Як правильно розробити дизайн магазину продуктів

Як правильно розробити дизайн магазину продуктів

Категория: Дизайн

12 / 02 / 2015

33841 просмотров

327 4.1192660550459 5

Дизайн продуктового магазину, дизайн магазина, дизайн магазина продуктів, дизайн інтер'єру магазину, інтер'єр магазину, дизайн мережі магазинів

Все частіше оригінальний дизайн магазина є головним чинником залучення сучасних споживачів. Широкий асортимент і доступність цін йдуть сьогодні на другий план.

Дизайн магазину продуктів - створює індивідуальність і особливий образ не тільки окремої торгової точки, але і всього рітейл бренду в цілому. Неординарні дизайнерські рішення здатні залучити навіть самого примхливого покупця.

Крім того, дизайн магазина з плином часу запам'ятовується покупцями і стає впізнаваним. Унікальний дизайн інтер'єру магазину створює особливу атмосферу і загальний купівельний настрій, підвищує продуктивність роботи торгового персоналу.

Оформлення товару в певному стилі продовжує життя будь-якої торгової точки, рівно на стільки, наскільки воно відповідає тенденціям сучасності. Однак варто пам'ятати, що оформлення торгової точки має відповідати загальній концепції торгової компанії.

Інтер'єр магазину і організація зонування

Інтер'єр магазину важливо розпланувати таким чином, щоб він був максимально зручний для покупця і дозволяв легко знайти потрібний товар серед широкого розмаїття продукції. Саме тому інтер'єр повинен бути простим, функціональним і відповідним загальній ідеї. Він не повинен привертати надто багато уваги і відволікати споживача від покупок.

При плануванні інтер'єру слід особливу увагу приділити торгівельному холодильному обладнанню. Воно повинно бути якісним і негроміздким, щоб не перешкоджати вільному переміщенню потоку покупців. Інтер'єр повинен надавати кожному товару свіжість і апетитність, для цього можна використовувати барвисті покажчики, оригінальне оформлення стелажів, відкриті вітрини.

Для того щоб ваш покупець придбав не тільки той товар, за яким він прийшов в магазин, а й іншу продукцію необхідно простимулювати його зробити спонтанні покупки. Для цього асортимент продукції повинен бути представлений акуратно і впорядковано. У торговому залі не повинно бути захаращеності або порожніх стелажів. У зв'язку з цим важливо приділити увагу правильному зонуванню торгової площі - розподілу товарних груп по зонам.

Зонування торгової площі, як правило, зводиться до виділення наступних основних зон:

  1. Інтер'єр магазину, дизайн магазина, дизайн магазина продуктів, дизайн інтер'єру магазину, інтер'єр магазину, дизайн мережі магазинівВход в магазин – «входная зона», создающая первое впечатление о торговой Вхід в магазин - «вхідна зона», що створює перше враження про торгову точку, тому цій зоні приділяється особлива увага. Для того щоб створити потрібний купівельний настрій в цій зоні часто розміщують сезонні товари, наприклад влітку мангал або намет, а взимку, напередодні Нового року - ялинку і ялинкові прикраси. У цій зоні також розміщують акційні товари або «товари дня» з вигідною ціною.
  2. Касова зона - в даній зоні зосереджено касове обладнання та стелажі з товарами імпульсивного попиту - різні солодощі, стіки з кавою, серветки, запальнички, журнали та інше. Через касову зону проходить максимальне число покупців, тому максимальне число спонтанних покупок споживач здійснює саме в цій зоні.
  3. Головна зона торгового простору - зона основного потоку відвідувачів, формована за допомогою розміщення різних товарних груп на шляху руху цих потоків. Дану зону, як правило, візуально виділяють. Основний прохід завжди ширший від інших.

Дизайн магазину продуктів

Дизайн магазину продуктів складається з безлічі деталей і елементів. Розглянемо найбільш важливі з них.

Оформлення зовнішніх вітрин

Грамотно оформлена, приваблива вітрина привертає проходячих повз потенційних покупців і виділяє ваш магазин з ряду інших.

Необхідно подбати про те, щоб на фасаді магазину обов'язково розташовувалася вивіска з назвою. Вже по дизайну вивіски споживач розуміє, що це за магазин, які товари він пропонує, рівень цін на товари та рівень обслуговування. Крім того, обов'язково необхідно вказати режим роботи торгової точки.

Стиль оформлення торгового залу

Для оформлення магазину ніколи не варто вибирати занадто пафосні або багаті дизайнерські стилі, навіть якщо ви продаєте товари преміум сегменту, це відштовхує покупців, а не стимулює попит, як вважає багато хто. Чим простіше оформлений інтер'єр, тим приємніше ньому перебувати. Простота створює особливу гармонійну атмосферу, що не відволікаючу споживача від здійснення покупок.

Тому краще всього зупинити свій вибір на таких стилях як: класичний стиль або мінімалізм. Інтер'єр продуктового магазину повинен бути гармонійним і лаконічним.

Оформлення відділів і POS-матеріали

Для того щоб покупці як можна довше залишалися всередині торгового залу і обійшли практично всі його куточки, необхідно правильно організувати розстановку товарних груп, виділити прибуткові і ходові позиції товарів.

При оформленні окремих відділів товарів найчастіше застосовуються різні POS-матеріали:
- Цінники;
- Шелфтокери - інформація рекламного характеру про конкретний продукт, що розміщується безпосередньо на полиці з товаром. Являє собою зображення, виконане на картонній основі, пластику або пластмасі.
- Стоп-шелф - підвісні рекламні конструкції, що розміщуються на рівні полиць з товарами;
- Плакати, буклети, листівки, флаєри та ін.

Оздоблювальні матеріали товарних відділів повинні підкреслювати самі продукти, залучати до них увагу і надавати їм особливу апетитність.

Наприклад: хлібобулочні та кондитерські вироби краще розміщувати в оточенні дерева - дуба або сосни; м'ясні і рибні продукти виглядають свіжішими в оточенні керамічної плитки, нержавійки або ж скляної мозаїки.

Рекламна продукція, дизайн магазина, дизайн магазина продуктів, дизайн інтер'єру магазину, інтер'єр магазину, дизайн мережі магазинів

Кольорові рішення в дизайні продуктового магазину

Колір відіграє важливу роль в оформленні інтер'єру і екстер'єру магазину. Підсвідомість людини сприймає кожну колірну гамму по-різному, кожен колір надає різну психологічну дію на споживача, коректуючи його поведінку.

Продумуючи колірну гамму магазину важливо подбати не тільки про споживачів, але і персонал торгового підприємства, які проводять в торговому приміщенні по 8 годин на добу щодня. Тому в торговому залі повинні бути не тільки «мотивуючі» кольори, але і кольори, що створюють «зони відпочинку» - пастельні тони, м'які кольори краще зеленої гами.

Вибираючи колірну гамму найкраще враховувати психологічну близькість кольору до продуктів, що продаються в магазині. Для продуктового магазину оптимальною є жовто-охриста гамма.

Стелажі та полиці не повинні бути візуально однотонними з товарами. Кожен продукт повинен чітко виділятися на тлі загального інтер'єру магазину. Вітрини варто оформляти не більше ніж в двох кольорах, проте кількість використовуваних відтінків можна не обмежувати.

Не варто забувати, що холодна колірна гамма (фіолетові, сині кольори) чинить гальмівний вплив на нервову систему споживача і змушує його ретельно подумати, перш ніж зробити покупку. Таку гаму можна використовувати при продажу дорогих товарів. Тепла колірна гамма (червоний, жовтий, помаранчевий, пурпуровий) впливає на емоції споживача, викликає збудження і радість. Ця гамма більше підходить для товарів імпульсного попиту.

Окремі товарні групи краще розділяти квітами, підкреслюючи їх гідності.

Например:
- Для молочної продукції - оптимальний колір білий;
- Для безалкогольних напоїв і горілки підходять холодні, освіжаючі кольору - зелено-блакитні;
- Вина - тут краще використовувати сливові та фіолетові відтінки;
- Шоколад, какао, кава - земляні відтінки (бежевий, коричневий, охра);
- Заморожені продукти - яскраві зимові відтінки - сіро-блакитний, синій.

\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t

Магазин продуктів дизайн, дизайн магазина, дизайн магазина продуктів, дизайн інтер'єру магазину, інтер'єр магазину, дизайн мережі магазинів Мережа магазинів дизайн, дизайн магазина, дизайн магазина продуктів, дизайн інтер'єру магазину, інтер'єр магазину, дизайн мережі магазинів

Крім того, для продуктів харчування відмінно підходять світло-малиновий, жовтий, цегляний, колір авокадо, помаранчевий і оливковий.

Дизайн мережі магазинів продовольчих товарів

Дизайн мережі магазинів повинен бути витриманий в єдиній дизайн-концепції. Кожна торгова точка роздрібної мережі повинна дотримуватися фірмових кольорів у оформленні магазину. Це формує образ бренду в свідомості споживача та підвищує рівень впізнаваності бренду роздрібної мережі.

Фасад магазину, вітрини, торгове обладнання, уніформа торгового персоналу, пакувальні матеріали та ін., – все це повинно бути витримано в єдиному фірмовому стилі бренду.

Розробка фірмового стилю магазину, дизайн магазина, дизайн магазина продуктів, дизайн інтер'єру магазину, інтер'єр магазину, дизайн мережі магазинів

Величезною перевагою роздрібної мережі є прийняті єдині правила обслуговування покупців. Це дозволяє зміцнювати імідж та підвищити цінність бренду.

Застосування фірмових шрифтів на цінниках або покажчиках, а також однотипний стиль музичного оформлення дозволяють яскравіше продемонструвати індивідуальність бренду роздрібної мережі.

Оригінально оформлений дизайн магазина продуктів, що створює особливу атмосферу і настрій - запорука великого числа лояльних споживачів, які повертаються за покупками знову і знову. Компанія KOLORO з радістю допоможе вам створити унікальний дизайн для вашого магазину.

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Анна Просвирина

Маркетолог

327 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !