Вперед у минуле: ретро-ребрендінг логотипів

Вперед у минуле: ретро-ребрендінг логотипів

Категория: Дизайн

21 / 12 / 2016

6101 просмотров

34 3.9117647058824 5

Динамічний ринок висуває нові вимоги, тому бренди повинні змінювати свою стратегію і образ в очах аудиторії. Новий тренд в світі логотипів - ретро-ребрендінг. Провідні світові компанії повертаються до попередніх варіантів фірмового стилю. Ми публікуємо переклад статті ресурсу DigitalArts «Чому логотипи стають ретро».

Ребрендінг логотипів

Агентство, яке відповідає за ретро-ребрендінг Kodak, дизайнер, який допоміг Coca-Cola повернутися до своїх витоків, і інші фахівці розповідають, чому бренди вибирають старі логотипи замість сучасних дизайнів, і перераховують випадки, коли це корисно, а коли - ні.

Щоб пристосуватися до нестійким смакам споживача і сучасним реаліям, брендам доводиться адаптувати і змінювати свій логотип. Іноді бренд може втратити свої особливості через занадто інтенсивних змін. Компанії, які довго існують на ринку, можуть отримати більше від повернення до класичного стилю, ніж від відходу від нього. В цьому році ми помітили появу нового тренда серед великих компаній, таких, як Kodak, Co-op і NatWest. Коли прийшла пора оновлюватися, вони вирішили провести редизайн логотипу з минулого, а не створювати нове лого.

Історичні логотипи можуть асоціативно пов'язати бренд з ностальгією, досвідом і знаннями минулого, що відокремить його від більш молодих конкурентів. Паралельно з цим трендом збільшується число справжніх, створених вручну логотипів з 1960-х і 1970-х. У світі, де споживачам пропонують безліч цифрових дизайнерських логотипів, це свіжий тренд.

Ми хотіли з'ясувати, що дизайнери думають про ребрендінг в дусі ностальгії, і як це сприймається сучасними споживачами.

Зробити ребрендінг логотипу: ретро-стиль

В цьому році Kodak повернув свій перший офіційний символ, створений дизайнером Peter J. Oestreich в 1971 році. Він використовувався більше 35 років.

Ребрендінг логотипу Кодак

Дизайнерський дует Work-Order вніс зміни в символ 1971 року й уклав напис Kodak горизонтально, використовуючи відсилання до перфорації плівки і вуличної вивісці. Work-Order також вирішили відновити силу червоного, жовтого і чорного, використовуваних на упаковці і в маркетингових матеріалах Kodak з 20-го століття.

Партнер Work-Order Keira Alexandra стверджує, що це пов'язано з цілісністю і чистотою, які асоціюються з довгою історією бренду.

«Я не буду говорити, що це стосується ностальгії. Швидше, це повернення до витоків і основ компанії, демонстрація прихильності своєї місії. Якщо компанія міцна і має цінну спадщину, використовуйте це».

Директор по маркетингу Kodak Steven Overman підкреслив на сайті Work-Order, що «редизайн логотипу 1971 роки не був поверненням колишньої айдентики компанії, вона нікуди не йшла».

«Це логічно утримувати один з найвідоміших логотипів на чолі фірмового стилю і образу компанії» - стверджує він.

Але чи дійсно це просто «логічно»? Або це стратегія, повернення до цінностей, на ринку, де бренди, що існують десятиліттями, повинні протистояти напливу стартапів?

Співзасновник брендінгового агентства Vault49, John Glasgow, стверджує, що це зростаючий тренд, який стосується не тільки компаній, але і моди, музики, спорту і культури.

«Це особливо стосується брендів, які мають довгу, багату історію, як Bacardi. Вони озираються на своє цінну спадщину і знову втілюють ранні ідеї, логотипи, шрифти і особливості бренду ».

Провести ефективний ребрендінг логотипу варто в перевіреному брендінговій агентстві. У KOLORO знають, які тренди зроблять символ вашої компанії привабливим для клієнтів.

Ребрендінг логотипу Bacardi

У 2014 агентство Heredesign використовувало логотип Bacardi з кажаном (використовувався з 1890-х до початку 1900), щоб надихнутися для існуючого дизайну. Студія стверджує, вони хотіли провести ребрендінг Bacardi, грунтуючись на історії компанії.

«Це також можливість для брендів використовувати свої переваги, відрізнятися від конкурентів і стартапів, які не мають 25, 50 або 100 років досвіду в удосконаленні свого бренду, продукту, послуги», говорить Джон.

Світило дизайну Bruce Duckworth, який очолює Turner Duckworth і D & AD протягом 24 років, каже, що коли історія бренду забувається або переглядається, найкраще звернутися до своїх непохитним витоків.

«Бренди завжди шукають способи виділитися і стати актуальними для споживачів. Якщо їх історію і досвід додати до їх легендою і айдентіка, про це варто нагадати клієнтам ».

Замовити ребрендінг логотипу, який приверне нову аудиторію і підвищить лояльність до бренду у існуючої, варто в KOLORO. З нами ваш бренд отримає нове обличчя!

Брюс працював над ребрендінгом Coca-Cola, коли вирішив скористатися цим трендом.

Ребрендінг Кока-Кола

«Бренд втратив свої особливості і перестав відчуватися. Успіх виконаної роботи полягав в тому, що зміни не торкалися минулого компанії, але грунтувалися на безпомилкових властивості бренду. Це був редизайн для майбутнього, який успішний в сучасному світі, і користувачам він сподобався », стверджує він.

«Це зацікавило користувачів молодшого віку, а для клієнтів старшого віку бренд виглядав свіжо і вітався, як старий друг».

Чи принесе ребрендінг логотипу в ретро-тренді користь?

Ми не можемо сказати, що цей тренд абсолютно новий. Ранній приклад цього - перезапуск BMW Mini іконічної Austin Mini 1960-го року. BMW продав Rover Group в 2000 році, зберігаючи право власності на Mini, а в 2001 він вирішив просувати свій погляд на те, як повинен виглядати сучасний Mini. Дизайн машини поєднує старі та нові елементи.

«Це ключ до успіху. Грунтуючись на романтику і ностальгії з минулого, новий дизайн включає всі переваги сучасного світу. Найкраще з двох світів », говорить Bruce, який завжди любив роботу Mini.

Але це працює тільки в тому випадку, якщо оригінальний дизайн нагадує класичний і відданий йому - як NatWest's.

Редизайн логотипу Natwest`s

У цьому році британський банк повернувся до дизайну логотипу 1969, який був заснований на трьох з'єднаних кубах і представляв три банки, з'єднаних разом в NatWest. Незважаючи на як мінімум 4 редизайну за 47 років існування банку, три елементи залишаються класичної особливістю брендового лого.

Повернення до 3D-виду кубів було свідомою спробою мати знак, який розумітимуть в ключі digital-айдентики. Сучасні яскраві кольори і анімовані елементи були спробою асоціювати новий дизайн швидше з сучасними банками, ніж з традиційними.

Futurebrand, агентство, яка вчинила ребрендінг NatWest, відзначило в своєму новинному блозі, що NatWest був більш хоробрим, ніж консервативні високостатусні компанії.

Чи потрібен вашій компанії ребрендінг, можна дізнатися в нашому матеріалі.

Чи працює це?

John стверджує, що елемент ностальгії найбільш ефективний для бренду, у якого утворився пробіл між минулим компанії і сучасністю.

«Це може бути реалізовано за допомогою кольору, форми або тим, як класичний лого адаптований і впроваджується в існуючу брендінговую систему», каже він.

«Я думаю, покоління Z вразливе до цього і цінує бренди, які мають історію, досвід і уявляють себе в сучасному світі».

Він стверджує, що комунікація через спадщину бренду цінується сьогодні - користувачі більш сприйнятливі до айдентіки, яка виглядає ясно і правдиво, ніж до повідомлення, захованого під поверхами деталей.

Люди вважають за краще сучасним технічним логотипам майстерність, приховане за символами минулого. Vault49 орієнтується на ідеали більше, ніж на процес створення, що відрізняє їх компанію від інших.

«Бренди розуміють, що їх користувачі хочуть бути частиною відкритого і чесного діалогу, а не бачити штучні ефекти і інші відволікаючі кривляння», говорить Джон.

«В процесі спрощення бренди позбавляються від пухких і незграбних 3D-ефектів на їх логотипах і намагаються виглядати чистіше. Я передбачав, що все більше і більше брендів пройдуть через один і той же процес, щоб відповідати зростаючим трендам ».

Це може бути правильно з кількох причин, стверджує Брюс. «Дизайн тільки тоді працює, коли поєднується з брендом. Просте перероблення старого логотипу без вагомої причини не буде ефективним».

Якщо ви не вирішили, чи варто проводити ребрендінг, наша стаття підскаже вам важливі причини для цього.

Редизайн логотипу: простота

Паралельно з тенденцією історичних логотипів, розвивається тренд, який диктує простоту лого.

Останні ребрендінг провідних компаній, таких, як Deliveroo, Subway, Instagram і Mastercard замінили скевоморфізм (дизайнерський прийом, що втілює форми інших об'єктів нетиповими матеріалами або способами - прим. Пер.) На векторних логотипах.

«Я вважаю, користувачі шукають бренди, які легко сприймаються і спрощують їх життя. Скевоморфізм може виглядати штучним, а люди шукають доступну правду», говорить Брюс.

Брюс стверджує, що часто виникає протилежна реакція на цей тренд, і відродження крафта грає проти цифрових робіт останніх років. «Ручна робота - це доказ здібностей людини, і це тренд, який ми бачимо останнім часом».

Один з новітніх ребрендінгів, заснованих на повернення до класики, це Co-op.

Логотип Co-Op

Co-op повернувся до простого дизайну логотипу у вигляді «конюшинового листка» з 1968 року. Який очолює дизайнерський відділ компанії Ben Terrett сказав, що «повернення до попереднього лого було простим і таким, що запам'ятовується, в цьому рішенні немає нічого незвичайного». Реакція була позитивною, адже люди віддано пам'ятали чотири прості літери і риси, які вони символізували (конюшина).

Незважаючи на те, що 2016 не став першим роком, коли бренди вирішили повернутися до старих логотипам і надати їм свіжий вигляд, але очевидно, що це тренд, який спрямований в серце сучасної аудиторії, що цінує правду і простоту. У суспільстві, навчений критикувати рекламу і її посил, майстерна робота і досвід викликають резонанс.

«Якщо у тебе це є (все перераховане вище - прим. Перекладача), чому б не використати?», Говорить Джон.

Замовити редизайн логотипу необхідно в правильний момент. Не варто чекати, поки ваша компанія перестане сприйматися аудиторією. Зверніться в агентство KOLORO, і ми допоможемо переосмислити ваш досвід і втілити його в лого!

Контактная информация:

hello@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Маргарита Бодак

Копирайтер

34 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

Сделать запрос
up-btn

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

Выберите удобный вам мессенджер:
- Оценка готовности вашего проекта
- Построение плана работ
- Цены и Сроки

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !