Вікно до Європи: дизайн упаковки на експорт

Вікно до Європи: дизайн упаковки на експорт

Категория: Дизайн

12 / 08 / 2016

4009 просмотров

26 4.0384615384615 5

Освоєння європейського ринку - один з перспективних напрямків для українських виробників. Потрібно враховувати те, що українські і європейські споживачі - різні люди. Тому для виходу на західний ринок діяти потрібно за західними мірками. Це стосується правильного позиціонування, маркетингової стратегії і т.д. Розробка дизайну упаковки є одним з ключових моментів, які варто пам'ятати компаніям, що виходять на європейський ринок.

Вдалий (або навпаки - невдалий) дизайн упаковки продукції формує ставлення споживача не тільки до товару, але і до самої компанії. Знання того, що приверне споживача, допоможе компанії направити свій бізнес в правильне русло. У цій статті ми розповімо про головні тенденції в європейському дизайні упаковок і про те, як зробити дизайн упаковки правильним.

Увага на головному

Протягом десятиліть культ споживання зростав, немов мильна бульбашка. Кількість брендів все збільшувалася, а полиці магазинів ломилися від великої кількості товарів. Доходи людей росли, як і їхні витрати. В один момент однакових пропозицій стало занадто багато, і людина захотіла меншого. Це головне, що потрібно пам'ятати, переорієнтовуючись з українського споживача на європейського.

Зараз настав час есенціалізму. Час відкинути все непотрібне і сфокусуватися на головному. У цьому вам допоможе брендінгові агентство KOLORO.

дизайн абсенту

Концепт дизайну упаковки абсенту від Євгена Разумова.

Білий колір

Історично так склалося, що білий колір асоціюється у людей з позитивними емоціями. Люди народжуються на білий світ, білий прапор - символ миру. Навіть лицар до принцесам приїжджає на білому коні. Бачачи білі товари, споживач підсвідомо проектує на них своє сприйняття білого. Маркетологи користуються цим, одним тільки кольором вселяючи споживачам відчуття якості і чистоти товару. Для ще більшого впливу білий дизайн упаковки товару вони підкреслюють геометричними візерунками або ілюстраціями.

ювелірні вироби

Дизайн упаковок ювелірних виробів Ontic.

Життя після смерті

Відведений упаковці термін зазвичай недовгий. Якщо її власник досить охайний, відразу після вживання продукту, вона відправляється в сміттєву корзину. Одна з пакувальних тенденцій останнього часу - змусити власника цього не робити. Це прагнення не в останню чергу навіяно екологічними мотивами.

Як переконати споживача залишити собі порожню упаковку? Зробити дизайн упаковки товару красивим або корисним. Нехай він поставить її на полицю в якості елементу інтер'єру. Або використовує її в якості кухонного начиння. Частина, що залишилася в будинку упаковка стане частиною повсякденного життя споживача, продовжуючи ненав'язливо рекламувати йому товар.

дизайн книг

Концепт дизайну упаковок книг від Mariva Mordvintseva-Keeler.

Назад у минуле

Історія, як відомо, рухається по колу. У дизайні упаковки, як і в інших сферах дизайну, люди намагаються йти в ногу з часом, весь час намагаючись винайти щось нове. Тільки будь-яке нове стає старим, і тоді вони повертаються до того, від чого відмовилися раніше.

Це можуть бути як старі колірні рішення і типографічні шрифти, так і загальні акценти минулого. Наприклад, популярність ілюстрацій під старовину, викликають відчуття дорогого і престижного продукту. Важливо розробити дизайн упаковки не просто використовуючи мотиви минулого, а переосмислюючи їх. Дати їм нове життя в сьогоденні.

упаковка печива

Дизайн упаковки печива Gourmet Candy Co.

Поп-культурні персонажі

Раніше фірми зловживали використанням зірок в своїх рекламних кампаніях. Вони помилково припускали, що промайнули в кадрі впізнавані обличчя змусять когось купити цей товар. Однак, вони йшли в правильному напрямку і в підсумку вийшли на правильний шлях. Раніше знаменитостей і поп-культурних персонажів використовували, як частина рекламної кампанії продукту. Зараз їх використовують як сам продукт. Йоко Оно на банці пива, Сальвадор Далі на етикетці шоколаду, піньята в формі Дональда Трампа. Втім, більшість використовуваних персонажів все ж не зустрінеш в реальному житті. Зазвичай це герої фільмів, мультфільмів або коміксів. Тренд з останніми став популярний ще кілька років тому, але до цих пір не думає здавати обертів.

Для орієнтації на європейського споживача потрібно знати, які персонажі або особистості йому близькі і знайомі. Замовити дизайн упаковки і успішно вибрати персонажів ви можете в агентстві KOLORO. Будьте в тренді!

дизайн горілки

Дизайн упаковок горілки Absolut Vodka. Концепт від Krizia Soetaniman.

Вічна геометрія

Багато древні філософи вважали, що світ складається з сутностей і ідей. Ми ж пізнаємо лише їх відображення, укладені в геометричні фігури. Пройшли століття, людство з головою занурилося в технології, але геометрія нікуди не поділася. Тепер її використовують дизайнери.

Геометрія в дизайні товарів - це простота, доступність і чесність. Кольорові рішення для геометричних форм і візерунків часто монохромні або висококонтрастні. Чорні або білі.

дизайн морозива

Дизайн упаковок морозива The Muse Concept.

Пожвавлення товару

Надавши товару індивідуальності, ви зробите його ближче покупцеві. Вище ми вже писали про продукти у вигляді знаменитостей. Необов'язково використовувати існуючих персонажів, можна створити своїх. Якщо споживач відчує зв'язок з персонажем, його кредитна картка відчує зв'язок з товаром. Причому, віковий сегмент тут абсолютно не важливий. Відчуйте себе доктором Франкенштейном і змусьте вашу упаковку ожити.

чіпси дизайн

Дизайн упаковок чіпсів Chip Off The Old Block.

У магазин як в галерею

Проходячи повз полиці супермаркету, людям подобається помічати зображені на етикетках картини Ван Гога, Далі та інших відомих художників. Тому і ділитися інформацією про цю упаковці або самим продуктом вони будуть більш охоче. Втім, так і не дізнавшись або просто невідомі картини все так же будуть створювати атмосферу чогось високого і прекрасного, підвищуючи вартість товару в свідомості споживача.

дизайн пива

Дизайн упаковок пива O/O Brewing.

Екологія

Європейці - люди свідомі. Розуміючи, що світ змінити складно, вони приступають до зміни себе. Викидають сміття у відповідні контейнери і купують екологічні продукти. Тенденції в дизайні упаковок просто не можуть пройти повз цієї проблеми. Раз у раз з'являються нові винаходи на кшталт їстівної упаковки або упаковок, з яких можна виростити овочі.

Нашим виробникам варто пам'ятати про це і намагатися замінювати пластик склом або папером. Дизайн упаковки продукції може підкреслювати її екологічність. Наприклад, можна помістити зображення рослин або додати більше зеленого кольору. Можна також повідомити про подальшій переробці упаковки.

дизайн оливкового масла

Дизайн упаковок оливкового масла Vino Veritas.

Скетчі

Покоління мілленіалов (люди, народжені в вісімдесятих і дев'яностих) - дуже інфантильне. Покоління Z сприймає доступність розваг як даність. А ось дитинство мілленіалов пройшло на зорі індустрії розваг. Тому в кожному з них до цих пір живе дитина, здивований нової приставкою. Однак, всі вони виросли. Жорстоке суспільство більше не дозволяє з захопленням вибирати батончик з улюбленим супергероєм. Потреба в подібних переживаннях вони компенсують упаковками з намальованими на них скетчами. Дорослим, здавалося б, мистецтвом, яким рухає та сама дитяча безпосередність.

Замовити дизайн упаковки з талановито створеним малюнком можна в компанії KOLORO.

дизайн вина

Дизайн упаковок вина. Концепт від Nio Ni.

Упаковка - продовження товару

Один з головних трендів останнього часу - візуальний зв'язок упаковки і продукту. Розробити дизайн упаковки, показавши її не просто рекламує товар папірцем, а частиною товару - відмінний, хоча і не легкий хід. Дизайнерам потрібно зрозуміти, який елемент товару вони виставлять назовні, зроблений не етикетку доповненням до нього, а його - доповненням до етикетці. Це поєднання має добре виглядати і виконувати всі рекламні функції.

Дизайн свинини

Дизайн упаковки свинини Страшенно Смачно і концепт дизайну упаковки шкарпеток від Hyela Lee.

При виході на європейський ринок, українським виробникам потрібно враховувати багато факторів. Розробка дизайну упаковки – один з них. Бути непідготовленим до нової споживчої аудиторії може бути небезпечно. Прорубати вікно в Європу ви можете з KOLORO. Ми не просто підгонимо ваш товар під європейські мірки, ми зробимо його європейським!

Замовити дизайн упаковки ви можете, зв'язавшись з нами по телефону + 38044223 20 51 або написавши на почтуhi@koloro.ua.

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Алексей Шкуркин

Копирайтер

26 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !