Виділити горілку на полиці допоможе контретикетка

Виділити горілку на полиці допоможе контретикетка

Категория: Дизайн

24 / 02 / 2014

11233 просмотров

27 4.1851851851852 5

На вибір споживача тієї чи іншої горілки впливає багато факторів. Але для початку необхідно привернути увагу споживача. Ми розповімо, як це зробити ефективно.

Заходячи в магазин за тим чи іншим продуктом, в тому числі і за горілкою, покупець стикається з широким вибором товарів. Любий товар на полиці обов'язково розглядається споживачем в порівнянні з безліччю стоять поруч конкурентів.

Дизайн етикеток, Етикетка на горілку, контретикетка, дизайн етикеток, дизайн горілки, дизайн контретикетка

Оскільки споживач вибирає горілку виходячи зі свого бюджету, то в першу чергу він розглядає ті горілки, які підходять йому за ціною (середньоцінового, економ або преміум сегменту). Далі, як правило, існує два шляхи прийняття рішення про придбання тієї чи іншої горілки:

1) виходячи з попереднього власного досвіду, покупець бере певний товар;

2) розглядаючи полиці з безліччю пляшок, він вибере ту, яка йому найбільше сподобалася. А на це впливає дизайн самої пляшки, дизайн етикетки і контретикетки.

Стимулювати першу покупку можна за допомогою:

  • Акційної пропозиції;
  • Вірного позиціонування - актуального для споживача в момент купівлі.
  • Наявності унікальною родзинки - незвичайної технології виготовлення упаковки / етикетки;
  • і завдяки помітності на полиці (яскравий або унікальний насичений колір).

Позиціонування та унікальна технологія дуже важливі, але споживач може не звернути на них увагу, якщо візьме в руки продукт конкурентів. Для того, щоб відзначитися на полиці серед аналогічних продуктів, і щоб привернути увагу споживачів до свого товару, виробники використовують так званий ефект підфарбовування контретикеткою. Використання двосторонньої контретикетки на просвіт створює оптичний ефект лінзи, зображення на пляшці стають об'ємними, а іноді навіть досягається враження підсвічування пляшки знизу.

Що таке двостороння контретикетка для пляшки алкоголю?


Двостороння контретикетка (сендвіч) - це етикетка, яка клеїться на зворотну сторону пляшки і має текстову інформацію або будь-які графічні елементи (зображення) з двох сторін.

Класичний приклад двосторонньої контретикетки на пляшку горілки - це зображення, яке добре проглядається крізь пляшку (якщо дивитися на неї спереду), а на зворотному боці етикетки розміщується основна інформація про горілку і її виробника.

Ефект лінзи на круглій пляшці


Ефект лінзи на круглій пляшці досягається за рахунок використання на фронтальній частині круглої пляшки прозорої етикетки і прозорості горілки. Ефект лінзи круглої пляшки, в свою чергу, створює ефект підсвічування і збільшення зображення на контретикетці, що робить картинку об'ємною.

Пляшка з ефектом об'єму і підсвічування стає більш помітною на полиці серед конкурентів і більше привертає до себе увагу. Вражає своїм дизайном горілка «Мороша» - не маючи аналогів на ринку, з незвичайним і новим дизайном горілка швидко завоювала популярність у споживачів. А постійне якість продукту всього за кілька років зробило торговельну марку впізнаваним брендом і дозволило йому стати одним з лідерів на ринку. А ось як «Мороша» виглядає на полиці в супермаркеті:

Дизайн горілки ефект лінзи, Етикетка на горілку, контретикетка, дизайн етикеток, дизайн горілки, дизайн контретикеткаДизайн горілки, Етикетка на горілку, контретикетка, дизайн етикеток, дизайн горілки, дизайн контретикетка

Прикладами пляшок з ефектом лінзи також можуть служити старий дизайн горілки «Немирівська» і дизайн горілки «Крижаний джерело»:

Розробка пляшки горілки, Етикетка на горілку, контретикетка, дизайн етикеток, дизайн горілки, дизайн контретикеткаРозробка ковпака на горілку, Етикетка на горілку, контретикетка, дизайн етикеток, дизайн горілки, дизайн контретикетка

У дизайні таких пляшок зображення на контретикетці добре проглядається крізь пляшку і створюється враження обсягу. Однак варто зауважити перевага «Крижаного джерела»: в лінійці найменувань зображення на контрик не змінюється, змінюється тільки колір підкладки (синій, зелений, сірий). У «Немирівської» в лінійці найменувань змінюється також і зображення на контретикетці, що не сприяє запам'ятовуваність бренду.

«Крижаний джерело» на полиці виділяється серед пляшок і, як ви можете помітити по фотографіях знизу, створюється враження підсвічування пляшки зсередини:

Контеретикетка на горілку, Етикетка на горілку, контретикетка, дизайн етикеток, дизайн горілки, дизайн контретикеткаДизайн етикеток, Етикетка на горілку, контретикетка, дизайн етикеток, дизайн горілки, дизайн контретикетка

Двостороння контретикетка, ефект лінзи і плоска пляшка


Ефект лінзи на плоскій пляшці присутній на краях самої пляшки. Найчастіше на плоску пляшку клеять максимально прозору фронтальну етикетку, а на тильну сторону - контретикетки-сендвіч з великим і яскравим зображенням. Прикладом такого дизайну горілки можна привести флагман горілчаної індустрії в Україні - «Хлібний дар». Ось як «Хлібний дар» виглядає на полиці в супермаркеті:

Бренд горілки дизайн, Етикетка на горілку, контретикетка, дизайн етикеток, дизайн горілки, дизайн контретикетка

Вдалими варіантами дизайну контретикетки на плоскій пляшці також є горілка «Світова традиція» і «Green Day».

Етикетка на горілку, Етикетка на горілку, контретикетка, дизайн етикеток, дизайн горілки, дизайн контретикетка

Контретикетка на таких плоских пляшках насправді невелика, але за рахунок ефекту лінзи на краях пляшки створюється враження широкого зображення, яке повністю охоплює пляшку. Ось як виглядають ці пляшки наживо:

Скляні пляшки дизайн, Етикетка на горілку, контретикетка, дизайн етикеток, дизайн горілки, дизайн контретикетка

Красиво виділяється на полиці і вся лінійка продукції. «Плоскі» зображення на лицьових етикетках вже менше привертають увагу споживачів, а «об'ємні» зображення змушують зупинитися і розглянути пляшку поблизу. Але ж відомо, що взявши в руки товар, споживач, як правило, його і купує.

Для наочності і порівняння пропонуємо вам подивитися як виглядають інші пляшки горілки на полицях в супермаркетах в Україні:

Позиціонування горілки, Етикетка на горілку, контретикетка, дизайн етикеток, дизайн горілки, дизайн контретикеткаДрук етикеток, Етикетка на горілку, контретикетка, дизайн етикеток, дизайн горілки, дизайн контретикетка

Бренд горілки УТПМерчандайзинг

Правила викладення, Етикетка на горілку, контретикетка, дизайн етикеток, дизайн горілки, дизайн контретикеткаПравила мерчандайзингу, Етикетка на горілку, контретикетка, дизайн етикеток, дизайн горілки, дизайн контретикетка

Висновок


  • Один з кращих способів виділити пляшку на полиці - це контретикетка сендвіч.
  • На круглих пляшках краще робити контрик на просвіт без чітко виділеного малюнка, а дати підсвічування просто кольором.
  • Зображення зі складним сюжетом найкраще будуть проглядатися через плоскі пляшки.

Наостанок, хочемо нагадати вам, що брендінгове агентство KOLORO спеціалізується на створенні алкогольних брендів. Для кожного бренду ми створюємо не тільки дизайн етикетки і контретикетки, а також підкріплює його позиціонуванням і унікальним торговим пропозицією. При бажанні клієнта ми також можем розробити унікальну форму пляшки.

Для прорахунку вартості тієї чи іншої послуги Вам достатньо буде заповнити зворотну форму зв'язку або зателефонувати нам за тел .: 057-760-26-05 або 099-618-87-50.

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Алина

Маркетолог

27 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !