Дизайн ліміток: чим дивують преміум-бренди алкоголю

Дизайн ліміток: чим дивують преміум-бренди алкоголю

Категория: Дизайн

19 / 02 / 2018

1963 просмотров

6 4.3333333333333 5

Випуск лімітованого продукту схожий на оголошення сезону полювання на рідкісного звіра на ринку. Незвичайна продукція приваблює всіх: від колекціонерів чудасій до тих, хто хоче долучитися до певної події. Що стосується лімітованого алкоголю, то це і зовсім золота жила, яка годує як елітні бренди, так і невеликі приватні компанії, на кшталт пивоварень, що випускають крафтового пиво. За рідкісної пляшкою шанувальники готові стояти в чергах, а в деяких випадках (як в барі ChurchKey, щоб спробувати пиво IPA Bell's Hopslam) - навіть ночувати в наметах.

Але мова зараз піде не про те, як створення дефіциту підстьобує попит, а про те, як оформляють рідкісний алкоголь. Дизайн ліміток - окрема історія в розробці форми пляшок і оригінальних етикеток. Профі брендінгового агентства KOLORO знають все і трохи більше про розробку оригінальної упаковки, в тому числі для ексклюзиву.

Випуск лімітованого продукту

Пляшка пляшці ворожнечу: дизайн ліміток залежить від ...

Алкоголь limited edition випускається компаніями, як правило, у зв'язку з якою-небудь подією - новорічними святами, днем ​​всіх закоханих, десятиліттям бренду. Іноді щось особливе розробляється в рамках партнерства і крос-кампанії (наприклад, на пивний етикетці з'являються зірки, мікрофони і динаміки, коли фірма спонсорує музичний фестиваль). Крім того, не варто забувати про колекційних виданнях і тематичних ексклюзиву для підігріву інтересу серед колекціонерів і допитливих споживачів.

Однак привід залишається приводом, а дизайн пивної новорічної етикетки істотно відрізняється від винної. Тобто на оформлення упаковки впливає не тільки зовнішні фактори, а й саме її наповнення. Історія напою, асоціації, пов'язані з тим чи іншим видом алкоголю - все йде в хід, коли розробляється унікальний дизайн.

Пляшка рому Ron Mocambo Rum

Пляшка рому Ron Mocambo Rum в формі пістоля - відсилання до піратської тематики.

Щоб вийшло наочніше, розглянемо рішення, обрані для різних видів алкоголю, і відзначимо основні риси, з якими «граються» дизайнери, створюючи потрібне враження.

Пивні лімітці: спорт, культура, розваги

Ринок пива - благодатний грунт для ліміток всіх мастей. Найпопулярніший алкоголь можна прив'язати до абсолютно будь-якого свята і події. Іноді і особливого приводу вигадувати не треба: досить прив'язати унікальний рецепт до сезону, а далі словосполучення «обмежена серія» все зробить за вас.

Слабоалкогольний напій йде майже до всього: спортивних змагань, музичними фестивалями і інших подій. Трійця «пиво-чіпси-спорт» ефективно працює по всьому світу, незважаючи на різницю менталітету. Виробники пінного і шалено популярного напою користуються сформованою традицією, виступаючи спонсорами футбольних чемпіонатів, боксу та інших змагань. Як приклад можна згадати Corona Extra і лімітовану серію пляшок з портретами і автографами боксерів.

Пивні лімітки

Хоча так далеко ходити за прикладами не потрібно: під час футбольних чемпіонатів моментально з'являється реклама самого футбольного пива «Чернігівське» з усією належною атрибутикою - м'ячами, кубками, фанатськими шарфами, а іноді і з портретами вітчизняних футболістів на бігбордах.

«Чернігівське»

Втім, схема «пиво-попкорн-кіно» працює не гірше. Так, у продажу з'являються лімітовані банки і пляшки, присвячені культових фільмів. Ультра-лімітці Narragansett +1975 Jaws були випущені до 39-річчя франшизи «Щелепи», повторюючи ретро-дизайн бляшанок, які засвітилися в кадрі. Навіть сорок років по тому банки привернули увагу - ось вона, сила класики і cross-promotion.

Ще один варіант - пиво по нестандартним (або неймовірно традиційним) рецептами. Сама автентичність в пляшці, інакше не назвеш. The Field Museum спільно з пивоварнею Off Color Brewing випустили лімітовану серію слабоалкогольного напою по відтворюваного рецептом тисячолітньої давності. Для створення пива ретельно вивчалися залишки рідини з двох керамічних ємностей, знайдених в китайській гробниці.

The Field Museum

Пиво QingMing отримало симпатичний дизайн з відсиланням до традиційного китайського мистецтва і ... неймовірний інтерес з боку споживачів.

Ще один спосіб привернути увагу публіки - поєднати рідкість і нелегальність. Заборонений плід солодкий, а з грамотної подачею спокусить навіть тих, хто не дуже любить алкоголь, але без розуму від всіляких дивовиж.

Поєднати рідкість і легальність

Boston Beer Company раз в два роки випускає Utopias партіями по 13 000 пляшок - пиво зі вартістю $ 200, заборонене в п'ятнадцяти штатах. Для більшої оригінальності компанія використовує нестандартні пляшки, більше схожі на коньячні

І наостанок (просто тому що обійти цей дизайн неможливо) - трохи божевільних втілень в розробці упаковки бельгійського елю End of History. Над кожною пляшкою вартістю по $ 100 працював досвідчений таксидерміст, використовуючи справжнісіньких білок, які постраждали на дорогах.

End of History

Серія виявилася ну дуже лімітування: в цілому було випущено 11 пляшок, кожна з яких супроводжувалася унікальним сертифікатом.

Дизайн лімітованого вина: квінтесенція елегантності

Вино - благородний, дамський, вишуканий напій. В принципі, для цього різновиду алкоголю використовуються будь-які прикметники, що підкреслюють елітарність. Особливо на українському ринку, де напій не придбав тієї популярності, яку заслуговує (судячи зі статистики споживання за кордоном).

Дизайн лімітованого вина

Втім, навіть там напій зберігає флер вишуканості - і за своїми смаковими якостями, і в подачі. У дизайні лімітованих партій вина поєднується класика і нові графічні прийоми в розробці етикетки, геометричні форми і гра на контрастах. Як наочний приклад нестандартної форми і легендарного змісту варто згадати лімітовану серію Ampoule 2012 року.

Головний винороб компанії Пітер Гаго пояснив концепцію: «Проект Ampoule - провокаційну заяву про мистецтво і науку про вино». .

Виробники благородного напою також не відмовляють собі у використанні популярних образів. Любителі вина і шанувальники популярного серіалу «Outlander» отримали можливість замовити лімітовану колекційну партію Outlander Wine Collection. Це приклад вдалої крос-кампанії Lot18 і Sony Pictures Television. У набір входить чотири пляшки з етикетками ручної роботи, на яких зображені персонажі або передана атмосфера бестселера. Всього було випущено 2500 пляшок.

Оформлення упаковки

Все частіше в оформленні упаковки використовуються нестандартні колірні рішення, розпис по склу або її імітація. Дизайнерські пляшки - відмінний і дієвий варіант для лімітованих серій. Echo Falls створила колекцію з обмеженим тиражем, оформленням якої займалася британський дизайнер Холі Фултон.

Оформлення упаковки

Більше про дизайн винних етикеток читайте в статті нашого блогу.

Врівноважуючи поява нових кольорів і відтінків, лімітовані серії використовують традиційні мінімалістичні колірні комбінації. Біле-червоне-чорне завжди виглядає ефектно і не має терміну давності.

Лімітовані серії

Portuguese Nostalgia - проект, який ставить на полиці сувенірних магазинів не стільки вино, скільки емоції. Дизайн пляшок відповідає назві серії: білі графічні силуети на чорному тлі передають відчуття і переживання, які нагадають про час, проведений в Португалії.

Міцний алкоголь: історія і нововведення в дизайні ліміток

Міцні алкогольні напої - ті, що відносяться до категорії liquor - також нерідко випускаються обмеженими серіями і колекційними наборами, завдяки чому виробники успішно роздувають ціну. Фортеця в даному випадку варто поряд з історією компанії, що надає напою якусь фундаментальність. Хоча, поряд з класичним оформленням пляшок зустрічаються і оригінальні, такі сучасним трендам (про які, зрозуміло в курсі фахівці брендінгового агентства колорит.)

Серед прикладів - преміальний мескаль. Це перший випуск серії Mezcales de Leyenda, зроблений з агави монтана, що росте в Сьєрра Мадре Орієнталь в Тамауліпас, Мексика. Оформлення упаковки і етикетки максимально просте і природне (в якості фону обрана агава, з якої напій і виготовлений). Форма і кришталева прозорість пляшки дозволяє розгледіти вміст. Це наочний приклад мінімалізму і природності, що виділяє лімітований напій від стандартного більшості.

Міцний алкоголь: історія і нововведення в дизайні ліміток

Культурні мотиви

В оформленні зустрічаються і традиційні культурні мотиви. Вони дозволяють експериментувати з формою пляшки і підкреслюють унікальність продукту, коли «шедевром» стає не тільки наповнення, а й сама тара.

За одну пляшку Clase Azul Ultra запитують 2 000 доларів. Текіла витримана 5 років в бочках з-під шеррі, і продається в керамічних карафах ручної роботи. кожну пляшку створювали два тижні, на них є лейбл з золота 24 карата і розпис з чистою рідкої платини. Кількість пляшок в серії - 100 штук.

Деякі компанії разом з напоєм (неймовірно рідкісним, і тому цінним), продають ще й історію. Old Rip Van Winkle 25 - одна з найрідкісніших партій бурбона. У 1989 році було випущено всього 11 бочок цього напою. Щоб зупинити процес старіння, в 2014 році його перелили в сталеві чани.

Old Rip Van Winkle

Сьогодні віскі пропонується в спеціальному скляному графині від Glencairn Crystal Studio. Графин, в свою чергу, укладається в дерев'яну коробку, кришка якої виготовлена ​​з деревини тих самих бочок, де витримувався бурбон.

Dekanta - японський постачальник старих і рідкісних пляшок - пропонує лотерею: 150 випадково вибраних переможців можуть придбати спеціальне видання 35-річного віскі Cities of Japan. На поверхню нанесені символи найбільших міст Японії, а сама пляшка виконана в традиційному японському мінімалізмі. Червоне, чорне і нічого зайвого.

Dekanta - японський постачальник старих і рідкісних пляшок

Поряд зі «старовиною» чудово продаються і цілком сучасні лімітці. Оформлення, як правило, суворе, лаконічне, геометрично правильне.

Як підібрати найкраще рішення для своєї лімітці

Як підібрати найкраще рішення для своєї лімітці

Оформлення упаковок алкоголю, виробленого обмеженим тиражем, - справа тонка, в якому враховується маса чинників: цільова аудиторія, географія, конкуренція, зароджуються тренди. Коли мова заходить про оригінальній подачі, важливо створити форму і вибрати колір, гідний унікального, фактично дефіцитного пропозиції. Звернувшись в брендінгове агентство KOLORO, ви разом вирішите всі виникаючі питання і отримаєте той результат, на який розраховуєте. Наші професіонали знають, як передати емоцію, вселити довіру або розпалити інтерес за допомогою обсягів і відтінків. Щось на зразок магії, але вона-то найчастіше і потрібна.

Контактная информация:

hi@koloro.ua

+38 (044) 223 51 20

Подготовил:

Алена Филиппенкова

Маркетолог

6 голосов

Понравилась статья?
Оставьте свой голос :-)
comments powered by HyperComments

Похожие материалы

Бесплатная консультация. Звоните

Павел Пивовар

Павло Пивовар

new business manager

+38 (044) 223 51 20

+38 (099) 600 22 14

pyvovar@koloro.ua

Юрий Колесников

Юрий Колесников

new business manager

+38 (066) 210 94 04

kolesnykov@koloro.ua

сделать запрос
up-btn

Розкажіть нам про ваш проект

Отримайте консультацію вже зараз!

Спасибо за ваше сообщение!

КОНТАКТЫ

сподобались наші статті?

наші новини сподобаються також !