощів, які підкреслюють сорт чаю. Кожен окремий пакетик має свою упаковку на основі фольги, витриману в фірмових кольорах.

бренд-платформа, платформа бренду, позиціонування, легенда бренда, фірмовий стиль, логотип, колірна гамма, шрифти, дизайн упаковки, реклама бренду, Greenfield, AhmadTea, Lipton, Майский чай

Реклама

Кожен рекламний ролик ТМ Greenfield - сонячний і теплий. Персонажі ролику - звичайні люди, тому вони ще більше сприяють собі. Для текстового супроводження відеороликів застосовуються філософські міркування про життя, відносини, мрії та гармонію. У якості рекламного слогана використовується фраза «Гармонія всередині. Чай Greenfield». Головна мета реклами ТМ Greenfield - підкреслити особливу атмосферу, яка створюється в процесі чаювання якісного і смачного «англійського» чаю.

бренд-платформа, платформа бренду, позиціонування, легенда бренда, фірмовий стиль, логотип, колірна гамма, шрифти, дизайн упаковки, реклама бренду, Greenfield, AhmadTea, Lipton, Майский чай

Ahmad Tea

Ahmad Tea Ltd. - один зі світових лідерів чайного ринку. Чай ТМ Ahmad представлений більш ніж у 70 країнах світу. Головний офіс компанії розташований у Великобританії, в Саутгемптоні. Також є представницькі офіси - у Франції, США, Японії, Австралії, Китаї. Виробничі підприємства розміщені у Великобританії, Шрі-Ланці, Китаї, Ірані, Україні, Росії та ОАЕ.

Позиціонування і легенда бренду

Ahmad Tea Ltd - це сімейне підприємство, яке спирається на досвід чотирьох поколінь у створенні унікальних чаїв ексклюзивної якості. Сімейний бренд з унікальною рецептурою, шанує чайні традиції Англії. Компанія AHMAD TEA LONDON була заснована в Англії 1946 році, у графстві Гемпшир, представником династії виробників чаю Ахмадом Афшари, який дав компанії та марці своє ім'я.

Місія бренду:

«Чай AHMAD TEA отримав всесвітнє визнання цінителів чаю, він завжди був і залишається ексклюзивним чаєм завдяки унікальним сімейними рецептами, вірності англійським чайним традиціям, безмежної відданості чайній справі кількох поколінь нашої родини».

бренд-платформа, платформа бренду, позиціонування, легенда бренда, фірмовий стиль, логотип, колірна гамма, шрифти, дизайн упаковки, реклама бренду, Greenfield, AhmadTea, Lipton, Майский чай

На світовому чайному ринку Ahmad Tea Ltd відомий, перш за все, унікальними сімейними рецептами, селекцією кращих чайних зборів із різних плантацій, глибоким знанням і контролем якості на всіх стадіях чайного виробництва. Компанія дотримується єдиного стандарту на всіх своїх фабриках.

У лінійці представлені ексклюзивні чайні бренди "English Tea No.1", "Earl Grey", "English Afternoon", "English Breakfast", що відображають історичну спадщину Вікторіанської епохи в історії Англії, і традиції англійського чайного етикету. Все це є складовою бездоганної репутації Ahmad Tea Ltd.

Фірмовий стиль

Логотип

Логотип торгової марки Ahmad Tea дуже простий, і тому легко впізнаваемий. Із графічних компонентів в логотипі присутнє лише зображення чайника – невід'ємний елемент процесу чаювання, а також традіційне листя чаю. Центральним у логотипі є текстовий елемент - назва торгової марки Ahmad Tea. У логотипі також використані два основних фірмових кольори компанії – білий і темно-зелений. Напис LONDON підкреслює походження бренду, а також вірність англійських традицій чаювання.

бренд-платформа, платформа бренду, позиціонування, легенда бренда, фірмовий стиль, логотип, колірна гамма, шрифти, дизайн упаковки, реклама бренду, Greenfield, AhmadTea, Lipton, Майский чай

Кольорова гама

бренд-платформа, платформа бренду, позиціонування, легенда бренда, фірмовий стиль, логотип, колірна гамма, шрифти, дизайн упаковки, реклама бренду, Greenfield, AhmadTea, Lipton, Майский чайУ виборі фірмових кольорів Ahmad Tea Ltd. зупинилася на білому і темно-зеленому, більш ніж традиційних для чайного ринку. Вони підкреслюють близькість продукту до природи, його натуральність, а також викликають асоціації «чистоти» продукту, надійності, високої якості.

В якості додаткових кольорів, компанією були обрані: темно-червоний; насичений жовтий; сріблястий; золотистий. Ці кольори викликають асоціації з «високою якістю», «благородністю походження продукту», а також підкреслюють насиченість і багатство чайного смаку торгової марки Ahmad Tea.

Дизайн пакування

Дизайн упаковки торгової марки Ahmad Tea дуже консервативний. На упаковці використовується: логотип компанії, непомітна картинка з зображенням британських пейзажів і визначних пам'яток. Контрастна смужка - це індикатор сортів чаю (червона, жовта, золотиста або сіра). Дизайн упаковки витриман у фірмових кольорах компанії-виробника.

бренд-платформа, платформа бренду, позиціонування, легенда бренда, фірмовий стиль, логотип, колірна гамма, шрифти, дизайн упаковки, реклама бренду, Greenfield, AhmadTea, Lipton, Майский чай

Реклама

Рекламні ролики торгової марки Ahmad Tea емоційно насичені, передають головні цінності бренду: сімейне чаювання за великим столом, чайні традиції Англії, благородство чайного смаку. Головними персонажами відеороликів виступають як англійські аристократи, так і звичайні люди. Таким способом компанія демонструє, що насолоджуватися «шляхетним смаком чаю» заслуговує кожен.

бренд-платформа, платформа бренду, позиціонування, легенда бренда, фірмовий стиль, логотип, колірна гамма, шрифти, дизайн упаковки, реклама бренду, Greenfield, AhmadTea, Lipton, Майский чай

бренд-платформа, платформа бренду, позиціонування, легенда бренда, фірмовий стиль, логотип, колірна гамма, шрифти, дизайн упаковки, реклама бренду, Greenfield, AhmadTea, Lipton, Майский чай

Lipton

Чай Lipton - не менш відома торгова марка, зареєстрована Томасом Ліптоном у Великобританії 1890 році. В даний час бренд належить компанії Unilever.

Позиціонування і легенда бренду

Сьогодні Lipton - всесвітній лідер серед чайних брендів: його п'ють більше ніж в 150 країнах. Ключовий фактор в зміцненні лідерських позицій Lipton - висока якість і увага до мінливих перевагам споживачів.

Легенда бренду виглядає так: «Багаті традиції та півторавіковий досвід створення чудового чаю Lipton послужили надійною основою для інноваційного розвитку торгової марки. Тепер новий купаж Lipton Yellow Label Tea містить чай, який виготовлений за інноваційною технологією. Новий підхід дозволяє витягувати натуральний сік зі свіжого чайного листя , щоб потім перед традиційним висушуванням знову додати його до чайних листочків високої якості.

Фахівці Lipton уважно стежать за кожним етапом створення чаю, починаючи з народження чайного листа і закінчуючи купажуванням, щоб Ви могли повною мірою насолодитися насиченим смаком і багатим ароматом вашого улюбленого Lipton Yellow Label Tea».

Упаковка чаю lipton

Фірмовий стиль

Логотип

Логотип чайної торгової марки Lipton представляє собою символічний сонячний диск, на який нанесено обрамлену назву бренду. Витриманий логотип у фірмовій колірній гамі - червоно-жовто-білої. Торговий знак чайної компанії максимально простий, тут відсутні будь-які додаткові елементи графіки або тексту.

бренд-платформа, платформа бренду, позиціонування, легенда бренда, фірмовий стиль, логотип, колірна гамма, шрифти, дизайн упаковки, реклама бренду, Greenfield, AhmadTea, Lipton, Майский чай

бренд-платформа, платформа бренду, позиціонування, легенда бренда, фірмовий стиль, логотип, колірна гамма, шрифти, дизайн упаковки, реклама бренду, Greenfield, AhmadTea, Lipton, Майский чайКольорова гама

Фірмові кольори ТМ Lipton: жовтий, червоний, білий.

Червоний і жовтий - два найтепліших і "зігріваючих" кольори, вони яскраві, життєрадісні та привертають увагу. Таке поєднання дозволяє в повній мірі відчути радість життя, відчути святковий настрій і повноту смаку чаю Lipton.

Дизайн пакування

Дизайн упаковки чаю Lipton витриман у корпоративних кольорах, використовується мінімум графічних елементів. Необхідно відзначити, що на ринку представлено кілька видів упаковки чаю ТМ Lipton. Одна з них більш «класична», має форму паралелепіпеда. На ній з графічних елементів представлені лише логотип і зображення чайного листя. Другий вид упаковки більш яскравий, містить більше графічних елементів, «соковиті» картинки із зображенням ягід, фруктових добавок і трав. Крім того, слід зазначити, що в «класичній» упаковці представлені стандартні чайні пакетики, а в «новій» - у формі пірамідки.

бренд-платформа, платформа бренду, позиціонування, легенда бренда, фірмовий стиль, логотип, колірна гамма, шрифти, дизайн упаковки, реклама бренду, Greenfield, AhmadTea, Lipton, Майский чай

Реклама

Рекламні ролики торгової марки розкривають унікальність рецептури, багатство і насиченість смаку чаю Lipton. Крім того, кожен відеоролик передає певний настрій, що відповідає тому чи іншому сорту чаю - бадьорість, веселість, тепло, затишок і т.д. Рекламний слоган, який використовується торговою маркою: «Lipton - чай ​​№1 в світі».

бренд-платформа, платформа бренду, позиціонування, легенда бренда, фірмовий стиль, логотип, колірна гамма, шрифти, дизайн упаковки, реклама бренду, Greenfield, AhmadTea, Lipton, Майский чай

Майский чай

Позиціонування і легенда бренду

«Майський» - це російский чай, чия історія почалася більше 20-ти років тому, коли торгова марка вперше познайомила росіян із крупнолистовим чаєм. Для виробництва «Майського» чаю використовується особливий великий лист, який завдяки спеціальній обробці зберігає свої природні властивості та надає напою насичений смак .

Цінності торгової марки «Майский чай»:

  1. Сім'я - чаювання в колі рідних і близьких людей, радість незрівнянна ні з чим;
  2. Взаєморозуміння і оптимізм - приємна спільна насолода свіжозавареним чаєм зближує людей;
  3. Традиції - збереження російських традицій чаювання і багатовікової культури споживання чаю.

Фірмовий стиль

Логотип

Оновлений логотип ТМ «Майский» має форму царської корони, а також символічне зображення безпосередньо самої корони, яку підтримують леви з двох сторін. Логотип прагне показати велич російських традицій чаювання, що підкріплюється текстовим елементом «Вірність віковим традиціям чаювання». Головним атрибутом логотипу залишається назва торгової марки, білими літерами на насиченому червоному тлі.

бренд-платформа, платформа бренду, позиціонування, легенда бренда, фірмовий стиль, логотип, колірна гамма, шрифти, дизайн упаковки, реклама бренду, Greenfield, AhmadTea, Lipton, Майский чай

бренд-платформа, платформа бренду, позиціонування, легенда бренда, фірмовий стиль, логотип, колірна гамма, шрифти, дизайн упаковки, реклама бренду, Greenfield, AhmadTea, Lipton, Майский чай

Кольорова гама

Основні корпоративні кольори компанії: насичений червоний, золотий. Поєднання червоного і золотого кольорів - благородна королівська комбінація. Така комбінація створює особливу атмосферу розкоші та багатства смаку чайного напою.

Дизайн пакування

Дизайн упаковки торгової марки «Майський» виконаний в фірменній червого-золотій колірній гамі, що надає упаковці «багатий», «царський» вигляд. Крім логотипу і фотореалістичного зображення на упаковці використовується два цікавих графічних елемента:

  • Рука, яка акуратно підтримує чайний лист - символ дбайливої обробки («ручний») великого чайного листа, що дозволяє зберегти недоторканими його природні властивості.
  • «Медалька» із зображенням чайного листя, що підкреслює «унікальність купажу з типсами» ТМ «Майський».

Для зеленого сорту чаю в упаковці використовується м'який зелений колір, замість традиційного червоного.

бренд-платформа, платформа бренду, позиціонування, легенда бренда, фірмовий стиль, логотип, колірна гамма, шрифти, дизайн упаковки, реклама бренду, Greenfield, AhmadTea, Lipton, Майский чай

Реклама

В якості рекламних слоганів торгова марка використовує:

  • «Майський чай - улюблений чай»;
  • «Майський чай - нам є, чим пишатися».

Кожен рекламний ролик ТМ «Майський» намагається передати велич російської культури чаювання і незмінність вікових традицій. Нова серія рекламних роликів «Майського чаю» переносить глядача безпосередньо на королівський бал і заявляє про відродження «золотих традицій смаку», не забуваючи при цьому підкреслювати воістину «королівську» якість крупнолистового чаю« Майський ».

бренд-платформа, платформа бренду, позиціонування, легенда бренда, фірмовий стиль, логотип, колірна гамма, шрифти, дизайн упаковки, реклама бренду, Greenfield, AhmadTea, Lipton, Майский чай

Резюме

Розглянуті вище торговельні марки чаю (Greenfield, AhmadTea, Lipton і Майський чай) користуються чималою популярністю на російському і українському ринку, мають найвищі обсяги продажів.

Що спільного між цими брендами?

В позиціонуванні торгових марок можна відзначити спільні риси: створення акценту на «англійському походженні» чаю та вірності чайним традиціям Англії (Greenfield, AhmadTea, Lipton), крім того особливу увагу бренди приділяють сімейним цінностям. ТМ «Майський чай» також позиціонується як бренд, що шанує багатовікові традиції чаювання, проте не британські, а російські.

Фірмовий стиль торгових марок також має спільні риси. Центральним елементом логотипу є текстовий елемент - назва бренду, який обігрується дрібними графічними елементами. Фірмова колірна гамма брендів зосередилася на традиційних для чайного ринку кольорах - темно-зелений (колір землі та родючості) і золотистий (колір сонця і благородного походження). Також успішно використовується «королівське» поєднання червоного і золотого.

Дизайн упаковки торгових марок витриманий в стилі мінімалізму, як елементи, що привертають увагу споживача, використовуються соковиті картинки ягід, фруктів і трав. Особливий дизайн упаковки створюється брендами для спеціальних подій (свят) або для нових сортів.

Рекламна діяльність підкреслює концепцію позиціонування чайних торгових марок.

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Анна Даценко

Маркетолог

48 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !