Креативна упаковка: погляд у майбутнє

Креативна упаковка: погляд у майбутнє

Категория: Дизайн

08 / 02 / 2016

10890 просмотров

33 3.6666666666667 5

креативна упаковка, оригінальна упаковка, дизайн, етикетка, тренд

Сьогодні вже нікого не здивуєш креативної упаковкою. Людству подавай щось інноваційне, незвичайне, надприродне. Деякі виробники вже можуть похвалитися оригінальними упаковками своєї продукції, проте більшість нестандартних ідей поки залишаються проектами. Ароматичні, упаковки що світяться, багатофункціональні, смарт-упаковки - згідно з прогнозами все це буде активно використовуватися в майбутньому.

Їстівна упаковка

Вперше їстівну упаковку розробили в Гарвардському університеті, вона називалася WikiCell. Новинку використовувала бразильська мережа фаст-фуду Bob`s. З тих пір цей модний тренд поширюється по всьому світу. Як правило, їстівну упаковку виготовляють з рисової муки. Багато ресторанів планують використовувати посуд, який можна буде вживати в їжу. Розробляються проекти їстівного посуду для домашніх тварин. Цілком можливо, що в недалекому майбутньому з'являться упаковки, з яких можна буде готувати різні страви.

Упаковка, що говорить

Відмінна ідея для подарунка - упаковка товару, яка дозволяє записувати голос, таким чином передаючи вітання одержувачу. Однак упаковки, наділені даром мови, використовуються і для інших цілей. Наприклад, в країнах Заходу такі упаковки застосовуються в фармацевтиці. Жителі цієї країни часто зазнають труднощів при прочитанні інструкції, оскільки вона надрукована дрібним шрифтом. Виробники вирішили цю проблему незвичайним способом, помістивши на упаковку радіопозначку, що дозволяє прослуховувати інструкцію. Потрібно лише трохи потримати упаковку в руках, щоб спрацювала система розпізнавання і голос почав відтворювати інформацію. Поки що така технологія коштує недешево, тому використовувати її можуть тільки великі корпорації. Однак в майбутньому, коли дана технологія трохи впаде в ціні, така оригінальна упаковка стане звичним явищем.

Упаковка-невидимка

креативна упаковка, оригінальна упаковка, дизайн, етикетка, трендЦю креативну упаковку збирається створити компанія Apple. Новинку вже встигли запатентувати. За словами розробників, вона буде призначатися в першу чергу для товару, розташованого на вітрині магазину, оснащуватися спеціальним полем з написом «Tap here». Покупець нового пристрою зможе піднести старе до цієї області для копіювання файлів на новий гаджет. При цьому немає необхідності діставати девайс з коробки. Як зазначено в патенті, користувач зможе підключитися до нового смартфону або планшету, налаштувати його і тільки потім переключити в робочий режим, що дозволить економити енергію. У разі крадіжки пристрій в даній упаковці заблокується автоматично, так що злодій не зможе навіть використовувати його.

Упаковка з функцією діагностики

У різних країнах світу по-різному намагаються обмежити вживання алкоголю і сигарет. Найчастіше держава домагається бажаних результатів за допомогою підвищення цін на дану категорію продуктів. Цілком ймовірно, що скоро з'явиться інший спосіб залучення людини до здорового способу життя - упаковка з вбудованим чіпом-сканером, що визначає вплив продукту на організм людини, наприклад, на рівень холестерину або кислотний баланс. Можливо, в недалекому майбутньому упаковки-інформатори будуть використовуватися не тільки в сфері виготовлення тютюново-алкогольної продукції, але і для всіх товарів, що спонукає людство більш серйозно підходити до вибору продуктів харчування.

Основні тренди упаковки майбутнього

Хенд мейд

Упаковки ручної роботи завжди цінувалися споживачами, адже за допомогою оригінальної обгортки виробник підкреслює, що його товар розрахований на кожного окремо, враховуючи всі його переваги і смаки. Склад і адреса виробника, написані як би від руки, хитромудрі візерунки, вигадливі картини, вироби - цей тренд вже зараз набирає популярності і, судячи з усього, такий стан справ збережеться і далі.

Незвичайна звичайність

Дизайнери стверджують, що в майбутньому виробники будуть дивувати клієнтів звичайними речами, наприклад, сіном в упаковці або коробкою для чашки, виготовленої з підставок для гарячого пиття. Наприклад, недавно компанія Coca-Cola порадувала споживачів незвичайної пляшкою, повністю зробленою з льоду.

креативна упаковка, оригінальна упаковка, дизайн, етикетка, тренд

Екодизайн

Світові бренди вже давно працюють над тим, як зробити упаковку екологічно чистою. Крафт-папір або Екопластик - ці матеріали вже застосовуються для створення упаковок та етикеток. Сьогодні недостатньо виготовляти екологічно чисту упаковку, необхідно максимально пристосувати її до потреб споживачів. Наприклад, виробники напоїв пропонують картонні коробки з ручками, компанія-виробник сорочок презентувала упаковку, яка може трансформуватися в вішалку, мережі фаст-фудів розробляють спеціальні упаковки для велосипедистів.

Сьогодні перед фахівцями стоїть непросте завдання - створення дизайну упаковки і етикетки, які будуть не тільки привабливими, але і екологічними. Сучасна людина висуває все нові і нові вимоги, сучасне суспільство диктує все нові і нові стандарти. Тому над створенням упаковки майбутнього трудяться не тільки дизайнери і маркетологи, а й інженери-технологи, і психологи, і екологи, і медики. Багатофункціональність, націленість на споживача і на захист навколишнього середовища - ось основні характеристики упаковки нового покоління.

Звертайтеся до фахівців компанії KOLORO, ми знаємо, як створити неповторну упаковку для будь-якого товару!

Наші контакти:

info@koloro.ua

Контактная информация:

hello@koloro.ua

+38 (044) 223 15 23

Подготовил:

Виктория Редько

Копирайтер

33 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Безкоштовна консультація. Телефонуйте

up-btn

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

Виберіть зручний вам спосіб:
- Оцінка готовності вашого проекту
- Побудова плану робіт
- Ціни та терміни

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !