Створити дизайн упаковки: головні правила та основні секрети

Створити дизайн упаковки: головні правила та основні секрети

Категория: Дизайн

12 / 10 / 2017

8494 просмотров

54 3.6666666666667 5

Упаковка, зроблена правильно і креативно, сприяє продажу вашого продукту. Вона привертає увагу, інформує про зміст і виробника, розповідає історію і перераховує корисні якості. Упаковка викликає певні почуття у споживачів. Вона грає важливу роль в впізнаваності бренду, в його визнання споживачами і грає роль формуванні лояльності. Студія дизайну упаковки KOLORO знає, як зробити ваш бренд упізнаваним і улюбленим.

Розробка дизайну упаковки: видове поділ

Існує три види упаковки. Найчастіше компанії інвестують тільки в первинну і не витрачають час або гроші на інші види. На дизайн упаковки ціна залежить від термінів і обсягів роботи.

Первинна упаковка - це те, що споживачі бачать на полиці в магазині, наприклад, скляна пляшка улюбленого напою.

Другий вид упаковки - вмістилище для першого виду. Така упаковка використовується для транспортування до пунктів розподілу або реалізації, для зберігання перед розпакуванням. Наприклад, це коробка, в якій перевозяться скляні пляшки з улюбленим напоєм.

Третій вид упаковки - це вантажні поїзди, вантажні автомобілі та транспортні контейнери, які зберігають і транспортують другий вид упаковки.

Упаковка повинна забезпечувати цілість і збереження міститься в ній продукту. Брендінг не має сенсу, якщо продукт пошкоджений.

Дизайн повинен відповідати загальним цілям брендінгу, а також враховувати, як продукт буде виглядати на полицях магазинів. Будуть він помітний для покупців або загубиться в гастрономічному розмаїтті магазину?

Створити дизайн упаковки: головні правила

Тільки в харчовій промисловості в 2016 році було випущено 21 435 нових продуктів. Додайте до цієї кількості продукти у всіх категоріях. А тепер уявіть кількість конкурентів.

Але в KOLORO знають, як розробити дизайн упаковки та етикетки, який допоможе виділитися в натовпі подібних.

  1. Правильний вибір цільової аудиторії.

Перше, що потрібно вивчити перед початком процесу проектування - цільову аудиторію. Упаковка, яка створена для продукту, орієнтованого тільки на жінок, буде значно відрізнятися від упаковки продукту, призначеного тільки для чоловіків. Якщо ви плануєте орієнтуватися як на чоловіків, так і на жінок, тоді вам знадобиться третя концепція - унісекс.

Важливі і такі чинники, як вік клієнта, рівень доходів і освіти.

  1. Психологія кольору.

Існує певна психологія вибору квітів для дизайну упаковки. Перше, що потрібно враховувати, - це призначення продукту і його позиціонування. Наприклад, для екологічно чистого товару варто використовувати зелений колір. А синій, білий і зелений часто використовуються для упаковки чистячих засобів, тому що символізують чистоту.

  1. Турбота про ближнього.

Подумайте про інших продуктах в своїй ніші. Оцінивши старання конкурентів, можна зробити більш помітний дизайн упаковки для своєї продукції: трохи вище або ширше. Це цікавий спосіб привернути увагу. Також потрібно переконатися, що продукт поміститься на полицях магазинів, де планується його реалізація.

  1. Символи та шрифти.

Символи і шрифт, які ви використовуєте на упаковці, також можуть впливати на те, наскільки добре продукт продається. Символи - відмінний спосіб укріпити брендінг для вашого продукту. Якщо ви використовуєте фіолетове дерево на веб-сайті, фірмових бланках і в іншій рекламі, то використовуйте цей символ і на упаковці. Це зробить ваш продукт легко впізнаваним як в мережі, так і в магазині.

Символ не повинен бути складним. Наприклад, логотип Apple, надкушене яблуко, став одним із самих відомих логотипів в світі.

Те ж саме стосується шрифтів. Немає необхідності використовувати химерні кучеряві шрифти, які важко прочитати.

  1. Унікальні здібності продукту.

«Вбиває 99,9% мікробів» - пишуть на миючих засобах. Таким чином можна зробити заяву про унікальність продукту. Однак варто бути впевненим, що затвердження чесні. Споживачі ситі по горло компаніями, які грубо «чешуть» небилиці, щоб швидко заробити. Так, спочатку продажу на висоті. Але потім споживач зрозуміє, де собака зарита. І забуде дорогу до вашої продукції.

  1. Зручне і просте використання.

Чупа-чупс часто відкривали? Які думки вас при цьому відвідували? Споживач повинен вас любити. Лінія штампа або pell-упаковка спростять життя покупцеві.

  1. Контраст.

Важливо, щоб дизайн упаковки товару був помітним. При створенні тари використовуйте колірної контраст, щоб виділити найбільш важливі елементи.

  1. Додати ілюстрації.

Упаковка може здатися досить простий без додавання будь-якого ілюстративного елемента. Також це можливість розповісти історію бренду.

  1. Візерунок

Паттерінг - відмінний спосіб зробити упаковку візуально цікавіше Також можна використовувати даний метод, щоб відрізняти різні продукти лінійки.

  1. Шаруватість.

Розпакування може бути дуже схожа на відкриття подарунка. Зовнішня коробка, далі - цигарковий папір і продукт. Використання декількох шарів упаковки - оригінальний варіант для презентації свого продукту.

  1. Захищеність.

Упаковка продуктів повинна красиво презентувати, а також бути захисним бар'єром між продуктом і зовнішнім світом. При виборі рішення для упаковки важливо, щоб ви враховували це міркування, зокрема, при відборі матеріалу.

  1. Тип закриття і спосіб використання.

Зручно, коли передбачена можливість закриття / відкриття упаковки. Наприклад, магніт, засувки, кишеньки або інші фіксатори. Можна використовувати дерев'яну або коркову упаковку, яку можна використовувати в подальшому. Тканинна папір, на якому надрукований логотип, монограма або малюнок - ще один спосіб додати елегантні деталі в дизайн упаковки, при цьому заощадивши. Цей варіант часто використовується зі скляною упаковкою для вина і спиртних напоїв. Такі мішечки можна потім додатково використовувати для скрапбукінгу.

  1. Професійність.

Для того щоб упаковка привернула увагу, відповідала всім вимогам виробника і бажанням покупця, потрібно звернутися в колориті.

  1. Eco-style.

Еко-упаковка - інноваційне рішення, яке сьогодні в моді. IKEA, наприклад, представили нову упаковку з міцелію грибів, яка повністю біорозкладна

  1. Тактильні.

Упаковку можна зробити фактурної, наприклад, написавши назву продукту і фірми шрифтом Брайля.

Наші дизайнери Зробити новий дизайн упаковки, який приверне споживачів. Хочете дізнатися більше про наш підхід до дизайну упаковки? Дивіться портфоліо.

Замовити дизайн упаковки ви можете зателефонувавши або написавши:

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Мария Волошина

Маркетолог

54 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !