Розробка фірмового стилю компанії на прикладі ТНК WOG

Розробка фірмового стилю компанії на прикладі ТНК WOG

Категория: Дизайн

20 / 12 / 2017

2068 просмотров

5 3.8 5

Розробка фірмового стилю компанії на прикладі ТНК WOG

Айдентика і фірмовий стиль компанії - обкладинка бізнесу 21 століття. Транснаціональні корпорації вимагають набагато більше роботи над зовнішньою складовою бренду. Їм потрібна єдина айдентіка: уніфікація зовнішнього вигляду офісів, виробничих будівель і транспортних автомобілів.

Читайте також: Яким кольором оформити магазин

Маркетингова стратегія WOG

ТНК WOG (West Oil Company) заснована в 2000 році і до 2015 року розширювала бізнес в рамках звичної стратегії просування нафтової корпорації. Однією з ключових рис є підвищений рівень уваги до обслуговування відвідувачів в придорожніх кафе. Зараз вже не знайти заправну станцію без магазина, але менеджмент WOG вирішив піти далі: Їх WOG Cafe виділяються на тлі конкурентів високою якістю обслуговування і технічного забезпечення. Компанія хвалиться якістю продукції в рекламних кампаніях, розширюючи образ з мережі заправок до зонтичного бренду з комплексом послуг. WOG Cafe відкрилися окремо від заправок: в центрі Києва. Компанія також виграла тендер на надання послуг в поїздах Укрзалзніці.

Редизайн фірмового стилю дозволив позиціонувати заправну станцію як затишне придорожній заклад. Колірна схема залишилася практично без змін - превалює зелений (з кількома відтінками) і жовтий. Традиційно зелений символізує спокій і енергію життя одночасно, що як не можна краще підходить для мережі. З одного боку, використання зеленого кольору дозволяє сприймати заправну станцію теплою і затишною. З іншого - означає забезпечення необхідною енергією автомобілі гостей. Використання шрифтів з мінімальною кількістю гострих кутів приємний очам і акцентує увагу на затишку і домашній атмосфері мережі. Багато водіїв заїжджають на станції навіть з повним баком - просто щоб випити кави і перепочити і невимушеній обстановці.

Логотип ТНК чимось нагадує зображення батареї на смартфонах, де заповненість зеленим означає поступову «зарядку» автомобіля бензином, а водія та пасажирів - домашнім теплом, затишком і смачною їжею. У той же час, зображення можна розглянути як звивистий шлях зі знаком геолокації - розширена мережа станцій WOG є однією з найчисельніших на території України, тому практично на будь-який автостраді постійні клієнти можуть сподіватися на затишні піт-стопи.

Читайте також: 8 стратегій позиціонування бренду

Різні відтінки зеленого дозволяють не відходити від концепції енергії і домашнього затишку і, в той же час, надають простір для фантазії і ідей в оформленні. Різні відтінки одного і того-ж кольору дозволяють сайту і фірмової продукції не виглядати одноманітно і нудно, а в поєднанні з жовтими елементами і білим фоном дозволяють експериментувати. Паливо проходить ретельне очищення, а зелений колір акцентує увагу на високій якості бензину.

Корпоративний стиль компанії WOG

Корпоративний стиль компанії WOG

 

  1. На тлі одноманітних пейзажів при подорожах між містами кольору WOG помітні відразу і легко впізнавані.

  2. В процесі нудних поїздок, зелений в поєднанні з жовтим залучають водіїв чином затишку і «підзарядки». З огляду на розширений сервіс на заправках, водії зможуть перепочити і навіть відчути себе по-домашньому, провівши 10-20 хвилин з ароматною кавою і в затишній обстановці.

  3. Відмінною особливістю продукції є високоякісний бензин марки «Mustang», що володіє найвищим ступенем очищення і імпортоване з країн Європи. Воно відповідає загальноприйнятому стандарту Євро-5, а зображення силуету біжить коні символізує найвищу енергетичну цінність палива.

Внутрішній інтер'єр приміщення магазинів повністю відповідає сучасним європейським нормам для супермаркетів. Тут ви без зусиль знайдете все необхідне для подорожі, пікніка або технічного обслуговування автомобіля. М'яке освітлення та забарвлення з переважанням зелено-жовтих відтінків не навантажувати очі, втомлені після тривалого шляху.

Для кафе основним кольором був обраний м'який коричневий відтінок, який символізує ароматний і смачний кави. Рясне використання обробки деревом і натуральними матеріалами створюють по-справжньому домашню атмосферу закладу. У поєднанні з основними кольорами створюється якась подоба пікніка в стінах кафе. Зелений і жовтий сприймаються зором, як світлі і «літні», м'який коричневий - колір землі, дерева, родючості. В оточенні таких приємних, натуральних відтінків, відвідувачі відпочивають не тільки завдяки сервісу, ароматним кавових напоїв, а й психологічно - перебуваючи в приємній обстановці для очей і душі.

Маркетингова стратегія WOG

Концепція фірмового стилю обіграна в безлічі рекламних матеріалів. Слоган рекламних плакатів: «Більше немає маршруту» означає, що будь-яка подорож може бути приємним, якщо на шляху зустрічаються заправні станції компанії. Куди б ви не попрямували - заряд позитивної енергії для вас і високоякісне паливо для вашого автомобіля гарантується європейською якістю послуг корпорації.

Слоган рекламних плакатів

Слоган рекламних плакатів

Всього за рік, з 2015-2016, продажу кави в WOG Cafe виросли в 6 разів, а приплив клієнтів дав почав новому напрямку розвитку. Відкриваються окремі WOG Cafe з німецьким кави, кавовими апаратами зі Швейцарії та можливостями самостійного приготування кави. Вдала і креативна розробка фірмового стилю і комплексна маркетингова кампанія організації привела до зростання прибутку і виходу WOG на ресторанний ринок.

Скільки коштує розробка фірмового стилю і як зробити бізнес впізнаваним

Створення фірмового стилю компанії - комплексна розробка бренду, що підкреслює достоїнства і забезпечує єдиний впізнаваний візуальний образ для товарів і послуг підприємства.

Вартість замовлення розробки фірмового стилю компанії залежить від наступних факторів:

  1. Сфера діяльності. Для ТНК або торгово-роздрібних мереж вартість послуги буде вище, так як у них більшу кількість носіїв айдентики.

  2. Обсяг замовлення. Якщо разом з основним замовленням клієнтів зацікавить замовлення комплексного пакету послуг, то кожна з них буде коштувати менше.

  3. Елементи фірмового стилю. Замовлення розробки фірмового стилю для службової документації коштує більше, так як враховуються корпоративні стандарти.

Буває, що на стартовому етапі компанія не готова до розробки фірмового стилю і хоче обмежиться тільки логотипом. Він є ключовим елементом айдентики.

Скільки коштує розробити логотип в KOLORO

Правильний логотип повинен викликати позитивні асоціації з діяльністю організації, мати силуетну і лаконічну форму.

Читайте також: Фактори, що впливають на вартість створення бренду

Створення корпоративного стилю підприємства - візитна картка бізнесу 21 століття

Візуальне супроводження товарів і послуг - це впізнаваність і гарантія зростання продажів. Багато слогани з часом стають загальними і входять в мову, як афоризми. Наприклад, слоган Nike, «Just Do It», став частиною сучасної культури і безліч разів використовувався в засобах масової інформації та інтернеті. Навіть відомий актор Шайа ЛаБаф обіграв цю фразу, висловлюючи енергетику фрази в мотиваційному відео, який став справжнім інтернет-мемом.

Створення корпоративного стилю підприємства - візитна картка бізнесу 21 століття

Замовлення фірмового стилю компанії у креативних маркетологів і дизайнерів дає шанс увійти в масову культуру і прославити свій бренд на весь світ. З огляду на оптимальну вартість послуг агентства колорит, унікальна корпоративна ідентифікація - це навіть не дешево і сердито, а недорого і цікаво.

Розробка фірмового стилю: етапи

  1. Аудит підприємства і сфери діяльності. Фахівці вивчають історію заснування та перспективи розвитку. Необхідно розглянути можливості і переваги для формулювання правильного позиціонування на.

  2. Аналіз ринку, клієнтів і конкурентів. Оцінка активності конкурентів дозволить маркетологам правильно позиціонувати бренд і складе докладний портрет покупця.

  3. Концепт основних елементів візуального образу. На цьому етапі визначається головна стратегія подальшого розвитку візуального відображення, вибираються корпоративні кольори, логотип, підбирається шрифт для документації і т. Д. Креативники надають повну свободу вибору для клієнтів, пропонуючи відразу 3 концепту з відображенням на основних носіях: для кафе це може бути службова одяг або посуд, для розважальних закладів - афіші та вивіски.

  4. Після вибору клієнта на користь одного з наданих варіантів фахівці приступлять до оформлення додаткових елементів, товарів і послуг.

Особливої ​​уваги заслуговують сайти. Більшість клієнтів намагаються перш ознайомитися з діяльністю компанії віртуально, а створення унікального дизайну забезпечить впізнаваність бренду.

Розробка фірмового стилю: етапи

Створення корпоративного сайту і важливість логотипу, як особи і «родзинки» організації

Веб-сайт є вітриною для товарів і послуг, віртуальним вестибюлем головного офісу. Значна частина клієнтів вивчає сайт компанії в процесі серфінгу в інтернеті. KOLORO допоможе створити сайт-візитку для вашої компанії.

Розробники WOG зуміли поєднати в сайті-візитці функціональність і унікальний дизайн.

Замовити розробку логотипу та фірмового стилю компанії ви можете в KOLORO. Зверніться до нас, і ваш образ стане завершеним!

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Александр Тоболин

Ведущий ведущих маркетологов

5 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !