Упаковка молока і молочної продукції: технології і дизайн

Упаковка молока і молочної продукції: технології і дизайн

Категория: Дизайн

05 / 04 / 2017

35492 просмотров

319 4.2884012539185 5

Упаковка допомагає зберегти товар в цілості й забезпечує дотримання санітарних норм. Упаковка захищає молочну продукцію від впливу навколишнього середовища.

На якість молока і кисломолочних продуктів впливає кілька чинників:

  • склад продукту;
  • технологія виготовлення;
  • умови розфасовки продуктів;
  • якість пакувального матеріалу.

Неякісна упаковка може знизити якість кисломолочної продукції. Наприклад, щільна картонна упаковка пропускає менше сонячних променів, ніж прозора пластикова. Значить, в картонній коробці молоко буде зберігатися довше. Молоко і кисломолочні продукти дуже легко вбирають сторонні запахи. Тому якісна упаковка не має власного запаху і не пропускає сторонні.

Дизайн молочної упаковки

Крім запахів молочні продукти вбирають метали і леткі сполуки. Тому упаковка повинна бути виготовлена ​​з максимально нешкідливих матеріалів. Упаковка повинна бути стійкою до жирів, які містить молочна продукція.

Також на упаковці розміщують основну інформацію про товар: його призначення, правила використання, терміни зберігання, виробника.

Вибирати упаковку для молока і кисломолочних продуктів потрібно орієнтуватися на особливості цієї продукції.

1. Скляна тара. Скло для упаковки молочної продукції почали використовувати ще в 18-му столітті. Прозора поверхня давала можливість оцінити якість і свіжість продукту. Скляну упаковку можна здати на повторну переробку. Тому її купують люди, які піклуються про навколишнє середовище. Зараз скляну упаковку використовують для преміальної і дитячої продукції. Саме скляна тара найкраще зберігає смак молочних продуктів.

Дизайн упаковки молочної продукції - Pure Pack

Однак така упаковка має безліч недоліків. Наприклад, короткий термін придатності продукції. У скляній упаковці молоко зберігається тільки 36 годин. Такий короткий термін зберігання не відповідає сучасним вимогам. За 36 годин продавцям важко реалізувати весь товар. Упаковка зі скла може розбитися під час транспортування. Це призводить до додаткових збитків.

2. Поліетиленова плівка. Також її називають молочної плівкою. З такої плівки виготовляють м'які пакети. Упаковка може складатися з декількох шарів плівки, що збільшує її щільність і жиро стійкість. Для молочних і кисломолочних продуктів найчастіше використовують плівку, яка складається з 3 шарів. Вони захищають продукт від впливу сонячного світла. Така упаковка широко використовується завдяки невисокій собівартості.

3. Термоформована тара. Її використовують для упаковки молочної продукції з пастовою консистенцією. Таку упаковку виготовляють з термопластичних полімерів, ударостійкого полістиролу та інших матеріалів з схожими характеристиками. Продукція в такій упаковці зберігатися довше.

4. Комбіновані матеріали на основі паперу і картону. Для кисломолочної продукції найчастіше використовують упаковку декількох форматів.

Тетра Брик. Така упаковка складається з 4 шарів поліетилену, шару паперу і шару фольги. Має прямокутну форму.

Тетра Брик Асептік почали використовувати в 1963 році. Упаковка має форму цегли. Вона входить до числа найпопулярніших в світі упаковок для молока.

Пюр-пак (Pure-Pak) Упаковка цього виду була запатентована в 1915 році. У 1936-1937 роках в упаковку Пюр-пак почали розливати молоко. Упаковка має витягнуту прямокутну форму. Пюр-пак виробляють з багатошарового матеріалу, завдяки чому у упаковки підвищуються бар'єрні характеристики.

Завдяки формі, наближеній до прямокутника, упаковка з комбінованих матеріалів займає мало місця при транспортуванні і на полицях магазинів. Її легко зберігати на складах. Така упаковка дуже міцна. Вона витримує кілька літрів і не рветься.

Дизайн упаковки ложкового йогурту

Споживання молочної продукції в Україні

Українці споживають 220 кг молочних продуктів на душу населення в рік. Цей показник значно нижче ніж в ЄС, де людина споживає 260 кг молочної продукції в рік.

При виборі молочної продукції більшість покупців в першу чергу орієнтуються на ціну. Продукти з натурального молока коштують дорожче, тому люди беруть молочну продукцію з добавками.

З усіх молочних продуктів найчастіше люди купують молоко. Крім стандартного вживання його використовують для приготування багатьох страв, додають в каву. Ще один популярний продукт - питні йогурти. Вони поживні, швидко насичують і їх зручно брати з собою. Питні йогурти люблять офісні працівники, студенти, люди, які сидять на дієтах або стежать за харчуванням. Популярність здорового способу життя серед населення збільшила попит на сир. Різноманітні йогурти і сиркові маси батьки купують для дітей.

Споживачі вважають продукцію з міткою «для дітей» більш якісною. Тому дорослі часто купують її для себе. Дитяча молочна продукція часто буває з вітамінізованими добавками.

Детальніше про стан молочного ринку України можна прочитати в наших оглядах за 2016-й та 2015-й роки.

Замовити більш докладний кабінетне дослідження ви можете в KOLORO. Зв'яжіться з нами, і менеджер відповість на всі ваші запитання.

Концепт дизайну молочної пляшки

Виробники упаковки для молока і кисломолочної продукції

1. «Укрпластик». Історія підприємства почалася в 1927 році, коли був створений каніфольно-скипидарний завод. У 1960 році завод став Київським хімічним комбінатом. У 1997 році на підприємстві почалася реконструкція, спрямована на впровадження нових технологій. Підприємство виробляє упаковку для таких груп товарів:

  • косметика;
  • побутова хімія;
  • товари для дому;
  • продукти і т.д.

2. ПП «Авентін». З 1999-го року компанія займається поставками і виробництвом пакувальних матеріалів. Авентин - один з лідерів галузі на території України. Компанія бере активну участь в міжнародних виставках пакувальних матеріалів.

Компанія виготовляє упаковки для:

  • молочної продукції;
  • бакалії;
  • снеків;
  • побутової хімії і т.д.

ПП «Авентін» співпрацює з такими торговими марками молочної продукції:

  • «Словя'ночка»;
  • «Щедро»;
  • «Олком»;
  • «Премія».

3. «Інтерагропак». З 1998 року займається виробництвом полімерної упаковки.

Підприємство виробляє упаковку для:

  • масложирової продукції;
  • кисломолочної продукції;
  • продуктів швидкого приготування і т.п.

Упаковку компанії використовують більше 150 підприємств на території України та ближнього зарубіжжя.

Дизайн упаковки молочної продукції

Дизайн упаковки молочної продукції: 4 приклади

Привабливий дизайн упаковки стимулює людей зробити покупку. Команда з маркетолога і дизайнера KOLORO підібрала чотири приклади дизайну молочної упаковки 2015-2016-го років, які ілюструють головні тренди галузі.

1. Дизайн молочної продукції: мінімалізм в упаковці

Білий - основний колір для молочної продукції. Дизайн упаковки молочної продукції Järna Mejeri (Швеція, 2016 й рік) - ідеальний приклад того, як правильно його використовувати. Чорний шрифт із зарубками Serif додає вишуканості і дозволяє завершити образ. Варто звернути увагу на непримітний логотип невеликого розміру - тренд, який набирає обертів. Ще в 2014-му такий логотип використовували виключно для СТМ рітейлерів. Але пізніше відсувати логотип на другий план почали і традиційні бренди. Це дозволяє поставити на чільне місце сам продукт, показуючи, що головне - якість.

Дизайн упаковки молочних продуктів

Дизайн упаковки молочної продукції Järna Mejeri

2. Дизайн упаковки молочної продукції: ревізія способу зелених лугів

Зображення зелені на упаковці - класичний прийом молочних брендів. Його використовують, щоб віддалитися від промислових асоціацій, пов'язаних з молочним виробництвом. Бачачи лугові квіти, споживач асоціює бренд з натуральним продуктом. Зазвичай виробники обмежуються невеликою ілюстрацією зеленого луки. Також там можуть бути корови, снопи сіна, млини - все це асоціюється у споживачів з сільським життям і молоком Детальніше ми писали про це в нашій статті.

Бренд молочних продуктів «Рідна природа» (Росія, 2016 й рік) - приклад іншого підходу до «зелених» елементів в молочному дизайні. Ілюстрації польових квітів відмінно справляються із завданням створити «свіжий» образ продукції. Ще один плюс - індивідуальні образи кожного з продуктів. Колірна гамма диференціює продукти, при цьому подібний дизайн добре видно на полиці. Споживач зможе швидко знайти потрібний бренд серед пари десятків конкурентів.

Дизайн упаковки молока, кефіру, ряжанки та йогурту

Дизайн упаковки молочного бренду "Рідна природа"

Молочний дизайн: футуризм і технологічність

Цікавий підхід продемонстрували творці упаковки для молочного Бренда «Брати Чебурашкина» (Росія, 2015-й рік). Акцент вони зробили на технологічність. Це виражається у використанні незвичайних квітів (такі відтінки фіолетового і бузкового рідко використовують для молочної продукції) і шрифтової геометрії. Також упаковка в цілому виглядає неординарно і сучасніше, ніж будь-який інший представник російської молочної полки.

Дизайн упаковки кефіру

Дизайн упаковки кефіру "Брати Чебурашкина"

Як і попередні гравці, вони відсунули логотип на другий план і винесли в центр найменування категорії. Щоб продемонструвати жирність продукції, дизайнери використовували можливості типографіки. У продукту з мінімальною жирністю відсутні зайві зарубки в написанні центральної літери (нижче приклад з «М» для молока). У міру зростання відсотка жирності на букві-позначенні ( «М» для молока, «Ї» для йогурту і «К» для кефіру) з'являються нові деталі.

Дизайн упаковки молока

Дизайн упаковки молока "Брати Чебурашкина"

4. Дизайн упаковки ложкового йогурту: ілюстрація як шлях до серця молодої аудиторії

В асортименті Kourellas (Греція, 2016 й рік) кілька видів грецького йогурту і м'яких сирів. Ключовий елемент комунікації зі споживачем тут - яскрава кольорова гамма, (налаштовує на веселий лад), рукописний шрифт (підкреслює органічне походження товару) і ілюстрації, які вдало завершують образ. Kourellas - бренд, який розрахований на молоду аудиторію, і візуальний образ добре потрапляє в цю цільову аудиторію.

Дизайн упаковки ложкового йогурта

Дизайн упаковки Kourellas

За трендовим дизайном звертайтеся в KOLORO. Ми вміємо знаходити підхід до серця споживачів.

Підсумки

  1. Якісна упаковка - гарант збереження продукту. Від якості обраної упаковки залежить термін придатності продукції.
  2. Підбирати тип упаковки необхідно з розрахунком на основні властивості продукції: жирність, в'язкість, щільність і т.д.
  3. Для молока і кисломолочних продуктів найчастіше використовують комбіновані матеріали і поліетиленову плівку. Скло використовують для преміальної молочної продукції.
  4. Сучасні розробки спрямовані на пошук упаковки, яка дозволить залишатися продукції свіжої якомога довше.
  5. Головні тенденції в дизайні - акцент на продукт і перегляд класичних підходів до образу молочного бренду.

Щоб стати постійним гостем в будинках людей і зробити свою торгову марку народним улюбленцем, зверніться в KOLORO. Ми створимо образ бренду, який надовго оселиться в серцях споживачів.

Контактная информация:

hello@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Ксения Ляшко

Маркетолог

319 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

Сделать запрос
up-btn

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

Виберіть зручний вам спосіб:
- Оцінка готовності вашого проекту
- Побудова плану робіт
- Ціни та терміни

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !