Особливості розробки дизайну упаковки для круп

Особливості розробки дизайну упаковки для круп

Категория: Дизайн

06 / 04 / 2015

17774 просмотров

70 3.9142857142857 5

Упаковка для сипучих продуктів, упаковка для круп, упаковка сипучих продуктів, дизайн упаковки, дизайн етикетки, упаковка крупЯким вимогам повинна відповідати упаковка для круп і чому дизайн упаковки круп і дизайн етикетки має настільки важливе значення? Давайте розбиратися разом.

Крупи - корисний харчовий продукт з подрібнених або цільних зерен бобових, зернових і круп'яних культур - рис, гречка, кукурудза, пшоно, просо, овес та ін.

Крім того, до круп також відносяться пластівці, спучені зерна, січка (подрібнена крупа), саго та ін.

Крупи - незамінний і постійний продукт раціону харчування кожної людини.

Однак для споживачів характерно скорочення споживання круп відповідно до збільшення доходу і поліпшення добробуту.

Останнім часом у зв'язку з популярність тенденції здорового харчування і моди на здоровий спосіб життя, попит на крупи значно зріс.

Ринок сипучих продуктів і круп, упаковка для круп, упаковка сипучих продуктів, дизайн упаковки, дизайн етикетки, упаковка крупЩо стосується українського ринку круп, то він знаходиться на стадії розвитку. На жаль, вітчизняні крупи значно поступаються за якістю зарубіжним торговим маркам.

На ринку круп України представлена ​​велика кількість торгових марок, як вітчизняних виробників, так і зарубіжних, в зв'язку, з чим рівень конкуренції вищий, ніж на інших споживчих ринках.

Жорстка конкуренція на ринку змушує багатьох виробників вживати рішучих заходів, не тільки в області асортиментної і цінової політики, а й боротися «за місце під сонцем» за допомогою брендінгу та реклами.

Упаковка круп - стала одним з основних інструментів в конкурентній боротьбі виробників.

Упаковка для круп і сипучих продуктів

Аналіз ринку круп України, упаковка для круп, упаковка сипучих продуктів, дизайн упаковки, дизайн етикетки, упаковка крупСучасний виробник розпещений різноманіттям, красою і оригінальністю упаковки товарів. Саме тому, для того щоб виділити свій товар серед інших торгових марок виробникам потрібно докласти чимало праці.

Упаковка сипучих продуктів і круп сьогодні вже не та, що раніше. Виробники більше не фасують свої продукти в плівку, тепер вони використовують красиву гнучку упаковку і міцні картонні коробки, не тільки естетичні на вигляд, але і зручні в застосуванні.

Упаковок круп і сипучих товарів повинна відповідати наступним вимогам:

  1. Виготовлятися тільки з екологічно чистих матеріалів;
  2. Мати високу міцність і стійкість до механічного впливу, для того щоб захищати продукт від пошкоджень при зберіганні і транспортуванні;
  3. Тара повинна бути герметичною, а також мати низьку газопроникність;
  4. Бути зручною в застосуванні;
  5. Мати привабливий зовнішній вигляд;
  6. Давати можливість виробникові експериментувати в дизайні упаковки і дозволяти наносити на поверхню тари повнокольорові зображення.

Найчастіше, для упаковки круп використовують пачки з різного роду картонів і мікрогофрокартону, а також гнучку упаковку.

У чому переваги даних видів упаковки?

Картонна упаковка для круп

Упаковка з картону, упаковка для круп, упаковка сипучих продуктів, дизайн упаковки, дизайн етикетки, упаковка крупКартон - один з найміцніших і жорстких матеріалів, який легко зберігає потрібну форму упаковки. Крім того, картон є натуральним матеріалом, він легкий, гнучкий і відрізняється простотою процесу виробництва.

Використовуючи картон, для виготовлення упаковки, ви можете надати тарі абсолютно будь-яку форму. Картон - екологічно чистий матеріал, який легко утилізується.

Картонна тара, яка використовується сучасними виробниками, відрізняється високою стійкістю до намокання і не пропускає повітря, завдяки нанесенню на упаковку спеціальних плівок. Єдиний недолік упаковки з картону - досить висока вартість.

Упаковка з картону надійно захищає продукти харчування, крупи і сипучі продукти, в побуті - від вологи і комах, а також запобігає випадки розсипання круп.

Гнучка упаковка сипучих товарів

Тара, що застосовується для фасування продуктів харчування, у якій тиск внутрішньої атмосфери не відрізняється від тиску навколишнього середовища, називається гнучкою упаковкою.

Гнучка упаковка відрізняється високою гнучкістю, вона дуже просто адаптується до коливань тиску в зовнішньому середовищі, в залежності від яких вона змінює свої розміри.

Головні переваги гнучкої упаковки - це її герметичність і висока міцність, легкість, безпека, економічність і зручність у використанні.

Основою для виробництва гнучкої упаковки служать різні види полімерних плівок - фольга, полиолефини, папір і ін., Що дає можливість використовувати даний вид упаковки, практично для будь-яких товарів.

Виробництво гнучкої упаковки, упаковка для круп, упаковка сипучих продуктів, дизайн упаковки, дизайн етикетки, упаковка круп

Особливості дизайну упаковки і брендінгу сипучих продуктів

Дизайн упаковки та етикетки - одна з головних задач сучасних виробників ринку круп і сипучих продуктів. Упаковка давно вже відійшла від виконання лише основних своїх функцій, зі зберігання і транспортування товарів.

Дизайн упаковки - це потужний засіб комунікації. Від того наскільки вона приваблива і ергономічна безпосередньо залежить рівень продажів.

У дизайні упаковки і брендування круп, можна підкреслити наступні загальні риси і прийоми, часто використовувані виробниками:

1. Застосування в дизайні упаковки круп «оглядового віконця», прозорого вікна в упаковці або ж інших прозорих вставок в структурі упаковки, через які споживач може оцінити якість і привабливість пропонованого йому продукту. Що підвищує не тільки довіру з боку споживача, а й загальну лояльність цільової аудиторії.

\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t

Крупи дизайн упаковки, упаковка для круп, упаковка сипучих продуктів, дизайн упаковки, дизайн етикетки, упаковка круп Упаковка для круп, упаковка для круп, упаковка сипучих продуктів, дизайн упаковки, дизайн етикетки, упаковка круп

2. Використання в дизайні упаковки яскравих повнокольорових зображень. Найчастіше, виробники розміщують на упаковці круп красиві зображення полів, різних злаків або ж зображення готового блюда. Одним з найпоширеніших елементів в дизайні упаковки сипучих продуктів є зображення ложки, наповненою готовим або ще сирим продуктом. Ложка в даному випадку виступає мотивуючим до покупки потужним символічним інструментом.

\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t

Сипучі продукти упаковка, упаковка для круп, упаковка сипучих продуктів, дизайн упаковки, дизайн етикетки, упаковка круп Крупи упаковка, упаковка для круп, упаковка сипучих продуктів, дизайн упаковки, дизайн етикетки, упаковка круп

3. Найбільш поширених концепціями позиціонування торгівельних марок круп на ринку є «корисність і натуральність продукту», а також «старовинні традиції вирощування і виробництва круп». Як правило. Перша концепція підкреслюється в дизайні упаковки - зображеннями злаків, друга концепція - найчастіше використовує зображення млинів, що переносять споживача в атмосферу натурального виробництва.

\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t

Крупи дизайн етикетки, упаковка для круп, упаковка сипучих продуктів, дизайн упаковки, дизайн етикетки, упаковка круп Крупи дизайн, упаковка для круп, упаковка сипучих продуктів, дизайн упаковки, дизайн етикетки, упаковка круп

Що стосується неймінга торгівельних марок круп, то тут можна виділити наступні найбільш популярні напрямки:

  1. Підкреслення назвою ТМ смакових властивостей продукту - «Смак», «Art Foods», «Наш смак» та ін.
  2. Формування назви від імені компанії-виробника - «ТЕРРА», «Макфа».
  3. Акцент на натуральності та природності продукту - «Чисті злаки», «Чистий крупа», «Vita» ( «Жива каша»).
  4. За місцем виробництва - «Диканський», «Сорочинський Бакалія», «Щебекінскій» та ін.

Для більшості вітчизняних виробників крупа - це, перш за все корисний продукт, здоровий і енергетично цінний. На цій ідеї позиціонуються, і будують свою рекламну кампанію багато виробників сипучих продуктів.

\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t

Крупи реклама, упаковка для круп, упаковка сипучих продуктів, дизайн упаковки, дизайн етикетки, упаковка круп Крупа реклама, упаковка для круп, упаковка сипучих продуктів, дизайн упаковки, дизайн етикетки, упаковка круп

Приступати до розробки дизайну упаковки для круп і сипучих, необхідно, озброївшись результатами проведених попередньо маркетингових досліджень ринку. Тільки так можна отримати ефективну і привабливу упаковку, яка приносить прибуток. Якщо вам необхідна професійна допомога – брендінгове агентство KOLORO із задоволенням допоможе вам. Звертайтеся!

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Анна Просвирина

Маркетолог

70 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !