Вищий пілотаж: як створити дизайн упаковки

Вищий пілотаж: як створити дизайн упаковки

Категория: Дизайн

25 / 01 / 2017

23911 просмотров

187 4.1818181818182 5

Дизайн - це інструмент, за допомогою якого можна привернути увагу споживачів до продукції і збільшити продажі. Дизайн упаковки допомагає уявити товар в найбільш привабливому світлі. Якісний дизайн упаковки допомагає зрозуміти, для чого призначений продукт, як його використовувати і, найголовніше, викликає бажання купити його.

Дизайн упаковки, котрий продає

Створення дизайну упаковки: головні питання

Щоб створити продає дизайн упаковки та етикетки, необхідно відповісти на 3 питання.

1. Для якого продукту він розробляється? При створенні дизайну етикетки і упаковки необхідно враховувати основні характеристики продукції. Наприклад, для тендітних предметів потрібна щільна упаковка, яка здатна захистити від механічних пошкоджень.

2. Хто його цільова аудиторія? Це чоловіки, жінки, або ж продукція потрапляє в категорію унісекс? Також важливо знати, на який ціновий сегмент розрахований продукт. Всі ці фактори впливають на вибір дизайну упаковки. Наприклад, при розробці дизайну упаковки для товару класу люкс, необхідно задіяти елементи, які навіюють думки про розкіш: стримані кольори, тиснення і т.д. Продукція може бути орієнтована на екологічно свідомих людей. У такому випадку для дизайну упаковки товару необхідно використовувати натуральні матеріали

3. За яких обставин люди купують продукцію? Необхідно знати місце покупки товару: супермаркет, бутік, дрібна або велика роздріб. Дизайн упаковки сприймається по-різному, в залежності від місця, де її побачить споживач. Реакція споживача на упаковку, яку покупець побачить в інтернеті, і його реакція на ту ж річ на полиці магазину може відрізнятися.

Дізнатися переваги споживачів можна, замовивши маркетингове дослідження. Зверніться в брендінгове агентство KOLORO і отримаєте якісний аналіз!

Дизайн упаковки

Дизайн упаковки значно впливає на продажу. Близько 60% споживачів звертають увагу на продукт через привабливого дизайну упаковки. Ще 50% споживачів готові купити непотрібний товар заради гарної упаковки.

Редизайн упаковки також допомагає підвищити продажі. Англійська бренд Dorset Cereals займався виробництвом сухих сніданків і не користувався особливою популярністю. Його вартість становила 4 млн. Фунтів. Після редизайну упаковки вартість бренду підвищилася до 45 млн. Фунтів.

Упаковка, яка продає: що в ній особливого

1. Шоколад Tallinn Doors. Дизайн упаковки цього продукту розповідає історію. Кожна шоколадка служить своєрідною дверима в старовинний Таллінн. Такий дизайн користується популярністю і у місцевих жителів, і у туристів, охочих знайти оригінальні сувеніри.

Дизайн, котрий продає

2. Молочний бренд Essense. Дизайнери бренду пішли проти канонів і не стали робити упаковку в світлих тонах. Саме відсутність таких традиційних елементів, як зображення тварин, глечиків і глечиків, виділяє цей молочний бренд на тлі інших.

3. Бренд дитячого харчування Little Dish. Для підвищення продажів бренд змінив іллюстрацііна упаковці, зробивши їх більш яскравими. В результаті за рік продажі Little Dish виросли на 17%.

Дизайн, котрий продає

4. Винний бренд La Sonrisa de Tares. Дизайнери бренду вирішили привернути увагу споживачів незвичайним оформленням. На етикетці вина розміщена абстрактна геометрична ілюстрація. Завдяки гармонійно підібраним квітам вона вигідно відрізняється на тлі конкурентів.

5. Вино Neptuno Malbec. Яскравий колаж на етикетці привертає увагу з першого погляду. Дизайнери використовували незвичайну ілюстрацію, яка обіграє назву бренду. На ній зображені Нептун, море, русалка, і все це на тлі відкритого космосу. Інформація про бренд, піддана таким чином, привертає більше уваги, ніж простий текст.

Дизайн упаковки вина

Розробка дизайну упаковки: головні тенденції

Щоб створити привабливий дизайн упаковки, необхідно враховувати актуальні тенденції. У 2017 році до них відносяться такі.

1. Простота і ясність. У постійно мінливому світі у покупців не завжди є час ретельно вивчати упаковку. Тому однією з головних тенденцій стала максимальна простота. Це означає мінімум деталей на упаковці і тільки важлива інформація про продукт.

Дизайн упаковки

2. Шрифти. Незвичайні шрифти здатні виділити упаковку серед інших товарів. Спеціально розроблений шрифт на кшталт ручній роботі, він викликає емоційну прихильність. Також шрифт здатний підкреслити особливості продукції. Наприклад, вигнуті, плавні лінії відмінно поєднуються з продукцією на водній основі: тоніком, сироватками, лосьйонами.

Шрифти в дизайні

3. Незвичайні кольору. Відомо, що колір здатний викликати певні емоції і впливає на рішення про покупку. Тому вибір кольору - один з найважливіших етапів дизайну упаковки і етикетки. Сучасним трендом стали яскраві кольори і асоціації. Іноді споживачеві важко згадати назву товару, але він пам'ятає, що продукт продавався в коробці певного кольору.

Різні відтінки одного кольору можна використовувати при розробці дизайну упаковки і етикетки для лінійки.

Дизайн, котрий продає

4. Використання візерунків. Правильно підібрані візерунки здатні зробити дизайн упаковки більш барвистим. Як візерунка можна використовувати мотив, який відображає внутрішню суть бренду. Наприклад, патерн у вигляді листя підкреслить натуральність еко-бренду.

Візерунки в дизайні

5. Ілюстрації. За дизайном кожного продукту коштує історія. Сюжетна ілюстрація -відмінний спосіб розповісти її споживачеві. Також ілюстрації допомагають розповісти про продукт, розкрити його з незвичайних сторін. Ілюстрації на упаковці допомагають створити певний образ бренду і надати йому цілісності.

Дизайн упаковки - ілюстрації

6. Поштові елементи. Стає популярною тенденція створювати дизайн упаковки у вигляді поштових посилок. У більшості людей поштові пересилання асоціюються з далекими країнами, подорожами і сувенірами.

Наприклад, бренд Kokomo випускає каву. Зерна для нього збирають в різних регіонах світу. Для кожного сорту створений дизайн упаковки з індивідуальними поштовими штампами, унікальний для кожного регіону. Завдяки цьому у споживача створюється враження, що ця кава була вирощена спеціально для нього. .

Дизайн упаковки

7. Оглядові вікна. Традиційна упаковка приховує вміст коробки, і це не подобається багатьом покупцям. Вони хочуть знати, як виглядає товар всередині. Тому популярністю користується дизайн упаковки з оглядовими вікнами. Так покупець може побачити вміст упаковки і бути впевненим в якості продукту.

Оглядові вікна в дизайні

8. Вінтаж. Дизайн в стилі вінтаж залишається популярним вже багато років. Він повертає споживачів старшого покоління за часів їхньої молодості. Молодь же отримує можливість доторкнутися до іншої епохи.

Ретро дизайн

9. Натуральність. Один з головних трендів 21 століття - мода на здоровий спосіб життя. Люди вибирають продукти, які не містять шкідливих добавок і консервантів. Це знайшло відображення і в дизайні упаковки. Підкреслити натуральність продукту можна, використовуючи для упаковки стримані, природні кольори.

Дизайн упаковки

10. Портативність. Темпи життя сучасних людей прискорилися. Велику частину часу вони проводять на роботі або різних навчальних курсах, а не вдома. Тому зростає потреба в упаковках невеликих форматів, щоб продукцію можна було постійно носити з собою.

Дизайн упаковки - приклад

Щоб розробити продає дизайн упаковки, необхідно враховувати індивідуальні особливості самої продукції. У нашому блозі ви можете прочитати про створення дизайну упаковки цукерок і алкоголю.

Дизайн упаковки здатний зробити товар особливим і неповторним! Дізнатися ціну розробки дизайну упаковки можна у менеджерів агентства KOLORO (вікно зв'язку в нижньому правому куті).

Як розробити дизайн етикетки: основні правила

Дизайнери називають упаковку і етикетку обличчям бренду. Завдяки їм можна показати внутрішню суть продукту, розкрити його основні параметри. Щоб розробити якісний дизайн етикетки, необхідно враховувати такі правила.

1. Гармонійна композиція. На етикетці необхідно помістити безліч елементів:

  • обов'язкову до нанесення інформацію (терміни придатності, штрихкод, адреса виробництва і т.д.);
  • логотип;
  • додаткову інформацію про бренд.

Всі ці елементи повинні гармоніювати між собою і поєднуватися в просторі етикетки.

2. Вільний простір. Пройшли часи, коли було необхідно заповнити кожен міліметр етикетки. Відчуття простору і легкості - новий тренд дизайну етикетки. Необхідно дотримуватися балансу заповнених і вільних областей. Надлишок інформації викликає роздратування у покупців.

3. Ієрархія інформації. Психологічно обумовлено, що людина сприймає інформацію в певному порядку. Це стосується і вибору товарів. Також люди бажають отримати потрібну інформацію максимально швидко. Тому інформацію на упаковці потрібно розташовувати таким чином, щоб покупець зміг вважати її за кілька секунд. Ці фактори необхідно враховувати при розробці дизайну упаковки. Для споживача саме зручне розташування інформації виглядає так:

  • елемент для залучення уваги;
  • назва марки;
  • назва продукту;
  • інформація про продукт.

Дизайн упаковки

Створити дизайн упаковки: нові горизонти

Відомий факт, що при створенні дизайну упаковки необхідно орієнтуватися на цільову аудиторію продукції. У той же час думка деяких споживачів не враховувалося довгі роки.

При розробці дизайну продукції для дітей багато виробників орієнтуються виключно на смаки батьків. Виробники бояться звертатися до дитини безпосередньо. У той же час діти можуть брати активну участь у виборі товару. Крім того, користуватися такою продукцією належить дитині, а значить, дизайн повинен бути приємний і йому. Розробляючи дизайн упаковки для дітей, можна застосовувати такі тактики.

  1. Використання простих сюжетів. Дітям, особливо дитсадівського і молодшого шкільного віку, важко утримувати в голові багаторівневі історії. Тому дизайн упаковки повинен розкривати один певний аспект. Наприклад, на упаковці з морозивом можна намалювати процес його вживання.
  2. Елементи гри. Для дітей дуже важливо взаємодіяти зі світом. Прикладом може стати упаковка води від торгової марки «Y Water». У назві обігрується питання Y? Вимова літери Y співзвучно вимові слова «why» (чому). Чому потрібно вибрати саме цей продукт? Тому що діти хочуть розважатися, і упаковка повинна допомогти їм у цьому. Після того, як вода випита, пляшку можна використовувати, як елемент конструктора. Пляшки можна з'єднувати між собою і, таким чином, побудувати потрібну конструкцію. Газована вода марки «Y Water» розрахована на дітей, тому на самій упаковці немає рекламної інформації. Тільки логотип у вигляді літери Y. Інформація про бренд поміщена на прикріпленою етикетці, яку можуть прочитати батьки.
  3. Персонажі-провідники. Щоб привернути увагу дитини і зацікавити його, можна використовувати різних персонажів. Вони легко запам'ятовуються і викликають почуття прихильності. Персонаж може стати компаньйоном дитини, який пояснює, як правильно використовувати ту чи іншу продукцію.

Дизайн упаковки для дітей

Продає дизайн упаковки: висновки

  1. Упаковка повинна бути помітною. Виділятися вона може за допомогою незвичайної форми, яскравих кольорів або зображень. Багато споживачів приходять в магазин за продукцією певної, вже звичної марки. Незвичайний дизайн здатний змусити зацікавитися новим продуктом і розглянути його.
  2. При розробці дизайну упаковки продукту не можна забувати про функціональність.
  3. Дизайн упаковки повинен викликати позитивні емоції.

Замовити дизайн упаковки ви можете в брендінговому агентстві KOLORO. Зробіть крок до успіху разом з нами!

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Анна Сергиенко

Копирайтер

187 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !