Аналіз ринку м'ясних паштетів в Україні

Аналіз ринку м'ясних паштетів в Україні

Категория: Исследования

15 / 04 / 2016

9498 просмотров

52 4.3076923076923 5

На українському ринку представлені кілька видів м'ясних паштетів. Класифікувати їх можна за складом або за вибором упаковки для продукту.

Види м'ясних паштетів за складом:

  • з м'яса яловичини і свинини;
  • з субпродуктів;
  • з м'яса птиці;
  • з м'яса, із додаванням рослинних інгредієнтів.

вагові паштети

Варіанти пакувальної тари для м'ясних паштетів:

  1. Жерстяна банка - використовується для упаковки паштетів середнього цінового сегмента. Вона найбільш широко представлена ​​на українському ринку.
  2. Оболонка - ціновий сегмент нижче середнього, характеризується простим дизайном. Паштет в такій упаковці привертає споживача своєю невисокою ціною.
  3. Ламістерна тара - використовується для паштетів всіх цінових категорій. Вона надає безліч можливостей для дизайну і надзвичайно зручна у використанні.
  4. Вагові паштети без упаковки - домашні або делікатесні паштети, які реалізуються на вагу. Вони відносяться до цінового сегменту вище середнього, і саме у цього сегмента виробництва найбільші перспективи для зростання.

Аналіз споживання паштетів

Графік №1

Споживачі м'ясних паштетів:

  • працівники державного сектора економіки;
  • виробничий персонал;
  • студенти;
  • туристи і дачники.

Рівень доходу споживачів паштетів - середній і нижче середнього. 80% споживачів паштетів - жінки. Середній вік споживача - 25-40 років. Попит і споживання м'яса і м'ясних продуктів, до яких відносяться і паштети, зростає в осінньо-зимовий період.

Графік №2

Дані про місця покупки м'ясних паштетів

Графік №2

Дані про місця споживання м'ясних паштетів

Графік №4

Варіант упаковки паштетів

Фактори, які впливають на вибір споживачів

  1. Співвідношення ціна-якість. Найбільшою популярністю в Україні користуються паштети середнього цінового сегмента.
  2. Склад. Здоровий спосіб життя в тренді, споживач віддає перевагу продуктам, з максимально натуральним складом.
  3. Впізнаваність торгової марки. Споживач довіряє перевіреній продукції, а виробники прагнуть створити позитивний імідж для свого продукту. Перш за все, це стосується товарів в ціновій категорії вище середнього. Імідж створюється за допомогою унікального дизайну упаковки і етикетки. Також важливі: легенда бренда, рекламна комунікація, проведення акцій і заходів.

Основні гравці ринку

80% паштетів на українському ринку - виробляють вітчизняні компанії, 20% - іноземні.

ТОВ «Онисс»

Компанія існує з 1993 року, і вважається провідним виробником паштетів, охоплюючи 65% ринку. Компанії належить 4 ТМ:

  • Онисс;
  • Сім'я;
  • Хуторок;
  • Маївка.

Асортимент компанії налічує більше 60 видів продукції. Слоган: «Паштети Онисс - краще рішення для пікніка». Продукція ТМ «Онисс» відноситься до середнього цінового сегменту.

Паштети

OOO «Гал-Євро-Контакт»

Компанія на ринку з 1995 року і випускає продукцію під торговою маркою «Леополіс». Продукція компанії представлена ​​в 3 сегментах:

  • паштети Економ (250г);
  • паштети м'ясо-рослинні;
  • паштети преміум-класу.

В асортименті ТМ «Леополіс» представлено 17 найменувань паштетів в різних цінових сегментах.

ТОВ «Фабрика Здорово»

На українському ринку компанія з 2005 року, вона поширює свою продукцію через всі канали збуту: ключовий і лінійний роздріб, опт, громадське харчування, державні закупівлі. Крім власної торгової марки «Здорово», на фабриці випускаються і паштети компаній-партнерів під їх власними торговими марками. В асортименті компанії «Здорово» представлено 3 найменування продукції: паштет український, паштет мисливський гострий і паштет печінковий ніжний.

Компанія «ВБК - Трейд»

Заснована ця компанія в 2010 році. Галузь, в якій вона спеціалізується - дистрибуція м'ясної консервації, сюди відносяться і паштети. Торгова марка компанії називається «Галицький смак». Її лінійка налічує 14 найменувань паштетів, переважно середнього і нижче середнього цінового сегмента.

OOO «Хаме УК Трейд»

Українська філія чеської компанії «Hamé». На вітчизняному ринку представлені понад 40 видів паштетів цієї торгової марки. Вони відрізняються від українських паштетів яскравим дизайном і більш зручною упаковкою. Однак український споживач все одно робить вибір на користь вітчизняного виробника. Не останню роль в цьому відіграє більш висока ціна іноземного продукту.

Дизайн упаковок

Прогноз розвитку українського ринку м'ясних паштетів

1. Підвищення рівня споживання м'яса. Зараз середньостатистичний українець споживає 53 кг м'яса на рік. У 2020 році прогнозується зростання цього показника до 80 кг/чол. на рік. Однак зростає споживання саме м'яса, а м'ясних продуктів - зменшується.

2. Розвиток преміум-сегмента галузі. Вже зараз зростає виробництво делікатесних паштетів, які представляють ціновий сегмент вище середнього. Тенденція буде набирати обертів і далі, це пов'язано з підвищенням запитів українського споживача до якості товарів.

3. Загострення конкуренції. Ще одним фактором, який стимулює зростання ринку, є загострення конкуренції між виробниками. Це призведе до збільшення витрат на рекламу, поліпшення дизайну упаковки і вдосконалення методів просування.

4. Поліпшення якості продукції. Надалі якість продукції буде зростати. Цьому посприяє конкуренція серед виробників паштетів.

5. Різноманітність асортименту. Виробники будуть експериментувати з новими добавками і смаками для своєї продукції.

6. Модернізація упаковки. Основні вимоги: меншу вагу і зручність в отриманні паштету з упаковки. При цьому у споживача є запит на екологічність упаковки-замінника, адже бляшана упаковка піддається переробці.

Дизайн упаковки паштету

Всі перераховані вище фактори означають, що, незважаючи на кризу, український ринок м'ясних паштетів буде рости і розвиватися.

Якщо ви виробник паштетів, або інших м'ясних продуктів і вам потрібен бренд-дизайн - зверніться в KOLORO! Ми допоможемо створити ідеальний дизайн упаковки і логотипу для паштетів, розробити концепцію позиціонування і УТП.

Контактная информация:

hello@koloro.ua

+38 (044) 223 15 23

Подготовил:

Ксения Ляшко

Маркетолог

52 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Безкоштовна консультація. Телефонуйте

up-btn

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

Виберіть зручний вам спосіб:
- Оцінка готовності вашого проекту
- Побудова плану робіт
- Ціни та терміни

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !