Аналітичний огляд ринку пластикового посуду

Аналітичний огляд ринку пластикового посуду

Категория: Исследования

26 / 02 / 2018

3603 просмотров

21 4.2857142857143 5

Одноразовий посуд для фастфуду давно перестала бути просто тарою для транспортування смачною і гарячої їжі. Упаковка - це потужний маркетинговий інструмент, який приваблює відвідувачів не гірше, ніж аромат бургеру.

Ринок одноразового посуду для фастфуду в Україні змінився за 2016-2017 роки. Зростання обсягу ринку багато компаній оцінюють в 10-15% щорічно. За різними оцінками експертів, ринок одноразового посуду досягає $ 45 млн. Основні покупці посуду для фастфуду - бари, кав'ярні, ресторани, кондитерські, кейтерингові компанії та інші заклади.

Канал збуту одноразового посуду в Україні

Збільшення попиту сприяють компанії, які доставляють їжу на будинок. Обсяг ринку фастфуду в Україні склав $ 230 млн за 2016 рік. Активно використовують одноразову тару авіакомпанії і мережі заправних станцій, які добре розвинули продуктовий сегмент за 2014-2017 роки. Всього в Україні виробляється одноразового посуду на 45 мільйонів доларів.

Одноразовий посуд може виготовлятися з:

  • паперу (картону);
  • пластика;
  • спіненого полістиролу (ВПС);
  • фольги;
  • пергаменту;
  • крафта.

Брендінгове агентство KOLORO розробить дизайн одноразового посуду у фірмовому стилі закладу.

Якщо порівнювати обсяги використання такого посуду в Україні, то лідирує Київ. Це обумовлено великою кількістю точок громадського харчування в столиці. У столиці, за даними компанії «Ресторанний Консалтинг», працюють понад 1,5 тис. Ресторанів.

Упаковки для швидкого харчування: різновиди

Упаковки для фастфуда постійно вдосконалюються, розробляються нові види тари для оригінальних страв, які з'являються на ринку.

  • коробка для піци, пирогів і інших продуктів. Сьогодні коробки для піци не просто квадратні і коричневого кольору. Їх роблять у формі самого продукту, фарбують в фірмові кольори закладу.

Коробка для піци, пирогів і інших продуктів

  • стаканчики для холодних і гарячих напоїв: пластикові, картонні. Сучасні склянки прикрашають яскраві малюнки та логотипи компаній. Гофрований шар захищає руки від гарячих стінок і довше утримує тепло напою.

стаканчики для холодних і гарячих напоїв: пластикові, картонні

  • тарілки: пластикові, картонні. Тарілки тепер частіше виготовляють з харчового картону. Розширилася колірна гамма. Нерідко зустрічаються тарілки з яскравими принтами або зображеннями з популярних мультфільмів.

Тарілки: пластикові, картонні

  • кришки для стаканчиків. Вони незамінні для точок харчування, які пропонують каву та інші напої на винос. Зазвичай кришки однотонні, без малюнків, але самі стаканчики бувають дуже різноманітними.

Кришки для стаканчиків

  • паперова упаковка для фаст-фуду. Її активно використовують для попкорну, бургерів і сендвічів. Вона не пропускає жир і дозволяє не забруднити руки. Зустрічаються забарвлення всіх кольорів. Найчастіше упаковка виконана у фірмових кольорах закладу, містить назву продукту і логотип компанії.

Паперова упаковка для фаст-фуду

  • тара для їжі на винос: для салатів, суші і ін. Посуд виготовляється із пластику або картону. Може бути прозорою або закрита малюнком, який викликає апетит.

Тара для їжі на винос: для салатів, суші і ін.

Вимоги до одноразовому посуді для фастфуду

Упаковка для фастфуду не передбачає подальшу термічну обробку. Вона виготовляється відповідно до санітарних норм і базовим вимогами:

  • зручність у використанні. Упаковка повинна бути комфортна в експлуатації, включно з транспортуванням. Матеріали використовують вологостійкі і міцні, щоб не погіршились властивості їжі.
  • зберігати тепло продуктів. Упаковка для їжі на винос довгий час зберігає температуру їжі.
  • привабливість. Одноразовий посуд служить маркетинговим інструментом. Незвичайна упаковка здатна викликати апетит, адже варто поглянути на картинку чизбургера в розрізі, як з'являється бажання його купити. Неохайна і невибаглива упаковка може викликати сумніви в якості їжі.

Брендінгове агентство КОЛОРО проведе якісний аналіз ринку пластикового посуду в Україні.

Вимоги до одноразового посуду для фастфуду

Імпорт і експорт одноразового посуду

Виробництво паперової посуду в Україні зростає з 2014 року. Збільшення ринку в 2015 році склало - 47%, в 2016 році. - 7%, а в першому півріччі 2017 му. - 18%. На вітчизняному ринку багато дрібних виробництв, які рідко переростають у великі підприємства. За даними Pro-Con¬sulting, імпортна одноразова паперова посуд становить відчутну частку ринку - до 70%. У першій половині 2017 року обсяг імпорту - 1,3 тис. Т в натуральному вираженні. Це в два рази вище, ніж масштаби українського виробництва (0,6 тис. Т).

Дизайн упаковки для швидкого харчування

Залишилися в минулому часи коли одноразовий посуд була виконана з нудного однотонного пластика. Сьогодні можна зустріти креативні варіанти, які не тільки викликають апетит і бажання купити їжу, але і підлягають переробці. Здається, багато виробників створюють картонну упаковку для фаст-фуду, яка буде привабливо виглядати в instagram.

Цікава одноразовий посуд, яка була розроблена для Ucão, бразильського ресторану, який спеціалізується на здорових і корисних продуктах. Завдання полягало в тому, щоб розробити креативну і недорогий посуд. Всі продукти свіжоприготовані, і це підкреслили в дизайні. Тут використовуються яскраві кольори і абстрактні візерунки. Було створено спеціально 15 барвистих упаковок для бутербродів, свіжих соків і контейнерів на винос. Яскраві кольори допомагають швидко диференціювати бутерброди і напої. Упаковка місцями прозора і підкреслює свіжість їжі. На касі все укладають в коричневий паперовий пакет.

Дизайн упаковки для швидкого харчування

Одноразовий посуд, розроблена для Cocoro Rooster, відрізняється креативної ідеєю, яка підкреслює специфіку закладу. Посуд виконана переважно в теплих тонах. Через напівпрозору упаковку покупець бачить готовий сендвіч. Різні кольори упаковки допомагають покупцеві швидко зорієнтуватися в смаках.

Упаковка для фаст-фуду

У дизайні одноразового посуду для створення візерунків і імітації рукописного шрифту використовувалася ілюстрація. На кришках з соком є ​​вінілові наклейки, які підтверджують герметичність пляшки і продовжують загальну дизайнерську концепцію.

Упаковка для фаст-фуду

Маркетингове дослідження ринку одноразового посуду: тенденції

  • Двошарові склянки. Виріс попит на паперові двошарові склянки - Ripple, які оснащені додатковим шаром з гофрованого картону. Такі склянки зручні, адже дозволяють тримати в руках гарячий напій і не обпалювати руки. Зростає попит на одноразові коробки і харчову папір. Це обумовлено збільшенням домашніх кондитерських.
  • Екоматеріали. Українські виробники пропонують одноразовий посуд з біорозпадних матеріалів. Однак це не стало масовою тенденцією через пластикових товарів, які продаються за меншою ціною.
  • Попит круглий рік. Український ринок одноразового посуду перестав залежати від сезонності. Це пов'язано зі збільшенням числа вуличних кав'ярень і популярністю послуги «їжа на винос». Раніше українці купували частіше одноразовий посуд в весняну пору року, коли приходила пора пікніків. Сьогодні 39% споживачів одноразового посуду - це точки громадського харчування.

Прогнози розвитку ринку

З огляду на тренд на екологічні матеріали, які можна переробити, в найближчі роки варто очікувати, що виробники будуть виготовляти одноразовий посуд за новими стандартами. На думку директора компанії Kvadra Invest, на ринку паперової посуду очікується тривале зростання на рівні 8-10% на рік. Наприклад, один з українських виробників представив одноразовий посуд з переробленої соломи і крохмалю. Є яскраві приклади одноразової української посудом, яка прикрашає і доповнює будь-яке свято. Широко представлені тарілки для дитячих днів народження з харчового картону. Батьки можуть з легкістю знайти посуд із зображенням улюблених дитячих героїв з книг і мультфільмів. Варто очікувати, що з'являться нові заохочення для виробників еко-матеріалів на державному рівні.

Брендінгове агентство KOLORO розробить для вашого закладу креативну і унікальний посуд.

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Валерия Леденко

Маркетолог

21 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !