Перелік дистриб'юторів України або кому дати продавати ваш продукт

Перелік дистриб'юторів України або кому дати продавати ваш продукт

Категория: Дизайн

24 / 05 / 2017

38689 просмотров

290 4.2 5

Італійські спагеті, швейцарський сир, грузинське вино, канадський кленовий сироп - далеко не всі заморські продукти, якими ми із задоволенням ласуємо. Ці товари, а також продукцію вітчизняних виробників, в найближчий магазин привозять завдяки особливим учасникам ринку - дистриб'юторам. Вони підтримують прямі відносини з виробниками. Для подальшої реалізації, дистриб'ютор організовує і відповідає за просування товара, товару, будує цінову політику.

Вибір дистриб'ютора: критерії

Результати ринкових досліджень говорять, що вибір дистриб'ютора залежить від таких критеріїв:

1. Надійність дистриб'ютора.

2. Авторитетність компанії, яка поширює товар.

3. Швидкість і гнучкість роботи дистриб'ютора.

Вибираючи посередника, варто точно знати на кого він орієнтує свій бізнес: на роздрібну торгівлю або на виробника. Можна виділити два види дистриб'юторів: ті, які орієнтуються на виробника і ті, для кого роздріб виступає в ролі замовника.

Перша модель: дистриб'ютори, орієнтовані на виробника

У першому способі роботи дистриб'ютора, виробник - замовник, а роздрібний реалізатор - партнер. Схема орієнтації дистриб'ютора на розвиток бренду виглядає так:

Дистриб'ютори України

В даному випадку, виробник замовляє у дистриб'ютора послуги з просування торгової марки через певні канали збуту. А з роздробом дистриб'ютор погоджує умови співпраці які включають в програму просування продукту.

Друга модель: дистриб'ютори, орієнтовані на роздріб

У цьому способі організації поставок роздріб для дистриб'ютора - замовник, на якого він орієнтується і під нього підлаштовується::

Як організовують поставки

Ця модель працює за законом посередника:

Дистриб'ютори України

Дистриб'ютори, що надають всі послуги від закупівлі продукції до розробки і проведення активностей для просування, - на вагу золота у виробників.

Аналіз дистриб'юторів України показує, що 75% компаній-виробників відповідаючи на питання «як вибрати дистриб'ютора?» Перш за все проводять дослідження ринку дистриб'юторських послуг, вибираючи найбільш надійні компанії зі збуту продукції. Найавторитетніші компанії-дистриб'ютори також популярні серед виробників. Надійність і авторитет дистриб'ютора виграють конкуренцію за швидкістю і гнучкості надання послуг розповсюдження товару.

Дистриб'ютори України: реалії

Сучасні зарубіжні і українські дистриб'ютори - це системи, з безліччю змінних і розвиненою логістичною інфраструктурою, які знають, як швидко і надійно доставити товар до кінцевого споживача. У сучасному світі все без винятку виробники товару розуміють важливість дистрибуції і її вплив на обсяги продажів, а значить, питання «як вибрати хорошого дистриб'ютора?» Стає актуальним.

Експерти TradeMasterGroup склали рейтинг кращих компаній, які займаються посередництвом на ринку FMCG (fast moving consumer goods). У десятку кращих увійшли наступні компанії:

Найбільші дистриб'ютори України

Найбільші дистриб'ютори України

Teddis Ukraine - основний постачальник тютюнової продукції. Можливо саме тому компанія входить в 500 найбільших компаній Центральної та Східної Європи. І крім 330 млн штрафу, компанія в 2016 році заплатила цілих 1,5 млрд гривень податків.

Миронівський хлібопродукт знаком всім завдяки «Нашій Рябі», «Легко» і «Бащинському». Компанія виробляє і поставляє м'ясну продукцію в оптові і роздрібні точки під реалізацію.

Джей Ті Інтернешнл Україна (J.T.International) - європейський підрозділ Japan Tobacco Inc. Офіційний дистриб'ютор таких марок сигарет, вироблених самою фірмою:

Виробники сигарет

Імперіал Тобако Юкрейн (Imperial Tobacco Ukraine) - один з найбільших виробників тютюнової продукції, українському споживачеві поставляє такі сигарети:

Виробники сигарет

Проктер енд Гембл Україна (P & G Ukraine) не тільки виробляє, а й займається поставками своєї продукції на точки реалізації. Але найбільші офіційні дистриб'ютори продукції компанії - це STV і SavService.

Philip Morris International визнали найкращим роботодавцем в Україні і в Європі за оцінками Міжнародного інституту роботодавців. Основні марки сигарет, які поставляються ТОВ «Філіп Морріс Сейлз енд Дистрибьюшн»:

Виробники сигарет

Баядера логістик поставляє алкогольну продукцію в більш, ніж 45 країн, а Баядера Груп об'єднує дистриб'юторські компанії і три власні фірми-виробника.

Савсерв (SavServe)-постачальник кормів для тварин і побутової хімії, також випускає власну продукцію prOK, Siela і імпортує Pringles, Toblerone, Cleanic, Lambe, Tchibo.

Істерн Беверидж Трейдинг (Eastern Beverage Trading) володіє такими торговими марками, як Medoff, Arctica, Природна колекція, Наша Марка, Рідна Роса, М'рная, LONGmixER, які поставляє не тільки в магазини України, а й в торгові точки світу.

Дистриб'ютори України: кому дати продавати свій товар?

Дистриб'ютор продуктівДистриб'ютор продуктівДистриб'ютор напоїв

Група компаній Всесвіт

Найуспішніша компанія, яка працює на ринку вже близько 20 років і займається просуванням і дистрибуцією товару. Всесвіт займається поставками продуктів харчування і товарів для будинку. У компанії знають кому продавати продукт в Україні: серед її клієнтів є такі рітейлери:

Рітейлери

Компанія DDS

Компанія DDS безпосередньо і через посередників покриває близько 30 тисяч торгових точок різного масштабу, що дає можливість займати впевнене друге місце в переліку. Компанія поставляє таку алкогольну продукцію:

Дистриб'ютор напоїв

Компанія «Приват бізнес»

Компанія здійснює поставки молочної продукції (йогурт, десерт, сир, сирна маса і ін., Бакалії (консерви, пресерви, закуски) і кава (кава розчинна, капучино, кавові напої). «Приват бізнес» може похвалитися впевненим третім місцем, завдяки максимальному присутності в локальних торгових мережах, оптових і роздрібних торгових точках, ресторанах, кафе:

Дистриб'ютор продуктів

Grand Distribution

Компанія Гранд Дистрибьюшн здійснює поставки харчової продукції, товарів для будинку, побутової хімії та косметики. Компанія працює в 11 областях України, покриваючи більше 34 000 активних точок реалізації на всіх сегментах ринку. Компанія здійснює поставки товарів від таких брендів: Конті, Біола, Lukas, Nutricia, Unilever, Ahmad tea, Торчин продукт, Bella, Johnson & johnson, в торгові точки АТБ, proStore, Амстор, Брусничка, Fozzy, Абсолют, Обжора, Епіцентр.

Дистриб'ютор продуктівДистриб'ютор товарівДистриб'ютор напоїв

Агробуд Трейд

Агробуд Трейд постачає консерви, кондитерські вироби, заморожені продукти, бакалію, плодоовочеву продукцію, кавові напої і чай, молочні та продукти, м'ясопродукти, сири від таких торгових марок «Морський світ», «Кінто», «Дарсил», «Наливайко», « Первак »,« Гетьман »,« Полеля »і ін.

Пілснер-Україна

Компанія займається дистрибуцією алкогольних і безалкогольних напоїв з Чехії, Німеччини, Англії, Бельгії, Грузії, Франції, Австрії: «Budweiser Budvar», «Натахтарі», «Prazacka», «Cernovar», «LondonPride», «Bakalar», «Samson 1795 »,« Krombacher »« Hollandia »,« Desperados »,« Organic HoneyDew »,« Fischer »,« Black Cab Stout »,« Organic Honey Dew »,« Asterie Blanche ».

Palma Group Companies

Дистриб'ютор фармпрепаратів

Компанія займається дистрибуцією лікарських препаратів, БАДів, лікувальної косметики, кормових добавок, будівельної хімії, для масложирової та кондитерської промисловості, а також побутової хімії, косметики і парфумерії: Damco, Hipp, Ashland, Bayer, Фармак.

Тедіс-Україна: скандал з тютюновим присмаком

Дистриб'ютор цигарок

Міжнародні компанії, що виробляють тютюнову продукцію відправляли свої вироби в Україні в основному через «Тедіс»:

Дистриб'ютор цигарок

Завдяки цьому цінова політика на ринку тютюнової продукції повністю залежала від побажань компанії. Але таке зловживання монопольним становищем мало результат: в кінці 2016 року Антимонопольний комітет оштрафував «Тедіс» на ₴ 431 млн. Але на цьому не зупинилися і 31 березня 2017 роки вже зі звинуваченнями в ухиленні від сплати податків і фінансуванні тероризму (ДНР і ЛНР, та і слід привів їх до громадянина РФ Кесаєву). Під гарячу руку потрапив і АМК, але відбувся легким переляком. А «Тедіс» тепер в процесі зміни бенефіціарів.

Дистриб'ютори медикаментов

Найбільші дистриб'ютори України за обсягом поставок лікарських засобів в аптечні установи:

Дистриб'ютори України

БаДМ існує на ринку більше 20 років і займається поставками таких препаратів: антибактеріальні, рослинні, генеричні лікарські препарати, протимікробні, дерматологічні, антинеопластичні й імуномодулюючі, а також інших виробів медичного призначення: Травесіл, Spatone, Rescue.

Оптима-Фарм співпрацює з вітчизняними та зарубіжними виробниками медичної продукції, поставляючи вітамінні комплекси, кровоспинні, засоби для перев'язки.

Вента займається поставками медичних препаратів від Glaxosmithkline; Pfizer; Berlin chemie; Bionorica; Тeva; Novartis та інших медичних препаратів.

Дистриб'ютори побутової техніки та IT- продукції

ASBIS Ukraine - один з найбільших IT-постачальників України, який надає комплектуючі для комп'ютерів, ноутбуки, ПО, мережеве та серверне обладнання:

Дистриб'ютори побутової техніки та IT-продукції

Дистриб'ютори побутової техніки та IT-продукції

Техніка для бізнесу надає продукцію для малих підприємств та інших комп'ютерних фірм від таких виробників: Acer, Dell, HP, Lenovo, Samsung, Toshiba, Asus, Sony, Intel, LG, Powercolor, Coolermaster.

ELKO - один з лідерів ринку дистрибуції на Сході Європи, в країнах СНД і країнах Балтії. ELKO поставляє продукції від більш, ніж 90 виробників, серед яких Intel, Lenovo, Samsung, Toshiba, AMD, а також:

Продукція, що поставляється

DataLux поставляє комунікатори, комп'ютерну периферію, друкарське обладнання, системи візуалізації від таких компаній: HTC, LG, Sandisk, Xerox, Pioneer, Gigabyte.

ERC розвивається в Україні вже близько 20 років, поставляючи комп'ютерну та офісну техніку, програмне забезпечення, цифрову фото / відео техніку, продукти інформаційних технологій від таких виробників: Acer, Dell, HP, Samsung, Toshiba, Transcend, Sony, JVC, Canon, Nikon , MSI, AMD, а також:

Продукція від дистриб'юторів

Diawest - бізнес-партнер таких світових корпорацій: Intel, Samsung, LG, HP, Epson, Canon, APC, Lexmark, Sony, Microsoft і ін., А також поставляє продукцію від Lenovo, Dell, Samsung, Sony, MSI, Fujitsu, Canon , Philips, Acer, VeiwSonic

Південь-контракт представляє продукти більше 70 брендів, серед яких Canon, Goodram, JVC, HiTouch, Kingston, Kodak, Nikon, Nokia, Noritsu, Olympus, Panasonic, Philips, Samsung, Sony, Sony-Ericsson, TDK, Toshiba, TP-LINK , Transcend, а також:

Перелік дистриб'юторів

K-trade випускає ПК, займається системною інтеграцією, сервісним обслуговуванням і дистрибуцією. Постачає продукцію від таких виробників: 4U, Microlab, Philips, Logitech (Labtech), Compro, FSP, HIS, Flybook, Lenovo, MSI.

MTI - один з найбільших учасників ринку ІТ України, займаючись оптовою та роздрібною торгівлею офісною та комп'ютерної техніки, сервісним обслуговуванням. Фірма співпрацює з такими компаніями: Lenovo, Samsung, Canon, Nokia, Panasonic, Philips, Sharp, а також:

Продукція від дистриб'юторів

Roma просуває бізнес в сфері ІТ і паперу. Постачає продукцію Samsung, LG, MSI, ViewSonic, Asrock, Captain.

Serol поставляє комп'ютерні комплектуючі: модулі пам'яті, процесори, відео-карти, флеш-пристрої.

Банкомзв'язок займається системною інтеграцією, інформаційно-аналітичними системами, дистрибуцією комп'ютерного та телекомунікаційного обладнання. Займається поставками Fujitsu, OKI, а також

Продукція від дистриб'юторів

ДКТ займається поставками портативної комп'ютерної техніки і мобільного зв'язку, є офіційним дистриб'ютором Toshiba і партнером НР, також поставляє продукцію таких виробників: Sony, Apple.

Alcotec займається не тільки дистрибуцією побутової техніки, а й надає такі види послуг: маркетингові, сервісні, дизайнерські, логістичні. Постачає на ринок України техніку таких фірма:

Продукція від дистриб'юторів

EUROTEC займається поставками великої і дрібної побутової техніки від провідних світових виробників: Samsung, Sony, LG, Philips, Bosch, Liebherr, Gorenje, Smeg, Gaggenau, Miele, Siemens, Restart, Falmec, Kuppersbusch,

У ETK в портфелі виробники з Європи, Японії та Кореї, в цілому - 24 бренду, які сертифіковані і забезпечуються гарантією від виробника:

Продукція від дистриб'юторів

MIRS — корпорація, яка займається поставками побутової техніки, кухонного обладнання, посуду, освітлення, реалізуючи продукцію як оптом, так і в роздріб:

Продукція від дистриб'юторів

NIS забезпечує своїх партнерів обладнанням та витратними матеріалами від таких виробників: Apacer, Ablerex, Odegen, Cosonic, Delux, Glacialtech, Katun, Sanyoo, Superpower, Vigoole.

Dako - дистриб'ютор в Україні повного комплексу ІТ-продукції

Продукція від дистриб'юторів

ITKOM забезпечує якісним спектром IT-технологій реалізаторів електроніки, портативної техніки, а також забезпечує якісне обслуговування кожного клієнта, створюючи умови для збільшення рентабельності бізнесу партнера. Займається поставками продукції:

Продукція від дистриб'юторів

MUK - дистриб'ютор комп'ютерної техніки, мережевого і периферійного обладнання: Dell, HP, Lenovo, Samsung, Lexmark, Xerox, Alcatel, APC, Logitech, Molex, Takems, Iconbit, Checkpoint, Cisco, Extreme, Grandstream.

Кінодистрибуції

Кіноіндустрія в Україні тільки стає на ноги після багаторічного занепаду. Попит на нього зростає, та й на закордонне кіно українці ходять із задоволенням. Українські дистриб'ютори кінопродукції намагаються забезпечити глядача якісним кінематографом. Багато кінокомпанії працюють з українськими посередниками:

B&H Film Distribution - лідер українського ринку кінопрокатної продукції. Компанія володіє мережею кінотеатрів «Кінопалац» (15 закладів). Компанія - прямий дистриб'ютор таких всесвітньо відомих студій:

Кінодистриб'ютори

«UFD» (ТОВ «Юкрейніан Фільм Дистрибюшн») - український дистриб'ютор студій

Кінодистриб'ютори

«Кіноманія» - дистриб'ютор фільмів кінокомпанії Warner Bros. Pictures на території України з 2002 року

Компанія «Каскад-Україна» представляє фільми компанії Columbia Pictures (Sony), а також вже протягом десяти років займається дистрибуцією продукції від кінокомпаній з багатьох країн світу.

Група компаній «Аврора» займається дистрибуцією фільмів від зарубіжних і вітчизняних компаній в Україні та інших країнах СНД і Азії. «Аврора» представляє компанії Universal Pictures, Paramount Pictures, DreamWorks Studio, а також:

Кінодистриб'ютори

Закон - понад усе

Не тільки мода, якість і ціна впливають на попит. Не останню роль в наповненості полиць магазинів грає політика. І якщо Постанова КМ України від 30.12.2015 № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, вироблених в РФ» - зрозуміло, то бажання законотворців заборонити / дозволити паралельний імпорт досить дивно. Дивина полягає саме в подвійності: з одного боку 229 стаття Кримінального кодексу України, а з іншого боку - поставки дрібними партіями, а також невизначений статус паралельного імпорту, який, в принципі, на території України законний. Рішення подібної проблеми порошиться десь в кабінетах чиновників. А ми поки розберемося в законних плутанина дистриб'юторів.

Дрібні партії - це партії товару на суму не перевищує € 500. І теоретично такі партії не вимагають митного контролю. Але на митниці просочування дрібними партіями оригінальних брендових товарів називається «ввезення контрафактної продукції» (хоча ми-то знаємо, що контрафакт - це підробка), а за це або штраф (800 000 грн), або небо в клітинку на два роки.

Співвідношення імпорту та експорту в Україні:

Імпорт та експорт в Україні

Не менш цікавим явищем став патентний тролінг - нове, але вже звичне для українців, які «в темі». У США, наприклад, подібне явище цвіте і пахне вже давно. Отже: якась компанія «Х» бажає зайти на український ринок, фізособа якимось чином дізналася про це і швидко реєструє на себе ТМ з такою ж назвою, як і у «Х» або, що трохи складніше, - отримує патент на цю продукцію . Внісши дані у Митний реєстр об'єктів права інтелектуальної власності (вже налічує більше 3419 об'єктів станом на 01.05.2017г.). В результаті, митниця гальмує оформлення документів компанії «Х», обмежуючи їх подальший ввезення в країну. Або ще один варіант: реєстрація в якості промислових зразків речей, які вже є в побуті населення (туалетний папір, сірники, вішалки), монополізуючи тим самим ввезення цих товарів в країну. В обох випадках 90% компанія Х і Х¹, і Х², і інші, які бажають розширити свої ринки, куплять ліцензію у згаданого фізособи на власний об'єкт інтелектуальної власності.

Ситуація з троллінгом

Боротьба з паралельним імпортом

Що зміниться, коли сірий (паралельний) імпорт буде відбуватися згідно із законом? Оригінальні товари, які можна купити не тільки у офіційного виробника, але і в будь-який іншій торговельній точці, зникнуть. Це відбудеться тому, що більшість інтернет-магазинів, ринків і простих магазинчиків, які є представниками «неавторизованих реалізаторів», не отримають дозволу на продаж від виробника.

Великі компанії диктують ринку свої умови, тому їм вигідніше працювати з мережами магазинів і великими ритейлерами. А дрібні сошки, що везуть оригінальний товар для своїх шоу-румів і дрібних магазинчиків зникнуть з лиця українського бізнесу. До Червоної книги в разі відмови власника авторських прав на імпорт потрапляють: побутова техніка, електроніка, медикаменти, запчастини, побутова та аграрна хімія - все ті товари, які ввозяться в Україну неофіційними дистриб'юторами і реалізуються в невеликих магазинчиках або лотках.

В першу чергу заборона паралельного імпорту підтримують фармакологічні компанії. Наприклад, вакцини, які вимагають особливих умов зберігання і транспортування, яких дрібні імпортери не завжди дотримуються. В кращому разі не буде ніякої реакції, а в гіршому випадку - виробника звинуватять у важкій реакції на вакцину у дитини (глухота, параліч, смерть), але винен насправді безтурботний імпортер, який женеться за наживою. Також виробник може постраждати, якщо в Україну ввозять товар, який зовсім не призначений для наших кліматичних умов, не відповідає вимогам українського законодавства або мез україномовного маркування.

Два табори, противників і поборників, мають достатньо аргументів за і проти, але хто був правий - покаже час. .

Дистрибуція - складний шлях до споживача

Дорога продукту від виробника до споживача - це ланцюжок, довжина якої залежить від стратегії просування, обраної виробником, а також від вибору дистриб'ютора. Традиційна модель - це коли виробник шукає своїх дистриб'юторів. Такі продажі називаються прямими (САН ІнБев Україна (ТМ Чернігівське, Stella Artois, Corona і ін.), Carlsberg (ТМ Славутич, Tuborg, Балтика та ін.).

Шлях товару

Інша схема побудови поставок, непряма, - від виробника товар потрапляє до зарубіжного дистриб'ютору, який поставляє продукцію дочірнім компаніям в різних країнах. Третя схема побудови поставок, змішана, - дочірня компанія виробника виконує функції дистриб'ютора (Шабо, IDS Borjomi Ukrainе).

Шлях товару

Найголовніша мета дистриб'ютора - зручна і швидке постачання продукції на ринок. На даному етапі важливу роль відіграє вибір складу. На сьогоднішній день дистриб'ютори частіше вибирають невеликі склади за рахунок оптимізації роботи з партнерами. При цьому складається план обороту товару на складі: багато товару на складі - ознака неправильної політики дистриб'ютора. Важлива і фінансова сторона. Виробник визначає рекомендовану ціну для кінцевого користувача, в яку включені всі нюанси, пов'язані з постачанням продукції.

Підсумки

Вибір посередника - складне завдання, тому потрібно оцінювати територію можливого збуту, канали збуту і якість роботи дистриб'ютора. Цю інформацію можна отримати завдяки сайту посередника, переговорам з представниками роздрібних точок, дилерським конференцій. Оцінюючи товарний портфель дистриб'ютора, потрібно дивитися на позиціонування та на товари конкурентів. Варто пам'ятати, що ринок дистриб'юторських компаній вже сформований, тому вони можуть диктувати свої умови роботи: додаткові знижки, великий відсоток оплати і под.

Репутація виробника безпосередньо залежить від послуг посередника. Тому перед початком співпраці потрібно з'ясувати всі питання, що стосуються складу, логістики, особистих якостей працівників, якщо поставляється техніка - наявність сервісного обслуговування. Огріхи в одній або декількох нішах приведуть до зниження продажів.

Телефонуйте нам

+38 (099) 618 87 50

або пишіть

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Мария Волошина

Маркетолог

290 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !