Iсторія логотипу

Iсторія логотипу

Категория: Дизайн

23 / 06 / 2011

5837 просмотров

8 4.625 5

Що таке логотип? І яка різниця між ним і звичайною "іконкою"? Багато хто досить часто плутає ці поняття. Поняття "лого" відбувається із Стародавньої Греції і означає "мова" або "слово". Уже в єгипетській і вавилонській культурах, а також у племені Майя, використовували фігурні зображення, об'єднуюча слова і образи. Їх, умовно, можна віднести до так званих «раннім логотипам».

Іконка  це зображення, яке використовують для спілкування за допомогою картинок, що позначають певні емоції, і образи, але не індивідуалізовані, як в логотипах, унікальні словесні образи. Якщо заглянути в словник, то в ньому слово "ікона" означає "малюнок, подобу". У теорії, логотип позначає "слово", а іконка - "малюнок". Але сьогодні існує настільки багато товарів, в тому числі використовують як логотипи зображення найпростіших іконок, що відмінності між поняттями "логотип" і "іконка" стали здаватися розмитими.

Читайте також: 30 кращих логотипів в історії

Багато відомих логотипів поєднують в собі лінії, знаки пунктуації, літери різних алфавітів, а також зображення, яке ідентифікує назву компанії або її продукції. Деякі логотипи складаються тільки із слів без малюнків. Таким чином, іноді виходить логотип-іконка, в зв'язку з чим, сучасні логотипи можна було б назвати "локонкамі"? Але, поки до цього ніхто не додумався, варто підтримувати дизайнерське поняття логотипу, як текстового зображення назви, при необхідності, доповненого ідентифікуючою картинкою.

Логотип компанії, логотипи, історія, створення, розвиток, розробка, логотип, logo, logo design, history

Вже є логотип, але він не працює? Прочитайте, чому так і, як це виправити в нашому матеріалі про ретро-ребрендінг

Логотип давно використовують, для позначення брендів, у відеорекламі продукції і послуг. Але коріння рекламного логотипу варто шукати ще в другій половині 19 століття. Одним з перших логотипів, серед всесвітньо відомих брендів, вважається логотип американської (міжнародної) компанії Prudential Insurance, що займається фінансами і нерухомістю. На цьому логотипі зображені скелі Гібралтару. Цей логотип намалювали в 1896 році, але він до цих пір використовується компанією.

Бренд Prudential Insurance, логотипи, історія, створення, розвиток, розробка, логотип, logo, logo design, history

Але ще раніше з'явився логотип компанії General Electric, який був створений незадовго після заснування компанії в 1892 році, і, в корені, не змінився до цих пір!

General Electric лого, логотипи, історія, створення, розвиток, розробка, логотип, logo, logo design, history

Ще одним з перших логотипів логотип з собакою (Nipper), яка сидить біля грамофона і уважно слухає те, що він вимовляє, фактично, назва компанії. До цього логотипу був придуманий слоган "Голос Його Господаря", який є частиною логотипу компанії. Логотип став використовуватися офіційно з 1910 року, і, з того часу використовується до сих пір корпорацією RCA, яка викупила Victor Talking Machine Company, першого власника логотипу ще в 1920 році

Victor Talking Machine Company, логотипи, історія, створення, розвиток, розробка, логотип, logo, logo design, history

Але, крім фірмових логотипів, завжди існували логотипи, які не належать окремим брендам, а є символом професії або промислової галузі. Наприклад, так сталося, що "змія Асклепія" (Ескулапа), що обвиває чашу, яка вперше була "помічена" ще на малюнках, датованих 800-600 роками до нашої ери, сьогодні міцно зміцнилася в якості символу професійної медицини. Медики використовують це зображення, в його різних варіаціях, як свого логотипу саме тому, що майже кожна людина впізнає і ідентифікує даний знак з медициною!

Лого медицини, логотипи, історія, створення, розвиток, розробка, логотип, logo, logo design, history

Багато релігій також використовують логотипи для зображення символів і понять своєї віри. Наприклад, зірка Давида і хрест Христа - символи двох популярних релігійних напрямків.

Значення логотипів на скільки суттєве, що, наприклад, діти можуть почати впізнавати деякі логотипи ще до того як навчаться говорити. Наприклад, рідко хто зараз не впізнає логотип компанії McDonald's! "Ну і що?", Запитаєте ви! А те, що діти - одна з найбільш вимогливих (за витратами) категорій споживачів! Таким чином, вгадавши з логотипом, можна значно розширити охоплення споживчої аудиторії вашої продукції!

Логотип Макдональдс,логотипи, історія, створення, розвиток, розробка, логотип, logo, logo design, history

Копнувши ще глибше, можна зрозуміти, що логотипи, як такі, використовувалися вже в 13 столітті, як визначальний символ торгової марки або ж геральдичний знак купецької гільдії. Тобто, Штампові знаки, а також клейма- були першими в світі логотипами.

Сьогодні красиві логотипи і незвичайні слогани, гарантують легку впізнаваність навіть самого звичайного продукту! Фірмове зображення бренду або торгової марки можна назвати по різному: логотип, зображення назви, іконка, торговий знак або лейбл ... Головне, що вдалі фірмові знаки здійснювали і здійснюють справжню революцію в рекламному бізнесі і допомагають бренду постійно самовдосконалюватися! А ось невдалі  ведуть до неправильних асоціацій, глузуванням і, як результат, до небажання купувати нехай навіть якісний, але заклеймлений ганьбою невдалого лого бренд!

Доопрацювати логотип, замовити розробку логотипу та зареєструвати розроблений фірмовий знак ви можете за допомогою брендінгового агентства "KOLORO"! Звертайтеся!

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Анна Просвирина

Маркетолог

8 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !