Iгорний бізнес: аналіз ринку комплексів дитячих закладів дозвілля

Iгорний бізнес: аналіз ринку комплексів дитячих закладів дозвілля

Категория: Исследования

18 / 07 / 2017

5451 просмотров

32 3.75 5

Гральний бізнес.

Уявляєте задимлені кабаки, фішки на покерному столі і підпільні клуби? Фішки можна залишити, а от інші елементи нам навряд чи знадобляться. Адже мова буде йти про сімейно-розважальні комплекси.

Зараз на українському ринку є такі розважальні комплекси для дітей:

  • Ігроленд;
  • Дитяча Планета;
  • Fly Park;
  • HappyLon;
  • JoyLand.

В окрему групу можна виділити так звані міста професій:

  • Kidswill;
  • Kidlandia.

В результаті кабінетних маркетингових досліджень ми отримали порівняльну характеристику послуг, що надаються і цінової політики.

Результати кабінетного маркетингового дослідження

Брендінгове агентство «Колорит» провело дослідження з кодовою назвою «День народження неіснуючої дитини». Ми дізналися скільки буде коштувати проведення свята для 10-ти дітей і 10-ти дорослих в будній день. Вимоги були дуже скромними: аніматор, банкет, святковий торт, невелике шоу і звичайно ж цікаві розваги.

Якщо оцінювати комунікацію з клієнтами, то до ІГРОЛЕНД, Дитячої планеті і Fly Park ніяких зауважень немає. У розважальному комплексі JoyLand за 4 години так і не знайшлося вільних операторів, а HappyLon засмутив завченим текстом. Склалося враження, що співробітнику важливіше вимовити бриф, ніж почути клієнта.

Список розваг сімейно-розважальних комплексів більш-менш однаковий:

  • Батутні кімнати;
  • басейни з кульками;
  • конкурси від аніматора;
  • смачний банкет на завершення свята.

HappyLon виділяється серед конкурентів наявністю екстремальних атракціонів, каруселей.

Kidlandia порадувала незвичайної ігровою програмою (місто професій) і порівняно дешевими цінами - 2940 грн за 3 години гри для 10 діток і 5 дорослих. Також за 250 грн / год в Kidlandia можна орендувати приміщення і принести власну їжу і напої.

Результати кабінетного маркетингового дослідження

Брендінгове агентство «Колорит» розрахувало середню вартість проведення дня народження:

  • Ігроленд - 8500 грн;
  • Дитяча планета - 6300 грн;
  • Fly Park - 8200 грн;
  • HappyLon - 7000 грн.

Можна зробити висновок, що всі компанії працюють в одному ціновому сегменті.

Порівняємо позиціонування дитячих розважальних комплексів.

1) Дитячий розважальний комплекс Ігроленд

Вже 12-ий рік на ринку. Але це не означає, що відділ маркетингу розслабився і пожинає плоди доброї репутації. Декілька разів на місяць на сайті з'являються нові пропозиції та акції. 15-16 липня відбулася вечірка «Селфі паті», а вже в кінці місяця очікується нове свято «Граємо в шахи».

Розважальний комплекс Ігроленд

Фото. Дизайн ігрових кімнат Ігроленд

Перевага таких програм в тому, що навіть якщо дитина вже відвідував Ігроленд, він все-одно не втратить інтерес до цього місце, так як кожен раз його чекає щось нове.

Серед недоліків мережі - відсутність унікальної торговельної пропозиції. Чим компанія відрізняється від конкурентів? Стилістикою кімнат, переліком атракціонів, темою майстер-класів? Щоб залишатися лідером ринку, компанії необхідно мати пропозицію, яке неможливо знайти у конкурентів.

2) Розважальний комплекс для дітей Дитяча планета

За три роки існування в мережі з'явилося 13 парків по всій Україні. У деяких містах, наприклад в Хмельницькому або Калуші, є монополістами дитячого «грального» бізнесу.

Розважальний комплекс Дитяча планета

Фото. Розважальний комплекс Дитяча планета

Проблема бренду аналогічна ІГРОЛЕНД - відсутність унікальності.

3) Розважальний комплекс Fly Park

Позиціонують себе як найбільший сімейний розважальний комплекс в Україні. Батутна арена площею 1000 квадратних метрів розділена на дві зони: для маленьких дітей до 6-ти років і територія для старших. Лабіринт знаходиться на 3-х поверхах.

Розважальний комплекс Fly Park

Фото. Дизайн ігрових кімнат Fly Park

У Fly Park є власна кухня з кондитерської, а також концертний зал, обладнаний професійним світлом і музичним обладнанням, де кожна дитина (а може і батько) може відчути себе рок-зіркою.

Компанія акцентує увагу на тому, що їх тематичні кімнати для святкування днів народжень безкоштовні. Насправді, це хитрий піар-хід, адже в Дитячій планеті, наприклад, оренда теж безкоштовна, але компанія не повідомляє про це на сайті.

4) Атракціони для дітей HappyLon

Відрізняється від конкурентів наявністю екстремальних атракціонів вуличного формату. Це старий добрий парк атракціонів. Орієнтовані на дітей від 8-ми років, які не бояться покататися на американських гірках або відчути себе у вільному падінні з 8-метрової вежі.

Стилістика парку розваг - підводний світ. Регулярно влаштовують тематичні свята.

Розважальний комплекс HappyLon

Фото. Дизайн ігрових кімнат HappyLon

На території України існує всього один комплекс - в Києві.

Читайте також:

Розбір польотів: проблеми позиціонування розважальних брендів

Брендінгові агентство «Колорит" не береться судити якість роботи дитячих розважальних комплексів, адже єдиний об'єктивний спосіб зробити це - відвідати їх. Але ми як професіонали зі створення бренду можемо оцінити позиціонування кожного комплексу, поглянути на пропозицію очима покупців.

Якщо 10 років тому дитяча ігрова кімната була предметом розкоші, то в 2017-му році піратами-аніматорами та батутною ареною нікого не здивуєш. Крім лідерів ринку існують сотні невеликих розважальних комплексів при торгових центрах.

Що ж робити, щоб залучити нових (і утримати постійних) клієнтів?

Запропонувати дитині те, чого не пропонують конкуренти. Словами маркетингу - створити унікальна торгова пропозиція.

Наші поради.

Зробіть так, щоб батьки вмовляли дитини піти в розважальний комплекс, а не навпаки

Уважно вивчивши ситуацію на українському ринку, ми прийшли до висновку, що єдина розвага, яке компанії пропонують батькам - це ресторани і кафе.

Поки дитина 4 години ганяє по центру, мами і тата в кращому випадку спілкуються один з одним, в гіршому - гортають новини соцмереж. Якщо розважальний комплекс знаходиться в торговому центрі, батьки зайняті покупками.

Але скажіть, як часто ви відвідуєте Dream Town або Ocean Plaza? Раз в два місяці? Ще рідше? І це логічно, тому що немає мети робити це частіше. Ми пропонуємо подбає про те, щоб батькам було так само цікаво, як і діткам.

Ось приблизний курс лекцій та тренінгів, який може зацікавити жіночу аудиторію:

  • тренінг «Відкрий рот» - ораторське мистецтво та публічні виступи;
  • «Прийми себе повністю» - робота з самооцінкою;
  • «Як бути ідеальною мамою? І чи потрібно? »- тренінг про сучасні методи виховання.

Жіночий тренінг

Фото. Фрагмент тренінгу для жінок

Що ж стосується чоловіків, то потрібно дозволити їм трохи розслабитися і теж зануритися в дитинство. Для цього ідеально підійде кімната з Playstation. Так-так, 73% чоловіків від 20 років регулярно грають в комп'ютерні ігри.

Повний вживання

На території України все більшої популярності набирають квести з повним зануренням в атмосферу: Втеча з Шоушенка, який починається з того, що 20-ти дорослим закидають на голову мішок і везуть в невідомому напрямку; Секретні матеріали, переступивши поріг яких ти стаєш новобранцем FBI і тд.

Якщо економісти, IT-шники і домогосподарки на кілька годин відключаються від реальності, то, уявіть, як легко це буде зробити дитині.

Гра «Секретні матеріали»

Фото. Фрагмент гри «Секретні матеріали»

Входячи в нову ігрову кімнату Ігроленд, він перестає бути Сашею з 2-А, відмінником і фанатом «Трансформерів». Тепер він - агент під прикриттям Джойс, який будь-що-будь повинен доставити чіп на базу.

Навіть якщо проводити ігри з повним вживанням раз на місяць, професійні фотографії і позитивні відгуки учасників будуть рекламувати дитячий центр кожен день.

Вчися граючи

Що, якщо зробити акцент не на розвагах, а на освіту? Скажете, що дитині вистачає навчання і в школі? Тоді чому безліч дорослих не можуть відповісти на елементарні питання:

  • чому літаки не падають?
  • чому небо синє?
  • звідки береться вітер?

Розвиватися можна (і потрібно!) Граючи. Це унікальна торгова пропозиція не вимагає значних капіталовкладень, але дасть величезний позитивний feedback від клієнтів.

Навчатися граючись

Фото. Навчатися граючись

Щоб зробити дієвий і ефективний ребрендінг, ми повинні розуміти, які цілі переслідує компанія і яким бюджетом має. Унікальна торгова пропозиція створюється тільки в діалозі з замовником.

Брендінгове агентство «Колорит» - завжди відкрите до діалогу.

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Анна Слёз

Маркетолог

32 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !