Дизайн упаковки хліба: європейський досвід і українські тренди

Дизайн упаковки хліба: європейський досвід і українські тренди

Категория: Дизайн

15 / 01 / 2018

2999 просмотров

15 3.9333333333333 5

Вимоги до упаковки хліба в Україні не є строгими і обов'язковими. Але відповідальні виробники використовують її, щоб зберегти свій продукт свіжим, і дотримати санітарні норми при транспортуванні. Упаковка також виконує інформаційну та маркетингову функції. Тому все більше виробників прагнуть створити оригінальну, запам'ятовується упаковку для хліба.

Еволюція упаковки хлібобулочних виробів в Україні

Років десять тому звичайної картиною в магазині були хлібні лотки, з яких продавець брав продукцію і тут же укладав в індивідуальний поліетиленовий пакет.

Еволюція упаковки хлібобулочних виробів

В результаті цей продукт щоденного споживання мав не найпривабливіші характеристики:

  • швидко черствів;
  • кришився;
  • не завжди відповідав санітарно-гігієнічним вимогам.

Коли упаковка хліба в Україні стала нормою, виробники почали використовувати:

  • пакети з флексодруком;
  • стрейч-плівку;
  • поліпропіленову плівку;
  • термоусадочну поливинілхлоридну (ПВХ) плівку;
  • лакований целофан;
  • паперові пакети.

Ці матеріали застосовують виробники хлібобулочних виробів не тільки в Україні, але і в ЄС. На фірмову упаковку наносився логотип виробника, а також необхідна інформація про продукцію. Однак більшість видів пакувальних матеріалів неможливо використовувати з високими температурами. Тому необхідна технологічна перерва, щоб перед упаковкою хліб охолов.

Упаковка хліба в Україні

ПВХ-плівка при всьому її зручність - не найкращий варіант для упаковки. Хлібобулочні вироби пакують при температурі близько 100 ° С, а нагріта ПВХ-плівка може виділяти хлор і діоксин, які шкідливі для організму. В Японії і низці європейських країн харчова упаковка з ПВХ заборонена.

Дешеві, міцні, безпечні та зручні пакувальні матеріали - поліпропілен і поліетилен. В поліпропіленові пакети навіть можна упакувати гарячий хліб. Крім того, прозора фірмова упаковка позитивно позначається на сприйнятті продукту. На пакети можна нанести логотипи та іншу інформацію або наклеїти зверху етикетку, закріпити самоклеючу стрічку.

Дешеві, міцні, безпечні та зручні пакувальні матеріали

Для зручності споживача і збереження продукції поліетиленові і поліпропіленові пакети можуть забезпечуватися:

  • закривається клапаном або кліпсою;
  • перфораційними отворами.

У колорит ми не тільки розробимо упаковку, а й надрукуємо перший її тираж! !

Найсучаснішим, екологічно безпечним і найбільш функціональним пакувальним матеріалом є крафт-папір. Для упаковки хліба частіше використовується невибілена папір коричневого кольору. Структура паперу забезпечує необхідний повітрообмін навіть при упаковці гарячого хліба.

Найбільш функціональний пакувальний матеріал - крафт-папір

На паперові пакети можна наносити логотипи, інформацію про дату виробництва та інші маркетингові дані. Іноді в паперових пакетах є целофановий «віконце» для кращої демонстрації продукту.

Дизайн упаковки хліба - європейський досвід і світові тенденції

Ні в одній європейській країні ви не побачите, щоб продавець завертав хлібобулочні вироби в звичайний шурхотить «кульок». У Німеччині, Італії та Іспанії для цих цілей використовують паперові пакети. На них наноситься інформація про виробника, дата та інша корисна інформація. Французькі булки, хліб та інші пекарські вироби упаковують в термоусадочну поліефірну плівку. Поверх неї наноситься самоклеюча етикетка з датою випічки і логотипом.

Про найкрутіших логотипах в історії ви можете прочитати в нашому блозі.

Відмінний приклад мінімалізму і eco-friendly - паперова упаковка хліба з Гонолулу (США).

Паперова упаковка хліба з Гонолулу

Приватна хлібна майстерня, якою володіє Крістофер Сі, поставляє свіжий хліб для ресторанів, кафе і окремих сімей. Унікальні властивості його продукту підкреслює упаковка з елементами ідентифікації: печаткою і монограмою.

Упаковка з елементами ідентифікації

Здається, що упаковка розроблялася під дизайн хліба, але насправді паперові пакети універсальні. Для фіксації пакету передбачені брендовані самоклеючі стрічки:

Брендовані самоклеючі стрічки

Яскраві приклади оригінальної упаковки хліба

Приватна пекарня Bread & Butter (Торонто, Канада), яка випускає органічний хліб, підкреслює концепцію своєї продукції оригінальної дизайнерської упаковкою. Оригінальність цього пакета полягає в тому, що він не тільки допомагає зберегти продукт, але і служить підставкою для нарізки хліба.

Приклади оригінальної упаковки хліба

Зовні на упаковці ми бачимо всю необхідну рекламну інформацію:

Упаковка хліба: дизайнУпаковка хліба: дизайн

Литовський виробник Vilniaus Duona, який відомий своєю традиційною випічкою, поставляє хліб в яскравій упаковці з логотипом. Сама назва Breadberry перегукується з англійським словом berry (ягода), а упаковка нагадує обгортки цукерок або солодощів. Дизайн упаковки був розроблений спеціально для експортного бренду, щоб надати йому ідентичності.

Барвиста упаковка з логотипомНа кожній упаковці зображений фірмовий персонаж - пташка з пекарської шапкою. Пташка представлена ​​як експерт, який вибирає найкращі зерна для хліба. Прозорий матеріал упаковки дозволяє відвідувачам магазину побачити продукт перед покупкою.

Про те, як створюється дизайн упаковки ви можете почитати в нашому блозі.

Дизайнерська упаковка, яка допомогла урізноманітнити подачу хлібних паличок:

Дизайнерська упаковка

Колаж з яскравими картинками нагадує, що здорове харчування - не обов'язково нудно.

Польська пекарня MMM, яку заснували брати Magic, Mark і Martin, поставляє хлібобулочні вироби на місцевому та національному рівні. Упаковка використовується, щоб обіграти історію бренду: три брата, дотримуються традиції виготовлення.

Упаковка історії бренду

Прозорий матеріал дозволяє ознайомитися з продуктом, а кольорова кодування полегшує ідентифікацію сортів хліба.

У KOLORO створюють фундамент для сильного бренду

Розробка дизайну упаковки хліба: тренди та перспективи

Упаковка - це не тільки ідентифікація виробника, а й турбота про покупця. Матеріали для упаковки хліба в обов'язковому порядку повинні підлягати вторинній переробці і не завдавати шкоди навколишньому середовищу. Якісну і функціональну упаковку хліба, яка допомагає зберегти продукт свіжим і м'яким, оцінять покупці.

Розробка дизайну упаковки

При розробці айдентики і дизайну хлібної упаковки в 2018 році ми рекомендуємо звертатися до модного мінімалізму і спрощеним ретро і «дитячому» стилю, які присутні в наших прикладах. Елегантна, інформативна і в той же час проста упаковка з колірними ідентифікаторами дозволяє покупцеві побачити продукт і переконатися в його якості.

Пам'ятайте, що дизайн упаковки формує ставлення споживача не тільки до конкретного продукту, а й до виробника. Звертайтеся до професіоналів, коли вам потрібна розробка упаковки. У компанії KOLORO знають, як створити сильні образи.

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Катерина Челомбитько

Маркетолог

15 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !